hehe, inderdaad alles wordt zwartquote:Op maandag 26 april 2010 21:48 schreef -Peach het volgende:
Whehe, vond nog een proefje Dark Angels in mn kast, ff uitgeprobeerd. Voelt prettig aan maar allez zeg, daar kun je nog mensen mee de stuipen op het lijf jagen!
Heb gister samen met mijn zus het pakketje uitgepakt en grass ruikt in ieder geval lekker fris. Nou nog onder de douche proberenquote:Op maandag 26 april 2010 23:07 schreef AnitraX het volgende:
Ik ga morgen een voorraad tramp bestellen in uk. Baal flink dat die eruit gaat. Maar bestel ook een kleine grass erbij, want die klinkt lekker, hopelijk is dat een goede vervanger voor tramp.
Zo even kijken of waylander nog bij de retro staat, want dan is mijn man blij en kan ik nog wat baddingen bestellen voor vakantie
Ik ga vandaag kijken, maar ik weet het eeeeeeeeecht niet.quote:
in principe gaan de dingen eruit die het minst verkocht worden, wat dat betreft zijn tramp en bijvoorbeeld happy pill niet verbazingwekkend. Wat ik wel vreemd vind is Yx3 en shave the planet. Die verkopen supergoed. Maar ja, er wordt ook naar wereldwijde verkoop gekeken en dat verschilt echt per land.quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:30 schreef mmascha het volgende:
Moet je eerst hier maar om onze mening vragen voordat jullie beslissen dat er iets uit gaat.![]()
(Ik weet wel dat jullie daar ook niks over te zeggen hebben hoor) Ik denk alleen dat er van elk product wel fans zijn. Als we hier 3 producten moesten kiezen die eruit zouden moeten, komen we er niet uit.
Ik ben wel benieuwd wat we hiervoor terug krijgen!
maar waarschijnlijk verkoopt ie in andere landen toch minder. Wat bedoel je trouwens met born to run? En wie is bruce?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:10 schreef AnitraX het volgende:
Ik bestel vaak in de uk en tramp dus ook. En tramp is speciaal voor ons want hij was oorspronkelijk born to run, in italie nog steeds. En wij nl bruce fans noemen ons tramps like us en daarbij is hij ook erg lekker!
Ik haal mijn 30 en 100 ml flesjes altijd bij het Kruidvat. Maar bij voorbeeld Etos heeft er ook. Je kunt nu ook kijken naar die reissetjes, zitten meerdere soorten flesjes in en zijn niet zo duur. Goedkope flesjes online heb ik nooit gevonden of je moet er meteen 100 bestellen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:22 schreef Winky het volgende:
Ietwat OT maar weet iemand een (het liefst online) winkel waar je lege plastic flesjes kunt krijgen. Ik heb een flink aantal 500gr. flessen maar die dingen zijn zo dun (in eentje zit al een deuk waarvan ik denk dat deze elk moment kan gaan scheuren) dat ik ze eigenlijk wil overgieten in kleinere flesjes.
Dus als iemand nog een adres weet hoor ik het graag.
en bedankt nu voel ik me een oude trutquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
maar waarschijnlijk verkoopt ie in andere landen toch minder. Wat bedoel je trouwens met born to run? En wie is bruce?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |