Dipkip had hier een lijstje staan met enkele producten m.b.t. moederdag en ik wist even niets beter te verzinnenquote:Op maandag 15 februari 2010 13:24 schreef Ooi86 het volgende:
Welke producten wachten we ook al weer op? Het is natuurlijk heel belangrijk wat ik op mijn wishlist zet....
Ik zie het niet staanquote:Op maandag 15 februari 2010 13:58 schreef sararaats het volgende:
in de OP meen ik ergens Bitterbal te lezen, natuurlijk is dat Butterbal.
LUSH IST OK !!!!!!!!
En wanneer verwachten we die in de winkel? Ik heb over 2 weken 2 nachtjes een badquote:Op maandag 15 februari 2010 13:24 schreef Ooi86 het volgende:
Welke producten wachten we ook al weer op? Het is natuurlijk heel belangrijk wat ik op mijn wishlist zet....
die bedoelde ik ookquote:Op maandag 15 februari 2010 13:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zie het niet staan
Edit; Als je de tekst op de foto bedoelt, dan kan ik begrijpen dat je daar bitterball leest
Dan hoef je niet meer zolang te wachtenquote:Op maandag 15 februari 2010 16:48 schreef Pumpkin. het volgende:
En ik wacht op de HSKTpakketjes in de winkel
Ehm... Deze jaquote:Op maandag 15 februari 2010 18:39 schreef Maria2.0 het volgende:
Da's die chocoladezeep toch? Ik vond hem er zo smakelijk uit zien
Daar had dipkip het volgens mij ook over jaquote:Op maandag 15 februari 2010 18:53 schreef saskiia het volgende:
OMG! Lush komt met...FOUNDATION?!
klik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |