Ik vind hem niet lekker onder de douchequote:Op woensdag 29 september 2010 22:51 schreef Bamba het volgende:
[..]
Summer Pudding vond ik heel erg lekker ruiken! Heb 'm alleen niet meegenomen omdat ik al belachelijk veel had
Hmm dat is wel jammer dan..Volgende keer maar eerst een proefje meenemen dan voordat ik 'm koop.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind hem niet lekker onder de douche
Ik wil de RRS welquote:Op donderdag 30 september 2010 08:03 schreef Sulley02 het volgende:
Is hier iemand geïnteresseerd in een Honey I Washed The Kids, 1 Marzibain en 1/2 Ruby Red Slippers?
Vanmiddag moet ik nog even al mn andere zeep uitpluizen, maar dit zijn de oudsten. De Marzibain en RRS mogen weg voor de verzendkosten en (evt) bubbelenveloppe. Ik moet er wel bij zeggen dat beiden uit 2008 komen, wel netjes in een ziplock bewaard.
foutje, tis nog vroegquote:Op donderdag 30 september 2010 08:11 schreef Pumpkin. het volgende:
Oeh en ik de marzibain! Die ken ik nog niet
Ik wil wel HIWTK hebben! Die vind ik heerlijk voor m'n zoon!quote:Op donderdag 30 september 2010 08:03 schreef Sulley02 het volgende:
Is hier iemand geïnteresseerd in een Honey I Washed The Kids, 1 Marzibain en 1/2 Ruby Red Slippers?
Vanmiddag moet ik nog even al mn andere zeep uitpluizen, maar dit zijn de oudsten. De Marzibain en RRS mogen weg voor de verzendkosten en (evt) bubbelenveloppe. Ik moet er wel bij zeggen dat beiden uit 2008 komen, wel netjes in een ziplock bewaard.
Totaal lijstje was:quote:Ok, de rest:
1/2 mr Butterbal (2008)
1 Karma zeep (smiley)
2 Mud Flats
Die bevalt mij erg goed! Ik heb slag en pluizig haar en die shampoo zorgt voor zachte haartjes zonder al te veel pluis bij mij. Ik gebruik hem alleen te weinig (heb veel verschillende shampoo die op moet)quote:Op donderdag 30 september 2010 20:46 schreef femsss het volgende:
Heeft iemand ervaring met de Curly Wurly shampoo? Ik kan de laatste tijd niets meer met mijn haar, erg droog en pluizig (heb van mezelf krullen) en ik wil gewoon een goede krullenshampoo die niet slecht is voor m'n haar
nou het is nu bruinig, allemaal verschillende tinten bruinquote:Op donderdag 30 september 2010 21:39 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik doe altijd vanalles met mn haar en het is nog nooit misgegaan. En ik heb zelfs alleen ontkleuring gedaan of gewone verf over henna heen enzo![]()
Momenteel is het zwart/paars/rood
Euh, wat je zou kunnen doen is een pakje van de Action kopen, genaamd Lava.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:00 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
nou het is nu bruinig, allemaal verschillende tinten bruin. en wil ong deze kleur
[ afbeelding ]
maar niet dat er allemaal gekke kleuren uitkomen of heel fel of iets word...
ik heb hem ook, in het begin vond ik het een goede shampoo maar na een tijdje gebruiken is het toch niet mijn ding. Ik vind die stukjes kokos verschrikkelijk, kost zoveel werk om het goed uit te spoelen. Je hebt ook wel een goede conditioner nodig om je haar zacht te maken want dat van mij wordt er erg stroef van.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:46 schreef femsss het volgende:
Heeft iemand ervaring met de Curly Wurly shampoo? Ik kan de laatste tijd niets meer met mijn haar, erg droog en pluizig (heb van mezelf krullen) en ik wil gewoon een goede krullenshampoo die niet slecht is voor m'n haar
Ja, hehequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:21 schreef Mirjam het volgende:
lush uk heeft de kerstproducten online
nu nog iemand vinden met een creditcard
snowfairy komt ook hier hoorquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:37 schreef Bamba het volgende:
Ohhhh dan kan ik de Snowfairy proberen. Maar ik heb geen creditcard
.
Da's waar, maar ik mocht van mezelf niet meer naar de winkel...Over online bestellen heb ik niks gezegdquote:
Ik snap Nederlandse mensen in deze niet, ik koop best veel met een cc.. (in het buitenland zijn spullen vaak goedkoper) en betaal de rekening zodra hij binnen is (gaat automatisch zelfs)quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:44 schreef Bamba het volgende:
[..]
Da's waar, maar ik mocht van mezelf niet meer naar de winkel...Over online bestellen heb ik niks gezegd![]()
![]()
Maar het scheelt toch best veel qua prijs, dus een cc zou wel handig zijn eigenlijk...
Ik baal ervan dat Lush niet Paypal gebruikt, dat heb ik namelijk wel. Nu zou ik alleen voor Lush een cc moeten aanvragen (en toch denk ik dat ik dat maar doe in het nieuwe jaarquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:48 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik snap Nederlandse mensen in deze niet, ik koop best veel met een cc.. (in het buitenland zijn spullen vaak goedkoper) en betaal de rekening zodra hij binnen is (gaat automatisch zelfs)Nederlanders koppelen dat vaak aan schulden en krediet, maar ik kan niet eens in termijnen betalen omdat ik het nooit aangevraagd heb, dat staat er weer los van.
Maar wat ik wilde zeggen, buche de noel is gewoon een angels on bare skin kopie, glögg is ronduit verrukkelijk, snow globe zou standaard ingevoerd moeten wordenDe rest nog niet geprobeerd..
Ja hoor! Hij is al wel gebruikt, is dat een probleem?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:13 schreef Maria2.0 het volgende:
Oh! Enne...Is er misschien iemand die voor mij een proefje babyface zou kunnen maken?
Is glogg een beetje te vergelijken met TaaiTaai? Ik heb ook een cc en ben er maar wat blij mee, op vakanties heb ik hem vaak gebruikt. Dat ik er lushspullen mee kan bestellen is alleen maar een leuke bijkomstigheidquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:48 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik snap Nederlandse mensen in deze niet, ik koop best veel met een cc.. (in het buitenland zijn spullen vaak goedkoper) en betaal de rekening zodra hij binnen is (gaat automatisch zelfs)Nederlanders koppelen dat vaak aan schulden en krediet, maar ik kan niet eens in termijnen betalen omdat ik het nooit aangevraagd heb, dat staat er weer los van.
Maar wat ik wilde zeggen, buche de noel is gewoon een angels on bare skin kopie, glögg is ronduit verrukkelijk, snow globe zou standaard ingevoerd moeten wordenDe rest nog niet geprobeerd..
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:21 schreef Mirjam het volgende:
lush uk heeft de kerstproducten online
nu nog iemand vinden met een creditcard
Nee hoor! Lees alleen net dat het een discon wordt dus het is misschien ietwat zinloos om hem te gaan proberenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:43 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ja hoor! Hij is al wel gebruikt, is dat een probleem?
300 flessen snowfairy, en 1 fles karma perfumequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:19 schreef bibi het volgende:
[..]
PM me je lijstje maar. Dan zal ik 1 deze dagen gaan bestellen
Je mag mijn babyface wel helemaal hebben hoor, hij doet niet veel voor mij. Ik denk dat ik een kwart heb gebruikt.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:10 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Nee hoor! Lees alleen net dat het een discon wordt dus het is misschien ietwat zinloos om hem te gaan proberen![]()
Toevallig ook aqua mirabilis in de aanbieding?
Ik heb net besteld dus hopelijk kan ik over een paar dagen een review geven. Als ze mijn bestelling tenminste niet weer naar de Antillen versturen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:48 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Is glogg een beetje te vergelijken met TaaiTaai? Ik heb ook een cc en ben er maar wat blij mee, op vakanties heb ik hem vaak gebruikt. Dat ik er lushspullen mee kan bestellen is alleen maar een leuke bijkomstigheid![]()
Wat zou je ervoor terug willen?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:30 schreef Bamba het volgende:
[..]
Je mag mijn babyface wel helemaal hebben hoor, hij doet niet veel voor mij. Ik denk dat ik een kwart heb gebruikt.Aqua Mirabilis heb ik niet, sorry
Ik pm je even, dat is wat makkelijker en minder topic vervuilingquote:
quote:Retro-Kerst:
Bob Soap
Brandy Butter Ballistic
Christmas Carol Ballistic
Christmas Kisses Bubble Bar
Egg Snog
Gold, Frankicense and Beer Jelly
Hot Toddy Bubble Bar
Magic Ballistic
Randy Butter Soap
Snowdrops Ballistic
Hot Toddy!quote:
Maar, maar, maar, ik ben zo zuinig geweest met mijn laatste stukje...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hot Toddy!![]()
Dit is volgens mij trouwens het eerste jaar dat Snow Showers niet erbij zit.
Ja idd, klote zeg. Dat is 'm favo kerstproduct. Heb gelukkig nog wat staan...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hot Toddy!![]()
Dit is volgens mij trouwens het eerste jaar dat Snow Showers niet erbij zit.
Idem. Gelukkig heb ik nog een bijna vol bakje en een hele oude SPquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:49 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ja idd, klote zeg. Dat is 'm favo kerstproduct. Heb gelukkig nog wat staan...
Same here. Al zijn er gelukkig nog genoeg andere lekkere produkten.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:51 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Idem. Gelukkig heb ik nog een bijna vol bakje en een hele oude SP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |