quote:Op zondag 19 september 2010 20:00 schreef koekii het volgende:
Heeft iemand hier al de producten van Henna's al gebruikt? Zoja, hoe zijn de resultaten en welke kleur heb je gebruikt?
Oeh, thanks en idd ik zie niet zo veel effect alleen klein beetje.Hij staat je echt leuk.quote:Op zondag 19 september 2010 20:25 schreef pumpkinsoup het volgende:
Lush #174
niet zo'n drastisch verschil, maar ik ga het denk binnenkort nog een keer opnieuw doen, maar dan wil ik het donkerder hebben, dus extra blokje noir erbij.
quote:Op zondag 19 september 2010 20:25 schreef pumpkinsoup het volgende:
Lush #174
niet zo'n drastisch verschil, maar ik ga het denk binnenkort nog een keer opnieuw doen, maar dan wil ik het donkerder hebben, dus extra blokje noir erbij.
Hahahaahquote:Op maandag 20 september 2010 10:34 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
holy...
wat mooi!!
niet drastisch, maar wel een erg mooie kleur.
Ik had net besloten dat ik geen goeie reden had om te gaan bestellen maar je wordt bedankt hè... gaat me kosten dit![]()
Voelde je haar niet stug? T is alweer erg lang geleden dat ik henna heb gebruikt en t voelde altijd zo raar stug dan.
ik ga even een topic teruglezen
hahaha ja die stukjesquote:Op maandag 20 september 2010 12:27 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Hahahaahbedankt
Nee, bedoel je erna? Het voelde juist lekker zacht erdoor, het was wel een rotwerk om alle stukjes uit m'n haar te wassen, en heel de badkamer had een wietlucht
Daar ben ik wel benieuwd naar!quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:13 schreef Pumpkin. het volgende:
Het gaat vanzelf he, toen ik begon keek ik mn ogen uit naar wat anderen al hadden en nu heb ik echt te veelmaar wil nog steeds van alles proberen. Ben nu ook niet meer zo zuinig met het spul.
Ik heb een bak bruisballen/bbsen (halfvol), een bak douchegelflessen en potjes wat nog dicht is, en 3 plankjes vol in de badkamer![]()
Maar stiekem ben ik best trots!
(moet nog steeds foto's maken)
Haha nee helaas...quote:Op woensdag 22 september 2010 09:30 schreef friekin_ het volgende:
Als je nog English Countryside hebt liggen, I'm your girl
Zoet spul wat ik toch nooit ga gebruiken:quote:Op woensdag 22 september 2010 13:28 schreef Muck het volgende:
en in ander zoet spul heb ik eventueel wel interesse
Ik wacht juist tot het weer 1 januari is dan ga ik weer bestellen uit engeland, en kan nu ook shoppen in rotterdam. Ik hoop dat de bruisbal cinders er weer aankomt, deze was vorig jaar met de kerst zo lekker!!!quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:58 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb al sinds de kerstopruiming niks meer gekocht, en ik heb nog steeds 3 grote bakken vol stashben echt mn best aan het doen het wat minder belachelijk te maken, ik heb teveel gekocht toen ik net wild was van Lush en het is zo zonde om nieuw te kopen terwijl oudere dingen hun geur liggen te verliezen in die bakken...
Ik doe al anderhalf jaar met mijnequote:Op woensdag 22 september 2010 19:05 schreef LeNeHe het volgende:
O ja, the Soft Touch is echt te lekker. Zag dat die op de discon lijst stond, dus ik wilde hem nog even proberennu heb ik spijt
![]()
Zijn al wat kerstdingen gelekt.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:21 schreef Lush-lady het volgende:
[..]
Ik wacht juist tot het weer 1 januari is dan ga ik weer bestellen uit engeland, en kan nu ook shoppen in rotterdam. Ik hoop dat de bruisbal cinders er weer aankomt, deze was vorig jaar met de kerst zo lekker!!!
groetjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En voor dipkip is er weer een fantastische cadeaubox natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraag me af hoe duur het gaat worden.... 250 dollar belooft weinig goeds...quote:Op donderdag 23 september 2010 18:50 schreef Tamashii het volgende:
Oh wat geweldig. Ik MOET dat kerstpakket hebben!
Zoetquote:Op donderdag 23 september 2010 19:29 schreef Crientj het volgende:
Weet iemand hoe The Godmother en Rockstar ruiken? ;o
Ik moet een verlanglijstje maken voor mijn verjaardag.
quote:£10
Vanillary Perfume ( old style clear 30g bottle ) £10 L2880
Karma Perfume ( old style clear 30g bottle ) £10 L426
£1
Comforter Solid Perfume £1 L2853
Sakura Solid Perfume £1 L2852
Olive Branch Solid Perfume £1 L2854
American Cream Solid Perfume £1 L2720
Honey I Washed Solid Perfume £1 L2725
Antiphilitron 100g £1 R3602
Blue Skies Liquid Bubble Bath 100g £1 R31475
Chai 100g £1 R31482
Flying Saucers Bubble Bath 100g £1 R33133
Forever In Bloom 100g £1 R3616
Happy For Sad 100g £1 R31439
Ibiza Party 100g £1 R3634
Ice Blue Shampoo 100g £1 R33131
Narcotic 100g £1 R31442
Okra 100g £1 R3643
Smaragadine Bubble Bath 100g £1 R33132
Washday Greens 100g £1 R3608
£5
Steam Cream
Variety of use by dates from Jan to May 2011 £5
You will be supplied with one of a random selection of tin designs. ( sorry – specific design cannot be chosen ).
So basically a lucky dip of use by date and design !
Washbags:
We have the following Eco washbags available.
Small Washbag – L9983 £7
Large Washbag – L9985 £10
Large washbags are down to the very,very last few.
Mag ik zijn cc ook lenen??? ik mag nooit die van mijn man lenen het is toch dezelfde rekeningquote:Op donderdag 23 september 2010 19:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zoet
Ik heb toen voor Rockstar gekozen i.p.v. The Godmother.
Btw; wat een kerst dingen
Ik mag van een vriend van mij zijn CC lenen, dus ik ga flink bestellen
Godmother is zo'n beetje het zoetste wat ik ooit heb geroken. Vond hem te heftig voor 's morgens en hij droogt mijn huid ietwat uit.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:29 schreef Crientj het volgende:
Weet iemand hoe The Godmother en Rockstar ruiken? ;o
Ik moet een verlanglijstje maken voor mijn verjaardag.
En als je Gothmother lekker vind, Snow Fairy is identiek.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:56 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Godmother is zo'n beetje het zoetste wat ik ooit heb geroken. Vond hem te heftig voor 's morgens en hij droogt mijn huid ietwat uit.
Rockstar is briljant. Ook zoet maar beter te handelen. Bovendien is hij heel romig, voor mijn huid echt stukken beter. Ik zweer bij de laatste.
Ik wil die douchegel met kaneel en kruidnagel....Volgens mij is ie heerlijk.
Candy cane lijkt me ook enig!!
99.50 pond voor 25 producten.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:22 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Vraag me af hoe duur het gaat worden.... 250 dollar belooft weinig goeds...
Da's altijd na kerst, dan moeten ze immers van het kerstspul af.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:19 schreef automatic_ het volgende:
Die kerstactie dat je voor xx bestelde en xx kreeg, was dat aan het einde van de kerst of....?
En waren toen al veel dingen op of viel dat mee (vorig jaar)?
Ik had ergens eind oktober gelezen ofzo.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:30 schreef Maria2.0 het volgende:
Wanneer komen die kerstdingen uit, is dat bekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |