Tricho rook zo lekker, dus die wou ik echt proberen! Heb al best droog haar, dus hoop dat dat goed gaatquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:11 schreef Maria2.0 het volgende:
Tricho vind ik heerlijk maar merk wel dat na het wassen mijn haar erg droog aanvoelt. Rockstar is uiteraard briljant en FF heb ik ook staan. Daar moet ik echt zin in hebben, hij is opzich wel lekker maar niet zo lekker dat ik hem vaak gebruik.
Heb net mijn hondje gewassen met Tricho en retread
ze vergeten toch niet Ghost douchegel te maken???quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:58 schreef Dipkip het volgende:
Ze doen dit jaar geen halloween producten maar in plaats daarvan Day of the Dead producten, ben heel benieuwd wat dat wordt!
Ik gebruik nu american cream, is retread beter? Mijn haar is namelijk een paar jaar terug door de kapper verpest, en sindsdien echt heel erg droog, dus ik zoek nog een wondermiddeltjequote:Op zondag 26 september 2010 13:38 schreef Maria2.0 het volgende:
Mijn vanilla in the mist heeft dat ook. Ik spoel de druppels gewoon even weg en gebruik hem dan.
Pumpkinsoup: Als je haar al droog is zal je het wel merken. Maar een conditioner (Retread) doet wonderen!
Niemand geeft hier toch een oordeel?quote:Op zondag 26 september 2010 15:05 schreef Breathtaking het volgende:
Je moet een shampoo en/of conditioner wel een aardige tijd gebruiken voor je een oordeel mag geven he?
Ik bedoelde het meer in de zin van, je weet pas of het werkt als het geruime tijd gebruikt hebt. Dus dan is het misschien niet slim om snel weer te wisselen.quote:Op zondag 26 september 2010 15:09 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Niemand geeft hier toch een oordeel?
Ja inderdaad, ik had zo die inecto shampoo gebruikt maar mijn haar was na de eerste keer kei vet en moest het drie keer uitspoelen daarna voordat het weer goed was...quote:Op zondag 26 september 2010 15:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik bedoelde het meer in de zin van, je weet pas of het werkt als het geruime tijd gebruikt hebt. Dus dan is het misschien niet slim om snel weer te wisselen.
Oh zo. Ja ik snap het, maar dat is met alles wel zo toch.quote:Op zondag 26 september 2010 15:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik bedoelde het meer in de zin van, je weet pas of het werkt als het geruime tijd gebruikt hebt. Dus dan is het misschien niet slim om snel weer te wisselen.
Ja klopt, maar ik deed zelf altijd met haar dingen dat ik na een paar keer dacht van nou dit is niet echt wat en hup over naar iets anders.quote:Op zondag 26 september 2010 15:29 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Oh zo. Ja ik snap het, maar dat is met alles wel zo toch.
Je kunt met henna je haar niet lichter maken, alleen donkerder. Dus als je al donkerbruin haar hebt zal je waarschijnlijk weinig verschil zien of het wordt juist donkerder, zeker als je er noir bij doet.quote:Op maandag 27 september 2010 14:53 schreef huuphuup het volgende:
Ik twijfel alleen over de henna, ik heb een brun en een noir besteld, heb nu heel donkerbruin van mezelf, en ik wil een pietsje lichter, gewoon natuurlijk midden-bruin ofzo. Ik twijfel een beetje of ik nou wel of geen noir erbij zal doen omdat het anders te licht wordt of dat 3 brun voldoende zal zijn voor een uur of 3.
Wat een leuke nicknamequote:Op maandag 27 september 2010 15:00 schreef Lemony_Flutter het volgende:
[..]
Je kunt met henna je haar niet lichter maken, alleen donkerder.
ok duidelijk thnxquote:Op maandag 27 september 2010 15:00 schreef Lemony_Flutter het volgende:
[..]
Je kunt met henna je haar niet lichter maken, alleen donkerder. Dus als je al donkerbruin haar hebt zal je waarschijnlijk weinig verschil zien of het wordt juist donkerder, zeker als je er noir bij doet.
Lijkt me niet erg day of the dead achtig...quote:Op zondag 26 september 2010 13:14 schreef Lush-lady het volgende:
ze vergeten toch niet Ghost douchegel te maken???
maar het is mijn favoriete geur, net als sexbomb en the joy of jelly.quote:Op maandag 27 september 2010 17:03 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Lijkt me niet erg day of the dead achtig...
Tja, dat heb je met seizoensproducten, ieder jaar anders.quote:Op maandag 27 september 2010 19:04 schreef Lush-lady het volgende:
maar het is mijn favoriete geur, net als sexbomb en the joy of jelly.
oh!quote:Op maandag 27 september 2010 21:48 schreef automatic_ het volgende:
Zucht, wat een lekkere Sinterklaas spullen
hahahaquote:
ik ook vind het helemaal niets, leuk voor jonge meiden maar niet voor mij. (te oud 32 jaar)quote:Op maandag 27 september 2010 23:02 schreef friekin_ het volgende:
Bah. Zoete rotzooi.
Ik vind die zoete dingen echt afgrijselijk
Achjah, je houdt van zoet of niet! Ik ben 10 jaar jonger maar houd er ook niet vanquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:20 schreef Lush-lady het volgende:
[..]
ik ook vind het helemaal niets, leuk voor jonge meiden maar niet voor mij. (te oud 32 jaar)
ben net nog in de lush in rotterdam geweest en heb niet eens een sample gekregen, mijn moeder ook niet. Stelletje gromberen waren het vandaag.
Balen dat ze niet zo lief waren! Toen ik er vorige week was waren het hele lieve dames! Ik moest zelf ook wel om een proefje vragen, maar voor de rest waren ze heel aardig!quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:20 schreef Lush-lady het volgende:
[..]
ik ook vind het helemaal niets, leuk voor jonge meiden maar niet voor mij. (te oud 32 jaar)
ben net nog in de lush in rotterdam geweest en heb niet eens een sample gekregen, mijn moeder ook niet. Stelletje gromberen waren het vandaag.
De verkoopster was heel erg lyrisch over de wintercollectie! Logisch ook natuurlijk, je kan moeilijk zeggen dat je d´r niks aan vindquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:31 schreef Mirjam het volgende:
snowfairy
als de kerstshizzle uit is, ga ik eens kijken of ik niet een bestelling in engeland kan doen, ik kan echt niet zonder snowfairy
Ik heb nog een klein onaangebroken flesje staan voor je, houdbaar tot eind 2010.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:31 schreef Mirjam het volgende:
snowfairy
als de kerstshizzle uit is, ga ik eens kijken of ik niet een bestelling in engeland kan doen, ik kan echt niet zonder snowfairy
Karma vond ik zelf ook niet zo fantastisch, terwijl er zoveel mensen lyrisch van zijn.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:52 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik heb nog een klein onaangebroken flesje staan voor je, houdbaar tot eind 2010.
En nog steeds die Kama-zooi, misschien kan ik het meenemen als ik naar de meet kom.
En hou je van Business Time? Gooi ik die er ook bij, heb ik alleen een keer over m'n arm gehaald, maar ik word een beetje bleh van die foodie luchtjes.
business time, geen ideequote:Op woensdag 29 september 2010 21:52 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik heb nog een klein onaangebroken flesje staan voor je, houdbaar tot eind 2010.
En nog steeds die Kama-zooi, misschien kan ik het meenemen als ik naar de meet kom.
En hou je van Business Time? Gooi ik die er ook bij, heb ik alleen een keer over m'n arm gehaald, maar ik word een beetje bleh van die foodie luchtjes.
En ik dan ook, wat ik niet van plan was.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
business time, geen idee
maar karma
ensnowfairy
betekent dit dat ik verplicht naar de meet moet?(
)
hangt er van af waar je woontquote:Op woensdag 29 september 2010 22:05 schreef shmoopy het volgende:
[..]
En ik dan ook, wat ik niet van plan was.
Either that, of ik moet nou eindelijk eens een pakketje nvoor je gaan maken.
@ Bamba: Ik heb ook niks met Grass, of The Olive Branch, ieuw.
Goeie tip van de Godmother, ik vind 'm idd zo op de geur af te zoet, misschien toch maar eens proberen.
Overigens kreeg ik maandag, toen ik jarig was en bij Lush ging shoppen, een gratis masker van mijn favo verkoopster kado, té lief gewoon.
Als je wilt kan ik wel een stukje Godmother opsturen naar jequote:Op woensdag 29 september 2010 22:05 schreef shmoopy het volgende:
[..]
En ik dan ook, wat ik niet van plan was.
Either that, of ik moet nou eindelijk eens een pakketje nvoor je gaan maken.
@ Bamba: Ik heb ook niks met Grass, of The Olive Branch, ieuw.
Goeie tip van de Godmother, ik vind 'm idd zo op de geur af te zoet, misschien toch maar eens proberen.
Overigens kreeg ik maandag, toen ik jarig was en bij Lush ging shoppen, een gratis masker van mijn favo verkoopster kado, té lief gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |