abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77684676
ik ga zo lekker douchen met I should coco, da's excht zó lang geleden (dat ik me met I should coco gewassen heb he, ik douche iedere dag )
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_77686307
Mijn haren gewassen met een soort blok. Ging verrassend goed. 2 De keer wat van de proefpakketje Big geprobeerd. Mijn haar had geen conditioner nodig en krult meer. Jammer dat ik het morgen moet borstelen.
Het bad was lekker en ik had geen bodylotion nodig. Proef is dus geslaagd.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 22:33:39 #253
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_77687368
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 22:03 schreef nateke het volgende:
Mijn haren gewassen met een soort blok. Ging verrassend goed. 2 De keer wat van de proefpakketje Big geprobeerd. Mijn haar had geen conditioner nodig en krult meer. Jammer dat ik het morgen moet borstelen.
Het bad was lekker en ik had geen bodylotion nodig. Proef is dus geslaagd.
Wat voor blok heb je?
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  zaterdag 6 februari 2010 @ 14:58:47 #254
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_77703116
Zo, ik ben weer bezig geweest. Dit keer alleen maar cadeau's en verzoekjes van anderen, want ik mag voor mezelf voorlopig geen geld meer uit geven aan lush.

Lijstje:

voor 2 van mijn (mannelijke) collega's
-Dream cream x2
- soak n float

Verjaarscadeautje voor collega ( ik ben de cadeaucommissie op mijn werk, erg leuk ):
-trichomania
-HIWTK
-AOBS
-Buffy

Verjaarscadeautje voor mijn moeder
-Big
-Karma zeep
-Figs n Leaves

Ik heb voor mezelf een sampletje van Veganese gevraagd
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_77706525
vandaag bij de lush in maastricht geweest. Me met moeite in kunnen houden en enkel een buddy butter gekocht want die ik had is bijna op
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  zaterdag 6 februari 2010 @ 17:03:29 #256
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_77706647
je moet je geld dan ook niet verspillen in de Nederlandse Lush prog
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_77710778
Wat voor blok heb je?
[/quote] automatic _

Heb eerst met karma komba gewassen, daarna met big. En gescrubd met buffy, terwijl ik met Amandopondo in bad zat. Vind het wel moeilijk om die te snijden. Zijn in brokken gevallen, wat ook niet erg is. Was een erg lekker bad. Verrassend verzorgend. Niet een overdadigende lucht. Heb voor morgen Karma bubble voor in bad. Ben benieuwd.
pi_77714012
Ik heb een pot Dream Cream vandaag aan mijn oma gegeven voor haar verjaardag , ze is er erg blij mee. Ze heeft een erg droge huid en heeft in de 7 uur dat ik daar was haar handen&onderarmen er 3x mee ingesmeerd en daarna verbaasd zitten voelen hoe zacht het ineens wel niet was .
  zondag 7 februari 2010 @ 00:30:58 #259
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_77720214
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 19:28 schreef nateke het volgende:
Heb eerst met karma komba gewassen, daarna met big. En gescrubd met buffy, terwijl ik met Amandopondo in bad zat. Vind het wel moeilijk om die te snijden. Zijn in brokken gevallen, wat ook niet erg is. Was een erg lekker bad. Verrassend verzorgend. Niet een overdadigende lucht. Heb voor morgen Karma bubble voor in bad. Ben benieuwd.
Lekker hoor!
Big ga ik binnenkort een keer in Engeland bestellen & ook de gezichtscrub denk ik.

Vandaag in Den Haag geweest en natuurlijk nog wat BBS gekocht. Helaas was "The Comforter" op & die vind ik juist zo lekker!
  zondag 7 februari 2010 @ 14:12:28 #260
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_77729070
Voor mijn 2e order ben ik even aan het verzamelen wat ik wil hebben. Ik zit al op een groot bedrag dus zal wel in 2 of 3 keer bestellen maar toch.
Nu zag ik die deo blokken..Werkt dat en welke is het best?

Ik zweet veel onder mijn oksels. Zo erg dat ik na een uurtje al ruik (en dus de hele dag door spuit met mini deo busjes....). En zo erg dat ik nooit gekleurde strakke shirtjes aan kan want dan krijg ik enorme zweetplekken
Ik heb al héél veel geprobeerd maar niks helpt. Zou het een aanrader zijn om een blok van Lush te testen en welke zou ik dan het beste kunnen proberen?
L'Enfer, c'est les autres.
pi_77730116
Maria, non lush, maar ik zweet bij alle deo's, maar voor mij helpt alleen Deoleen. Ws heb je die al geprobeerd, maar wat bij mij helpt is de deo opbrengen (roller) en met je armen omhoog rondlopen tot hij echt kurkdroog is.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_77738217
Oh zo herkenbaar! Ik had echt hetzelfde probleem...zeker met uitgaan was het altijd een probleem, dan maar wéér dat zwarte hemdje, want ja..daar zie je geen zweetvlekken. Ik sta voor de klas en dan is het ook niet echt prettig als je van die zweetvlekken hebt!
Ik begin me nu een beetje nostalgisch te voelen, want danzij dit probleem ben ik Lush verslaafd geworden Ik had echt al álles geprobeerd en gaf de hoop bijna op. Toen toch maar eens bij de Lush vragen, en daar kwamen ze met Aromaco...liefde op het eerste gezicht
Ik kan nu echt niet meer zonder Bij mij werkt ie super! Gewoon géén zweetplekken meer! Soms, als ik moet haasten en aan het rennen en vliegen ben, voelt het wel een beetje klammig, maar absoluut geen plekken meer!

Deze zou ik je dus zeker aanraden Zorg dat het blokje niet uitgedroogd is, maar lekker olie-achtig aanvoelt, dat smeert het fijnste. Ik bewaar het in een plastic zakje, zodat ie niet uitdroogt!
"After a stressful day, let your worries float away. An easy way to cope....is to grab a bar of soap. Or even a bubble bar, and your problems will drift far. So, when seeking peace and hush, whizz down to your local Lush =)"
pi_77738281
quote:
Op zondag 7 februari 2010 14:12 schreef Maria2.0 het volgende:
Voor mijn 2e order ben ik even aan het verzamelen wat ik wil hebben. Ik zit al op een groot bedrag dus zal wel in 2 of 3 keer bestellen maar toch.
Nu zag ik die deo blokken..Werkt dat en welke is het best?

Ik zweet veel onder mijn oksels. Zo erg dat ik na een uurtje al ruik (en dus de hele dag door spuit met mini deo busjes....). En zo erg dat ik nooit gekleurde strakke shirtjes aan kan want dan krijg ik enorme zweetplekken
Ik heb al héél veel geprobeerd maar niks helpt. Zou het een aanrader zijn om een blok van Lush te testen en welke zou ik dan het beste kunnen proberen?
Je hebt niet echt een winkel in de buurt, hé? (ivm proefjes)
Anders zou je een beetje op de reviews af kunnen gaan en de geuromschrijving, en dan bij je bestelling een proefje vragen of het risico nemen.

Ik ben heel blij met Aromaco, beetje aardse patchouli-geur en de boel trekt gelijk droog ervan, maar ik ben geen overmatig zweter ofzo.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_77739061
@Maria:
Als je wilt, heb ik wel een stukje aromaco voor je. Het is mijn eerste lushdeo, dus andere ken ik nog niet, maar bij mij werkt ie lekker! Hij heeft idd een patchoulieluchtje en dat vind ik heerlijk!
  zondag 7 februari 2010 @ 19:45:04 #265
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_77739297
Oh dat wil ik wel héél graag proberen voor ik het bestel! Ik las ergens anders weer dat die Aromant ofzo (die andere dus) beter zou zijn dus ik wist het even niet meer. Aromaco lijkt me qua geur wel veel lekkerder.
Ik heb inderdaad geen winkel in de buurt helaas

Overigens gutst het er niet met stralen uit (grappige is dus dat ik als het heel warm is verder totaal niet zweet. Ik kán niet eens zweten, als ik met 30 graden in de tuin werk dan blijft gezicht en lijf (op oksels na) kurkdroog en dan word ik beroerd
Helaas geldt het dus niet voor de oksels dus dagdag leuke roze en paarse shirtjes en halloooo emo zwart
pi_77740786
O, dat is echt kl#te voor je! Ook als je zo moet opletten wat je aandoet enzo.
Bij mij is het andersom, oksels meestal droog en mn gezicht zweet heel snel. De natte neuzenshow haha!
Maar als je je adres PB't stuur ik een stukje op
Hopelijk heb je gelijk de goeie deo te pakken!
pi_77747264
Ben vandaag met Karma in bad geweest. Wat een schuim en lekkere lucht. Ruik nu naar Karma, helemaal met de shampoo erbij. Ik snuffel aan mijn haren en armen. Heb een tweede bestelling gedaan met andere spullen erin. Binnenkort eens een winkel opzoeken.
pi_77758509
Ik had het zelfde Maria, ik kon 's ochtends me wassen, deo opdoen, op de bank gaan zitten met mn ontbijt en dan werden mn oksels al nat

Bij moij doet aromarant het geweldig, en je doet echt for-ev-er met zo'n stuk, ik heb 6 maanden gedaan met een proef, denk dat het stuk wat ik er na kocht wel meer dan een jaar mee zal gaan. Aromarant vond ik vies klinken in de beschrijving maar ik vind het voornamelijk naar citroen ruiken met een hint van patchouli. En alleen met opbrengen, verder ruik je het niet (geen deo-walm).

Als een blok je nog niet droog houdt kun je er ook nog deopoeder of dusting powder overheen doen. Je hebt ook poederige deoblokken van Lush maar die werken minder goed, er komen scherpe 'stukjes' in en dan raspt het met opbrengen. De meer op zeep lijkende blokken en de poeders in busjes werken fijner.
pi_77760928
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 17:03 schreef -Mellow- het volgende:
je moet je geld dan ook niet verspillen in de Nederlandse Lush prog
ik weet het, vandaar was ik ook blij dat ik amper iets heb gekocht..
en ga ik binnenkort wel weer online shoppen
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_77770538
ik gebruik de Dream Cream ook voor m'n bakkes (hihi) ik heb een gevoelige huid
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  maandag 8 februari 2010 @ 19:00:09 #271
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_77778913
Ik ga gewoon die Aromaco proberen en als ie bevalt dan bestel ik een stuk daarvan en een stuk Aromarant. Kan ik testen welke beter werkt en mijn man vindt dat ook wel handig denk ik om te gebruiken.
Ik gebruik idd sinds een paar dagen ook weer Dream Cream op mijn gezicht en merk dat het goed bevalt. Ik moet dan wel onder de douche een gezichtsreiniger gebruiken die mijn huid wat uitdroogt (AOBS of Herbalism). Daarna DC en dan is mijn huid niet overdreven vet maar wel lekker fris gehydrateerd en zacht. Heerlijk.
Ook handig bovendien, scheelt best veel geld want een grote pot DC als gezichtscreme is stukken goedkoper dan het kleine potje Celestial bijvoorbeeld. Moet helaas voorlopig op de kleintjes letten
  maandag 8 februari 2010 @ 19:52:55 #272
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_77781518
Ik heb even een lijstje gemaakt met dingen die ik wil hebben & dan gekeken naar de Nederlandse prijs en naar de Engelse prijs en dan kom ik op een verschil van meer dan ¤40,- uit dit is zonder verzendkosten, maar dan nog
pi_77785516
Ik heb ook alweer een behoorlijk lijstje klaarliggen....nog maar even wachten tot mijn volgend salaris (ben alleen bang dat het lijstje dan tegen die tijd nóg langer is hihiihi )
"After a stressful day, let your worries float away. An easy way to cope....is to grab a bar of soap. Or even a bubble bar, and your problems will drift far. So, when seeking peace and hush, whizz down to your local Lush =)"
  maandag 8 februari 2010 @ 21:13:34 #274
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_77785549
quote:
Op maandag 8 februari 2010 21:13 schreef saskiia het volgende:
Ik heb ook alweer een behoorlijk lijstje klaarliggen....nog maar even wachten tot mijn volgend salaris (ben alleen bang dat het lijstje dan tegen die tijd nóg langer is hihiihi )
Haha, dat is wel een gevaar ja
  maandag 8 februari 2010 @ 22:10:03 #275
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_77788248
Oh.Mijn.God. Ik ben net in bad geweest met de magische champignon. Erg lekker spullie, niet erg speciaal ofzo maar zalig voor op de late avond. Maaaaaaaarrrrrrr.....Dipkip was zo ontzéttend lief om me een proefje Magnaminty te sturen en die heb ik dus gebruikt. Must!Have!
Mijn huidje tintelde lekker en is nu zachter dan een puppyvelletje. Ik aai mezelf continu. Ik ga voorlopig niet eens aan verse maskers beginnen, MoM it is! Dank Dipkip voor deze openbaring!
pi_77789852
ik ben net lekker in bad geweest met mijn laatste restje Each Peach...heb me er in bad lekker mee ingesmeerd, en de rest laten dobberen in het water...hmm ik ben zo zacht nog nooit geweest hihi
pi_77791963
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:10 schreef Maria2.0 het volgende:
Oh.Mijn.God. Ik ben net in bad geweest met de magische champignon. Erg lekker spullie, niet erg speciaal ofzo maar zalig voor op de late avond. Maaaaaaaarrrrrrr.....Dipkip was zo ontzéttend lief om me een proefje Magnaminty te sturen en die heb ik dus gebruikt. Must!Have!
Mijn huidje tintelde lekker en is nu zachter dan een puppyvelletje. Ik aai mezelf continu. Ik ga voorlopig niet eens aan verse maskers beginnen, MoM it is! Dank Dipkip voor deze openbaring!
goed he, en best wel lang houdbaar & niet duur.

Ook zeer aan te raden tegen pukkelige ruggen van je significante ander, overigens
  maandag 8 februari 2010 @ 23:32:01 #278
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_77792240
quote:
Op maandag 8 februari 2010 23:25 schreef Dipkip het volgende:

[..]

goed he, en best wel lang houdbaar & niet duur.

Ook zeer aan te raden tegen pukkelige ruggen van je significante ander, overigens
Hoe lang doe je ongeveer met zo'n pot? Klinkt wel heel lekker voor mijn klushoofd namelijk
En wat is "best wel lang houdbaar"?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_77792740
quote:
Op maandag 8 februari 2010 23:32 schreef BBQ-kip het volgende:
Hoe lang doe je ongeveer met zo'n pot? Klinkt wel heel lekker voor mijn klushoofd namelijk
En wat is "best wel lang houdbaar"?
Officieel geloof ik 3 maanden, in werkelijkheid een jaar.

Het is een groter potje dan verse maskers, ken je de handcreme potjes? Zo een. Ik heb mijne nog niet op maar ik denk 15 maskers minimaal.
  maandag 8 februari 2010 @ 23:48:52 #280
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_77792913
Ik heb alleen een keer een bakje AOBS gebruikt (gekregen als ceadeautje), tot deze ging schimmelen.
Maar weet wel ongeveer welke maat het is. Toch maar een keertje uit mijn werk op donderdag naar de Lush in Den Haag dan maar
Die winkel ruik je al van verre, zelfs als je er met de auto langs rijdt
-edit- reed, want alles is autoluw tegenwoordig daar
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_77795962
quote:
Op maandag 8 februari 2010 23:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Den Haag dan maar
Die winkel ruik je al van verre, zelfs als je er met de auto langs rijdt
-edit- reed, want alles is autoluw tegenwoordig daar
nou, ze hebben er flink lopen veranderen, en niet ten goede
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 9 februari 2010 @ 10:46:53 #282
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_77799763
Nee zeker vergeleken bij de verse maskers niet duur!
Ik heb overigens voor de liefhebber een stuk Joy of Jelly in de aanbieding. Ik heb het bovenste deel gebruikt maar ik kan de helft er van de onderkant afsnijden en dan heb je een ongebruikt stuk.
Ik vind jelly ansich wel lekker maar deze geur bevalt me niet erg. Ik zou het overigens wel willen ruilen tegen een stuk van 1 van de andere jellies, of tegen iets anders (ik weet het even zo snel niet).
Hoop dat ik er iemand blij mee kan maken!
  dinsdag 9 februari 2010 @ 17:45:01 #283
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_77815287
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 06:17 schreef Mirjam het volgende:

[..]

nou, ze hebben er flink lopen veranderen, en niet ten goede
Waardeloos, idee van een verkeersregulatieplan lijkt mij het verkeer reguleren. Nu zijn er gewoon op velerlei plaatsen stukken afgesloten, hoe je nu de stad in komt zonder oeverloos in de file te staan mag je zelf maar uitzoeken.
De veerkades zijn nu een stuk rustiger, minder luchtvervuiling voor de mensen die daar wonen, prima. Maar de luchtvervuiling van iedereen die de nog open zijnde routes neemt is zo'n beetje verdubbeld
Bovendien ben je langer onderweg en is het gewoon bloed irritant
Vanuit Leidschendam rijd ik nu maar via Scheveningen naar het centrum van Den Haag, da's het snelste

Maar goed, Lush gaat het worden dus denk ik.
Zijn er nog meer dingen die ik echt MOET proberen. Geen zeep want dat vind ik niks van hun.
Ik heb zeep van de EKO supermarkt op het Spui, heerlijke rozen en duindoornzeep, blok van 300 gram voor 3 euro
  woensdag 10 februari 2010 @ 20:57:39 #284
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_77859807
Ik ga volgende week naar de Lush in Haarlem. Ondanks dat ik ws alles zal blijven bestellen in de UK omdat het zo verrekte veel geld scheelt vind ik het toch enig! Eindelijk overal aan snuffen.
Ik mag 25 euro uitgeven van mezelf hooguit.
En mijn vroeg of ik iets voor hem wilde kopen, ongeveer 5 tot 7 euro. Geen idee alleen wat, voor mannen is het lastig.
  donderdag 11 februari 2010 @ 12:35:14 #285
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_77878954
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 20:57 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik ga volgende week naar de Lush in Haarlem. Ondanks dat ik ws alles zal blijven bestellen in de UK omdat het zo verrekte veel geld scheelt vind ik het toch enig! Eindelijk overal aan snuffen.
Ik mag 25 euro uitgeven van mezelf hooguit.
En mijn vroeg of ik iets voor hem wilde kopen, ongeveer 5 tot 7 euro. Geen idee alleen wat, voor mannen is het lastig.
Scheerschuim, of een lekkere zeep.
Ik heb voor mijn lief de 13 soap gekocht ( ruikt naar oregano). Hij wilde al een tijdje een parfum of deodorant die naar tijm ruikt, dus dit is een beetje hetzelfde idee. Ik vind hem ook heerlijk ruiken als ie m heeft gebruikt. Voor mezelf vind ik m niet lekker.
pi_77887066
Jeej! Ik kreeg vanmorgen mijn Lushbestelling Supersnel trouwens, maandagavond besteld, vandaag in huis

Ik had voor mijzelf Hsua When dinges (haarmasker), bubblegum lippenscrub, Love zeepje van de Valentijnscollectie, Ultrabland, klein flesje tea tree water & Lemslip

Voor het vriendje Big, Ocean Salt en Rub rub rub

Vanavond lekker douchen
  donderdag 11 februari 2010 @ 17:36:52 #287
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_77890127
hmm, mijn bestelling van zaterdag is er nog niet
pi_77890414
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 17:36 schreef -Mellow- het volgende:
hmm, mijn bestelling van zaterdag is er nog niet

ik had vrijdags besteld en had het dinsdag binnen. (met dhl)
  donderdag 11 februari 2010 @ 17:54:44 #289
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_77890656
ja het verschilt nogal, de ene keer gaat het snel, de andere keer duurt het een week of meer
pi_77890823
Ik had de derde besteld en ik kreeg het gisteren pas.

En we hebben onze ketel laten vervangen, hij deed het nog wel maar hij was toch al 16 jaar oud dus mja. Nu hebben we dus een nieuwe en die krijgt het huis niet warm (is het ineens 17 graden terwijl de oude moeiteloos tot 23 opstookte mocht je daar behoefte aan hebben) en als je warm water wil slaat ie na een minuut in een foutmelding. Sta je dus niet alleen ineens onder een ijskoude douche, maar kan je dus ook dat ding gaan resetten op zolder.

Ik ben GEEN blij konijntje. De installatiemannen komen er snel naar kijken en ja de klasse etc. is allemaal beter dan de oude maar goftedomme zeg. Ik mag vanwege die stomme voedselallergie reactie (fijn, blaasjes overal) al maar eens in de drie dagen douchen, is het ein-de-lijk douchedag, heb ik al mn dingetjes die ik ga gebruiken klaargezet, sta ik er 20 seconden onder BAM ijskoude straal AAAAARGH het deed gewoon pijn aan mn ziel. En aan mn borsten *ril*
  donderdag 11 februari 2010 @ 19:57:52 #291
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_77894990
He gatver Dipkip, da's mooi kut dus...Wanneer komen ze het maken?
Heb vanmorgen de Ultimate Shine gebruikt, lekker spullie hoewel hij nergens naar ruikt. Maar wel zacht schuim en zachte haartjes
En de Aromaco getest, ook erg lekker, ruikt subtiel en ik ruik nog steeds fris. Nu was ik wel vrij vandaag en dat maakt nogal verschil, op school meur ik al als ik er ben

Net zei ik nog tegen dat valentijn wel commerciele onzin was maar dat ik stiekem het wel leuk zou vinden om iets te krijgen uiteraard. Meteen erachteraan gezegd dat het een geintje was tot ie vroeg: "Wat wil je hebben van Lush?"
Eh....Nou....
  donderdag 11 februari 2010 @ 22:17:29 #292
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_77901295
Was te merken dat Valentijnsdag eraan komt zeg
Ik was vanavond in de Lush Den Haag en daar stond een rij gozers hele stapels Lush-zooi af te rekenen
60,- 90,- 30,- aardige prijzen dus!
Ze deden goede zaken denk ik.

Ik ben uiteindelijk terug gekomen met Mask of Magnaminty, Avobath bruisding, AOBS (rook toch weer erg verleidelijk) en Dark Angels voor mijn vent als Valentijnscadeautje (ik kreeg immers van hem een iPhone ).
Ik kreeg er een ministukje Noubar bij, die ik nog niet gebruikt heb, maar niet echt super ruikt.
Die Avobath, moet die ineen in het bad, of kan ik er de helft afhalen en die gebruiken?
pi_77906398
Ik lees van iedereen dat je hem best in 2-en kunt gebruiken, BBQ.

En sterkte met al die kou, Dippie.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_77911577
De ketelmannetjes hebben teruggebeld en zeggen dat we dan nog een keer moeten ontluchten. Nou is het enige wat ik kan ontluchten een baby die net een flesje op heeft dus ik zit te wachten tot vriend wakker wordt zodat hij dat kan gaan doen en ik kan douchen of misschien een bad, minder kans op ineens koud water in mn nek als het niet aan het luchten ligt.

Ik heb net gezien wat er in de nieuwe lush times staat voor moeder dag!! Een aantal dingen weer het zelfde zoals die grote eieren met vulling:

Happy Easter Egg (Pink): creamy candy, rock star, candy fluff ballistic £9.95
Happy Easter Egg (Yellow): ma bar, HIWTK, honey b £9.95

Een nieuwe ballistic en een nieuwe bubble bar maar wel met al bestaande geuren, en nog wat nieuwe vormen van al bestaande ballistics:

Hippy chick (happy hippy geur) £1.85
Ickle baby bot (robotvormige ickle baby bath) £1.75
Candy fluff egg ballistic £2.75
Honey bun ballistic £1.90
Dorothy bubble bar (figs and leaves geur) £2.80

Moederdagcadeaus:

Hatbox met: vanilla dee-lite hand lotion, YYY showergel, Miranda, Porridge, Dorothy bubble bar, Sakura flower shaped ballistic, Happy blooming bath melt £25.95

Box contains: turkish delight, olive branch showergel, sugar scrub, ring of roses, sultana of soap £19.95

Mums flowers: Still life flower, candy fluff flower, sakura flower. £3.50
the gift tag is packed with wildflower seeds, soak it, plant it in soil and keep it watered to grow your own flowers. reuse stick to help them blossom

En verder staat er dit bij nieuwe producten schijnbaar, vind ik erg interessant klinken dat pigment, dat zou ik wel proberen, het wordt dan een tinted moisturiser:

Colour supplements - colours to add to your moisturiser, 4 shades
Ultralight
  vrijdag 12 februari 2010 @ 17:02:57 #295
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_77925316
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
Was te merken dat Valentijnsdag eraan komt zeg
Ik was vanavond in de Lush Den Haag en daar stond een rij gozers hele stapels Lush-zooi af te rekenen
60,- 90,- 30,- aardige prijzen dus!
Leuk cadeautje!
pi_77950283
Nou, heb mijn bestelling binnen! Ben benieuwd. Heb joy of jelly (ik ga de uitdaging aan), karma zeep, happy hippy, ultra bland, eua de roma en godiva plus seanik. En alweer als extraatje van lush, vanilla in de mst. Die vind ik zelf verschrikkelijk. Kreeg hem de vorige keer en nu ook.....Hou niet van koffie en vanille. Als iemand hem wil, roep maar. Heb de eerste 1 keer geprobeerd, maar nee, niet mijn ding.
Maar ja, wel lief dat lush iets extraas geeft.
pi_77990073
Na al jaren een scheer irritatie te hebben (echt werkelijk zo'n beetje alles geprobeerd) dacht mijn vriendin het wonder middel te hebben. Ze las op diverse fora (waaronder ook hier) dat ambrosia eindelijk het verlossende middel zou zijn voor mij.

Inmiddels had ik de moed al opgegeven maar zou het toch proberen. Het spulletje smeert niet echt makkelijk en zoals ze al zeggen komt er geen schuim. Het scheren zelf voelde niet echt als vervelend maar fijn is anders.
Mijn vriendin vertelde nog dat je niet even glad wordt als bij scheerschuim/gel maar een beetje prikken voor geen irritatie zou voor mij geen ramp zijn.

Na het scheren spoel ik alles af en kijk in de spiegel, één groot bloedbad, heel mijn keel bloede. Mjah bloed en geen irritatie ook daar zou ik mee kunnen leven. Ik spring nog een keer onder de douche en kijk weer in de spiegel en het was nog roder dan normaal.

Na een tijdje op me inspreken door mijn vriendin dat het misschien net als vichy soms eerst erger moet worden voordat het minder kan worden zou ik de dag erop nog een kans geven. (hoe goed gelovig kan je zijn)

De dag erop ging het scheren iets fijner en bloede minder maar was nog vuurrood. S' middags keek ik toevallig in de spiegel en zag allemaal kleine puistjes. Die zelfs met een beetje druk open sprongen.

De dag erop had ik nogal veel puistjes op mijn keel maar zou het nog één keer proberen. Mijn keel werd weer enorm rood en het leek zelfs nog erger als de dagen ervoor. De puistjes waren wel weg na het scheren

Het goedje staat nu stof te happen en ik waag me er niet meer aan, ben ook blij dat we geen normale verpakking hebben gekocht anders was het echt wel zonde.

Haar zeepjes e.d. is ze wel enorm tevreden mee (en moet zeggen ze ruikt naar een snoepje haha)
pi_77990462
Net een lekker bad met think pink gehad.
haartjes gewassen met daddy O en american cream, de enige conditioner die mn haar niet vet maakt!
Dus zeg maar lekker niks, ik luister toch niet!
pi_77991172
Ik ben ook niet tevreden over de scheercremes ruffian terwijl ik verder heel erg fan ben van Lush. Ik vindt het niet genoeg 'glijden' en daardoor moet je te hard duwen. En je moet er na je wassen (ik scheer dan mn benen enzo natuurlijk dus ik doe dat met douchegel) anders krijg je pukkeltjes door het vettige. Staat hier ook stof te happen idd, scheren met douchegel gaat veel beter.
pi_77995575
1 Space Girl
1 Mint Julips Lip Scrub
2 Karma Bubble Bar
1 Sugar Scrub
1 Karma Komba
1 Jungle L2020
1 Karma Kream
1 Sunny Side
1 Mask Of Magnaminty
1 Vanishing Cream
1 Godiva