Dit is een speciale EVERLASTING BBS. Niet in de winkel te krijgen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:04 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
met BBS bedoel je bubble bar toch?
Die van mij heb ik elke keer een derde afgehaald en verkuimeld in het bad, en dat ging prima, was ook genoeg. Maar het moet dus anders?Jij gebruikt een hele per keer?
Lekker lijstje!quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:05 schreef littledrummergirl het volgende:
nou mijn kerstcadeautjes zijn gekochtschade iets van 140 e
8x cinders
2x lush pud
2x sexy boy
8x ruby red slippers
1x demon in the dark
1x kiwi zeep
4x toner tabs
1x prince shaving cream
1x sugar scrub
1x stapeltje zeep
en toen ik ging betalen kreeg ik er nog 1 sexy boy bij, twee jelly's ( taai taai en sweety pie) en een stukje honey i washed the kidslieve verkoopsters daar
was een beetje bang dat ik net als dipkip alles kappot en onder de vlekken zou krijgenquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lekker lijstje!
In NL gekocht? Da's gemakkelijk om te snuffelen maar voor het geld zou ik in het vervolg in de UK bestellen. Zou je makkelijk 40 of meer euro kunnen schelen.
Je doet het goed hoor! Alleen heeft Cat een speciaal soort BBS gehad die niet in de winkel te koop is, en dat werkt blijkbaar anders.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:04 schreef -Mellow- het volgende:
met BBS bedoel je bubble bar toch?
Die van mij heb ik elke keer een derde afgehaald en verkuimeld in het bad, en dat ging prima, was ook genoeg. Maar het moet dus anders?Jij gebruikt een hele per keer?
yupquote:Op woensdag 9 december 2009 13:19 schreef Tamashii het volgende:
Maar je kan toch alleen in de UK bestellen met creditcard ofzo?
Zou dat niet vreemd zijn als het al op 30 november verzonden is?quote:Op woensdag 9 december 2009 14:00 schreef Tamashii het volgende:
Nee, dan kan het zijn dat ie nog niet zo ver is. Moet je het vanavond of morgen weer proberen.
quote:Op woensdag 9 december 2009 14:04 schreef Dipkip het volgende:
Het troostprijsje van de kerstversieringswedstrijd schijnt te zijn een snowshowers jelly, een klein potje Dream Cream en een kleine HIWTKdus als het goed is krijg ik die
Ja, een beetje vreemd wel.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Zou dat niet vreemd zijn als het al op 30 november verzonden is?
Is altijd nog 1/5 masker danquote:Op woensdag 9 december 2009 14:34 schreef Cat22 het volgende:
![]()
*ziet ontplofte Dream Cream en verschrompelde HIWTK voor zich*![]()
Is het een UK order?quote:Op woensdag 9 december 2009 13:47 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb een track&trace code ontvangen
Alleen zegt ie dat ie geen gegevens kan vinden/het niet doet, dus volgens mij doe ik iets verkeerd
quote:Op woensdag 9 december 2009 14:52 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Is het een UK order?
Waar ben je aan het tracken? Want je moet niet de normale tracker hebben van DHL. Je moet een van de internationale hebben, als je naar meer opties gaat staat er ergens een lijst en dan kun je de juiste selecteren, ze hebben namelijk wel 6 trackers ofzo en als je het in de verkeerde typt gebeurd er niks.
quote:Track event
Date Status
Information of Delivery 2009-12-02 11:31 Unsuccessful delivery, consignee closed
quote:Last track event: Unsuccessful delivery, consignee closed(Information of Delivery): Amsterdam / NL, 2009-12-03 16:28
Kan dat?quote:Op woensdag 9 december 2009 15:30 schreef -Peach het volgende:
Euuuhh... het DHL depot was dicht?
Of ze zijn al 2x langs geweest en je was dr niet?
Dat dusquote:Op woensdag 9 december 2009 15:41 schreef -Peach het volgende:
Wat een ontzettende poepsite trouwens. Hoe maak ik mijn site zo onduidelijk mogelijk!
quote:Op woensdag 9 december 2009 15:45 schreef Daph_ het volgende:
Volgens ie knaap staat het pakket in de vrachtwagen van de koerier en komt ie dus vandaag nog
haha, zó herkenbaarquote:Op woensdag 9 december 2009 15:50 schreef Daph_ het volgende:
Nu zit ik dus te luisteren of ik al een busje/vrachtwagentje de straat in hoor komen
27 novemberquote:
Bij mijn laatste pakket hielden ze vol dat ze het niet hadden. Ik had een track and trace die al 4 dagen aangaf dat het pakje nog op het vliegveld stond. En die man zei steeds we hebben geen pakje van u. Terwijl hij geen gegevens van me had (niet de track and trace, geen adres, ik had gewoon gezegd hallo ik zie dit en dat in julie track and trace systeem en ik wil weten waarom mijn spullen op het vliegveld blijven staan). Bizar.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:44 schreef Daph_ het volgende:
Dat dusHet belsysteem is ook al prut, na drie keer proberen eindelijk iemand aan de lijn die gebrekkig Nederlands spreekt
Whutquote:Op woensdag 9 december 2009 16:36 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Bij mijn laatste pakket hielden ze vol dat ze het niet hadden. Ik had een track and trace die al 4 dagen aangaf dat het pakje nog op het vliegveld stond. En die man zei steeds we hebben geen pakje van u. Terwijl hij geen gegevens van me had (niet de track and trace, geen adres, ik had gewoon gezegd hallo ik zie dit en dat in julie track and trace systeem en ik wil weten waarom mijn spullen op het vliegveld blijven staan). Bizar.
Ik heb (zo uit mijn hoofd) 2 flessen Snowcake, een stuk of 8 BBSen en 6 flesjes parfum besteld. Heb bij het bestellen nog nagevraagd of het met RM kon, maar het pakje was te zwaar. Logisch.quote:Thank you for your order and email. Your order was dispatched yesterday
with Royal Mail so should be with you within 10 working days (22nd December)
Ik vind hem vreselijk... Net zoals die andere nieuwe zepen. Noubar vind ik ook niet naar nootjes ruiken (eerder naar avocado/gras) en Vanilla in the Mist is ook niet mijn ding. Gelukkig heb ik nog genoeg Bscentzeep liggen om de komende tig jaren mee te wassenquote:Op woensdag 9 december 2009 22:54 schreef -Mellow- het volgende:
wat vinden jullie van de 13 soap?
zeep met oregano er in, lijkt mij wel wat en het is typisch iets voor mijn lief
Maar ruikt ie wel naar oregano?quote:Op woensdag 9 december 2009 23:30 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik vind hem vreselijk... Net zoals die andere nieuwe zepen. Noubar vind ik ook niet naar nootjes ruiken (eerder naar avocado/gras) en Vanilla in the Mist is ook niet mijn ding. Gelukkig heb ik nog genoeg Bscentzeep liggen om de komende tig jaren mee te wassen
Ik ga zo nog een keer bellen hoor, vind dit niet leuk meer..quote:
Je party order!?quote:Op donderdag 10 december 2009 14:28 schreef Dipkip het volgende:
Mijn pakket is er ookalles ruikt superlekker, alleen 1 fles is niet helemaal afgevuld, maar ik weet niet of ik daarover zal mailen of niet. Ik heb al zoveel extra's gehad.
ah, foto's!quote:Op donderdag 10 december 2009 14:21 schreef Daph_ het volgende:
HAAAAAAAAA! Raad eens wat ik heb opgehaald bij het DHL depot! HA! Suckers!
Ik was onwijs pissig dat het allemaal zo lang duurde, maar nu ben ik weer blij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alles is heelIk ben weer helemaal blij
Ook al is de helft niet van mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |