Whoehoeeeeequote:Op donderdag 10 december 2009 17:47 schreef Mirjam het volgende:
waar onze lush binnen is
het ligt heerlijk te geuren bij Daph_ ;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hangt er van af, waar hou je van?quote:Op donderdag 10 december 2009 18:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oke ik heb hulp nodig!![]()
Ik wilde al een tijdje naar een lushwinkel aangezien deze (volgens mij) in Eindhoven ontbreekt.
Nu was ik laats in Den bosch en ben ik meteen bij de lush naar binnen gestapt (is ook zo ongeveer de eerste winkel die je tegen komt als je van het station naar het centrum loopt)
Maar ik kwam er niet uitIk dacht dat het vergelijkbaar zou zijn met de bodyshop. Dus dat alles in potjes zou zitten en ik alleen maar hoefde te kiezen..
Maar de meeste dingen zien eruit als een enorm zeepblok of een taartje (mn vriend kon zich bijna niet inhouden om een hapje te nemen tot grote hilariteit van de verkoopster)
Uiteindelijk heb ik dus niets gekocht omdat ik niet wist waar ik moest beginnen en wat precies waarvoor was, uiteraard dacht ik meteen aan het lush-topic hier op fok
Dus wat is voor een lush-noob belangrijk om te weten over de producten? Welke producten raden jullie me aan?
(het was nogal druk in de winkel dus ik kon de verkoopster niet om hulp vragen)
Hij is een beetje heftig voor mij, maar ik ben alleen maar eau de toillette en andere eau de ... gewend, geen parfumquote:
kheb alleen een douche, maar ik ben dol op tutten.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hangt er van af, waar hou je van?
zoete geuren, kruidig, fruitig?
heb je een bad, of enkel een douche?
sweety pie douche jelly! het zoetste wat ik ooit heb gerokenquote:Op donderdag 10 december 2009 18:27 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
kheb alleen een douche, maar ik ben dol op tutten.
Ik ben op zoek naar een lekker geurend haar masker, en een lekker douchespulletje.
Ik hou wel van zoete geuren maar niet van fruitige.
Ruikt dat nog zoeter dan Snow Fairyquote:Op donderdag 10 december 2009 18:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
sweety pie douche jelly! het zoetste wat ik ooit heb gerokenmaar om een of andere reden wel lekker
Anders zoet, Snowfairy = kauwgom, Sweetie Pie is meer een fruitgeurtje.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:38 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ruikt dat nog zoeter dan Snow Fairy!?!
Oeh die wil ik dan volgende keer wel bestellenquote:Op donderdag 10 december 2009 18:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Anders zoet, Snowfairy = kauwgom, Sweetie Pie is meer een fruitgeurtje.
beetje cassis achtig, maar dan wel suikerzoetigquote:Op donderdag 10 december 2009 18:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Anders zoet, Snowfairy = kauwgom, Sweetie Pie is meer een fruitgeurtje.
quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 19:20 schreef shmoopy het volgende:
[..]<---
Ik lig elke avond in bed: "Fuk, weer dat ding vergeten!"
Kom gewoon op een woensdag naar Amsterdam, dan geef ik je dat stomme ding en dan gaan we lekker Lushen en lunchen?
Jep.quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 18:27 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik hou wel van zoete geuren maar niet van fruitige.
Niet van fruitige maar wel van superfruitigequote:
Oeh goede tip!quote:Op donderdag 10 december 2009 19:23 schreef shmoopy het volgende:
Lotje, ik raad je ook aan om op zowel de NL als de UK-site te gaan kijken en rondsnuffelen.
Dan krijg je een helder beeld van wat waar voor is, en op de UK-site staan allemaal filmpjes van hoe je de producten gebruikt, is ook heel handig.
Mocht je eens wat willen kopen, ga dan met een lijstje van wat je lekker lijkt naar de winkel, snuffel overal aan, sommige dingen lijken lekker maar vallen tegen en omgekeerd, lach vriendelijk naar de dames en ga vervolgens direct naar huis om het online in de UK te bestellen.![]()
Doet zo'n beetje iedereen hier omdat het de helft scheelt qua prijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |