Ik heb het gerapst, zo'n 3 blokjes. Aangelengd met warm water tot het leek op dunne dampende koeienvlaai. Mijn haar was al rood geverfd en is nu superzacht en iets feller rood. De stank is er na 4 keer wassen bijna uit. Ik heb het 2 uur in laten trekkenquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En, wat was het resultaat?
Ik heb net een kleine bestelling ontvangen.
Iced wine jelly is![]()
![]()
![]()
Lekker zoet, maar niet té door een kruidige ondertoon.
En Glogg showergel![]()
![]()
heerlijk kanelig en kruidig.
Allebei lekkere winterse geurtjes.
Bearded lady ruik ik niet echt, komt misschien omdat ze is meegereisd met de caca rouge.
Jaquote:
Wat is dat nu voor plek?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:30 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ja. Waar ik alle bonnetjes bewaar voor de garanties
.
Inderdaad!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:45 schreef Bamba het volgende:
[..]
Blijkbaar een hele goede verstopplek
![]()
Ik dacht dat ik hem verknipt had (zelfbeschermingquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Inderdaad!
Was je hem ook echt kwijt of...?
Bij mij duurt het meestal 3-5 dagenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:44 schreef Bamba het volgende:Mijn bestelling van gisteravond staat nu al op shipped
. Gaat dat altijd zo snel? En weet iemand wanneer ik het pakketje dan kan verwachten? (Royal Mail).
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Bij mij duurt het meestal 3-5 dagen
Wie o wie heeft er interesse?quote:Op donderdag 30 september 2010 13:59 schreef Sulley02 het volgende:
Ik heb hier nog het volgende liggen wat ik kwijt wil:
[..]
1/2 mr Butterball
1 Karma zeep
2 Mud Flats
En, is dat een aanrader?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:58 schreef douche-eendje het volgende:
Ghost is een limited retro
http://lush.co.uk/index.p(...)_virtuemart&Itemid=1
Hehe, 't is een beetje verslavend hequote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:59 schreef shmoopy het volgende:
Jaaa, die wil ik ook!
Heb net m'n verjaardagsbestelling binnen met allerlei Gorillasamples en ik zit nu al klaar voor de kerstbestelling.
Als je niet van lelies houdt nietquote:
Ik houd er niet van, net alsof je met Nivea zalf doucht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |