abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75416637
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 18:04 schreef -Mellow- het volgende:

[..]

met BBS bedoel je bubble bar toch?

Die van mij heb ik elke keer een derde afgehaald en verkuimeld in het bad, en dat ging prima, was ook genoeg. Maar het moet dus anders? Jij gebruikt een hele per keer?
Dit is een speciale EVERLASTING BBS. Niet in de winkel te krijgen.

Ik heb hem gekregen toen ik naar de Lush Spa ging. En die BBS schijn je een aantal keren te kunnen gebruiken zonder dat hij opgaat. De mijne was na één keer gebruik volgens gebruiksaanwijzing met de helft gekrompen en een prutje geworden. Zonder dat ik iets van geur kon ruiken aan mijn badje.

Met gewone BBSen doe ik precies wat jij doet. Geur+schuim: prima in orde!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 8 december 2009 @ 18:09:11 #252
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_75416669
ah ok
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_75416672
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 18:05 schreef littledrummergirl het volgende:
nou mijn kerstcadeautjes zijn gekocht schade iets van 140 e

8x cinders
2x lush pud
2x sexy boy
8x ruby red slippers
1x demon in the dark
1x kiwi zeep
4x toner tabs
1x prince shaving cream
1x sugar scrub
1x stapeltje zeep

en toen ik ging betalen kreeg ik er nog 1 sexy boy bij, twee jelly's ( taai taai en sweety pie) en een stukje honey i washed the kids lieve verkoopsters daar
Lekker lijstje!

In NL gekocht? Da's gemakkelijk om te snuffelen maar voor het geld zou ik in het vervolg in de UK bestellen. Zou je makkelijk 40 of meer euro kunnen schelen.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_75417041
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 18:09 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Lekker lijstje!

In NL gekocht? Da's gemakkelijk om te snuffelen maar voor het geld zou ik in het vervolg in de UK bestellen. Zou je makkelijk 40 of meer euro kunnen schelen.
was een beetje bang dat ik net als dipkip alles kappot en onder de vlekken zou krijgen en geen tijd meer zou hebben om nieuwe te bestellen.

mn hele huis luikt naar lush
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_75417373
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 18:04 schreef -Mellow- het volgende:
met BBS bedoel je bubble bar toch?

Die van mij heb ik elke keer een derde afgehaald en verkuimeld in het bad, en dat ging prima, was ook genoeg. Maar het moet dus anders? Jij gebruikt een hele per keer?
Je doet het goed hoor! Alleen heeft Cat een speciaal soort BBS gehad die niet in de winkel te koop is, en dat werkt blijkbaar anders.

Hoeveel je gebruikt ligt natuurlijk ook aan je bad, wij hebben een heel groot tweepersoonsbad en ik gooi er dus een hele BBS in (bubble bar slice inderdaad) of een hele bruisbal plus een halve BBS.
pi_75417398
Oh. Er was al een nieuwe pagina met exact wat ik zei er op. Hmpf.
  woensdag 9 december 2009 @ 13:00:39 #257
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_75442483
Een week geleden besteld en nog steeds niks

Grrr
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_75443124
Maar je kan toch alleen in de UK bestellen met creditcard ofzo?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_75443163
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:19 schreef Tamashii het volgende:
Maar je kan toch alleen in de UK bestellen met creditcard ofzo?
yup
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_75443506
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:20 schreef Mirjam het volgende:

[..]

yup
Balen.
pi_75444101
Ik heb een track&trace code ontvangen

Alleen zegt ie dat ie geen gegevens kan vinden/het niet doet, dus volgens mij doe ik iets verkeerd
pi_75444621
Nee, dan kan het zijn dat ie nog niet zo ver is. Moet je het vanavond of morgen weer proberen.
pi_75444776
Het troostprijsje van de kerstversieringswedstrijd schijnt te zijn een snowshowers jelly, een klein potje Dream Cream en een kleine HIWTK dus als het goed is krijg ik die
pi_75445354
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:00 schreef Tamashii het volgende:
Nee, dan kan het zijn dat ie nog niet zo ver is. Moet je het vanavond of morgen weer proberen.
Zou dat niet vreemd zijn als het al op 30 november verzonden is?
pi_75446014
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:04 schreef Dipkip het volgende:
Het troostprijsje van de kerstversieringswedstrijd schijnt te zijn een snowshowers jelly, een klein potje Dream Cream en een kleine HIWTK dus als het goed is krijg ik die

*ziet ontplofte Dream Cream en verschrompelde HIWTK voor zich*

pi_75446112
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:18 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Zou dat niet vreemd zijn als het al op 30 november verzonden is?
Ja, een beetje vreemd wel.
pi_75446741
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:34 schreef Cat22 het volgende:

*ziet ontplofte Dream Cream en verschrompelde HIWTK voor zich*

Is altijd nog 1/5 masker dan *geen regen op parade toestaat*

ik hou sowieso niet zo van HIWTK, en ik gok trouwens op lekkende jelly niet ontplofte lotion
pi_75446786
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:47 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb een track&trace code ontvangen

Alleen zegt ie dat ie geen gegevens kan vinden/het niet doet, dus volgens mij doe ik iets verkeerd
Is het een UK order?

Waar ben je aan het tracken? Want je moet niet de normale tracker hebben van DHL. Je moet een van de internationale hebben, als je naar meer opties gaat staat er ergens een lijst en dan kun je de juiste selecteren, ze hebben namelijk wel 6 trackers ofzo en als je het in de verkeerde typt gebeurd er niks.
pi_75447498
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:52 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Is het een UK order?

Waar ben je aan het tracken? Want je moet niet de normale tracker hebben van DHL. Je moet een van de internationale hebben, als je naar meer opties gaat staat er ergens een lijst en dan kun je de juiste selecteren, ze hebben namelijk wel 6 trackers ofzo en als je het in de verkeerde typt gebeurd er niks.

Ooooooh *lampje* *proberen gaat*..
quote:
Track event
Date Status
Information of Delivery 2009-12-02 11:31 Unsuccessful delivery, consignee closed
quote:
Last track event: Unsuccessful delivery, consignee closed(Information of Delivery): Amsterdam / NL, 2009-12-03 16:28

Euh? *confused*
  woensdag 9 december 2009 @ 15:30:17 #270
159909 -Peach
Prunus persica
pi_75448256
Euuuhh... het DHL depot was dicht?

Of ze zijn al 2x langs geweest en je was dr niet?
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_75448331
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:30 schreef -Peach het volgende:
Euuuhh... het DHL depot was dicht?

Of ze zijn al 2x langs geweest en je was dr niet?
Kan dat? Twee dagen na verzenden vanuit de UK? En wat moet ik nu doen dan, bellen?

Ik had dit graag uitgezocht via de helpknop bij track en trace, maar die doet het niet
  woensdag 9 december 2009 @ 15:34:24 #272
159909 -Peach
Prunus persica
pi_75448406
Ik heb geen idee, bestel nooit uit de UK (iig niet zelf), dus zou maar ff bellen. Was je die 2 dagen wel de hele dag thuis? Dan ligt het iig niet aan jou!
pi_75448412
Volgens mij staat daar dat er 1 mislukte poging is geweest. Bel ze anders even voor de zekerheid.
pi_75448449
Op de tijd van de "tweede levering" was er sowieso iemand thuis Hmpf. Ik ga even bellen. Als ik het telefoonnummer kan vinden
  woensdag 9 december 2009 @ 15:41:03 #275
159909 -Peach
Prunus persica
pi_75448620
Wat een ontzettende poepsite trouwens. Hoe maak ik mijn site zo onduidelijk mogelijk!
pi_75448715
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:41 schreef -Peach het volgende:
Wat een ontzettende poepsite trouwens. Hoe maak ik mijn site zo onduidelijk mogelijk!
Dat dus Het belsysteem is ook al prut, na drie keer proberen eindelijk iemand aan de lijn die gebrekkig Nederlands spreekt
pi_75448754
Volgens ie knaap staat het pakket in de vrachtwagen van de koerier en komt ie dus vandaag nog
pi_75448824
Gelukkig!
pi_75448850
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:45 schreef Daph_ het volgende:
Volgens ie knaap staat het pakket in de vrachtwagen van de koerier en komt ie dus vandaag nog
pi_75448937
Nu zit ik dus te luisteren of ik al een busje/vrachtwagentje de straat in hoor komen
pi_75448969
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:50 schreef Daph_ het volgende:
Nu zit ik dus te luisteren of ik al een busje/vrachtwagentje de straat in hoor komen
haha, zó herkenbaar
vanmorgen hoorde ik een bus, ik omkijken
en toen zag ik een stukje oranje in de hoe van het keukenraam, dus liep ik maar meteen naar de deur *:*
  woensdag 9 december 2009 @ 15:51:53 #282
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_75448996
wanneer had jij besteld Daph?
pi_75449138
Mirjam ja erg he Ik hoop dattie hier is voor half 6, dan moet ik weg namelijk.. Maar dan zijn mijn ouders weer thuis dus er is de hele tijd iemand om het pakket in ontvangst te nemen Bring it on!!
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:51 schreef -Mellow- het volgende:
wanneer had jij besteld Daph?
27 november
pi_75450629
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:44 schreef Daph_ het volgende:
Dat dus Het belsysteem is ook al prut, na drie keer proberen eindelijk iemand aan de lijn die gebrekkig Nederlands spreekt
Bij mijn laatste pakket hielden ze vol dat ze het niet hadden. Ik had een track and trace die al 4 dagen aangaf dat het pakje nog op het vliegveld stond. En die man zei steeds we hebben geen pakje van u. Terwijl hij geen gegevens van me had (niet de track and trace, geen adres, ik had gewoon gezegd hallo ik zie dit en dat in julie track and trace systeem en ik wil weten waarom mijn spullen op het vliegveld blijven staan). Bizar.
pi_75450766
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:36 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Bij mijn laatste pakket hielden ze vol dat ze het niet hadden. Ik had een track and trace die al 4 dagen aangaf dat het pakje nog op het vliegveld stond. En die man zei steeds we hebben geen pakje van u. Terwijl hij geen gegevens van me had (niet de track and trace, geen adres, ik had gewoon gezegd hallo ik zie dit en dat in julie track and trace systeem en ik wil weten waarom mijn spullen op het vliegveld blijven staan). Bizar.
Whut Raar figuur. Hij kon niet even bedenken dat ie meer nodig had om te kunnen zien waar je pakket uithangt?

Ik hoorde trouwens al die andere telefoonmadammen en meneren op de achtergrond, ontzettend irritant want soms praatte die jongen zijn buurvrouw harder dan hij zelf
pi_75450905
Is gewoon een supercheap callcenter daar. Heb er ook in een gewerkt en ik had ook collega's die maar gewoon wat zeiden omdat ze ondertussen op de pc aan het patiencen waren.
pi_75462827
Geen pakket dus he
  woensdag 9 december 2009 @ 22:19:44 #288
159909 -Peach
Prunus persica
pi_75462996
wtf?
  woensdag 9 december 2009 @ 22:54:55 #289
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_75464723
wat vinden jullie van de 13 soap?

zeep met oregano er in, lijkt mij wel wat en het is typisch iets voor mijn lief
pi_75465865
Dit is bijzonder.....
quote:
Thank you for your order and email. Your order was dispatched yesterday
with Royal Mail so should be with you within 10 working days (22nd December)
Ik heb (zo uit mijn hoofd) 2 flessen Snowcake, een stuk of 8 BBSen en 6 flesjes parfum besteld. Heb bij het bestellen nog nagevraagd of het met RM kon, maar het pakje was te zwaar. Logisch.

En nu lijkt het toch onder de 2 kilo te zitten. Zal mij benieuwen. Keilly heeft de order een paar dagen later opnieuw moeten invoeren, ik hoop dat ze niet de helft vergeten is.

Maar lalalala.... we blijven positief! Versturen via RM is goeoeoeoed!
pi_75465902
quote:
Op woensdag 9 december 2009 22:15 schreef Daph_ het volgende:
Geen pakket dus he
pi_75466114
quote:
Op woensdag 9 december 2009 22:54 schreef -Mellow- het volgende:
wat vinden jullie van de 13 soap?

zeep met oregano er in, lijkt mij wel wat en het is typisch iets voor mijn lief
Ik vind hem vreselijk... Net zoals die andere nieuwe zepen. Noubar vind ik ook niet naar nootjes ruiken (eerder naar avocado/gras) en Vanilla in the Mist is ook niet mijn ding. Gelukkig heb ik nog genoeg Bscentzeep liggen om de komende tig jaren mee te wassen
  donderdag 10 december 2009 @ 00:30:52 #293
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_75468311
quote:
Op woensdag 9 december 2009 23:30 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ik vind hem vreselijk... Net zoals die andere nieuwe zepen. Noubar vind ik ook niet naar nootjes ruiken (eerder naar avocado/gras) en Vanilla in the Mist is ook niet mijn ding. Gelukkig heb ik nog genoeg Bscentzeep liggen om de komende tig jaren mee te wassen
Maar ruikt ie wel naar oregano?
Ik vind oregano namelijk echt heerlijk ruiken
pi_75479013
quote:
Op woensdag 9 december 2009 23:25 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Ik ga zo nog een keer bellen hoor, vind dit niet leuk meer..

Track en Trace is ook niet bijgewerkt, dus die knaap van gisteren zal wel wat verzonnen hebben..
pi_75479412
Wat balen zeg het is echt zo'n stel prutsers daar, bij mij bleven ze tot een uur voor het bezorgd werd nog volhouden dat ze nooit iets ontvangen hadden. Kan het niet dat jouw pakket weer in een bezorgbus ligt en vandaag wordt gebracht?
pi_75479617
Pakket staat bij verzenddepot voor de vijfde werkdag, vanavond gaat het pakket weg ofzo? WTF nu moet ik dus nog daarheen. Fijn. Ik voel me belabberd maar heb ook geen zin om langer te wachten op dat stomme pakket..

Volgens de telefoniste heb ik al twee kaartjes in mijn brievenbus gehad dat het pakket is aangeboden, maar ik heb nooit wat gezien
pi_75480137
Dat gebeurt vaker, sommige DHL bezorgers doen het gewoon niet ik email meestal 2-3 dagen na het bestellen om de codes zodat ik bij de deur kan wachten zeg maar.
pi_75482164
HAAAAAAAAA! Raad eens wat ik heb opgehaald bij het DHL depot! HA! Suckers!

Ik was onwijs pissig dat het allemaal zo lang duurde, maar nu ben ik weer blij

Alles is heel Ik ben weer helemaal blij Ook al is de helft niet van mij
pi_75482420
Mijn pakket is er ook alles ruikt superlekker, alleen 1 fles is niet helemaal afgevuld, maar ik weet niet of ik daarover zal mailen of niet. Ik heb al zoveel extra's gehad.
pi_75484542
quote:
Op donderdag 10 december 2009 14:28 schreef Dipkip het volgende:
Mijn pakket is er ook alles ruikt superlekker, alleen 1 fles is niet helemaal afgevuld, maar ik weet niet of ik daarover zal mailen of niet. Ik heb al zoveel extra's gehad.
Je party order!?
pi_75489205
quote:
Op donderdag 10 december 2009 14:21 schreef Daph_ het volgende:
HAAAAAAAAA! Raad eens wat ik heb opgehaald bij het DHL depot! HA! Suckers!

Ik was onwijs pissig dat het allemaal zo lang duurde, maar nu ben ik weer blij

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Alles is heel Ik ben weer helemaal blij Ook al is de helft niet van mij
ah, foto's!
pi_75489216
kak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo