Ik mag niet veel meer kopen, moet eerst opmaken... Daar ben ik nu dus ook druk mee bezig. Maar dat cadeautje met die 2 stukken so white zeep, een so white bruisbal en een cindersbruisbal, die moet ik gewoon hebben. So whitequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Same here. Al zijn er gelukkig nog genoeg andere lekkere produkten.
Oeh, ff checken dan. Ik wil ook wel richting Antwerpenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:57 schreef Bamba het volgende:
Zijn die VIP avonden trouwens allemaal de 20e? Lijk me wel leuk om naar Antwerpen te gaan, maar heb vorige week niks gezien erover in het filiaal in Antwerpen..
Besteld....quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
300 flessen snowfairy, en 1 fles karma perfume
Ik vind Antwerpen zo gezellig! Ik bedenk me nu alleen dat ik altijd met de bus naar Antwerpen ga (durf niet te rijden in Antwerpenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeh, ff checken dan. Ik wil ook wel richting Antwerpen
Waar woon je?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:09 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik vind Antwerpen zo gezellig! Ik bedenk me nu alleen dat ik altijd met de bus naar Antwerpen ga (durf niet te rijden in Antwerpen![]()
) en 's avonds vind ik Antwerpen niet zo geschikt om alleen te lopen
. Dus ik ga er nog maar even goed over nadenken..
Toch wel de 500 grams flessen he?quote:
Hoogerheide, het is met de bus maar een 3 kwartier hoor en vanaf de bus uitstapplaats is het echt maar een klein stukje, maar ik vind Antwerpen niet zo fijn 's avondsquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Waar woon je?
Ik ben de vorige keer met de trein gegaan.
Aha, ik Heerle dus ik ging met de trein vanuit Essenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:13 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hoogerheide, het is met de bus maar een 3 kwartier hoor en vanaf de bus uitstapplaats is het echt maar een klein stukje, maar ik vind Antwerpen niet zo fijn 's avonds. Ik ben gewoon een mietje
. Ik weet niet hoe laat zulke avonden beginnen? Ik moet tot 5 uur werken en zou dan wel meteen door kunnen reizen naar Antwerpen dan. Als het de 20e is dan.
Haha dat is hier dichtbij!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Aha, ik Heerle dus ik ging met de trein vanuit Essen
Volgens mij was het toen 7uur ofzo, kan dat?
Snap dat dat minder fijn is! Ik was vorige keer in de zomer geweest.
Ik vond het toen ook leuk, dat was met de gezicht maskertjes avond. Ik zal ook eens kijken wanneer het isquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:20 schreef Bamba het volgende:
[..]
Haha dat is hier dichtbij!
7 uur zou best kunnen, ik heb eigenlijk nog nooit een VIP avond meegemaakt, lijkt me eigenlijk wel heel erg leuk! Ik ga er gewoon nog even over nadenken
http://www.lushiousbeauty.nl/2010/10/lush-dia-de-los-muertosquote:Op 20 oktober wordt in alle Lush vestigingen een speciale VIP pre-launch georganiseerd. Er is nog plaats dus je kunt je hiervoor opgeven bij de Lush vestiging bij jou in de buurt. Deze producten en ook de Sinterklaas producten, kerst producten en cadeaus zijn vanaf 22 oktober verkrijgbaar in alle Lush vestigingen en via de mailorder www.lush.nl."
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
http://www.lushiousbeauty.nl/2010/10/lush-dia-de-los-muertos
Hehe, slim!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:56 schreef Bamba het volgende:
[..]
. Ik ga morgen m'n tante maar eens vragen of ze meegaat, die ben ik ook al een addict aan het maken
.
Toen ik de laatste keer in Antwerpen was, kon datquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Kan je je ook op de dag zelf nog aanmelden? Ik wil op zich wel, want moet toch weer de lush in, maar het is dan net de dag dat loon er wel of niet is.
.
Cool. Dan ga ik de 22e op m'n agenda zetten. Badspulletjes kopenquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Toen ik de laatste keer in Antwerpen was, kon dat
Het is toch de 20e?quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Cool. Dan ga ik de 22e op m'n agenda zetten. Badspulletjes kopen. En toch maar weer een potje Skin Drink, aangezien het winter wordt dus de droge plekjes weer hun optreden doen.
Hehe. Als je het maar goed in je agenda zetquote:
Amsterdam Kalverstraat?quote:
Even lijstje geüpdate. Morgen komen er misschien nog meer spulletjes bij.quote:Op donderdag 30 september 2010 13:59 schreef Sulley02 het volgende:
[..]
Totaal lijstje was:
1 marzibain
1/2 RRB
1 HIWTK
1/2 mr Butterball
1 Karma zeep
1 Mud Flats
1 Mud Flats
Zit er een shmoopy in Rotterdam? Nou? Nou?!quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jamaarjamaar ik ben nog niet in Rotterdam geweest.
In de Kalver?quote:
Gaan we dan echtheuswaar weer meeten ja? Of ben je me blij aan het maken met een dooie shmoopquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:07 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Zit er een shmoopy in Rotterdam? Nou? Nou?!
In ieder geval in het centrum, dus dat kan Kalver of Leidsche zijn, net waar ik tijd voor heb. Maar zonder party en met NL prijzen is het een stuk minder interessant. En waarschijnlijk ga ik de dag erna shoppen in Haarlem met een vriendin, dus zullen we daar wel gaan lushen.quote:
Nee, een live shmoop, als je zin hebt.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gaan we dan echtheuswaar weer meeten ja? Of ben je me blij aan het maken met een dooie shmoop?
Dan ga ik maar vast geld opzij zetten.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:21 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Nee, een live shmoop, als je zin hebt.
Ik ga morgen even bellen of er plek is.
Als je zin hebt lijkt het me erg leuk om samen te goan.
Oh?quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dan ga ik maar vast geld opzij zetten.
Spannend. Ik ga onherkenbaar zijn trouwens
.
*jaloers*quote:
Kom dan oohook.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*jaloers*![]()
Ik heb trouwens caca rouge besteld.
Ja dat zie je dan wel.quote:
Ik zou wel willen, écht, maar 2 uur enkele reis voor een VIP gaat me net iets te ver.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:27 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Kom dan oohook.
Oh, en caca, die moet ik ook nog even bestellen.
Ik ga zo fijn een postverjaardagsbestelling doen, allemaal parfumsamples nemen, en dan mag ik met kerst weer!
Oeh, dat is wel heel lang jaquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, écht, maar 2 uur enkele reis voor een VIP gaat me net iets te ver.
En als ik Izzy meeneem?quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, écht, maar 2 uur enkele reis voor een VIP gaat me net iets te ver.
Ik ga hem heel laf mengen met de brun die ik nog heb liggen dus heel spectaculair zal het niet zijn. [/watje] Ik ben ook niet kapot van de geur, maar het is meteen zo'n lekker masker.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja dat zie je dan wel.
Cat, wel foto's van voor en na ploatsen. Bij mij was Caca niet zó'n succes, maar ik hou niet van hennageur. Werd me destijds nog door m'n vriendje opgesmeerd, dus het was wel een hele ervaring.
quote:
quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zie al voor me hoe ik 'm overhaal. 'Nee poes, het is niet eng, deze mensen kénnen je al, die hebben je door een moeilijke tijd geholpen, heus waar! En we masseren je pootjes als we er zijn!'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |