Pffff mannenquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:30 schreef LeNeHe het volgende:
Ben ook een OP noob![]()
OT: manlief melde dat hij 'één van die kleine flesjes met parfum-ofzo' had gebroken. Uiteraard Vanillary![]()
![]()
Als het nou de Lust was, die vind ik toch meuren.
Voordeel; badkamer, hal en slaapkamer ruiken nu wel lekker.
Ik vind van wel! Cherry Tree Lane is mijn favo zeep, die ruikt zooooo lekker!quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:05 schreef Flippiee het volgende:
Oeh ik zie dit topic in nieuwe topics staan. En dat deed me denken dat ik vanmiddag een cadeaupakketje gekocht heb Blossom bij Lush. (Zit een bruisbal Sakura Ballistic en een zeep Cherry Tree Lane in). Was dat een goede keus als verjaardagscadeautje voor een vriendin?
Heb beide nog nooit geprobeerd, maar Lush is altijd goedquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:05 schreef Flippiee het volgende:
Oeh ik zie dit topic in nieuwe topics staan. En dat deed me denken dat ik vanmiddag een cadeaupakketje gekocht heb Blossom bij Lush. (Zit een bruisbal Sakura Ballistic en een zeep Cherry Tree Lane in). Was dat een goede keus als verjaardagscadeautje voor een vriendin?
De geur die uit de verpakking komt, ruikt al lekker!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:01 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ik vind van wel! Cherry Tree Lane is mijn favo zeep, die ruikt zooooo lekker!
Haha ja wel maar er zijn zoveel soorten!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:33 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Heb beide nog nooit geprobeerd, maar Lush is altijd goed
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:47 schreef Miracle_Drug het volgende:
ik liep met zoonlief langs een pas gemaaid grasveldje, en hij zei; 'hey ik ruik lush! oh nee natuurlijk niet, ik ruik gewoon gras en geen 'grass' (op z'n bekakt Engels uitgesproken)![]()
Ik zal ze vanavond even in de OP zetten, moeten ze ook nog even in de Wiki gezet wordenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:11 schreef shmoopy het volgende:
TPsst, topics 172 en 173 staan niet in de OP.
Ik wilde even teruglezen of er wat reviews waren over de Gorilla Perfumes, heeft iemand dat proefpakketje besteld en zo ja, wavonnudervan?
Ik ga binnenkort weer bestellen en wil graag wat van die testertjes hebben, maar ik ben heul lastig qua geurtjes.
Ultrabland, alhoewel ik ook erg tevreden ben over de poetskunsten van 9to5.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:25 schreef ymme het volgende:
Wat is het fijnste om je ogen mee schoon te maken. Dus waarmee alle mascara verdwijnt in een oogwenk
Yup, Ultrabland.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:25 schreef ymme het volgende:
Wat is het fijnste om je ogen mee schoon te maken. Dus waarmee alle mascara verdwijnt in een oogwenk
Nee hoor. Gewoon netjes uitwassen is voldoende.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:10 schreef automatic_ het volgende:
Moeten bij de zwarte potjes alle stickers eraf als je ze gaat inleveren?
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:59 schreef Tamashii het volgende:
Was vandaag in Den haag, zo heel leuk enzo, dacht ik dat ik een bord zag hangen van lush: 3 halen, 1 betalen. Omigoddd dacht ik. Maar het bleek van de winkel erboven te zijn.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |