Summer Pudding vond ik heel erg lekker ruiken! Heb 'm alleen niet meegenomen omdat ik al belachelijk veel hadquote:Op woensdag 29 september 2010 22:37 schreef automatic_ het volgende:
Ik vind summer pudding niets, bah! En ik ben heel benieuwd naar snowfairy!
Ik vind hem niet lekker onder de douchequote:Op woensdag 29 september 2010 22:51 schreef Bamba het volgende:
[..]
Summer Pudding vond ik heel erg lekker ruiken! Heb 'm alleen niet meegenomen omdat ik al belachelijk veel had
Hmm dat is wel jammer dan..Volgende keer maar eerst een proefje meenemen dan voordat ik 'm koop.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind hem niet lekker onder de douche
Ik wil de RRS welquote:Op donderdag 30 september 2010 08:03 schreef Sulley02 het volgende:
Is hier iemand geïnteresseerd in een Honey I Washed The Kids, 1 Marzibain en 1/2 Ruby Red Slippers?
Vanmiddag moet ik nog even al mn andere zeep uitpluizen, maar dit zijn de oudsten. De Marzibain en RRS mogen weg voor de verzendkosten en (evt) bubbelenveloppe. Ik moet er wel bij zeggen dat beiden uit 2008 komen, wel netjes in een ziplock bewaard.
foutje, tis nog vroegquote:Op donderdag 30 september 2010 08:11 schreef Pumpkin. het volgende:
Oeh en ik de marzibain! Die ken ik nog niet
Ik wil wel HIWTK hebben! Die vind ik heerlijk voor m'n zoon!quote:Op donderdag 30 september 2010 08:03 schreef Sulley02 het volgende:
Is hier iemand geïnteresseerd in een Honey I Washed The Kids, 1 Marzibain en 1/2 Ruby Red Slippers?
Vanmiddag moet ik nog even al mn andere zeep uitpluizen, maar dit zijn de oudsten. De Marzibain en RRS mogen weg voor de verzendkosten en (evt) bubbelenveloppe. Ik moet er wel bij zeggen dat beiden uit 2008 komen, wel netjes in een ziplock bewaard.
Totaal lijstje was:quote:Ok, de rest:
1/2 mr Butterbal (2008)
1 Karma zeep (smiley)
2 Mud Flats
Die bevalt mij erg goed! Ik heb slag en pluizig haar en die shampoo zorgt voor zachte haartjes zonder al te veel pluis bij mij. Ik gebruik hem alleen te weinig (heb veel verschillende shampoo die op moet)quote:Op donderdag 30 september 2010 20:46 schreef femsss het volgende:
Heeft iemand ervaring met de Curly Wurly shampoo? Ik kan de laatste tijd niets meer met mijn haar, erg droog en pluizig (heb van mezelf krullen) en ik wil gewoon een goede krullenshampoo die niet slecht is voor m'n haar
nou het is nu bruinig, allemaal verschillende tinten bruinquote:Op donderdag 30 september 2010 21:39 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik doe altijd vanalles met mn haar en het is nog nooit misgegaan. En ik heb zelfs alleen ontkleuring gedaan of gewone verf over henna heen enzo![]()
Momenteel is het zwart/paars/rood
Euh, wat je zou kunnen doen is een pakje van de Action kopen, genaamd Lava.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:00 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
nou het is nu bruinig, allemaal verschillende tinten bruin. en wil ong deze kleur
[ afbeelding ]
maar niet dat er allemaal gekke kleuren uitkomen of heel fel of iets word...
ik heb hem ook, in het begin vond ik het een goede shampoo maar na een tijdje gebruiken is het toch niet mijn ding. Ik vind die stukjes kokos verschrikkelijk, kost zoveel werk om het goed uit te spoelen. Je hebt ook wel een goede conditioner nodig om je haar zacht te maken want dat van mij wordt er erg stroef van.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:46 schreef femsss het volgende:
Heeft iemand ervaring met de Curly Wurly shampoo? Ik kan de laatste tijd niets meer met mijn haar, erg droog en pluizig (heb van mezelf krullen) en ik wil gewoon een goede krullenshampoo die niet slecht is voor m'n haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |