abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 augustus 2010 @ 21:40:44 #51
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_85850097
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 21:03 schreef Tamashii het volgende:
We willen natuurlijk wel een foto van het resultaat!

En lush is zo fijn, heb hier zo'n matje met spulletjes, maar het meeste begint al af te takelen omdat ik veul te veel heb. :9
Haha zal ik doen, behalve als het echt verkeerd uitvalt x'D
  maandag 30 augustus 2010 @ 12:50:40 #52
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_85868571
zoooo, het is niet helemal wat ik wilde maargoed. m'n haar hiervoor was heel raar verkleurd door de zon, zatn veel lichtere plukken tussen, dus die zijn nu wat donkerder geworden, en de donkere plukken nog donkerder.. maarja, het is opzich niet lelijk, maar had het liever nog wat donkerder gehad. heb 3 blokjes caca brun gebruikt en 1 blokje caca noir, misschien volgende keer iets langer (nu 4,5 uur) of een extra blokje caca noir .

voor en na:

pi_85868948
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 12:50 schreef pumpkinsoup het volgende:
zoooo, het is niet helemal wat ik wilde maargoed. m'n haar hiervoor was heel raar verkleurd door de zon, zatn veel lichtere plukken tussen, dus die zijn nu wat donkerder geworden, en de donkere plukken nog donkerder.. maarja, het is opzich niet lelijk, maar had het liever nog wat donkerder gehad. heb 3 blokjes caca brun gebruikt en 1 blokje caca noir, misschien volgende keer iets langer (nu 4,5 uur) of een extra blokje caca noir .

voor en na:

[ afbeelding ]
Staat je goed :)!
  maandag 30 augustus 2010 @ 13:29:40 #54
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_85869842
Dankje :D
ik denk dat ik er binnenkort nog een keer overheen ga, maar eerst m'n ma lief aankijken, want zij doet het voor me, en ze vond het echt klotewerk _O-
pi_85873608
Het is niet heel veel donkerder, maar het staat je zeker goed. Maar is dit henna dan? En moet je dat er echt zo lang in laten? :o want toen ik mijn haar gewoon verfde mocht het echt maar iets van een uur. Maar ik hoor ook van mensen dat ze er mee gaan slapen.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  maandag 30 augustus 2010 @ 15:35:15 #56
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_85874259
Ja dit is henna, verf is veel sterker, dus dat mag je er inderdaad maar een uurtje inlaten, dit kan je gewoon 12 uur in laten zitten als je wilt.
pi_85876079
Oke, thx voor de uitleg.

Iemand die misschien weet of een mailorder nou via de website is? :o En de website is helemaal veranderd. :o
pi_85876967
quote:

[ afbeelding ]
Caca blabla. JIj bent mooi! O+
Go hard or go home
  maandag 30 augustus 2010 @ 16:40:41 #59
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_85877027
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 16:39 schreef Noek het volgende:

[..]

Caca blabla. JIj bent mooi! O+
Wat zij zegt ja :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_85877553
Maar ik was dus in Innsbruck en daar zit een Lush. En voor het eerst keek ik eens kritisch naar de producten en toen weer naar de prijzen en weer terug. De verkoopster kwam naar me toe en vroeg of ze me kon helpen en toen zei ik in mijn beste Duits:' Nein!' }:|
Nu was het daar sowieso veel duurder en de producten zagen er gewoon oud en droog uit. Zoals mijn oma maar dan nog minder fruitig Wat een ruggegraat! O+ Thuis gelijk 2 ma bars in bad geknikkerd om zo mijn discipline te vieren.
Go hard or go home
pi_85878036
Haha, geweldig! Overigens, pumpkinsoup, als je een blok bestelt bij Lush qua henna, hoeveel krijg je dan? :o
  maandag 30 augustus 2010 @ 17:07:40 #62
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_85878221
Hmm. Hoe is Lush met kapotte spulletjes? Had Mrs Whippy besteld als kadootje en die is kapot aangekomen. Heb er al even een mail aan gewaagd (en ook 2 andere opties gegeven, moet toch dat kado hebben en als die Mrs Whippy snel stuk gaat....) maar geen idee of ze soepel zijn?
L'Enfer, c'est les autres.
pi_85878309
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 17:07 schreef Maria2.0 het volgende:
Hmm. Hoe is Lush met kapotte spulletjes? Had Mrs Whippy besteld als kadootje en die is kapot aangekomen. Heb er al even een mail aan gewaagd (en ook 2 andere opties gegeven, moet toch dat kado hebben en als die Mrs Whippy snel stuk gaat....) maar geen idee of ze soepel zijn?
Van wat ik hoor, want nog nooit meegemaakt, zijn ze heel erg lief en soepel. Meestal moet je een foto ofzo sturen en uitleg en dan krijg je het meestal nog een keer en soms zelfs met extra dingetjes. :)
  maandag 30 augustus 2010 @ 17:27:42 #64
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_85879020
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 17:02 schreef Tamashii het volgende:
Haha, geweldig! Overigens, pumpkinsoup, als je een blok bestelt bij Lush qua henna, hoeveel krijg je dan? :o
Hoe bedoel je? Voor hoeveel haar? Of hoeveel gram.. ik geloof dat 1 blok 350 gram is als ik me niet vergis.
pi_85879070
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 17:27 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Voor hoeveel haar? Of hoeveel gram.. ik geloof dat 1 blok 350 gram is als ik me niet vergis.
Ja omdat jij het had over drie blokjes dit en 1 blokje dat. Maar heb je dan drie blokken van 350 gram en nog een ander? Want per stuk is het al 15 euro. :o Zal toch geen 60 euro zijn! :9
  maandag 30 augustus 2010 @ 17:29:49 #66
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_85879089
Haha nee 1 zo'n blokje is in 6 kleine blokjes verdeeld haha, dus had 3 kleine blokjes en nog 1 klein blokje van de ander. Had in totaal 2 grote blokken
pi_85885985
Ik moet mijn haar ook weer eens henna-en. Ik gooi er altijd wat paprikapoeder doorheen voor een beetje ene rode gloed. En ga er een nachtje mee slapen. Met een muts op gaat dat best. :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_85887010
Pumpkin, doe wel voorzichtig met de caca noir, daar kun je geen andere caca meer overheen gooien maar dat moet echt uitgroeien.
Believe me, I know. :{
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  maandag 30 augustus 2010 @ 21:33:50 #69
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_85887729
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 21:18 schreef shmoopy het volgende:
Pumpkin, doe wel voorzichtig met de caca noir, daar kun je geen andere caca meer overheen gooien maar dat moet echt uitgroeien.
Believe me, I know. :{
Echt? Hmm nouja misschien een half blokje dan. Maar hoe lang laat je het normaal erin zitten dan? Want ik had echt geen idee, bij sommigen lukt het al na 2 uur en sommigen doen het weer 12 uur.. dus had gewoon 4,5 maar gedaan
pi_85888702
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 21:33 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Echt? Hmm nouja misschien een half blokje dan. Maar hoe lang laat je het normaal erin zitten dan? Want ik had echt geen idee, bij sommigen lukt het al na 2 uur en sommigen doen het weer 12 uur.. dus had gewoon 4,5 maar gedaan
Ik doe ook meestal 4 a 5 uur, hoor.
Als je het bedekt (met een plastic kapje of zakje en daaromheen een handdoek) dan wordt het roder, als je je cacahoofdje aan de lucht laat drogen wordt het resultaat donkerder.

Ben kastanjebruin van mezelf en met de caca rouge haalde ik m'n eigen kleur altijd mooi op.
Tot ik een keer zwart wilde....

Nu ben ik weer rood bovenin (uitgroei) en op de helft wordt het steeds donkerder naar zwart, want dat moet er blijkbaar echt uitgroeien. :{

Dus als je hierna weer naar lichter of roder wil, dan zou ik de noir een beetje minderen.
Mooi resultaat op de foto's, btw. :Y
pi_85888744
Stinkt de caca nog steeds? :@.
pi_85888775
Handige caca-kennis Shmoop! :D
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_85889034
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 21:55 schreef Cat22 het volgende:
Handige caca-kennis Shmoop! :D
Vriendje was niet zo blij met een zwarte shmoop, hij vond me een zigeunermeisje en zo waren we niet getrouwd. ;(

Nu heb ik spijt als eh..., spijt als..., god, hoe noem je dat nou? :P
pi_85889076
Maar op school vinden ze me wel hip!
pi_85889366
Nou moet ik de 17e bij die opening in Rotterdam dus wel 30 euro uitgeven om een cadeau te ontvangen B-). Ik ga wat badspulletjes kopen voor op vakantie, en voorde rest wordt het lekker snuffelen O+.
pi_85889605
Oh, goodiebags. O+

Krijgen we een verslagje, clums?
En voral de nieuwe Gorrilageurtjes wil ik horen.
pi_85890031
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 22:00 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Vriendje was niet zo blij met een zwarte shmoop, hij vond me een zigeunermeisje en zo waren we niet getrouwd. ;(

Nu heb ik spijt als eh..., spijt als..., god, hoe noem je dat nou? :P
Uhm... ja... uhm..... _O-

quote:
Op maandag 30 augustus 2010 22:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou moet ik de 17e bij die opening in Rotterdam dus wel 30 euro uitgeven om een cadeau te ontvangen B-). Ik ga wat badspulletjes kopen voor op vakantie, en voorde rest wordt het lekker snuffelen O+.
Arme jij. :P
pi_85890359
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 22:08 schreef shmoopy het volgende:
Oh, goodiebags. O+

Krijgen we een verslagje, clums?
En voral de nieuwe Gorrilageurtjes wil ik horen.
Dan moet het wel echt een goodiebag zijn, niet een lullig zeepje :{w. Verslagje komt goed, ufcurs.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 02:25:31 #79
130755 Kinga
versier hier
pi_85898842
Ik wil een van die nieuwe lipscrubs proberen.Welke ruikt/is het lekkerst?
pi_85909344
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 02:25 schreef Kinga het volgende:
Ik wil een van die nieuwe lipscrubs proberen.Welke ruikt/is het lekkerst?
Bubblegum :9~
Maar dat is mijn mening ;)
pi_85910302
quote:

voor en na:

[ afbeelding ]
Moooi O+ hele mooie kleur, en je haar ziet er ook beter uit op de tweede foto, lekker glanzend enzo!
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 14:55:12 #82
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_85911612
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 14:20 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Moooi O+ hele mooie kleur, en je haar ziet er ook beter uit op de tweede foto, lekker glanzend enzo!
Ja het is echt heel glad en zacht geworden door de henna!
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 19:09:08 #83
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_85921327
Dames; weet niet of het hier mag maar ik heb een fout gemaakt bij de bestelling en zit nu met een flesje 100ml Ultralight waar ik niks mee doe en die ik wil ruilen. Heb hem al op lushforum gezet maar wie weet is er hier iemand die hem wil.
pi_85921517
Ik liep vandaag langs de plek waar de winkel in Rotterdam komt. Tenzij het een bovenverdieping krijgt, wordt het wel een ieniemienie-winkeltje :o.

De kapster zei trouwens dat ik een masker voor m'n haar moest gebruiken omdat het wel erg stug was. Iemand tips?
pi_85921587
De knoop is doorgehakt. Na 4 proefjes Paradise Regained en een lege verpakking Skin Drink toch maar besloten om Paradise Regained te kopen. Mijn portemonnee gaat het niet leuk vinden, maar wat een heerlijke shizz is het toch. O+

Ik mis verder bij Lush wel echt de lavendelproducten. Waving Not Drowning kan me niet echt bekoren, te slapjes.
pi_85921666
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 22:49 schreef Natalie78 het volgende:
Ik ga zooooo voor de deur liggen. O+ En een bijbaan zoeken. Want oh, dear.
Jij ook al hier :P ?
pi_85922546
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 19:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik liep vandaag langs de plek waar de winkel in Rotterdam komt. Tenzij het een bovenverdieping krijgt, wordt het wel een ieniemienie-winkeltje :o.

De kapster zei trouwens dat ik een masker voor m'n haar moest gebruiken omdat het wel erg stug was. Iemand tips?
The Strokes! O+ (retro). Heerlijk donker bier en je haar wordt er zooo zacht van. O+
pi_85927325
Dragon's Egg is een rotbal. :') Eindresultaat van m'n bad:

Geen aanrader als je niet helemaal gek bent van glitter. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_85927510
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 21:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Dragon's Egg is een rotbal. :') Eindresultaat van m'n bad:
[ afbeelding ]

Geen aanrader als je niet helemaal gek bent van glitter. :')
Iewiewiew! :X
Als ik die ooit koop gaat daar dus een pantykousje omheen. :7

Hoe is het met jouw lijf?
pi_85927664
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 21:42 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Iewiewiew! :X
Als ik die ooit koop gaat daar dus een pantykousje omheen. :7

Hoe is het met jouw lijf?
Glitterig. :') Morgenochtend maar even met iets scrubbigs onder de douche. :P

Hij ruikt wel lekker trouwens.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_85928543
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 21:46 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Glitterig. :') Morgenochtend maar even met iets scrubbigs onder de douche. :P

Hij ruikt wel lekker trouwens.
Nou, succes ermee. Ik heb mezelf nooit in één keer kunnen ontglitteren als ik zo'n rotbal te laat in de gaten had. ;(
pi_85929053
Ik krijg gelijk weer een flashback naar de sketch van Ross Noble over Fairy Jasmin :P.
  woensdag 1 september 2010 @ 18:21:36 #93
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_85956754
Het is gewoon genant. Na die order van bijna 100 euro stond ik vandaag weer in de Lush Haarlem...
Naar buiten gegaan met Trichomania en Retread omdat ik echt een drama bos haar heb....Pluizig en zielig maar wel veel.
Leuke proefjes erbij gehad, o.a. lipservice (lekkerrrrr) en 9 to 5! *O*
pi_85958773
Oe, ik baalde al dat ik niet zoveel geld heb deze maand en niet echt wat kan uitgeven bij de opening van de winkel in Rotterdam, blijkt m'n belastingteruggave gestort te zijn :9.
pi_85965327
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 14:55 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Ja het is echt heel glad en zacht geworden door de henna!
Mijn vriendin gebruikt ook de Lush henna (en ik laatst ook een keer ;) ), elke keer dat je het doet na de eerste [akt het beter en krijg je een betere kleur... alsof je als het ware eerst een onderlaag hebt.
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_85965947
Heeft iemand die Silk Stockings wel 's geprobeerd? Ik zie al helemaal voor me hoe je een soort van krijtstrepen op je benen krijgt die niet uit te smeren zijn.
pi_85966131
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 22:13 schreef douche-eendje het volgende:
Ik krijg gelijk weer een flashback naar de sketch van Ross Noble over Fairy Jasmin :P.
Ik heb 'm net gekeken en I can relate. :')

Voelde me net een Twilightvampier, zo glitterend in het zonlicht. O+ :')

quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:51 schreef Tangarine het volgende:

[..]

Mijn vriendin gebruikt ook de Lush henna (en ik laatst ook een keer ;) ), elke keer dat je het doet na de eerste pakt het beter en krijg je een betere kleur... alsof je als het ware eerst een onderlaag hebt.
Klopt, da's een eigenschap van henna, de kleur bouwt op. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 1 september 2010 @ 22:13:52 #98
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_85966465
Oh ik heb Lush wel es gehaat om glitterballen :X
Ik leef met je mee!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_85992089
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:01 schreef -Peach het volgende:

[..]

Ik vind van wel! Cherry Tree Lane is mijn favo zeep, die ruikt zooooo lekker! :)
JAAAA, jammer dat je dat zeepje niet gewoon los kunt kopen want het ruikt echt heerlijk
gewoon een echte LUSH fan.
Mijn favoriet : Sex bomb bathballistic en Ocean Salt
pi_85992124
quote:
Op woensdag 1 september 2010 22:13 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik heb Lush wel es gehaat om glitterballen :X
Ik leef met je mee!
mijn badkamer is altijd wel helemaal schoon als ik met LUSH in bad geweest ban, aangezien ik vaak daarna het hele bad kan gaan poetsen door de glitters, aanslag etc. Of het putje moet ontstoppen door de frutsels. Maar ja het blijft zo lekker ruiken en is zo zacht voor je huid!!
gewoon een echte LUSH fan.
Mijn favoriet : Sex bomb bathballistic en Ocean Salt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')