quote:Op zondag 10 januari 2010 20:30 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
mijn favo producten zijn: Dream cream, big en angels on bare skin. Voornamelijk vanwege het effect
qua zeep vind ik Honey I washed the kids en Porridge erg lekker. Vooral als je van romige, zoete geuren houdt.
Ben je meer van de snoepzoete geur, dan Rockstar en Yummy yummy, maar die vind ik persoonlijk heel vies
Karma vind ik ook een lekkere zeep, lekker fris en blijft lang hangen.
Voor in bad ook de KArma bubble bar en de Big blue bruisbal. Maar ik heb nog niet zo veel ervaring met baddingen.
Flying fox douchegel ruikt ook heerlijk, zelfde geur als Godiva shampoo. Maar mijn haar wordt slap van godiva.
GMTAquote:Op zondag 10 januari 2010 20:39 schreef -Mellow- het volgende:
Bestaat er eigenlijk ook een zeep die naar kaneel ruikt?
Orange Spice and All Things Nice, maar die was van kerst retro (rook naar de Taai Taai douchegel).quote:Op zondag 10 januari 2010 20:39 schreef -Mellow- het volgende:
Bestaat er eigenlijk ook een zeep die naar kaneel ruikt?
Hmm.. heb net met Taai Taai gedoucht, heerlijke geurquote:Op zondag 10 januari 2010 20:41 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Orange Spice and All Things Nice, maar die was van kerst retro (rook naar de Taai Taai douchegel).
wat is het verschil qua werking tussen ultrabland en AOBS?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:37 schreef GotC het volgende:
Mijn favorieten zijn The Olive Branch, Ultra Bland, Angels on bare skin, BB Seaweed en Tea Tree Water. Ook de geur van New is heerlijk
Ultra Bland haalt echt make up enzo eraf, ook mascara. Je smeert het op en haalt het eraf met een warm washandje/watje en dan blijft er alleen nog een zacht laagje overquote:Op zondag 10 januari 2010 20:51 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
wat is het verschil qua werking tussen ultrabland en AOBS?
Appels en peren. Zijn gewoon compleet verschillende dingen, afgezien van dat het reinigers zijn.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:51 schreef -Mellow- het volgende:
wat is het verschil qua werking tussen ultrabland en AOBS?
Ik zou ook geen scrub op mn ogen smeren eigenlijkquote:Op zondag 10 januari 2010 20:54 schreef GotC het volgende:
Ultra Bland haalt echt make up enzo eraf, ook mascara. Je smeert het op en haalt het eraf met een warm washandje/watje en dan blijft er alleen nog een zacht laagje over
AOBS vind ik meer om gewoon je gezicht een beetje licht te scrubben, haalde bij mij nooit iets van make up eraf..
Ik doe het wel, en je voelt er niks van? Scrubt niet onwijs hard oid. Alle mascara eraf, top.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:55 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik zou ook geen scrub op mn ogen smeren eigenlijk
maar is het ook echt voor make-up verwijderen?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:54 schreef GotC het volgende:
[..]
Ultra Bland haalt echt make up enzo eraf, ook mascara. Je smeert het op en haalt het eraf met een warm washandje/watje en dan blijft er alleen nog een zacht laagje over
AOBS vind ik meer om gewoon je gezicht een beetje licht te scrubben, haalde bij mij nooit iets van make up eraf..
Nou het maakt je huid ook superzachtquote:Op zondag 10 januari 2010 20:57 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
maar is het ook echt voor make-up verwijderen?
ik gebruik geen make-up namelijk, alleen af en toe mascara maar dat beetje dat ik gebruik lukt ook wel met water
Klinkt goed.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Nou het maakt je huid ook superzachtEn schoon
ik bedoelde ook eigenlijk meer waarom zij ze allebei gebruikte. Wat heeft de een dat de ander niet heeft?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:54 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Appels en peren. Zijn gewoon compleet verschillende dingen, afgezien van dat het reinigers zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |