Serieus? Ze gaan me toch niet die twee dingen opnieuw opsturen dan, dan zijn ze het dubbele kwijt ivm verzendkosten vanuit Engeland. En ik doe ze toch in stukjes in bad. Het staat alleen wat minder leuk in mijn schaal, al die brokkenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh greys, daar zou ik ff over mailen. Bij mij was alles perfectOp de naar voeten stinkende popcorn na dan (ik dacht dat ze daar iets nieuws voor zouden verzinnen?) Ik heb van schrik alles nog een keer nageteld
, maar het klopte echt
Voor kapotte producten mail ik meestal wel, ja. Ik vind dat je als mailorder een verantwoordelijkheid hebt je producten fatsoenlijk te verpakken en versturen en daarnaast heb ik de producten graag heel, ik geef ze graag cadeau en dan kom ik gewoon liever niet met brokken aan. Maar je hoeft niet te mailen natuurlijk, als jij het zo prima vindt is het goedquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Serieus? Ze gaan me toch niet die twee dingen opnieuw opsturen dan, dan zijn ze het dubbele kwijt ivm verzendkosten vanuit Engeland. En ik doe ze toch in stukjes in bad. Het staat alleen wat minder leuk in mijn schaal, al die brokken
Of hebben jullie wel eens voor zoiets 'kleins' gemaild?
*aait Greys over het bolletje*quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Serieus? Ze gaan me toch niet die twee dingen opnieuw opsturen dan, dan zijn ze het dubbele kwijt ivm verzendkosten vanuit Engeland. En ik doe ze toch in stukjes in bad. Het staat alleen wat minder leuk in mijn schaal, al die brokken
Of hebben jullie wel eens voor zoiets 'kleins' gemaild?
So white volgens mij, een bruisbal.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:09 schreef CherryLips het volgende:
Er was iets uit wat naar groene appel rook, wat was het ook alweer?
Nou, ik had er twee besteld he? Ik had gedacht dat ze niet zouden leveren of er één zouden leveren, maar ze hebben gewoon 2 producten geleverd voor een schijntje... dus de vergissing zullen ze al wel door hebben, op de UK-site is de inhoud, foto en prijs aangepast (hij staat nog wel onder little gestures though)... ik kan ze dus hooguit bedanken voor het leveren van de producten ondanks de foute prijs, maar een vergissing is er niet echt gemaakt (behalve dan bij het vullen van de webshopquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
So white volgens mij, een bruisbal.
Miss D: wat ben jij een mazzelaar!2 maal het kadoblik en nog supergoedkoop ook.
![]()
Ik zou ze braaf mailen over de vergissing... dan hoor je vast van hen dat je blik 2 mag houden.
Ooooow.... niks aan doen dan! Behalve heel veel badderen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, ik had er twee besteld he? Ik had gedacht dat ze niet zouden leveren of er één zouden leveren, maar ze hebben gewoon 2 producten geleverd voor een schijntje... dus de vergissing zullen ze al wel door hebben, op de UK-site is de inhoud, foto en prijs aangepast (hij staat nog wel onder little gestures though)... ik kan ze dus hooguit bedanken voor het leveren van de producten ondanks de foute prijs, maar een vergissing is er niet echt gemaakt (behalve dan bij het vullen van de webshop)
Emma is een lieverd, want ik had gevraagd om wat monstertjes voor mijn zusje die Lush nog helemaal niet kent. Heeft ze er een hele zak in gedaan met wel 15 monsters en een krabbeltje 'For your sister, hope she likes it! Emma.'. Té lief he?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:07 schreef shmoopy het volgende:
Oh, en mijn pakje met Gavernie zeep, Skin's Shagri La en Jungle is binnen.
Ik had heel pretty please gevraagd om 1 sample-tje van Karma, omdat ik dat in de winkel vind stinken maar toch wilde proberen hoe het op mijn huid ruikt
En ene Emma heeft een blokje Karma zeep, een potje vol Karma Kream, een half potje Karma Powder en een onwijs schattig bloemetje in een proefpotje gestopt waar ze loos op is gegaan met Karma parfum.
Ik vindEmma
zo lief dat ik haar via mail even ga bedanken.
(wat een onmeunige rotgeur trouwens, kan ik er iemand blij mee maken?)
Was clumsy niet weg van die stank?
Jammer, ik hou niet zo van bruisballenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
So white volgens mij, een bruisbal.
Miss D: wat ben jij een mazzelaar!2 maal het kadoblik en nog supergoedkoop ook.
![]()
Ik zou ze braaf mailen over de vergissing... dan hoor je vast van hen dat je blik 2 mag houden.
Ja, wat is er nou mis met je adres?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Shmoep, ik heb bij karma hetzelfde als jij. In de winkel vod ik het stinken, dus heb er nooit iets van gekocht. Een proefje mag altijd, though. Maar bewaar het voor als ik binnenkort in Amsterdam ben en we bagels vreten
.
Clumsy is op dit moment al tevreden als ze haar fout met het adres kan herstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |