Op de Beauty school?quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:21 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb Brimstone en Glorious Mud getest op de Beauty School en ik weet het niet... Haha.
Ja, dat was wel gezellig in Antwerpenquote:
Ik zou er in Haarlem heen gaan, maar ik heb niet zoveel met die meisjes daarquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat was wel gezellig in Antwerpen
Maar ik vind het eigenlijk allebei hetzelfde.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:42 schreef -Peach het volgende:
Hmmm ik heb brimstone en glorious mud, binnenkort maar es proberen...
Ik ben deze keer dus naar Amsterdam gegaan, was erg leukquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zou er in Haarlem heen gaan, maar ik heb niet zoveel met die meisjes daar
in principe is het 4 maanden houdbaar, maar als je het goed bewaart kan het zelfs een jaar mee, als je het bijvoorbeeld op een droge plek bewaard in plaats van onder de douchequote:Op woensdag 26 mei 2010 22:28 schreef Mula het volgende:
Heeft iemand een idee hoe lang Angels on Bare Skin houdbaar is?
Ik wil graag in Engeland wat dingen bestellen en zit nu te twijfelen of ik 1 of 2 potjes bestel. Ik ben nu bezig aan mijn eerste potje en doe denk ik ongeveer 3 maanden over een potje. Dus is AOBS ong 6 maanden houdbaar?
was je gisteren weer geweest of bedoel je twee weken geleden?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:40 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik ben deze keer dus naar Amsterdam gegaan, was erg leuk
Vertel hoe ze ruiken.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:47 schreef _Arual_ het volgende:
Heb in Japan puur op neusgevoel vier zeepjes gekocht. Weet alleen niet welke.
Als je beschrijft hoe ze eruit zien/ruiken dan komen we al een heel eindquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:47 schreef _Arual_ het volgende:
Heb in Japan puur op neusgevoel vier zeepjes gekocht. Weet alleen niet welke.
Ik ben alleen die keer geweest dat ik jou een hoofdmassage heb gegevenquote:Op donderdag 27 mei 2010 08:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
was je gisteren weer geweest of bedoel je twee weken geleden?
De eerste is zeker weten Honey I Washed the Kids, de tweede is Noubar. De derde is waarschijnlijk Karma en de laatste denk ik Rock Star. Is ie echt helemaal roze? Als hij wit is met roze stukken dan is het I Should Cocoquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:18 schreef _Arual_ het volgende:
Iets met een complete honingraat erop, ruikend naar honing
Iets groens met noten wat me aan nougat doet denken
Iets oranjeroods waardoor mijn hele huis naar sinaasappel/kaneel geurt
Iets rozes met rode stukken erdoor -zoet!
Haha okquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:44 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik ben alleen die keer geweest dat ik jou een hoofdmassage heb gegeven
Ik heb mijn potje in januari gekocht en gebruik hem nog steeds, werkt perfect en bederft niet,quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:28 schreef Mula het volgende:
Heeft iemand een idee hoe lang Angels on Bare Skin houdbaar is?
Ik wil graag in Engeland wat dingen bestellen en zit nu te twijfelen of ik 1 of 2 potjes bestel. Ik ben nu bezig aan mijn eerste potje en doe denk ik ongeveer 3 maanden over een potje. Dus is AOBS ong 6 maanden houdbaar?
helemaal mee eens, ik denk dat het rock star is, ruikt hij zoet???quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
De eerste is zeker weten Honey I Washed the Kids, de tweede is Noubar. De derde is waarschijnlijk Karma en de laatste denk ik Rock Star. Is ie echt helemaal roze? Als hij wit is met roze stukken dan is het I Should Coco
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |