Pffff mannenquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:30 schreef LeNeHe het volgende:
Ben ook een OP noob![]()
OT: manlief melde dat hij 'één van die kleine flesjes met parfum-ofzo' had gebroken. Uiteraard Vanillary![]()
![]()
Als het nou de Lust was, die vind ik toch meuren.
Voordeel; badkamer, hal en slaapkamer ruiken nu wel lekker.
Ik vind van wel! Cherry Tree Lane is mijn favo zeep, die ruikt zooooo lekker!quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:05 schreef Flippiee het volgende:
Oeh ik zie dit topic in nieuwe topics staan. En dat deed me denken dat ik vanmiddag een cadeaupakketje gekocht heb Blossom bij Lush. (Zit een bruisbal Sakura Ballistic en een zeep Cherry Tree Lane in). Was dat een goede keus als verjaardagscadeautje voor een vriendin?
Heb beide nog nooit geprobeerd, maar Lush is altijd goedquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:05 schreef Flippiee het volgende:
Oeh ik zie dit topic in nieuwe topics staan. En dat deed me denken dat ik vanmiddag een cadeaupakketje gekocht heb Blossom bij Lush. (Zit een bruisbal Sakura Ballistic en een zeep Cherry Tree Lane in). Was dat een goede keus als verjaardagscadeautje voor een vriendin?
De geur die uit de verpakking komt, ruikt al lekker!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:01 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ik vind van wel! Cherry Tree Lane is mijn favo zeep, die ruikt zooooo lekker!
Haha ja wel maar er zijn zoveel soorten!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:33 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Heb beide nog nooit geprobeerd, maar Lush is altijd goed
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:47 schreef Miracle_Drug het volgende:
ik liep met zoonlief langs een pas gemaaid grasveldje, en hij zei; 'hey ik ruik lush! oh nee natuurlijk niet, ik ruik gewoon gras en geen 'grass' (op z'n bekakt Engels uitgesproken)![]()
Ik zal ze vanavond even in de OP zetten, moeten ze ook nog even in de Wiki gezet wordenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:11 schreef shmoopy het volgende:
TPsst, topics 172 en 173 staan niet in de OP.
Ik wilde even teruglezen of er wat reviews waren over de Gorilla Perfumes, heeft iemand dat proefpakketje besteld en zo ja, wavonnudervan?
Ik ga binnenkort weer bestellen en wil graag wat van die testertjes hebben, maar ik ben heul lastig qua geurtjes.
Ultrabland, alhoewel ik ook erg tevreden ben over de poetskunsten van 9to5.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:25 schreef ymme het volgende:
Wat is het fijnste om je ogen mee schoon te maken. Dus waarmee alle mascara verdwijnt in een oogwenk
Yup, Ultrabland.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:25 schreef ymme het volgende:
Wat is het fijnste om je ogen mee schoon te maken. Dus waarmee alle mascara verdwijnt in een oogwenk
Nee hoor. Gewoon netjes uitwassen is voldoende.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:10 schreef automatic_ het volgende:
Moeten bij de zwarte potjes alle stickers eraf als je ze gaat inleveren?
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:59 schreef Tamashii het volgende:
Was vandaag in Den haag, zo heel leuk enzo, dacht ik dat ik een bord zag hangen van lush: 3 halen, 1 betalen. Omigoddd dacht ik. Maar het bleek van de winkel erboven te zijn.![]()
Ooo mooi!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon netjes uitwassen is voldoende.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:02 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]!
Wel jammer
Ik geloof dat ze vorig jaar na Kerst wel zo'n actie hadden bij Lush USA!
Mailen naar customer service en ze sturen het je direct na.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:51 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
Vandaag mijn pakketje van Lush UK ontvangenHelaas misten er 3 (!) producten
Ik heb een mailtje naar orders@lush.co.uk gestuurd, zal ik er ook nog eentje doen richting customer care?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mailen naar customer service en ze sturen het je direct na.
Haha, ik dacht heel even; k#t dat heb ik gemist!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:59 schreef Tamashii het volgende:
Was vandaag in Den haag, zo heel leuk enzo, dacht ik dat ik een bord zag hangen van lush: 3 halen, 1 betalen. Omigoddd dacht ik. Maar het bleek van de winkel erboven te zijn.![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:41 schreef Natalie78 het volgende:
Ooooh....is het al 17 september?Dan opent Lush eindelijk een winkel in Rotterdam!
[ afbeelding ]
Misschien zien we elkaar nog wel danquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:49 schreef Natalie78 het volgende:
Ik ga zooooo voor de deur liggen.En een bijbaan zoeken. Want oh, dear.
Je moet uitgaan van 5 tot 7 werkdagen, maar bij mij was het er van de week na 3 werkdagen alquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:30 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Hoe lang duurt het normaal ongeveer voordat een pakketje uit Engeland aankomt via Royal Mail? Ik ben maar een klein beetje ongeduldig hoor.
Haha zal ik doen, behalve als het echt verkeerd uitvalt x'Dquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:03 schreef Tamashii het volgende:
We willen natuurlijk wel een foto van het resultaat!
En lush is zo fijn, heb hier zo'n matje met spulletjes, maar het meeste begint al af te takelen omdat ik veul te veel heb.
Staat je goedquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:50 schreef pumpkinsoup het volgende:
zoooo, het is niet helemal wat ik wilde maargoed. m'n haar hiervoor was heel raar verkleurd door de zon, zatn veel lichtere plukken tussen, dus die zijn nu wat donkerder geworden, en de donkere plukken nog donkerder.. maarja, het is opzich niet lelijk, maar had het liever nog wat donkerder gehad. heb 3 blokjes caca brun gebruikt en 1 blokje caca noir, misschien volgende keer iets langer (nu 4,5 uur) of een extra blokje caca noir .
voor en na:
[ afbeelding ]
Wat zij zegt jaquote:
Van wat ik hoor, want nog nooit meegemaakt, zijn ze heel erg lief en soepel. Meestal moet je een foto ofzo sturen en uitleg en dan krijg je het meestal nog een keer en soms zelfs met extra dingetjes.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:07 schreef Maria2.0 het volgende:
Hmm. Hoe is Lush met kapotte spulletjes? Had Mrs Whippy besteld als kadootje en die is kapot aangekomen. Heb er al even een mail aan gewaagd (en ook 2 andere opties gegeven, moet toch dat kado hebben en als die Mrs Whippy snel stuk gaat....) maar geen idee of ze soepel zijn?
Hoe bedoel je? Voor hoeveel haar? Of hoeveel gram.. ik geloof dat 1 blok 350 gram is als ik me niet vergis.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:02 schreef Tamashii het volgende:
Haha, geweldig! Overigens, pumpkinsoup, als je een blok bestelt bij Lush qua henna, hoeveel krijg je dan?
Ja omdat jij het had over drie blokjes dit en 1 blokje dat. Maar heb je dan drie blokken van 350 gram en nog een ander? Want per stuk is het al 15 euro.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:27 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Voor hoeveel haar? Of hoeveel gram.. ik geloof dat 1 blok 350 gram is als ik me niet vergis.
Echt? Hmm nouja misschien een half blokje dan. Maar hoe lang laat je het normaal erin zitten dan? Want ik had echt geen idee, bij sommigen lukt het al na 2 uur en sommigen doen het weer 12 uur.. dus had gewoon 4,5 maar gedaanquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:18 schreef shmoopy het volgende:
Pumpkin, doe wel voorzichtig met de caca noir, daar kun je geen andere caca meer overheen gooien maar dat moet echt uitgroeien.
Believe me, I know.
Ik doe ook meestal 4 a 5 uur, hoor.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:33 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Echt? Hmm nouja misschien een half blokje dan. Maar hoe lang laat je het normaal erin zitten dan? Want ik had echt geen idee, bij sommigen lukt het al na 2 uur en sommigen doen het weer 12 uur.. dus had gewoon 4,5 maar gedaan
Vriendje was niet zo blij met een zwarte shmoop, hij vond me een zigeunermeisje en zo waren we niet getrouwd.quote:
Uhm... ja... uhm.....quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:00 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Vriendje was niet zo blij met een zwarte shmoop, hij vond me een zigeunermeisje en zo waren we niet getrouwd.
Nu heb ik spijt als eh..., spijt als..., god, hoe noem je dat nou?
Arme jij.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou moet ik de 17e bij die opening in Rotterdam dus wel 30 euro uitgeven om een cadeau te ontvangen. Ik ga wat badspulletjes kopen voor op vakantie, en voorde rest wordt het lekker snuffelen
.
Dan moet het wel echt een goodiebag zijn, niet een lullig zeepjequote:Op maandag 30 augustus 2010 22:08 schreef shmoopy het volgende:
Oh, goodiebags.
Krijgen we een verslagje, clums?
En voral de nieuwe Gorrilageurtjes wil ik horen.
Bubblegumquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 02:25 schreef Kinga het volgende:
Ik wil een van die nieuwe lipscrubs proberen.Welke ruikt/is het lekkerst?
Moooiquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:50 schreef pumpkinsoup het volgende:
zoooo, het is niet helemal wat ik wilde maargoed. m'n haar hiervoor was heel raar verkleurd door de zon, zatn veel lichtere plukken tussen, dus die zijn nu wat donkerder geworden, en de donkere plukken nog donkerder.. maarja, het is opzich niet lelijk, maar had het liever nog wat donkerder gehad. heb 3 blokjes caca brun gebruikt en 1 blokje caca noir, misschien volgende keer iets langer (nu 4,5 uur) of een extra blokje caca noir .
voor en na:
[ afbeelding ]
Ja het is echt heel glad en zacht geworden door de henna!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Moooihele mooie kleur, en je haar ziet er ook beter uit op de tweede foto, lekker glanzend enzo!
Jij ook al hierquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:49 schreef Natalie78 het volgende:
Ik ga zooooo voor de deur liggen.En een bijbaan zoeken. Want oh, dear.
The Strokes!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik liep vandaag langs de plek waar de winkel in Rotterdam komt. Tenzij het een bovenverdieping krijgt, wordt het wel een ieniemienie-winkeltje.
De kapster zei trouwens dat ik een masker voor m'n haar moest gebruiken omdat het wel erg stug was. Iemand tips?
Iewiewiew!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Dragon's Egg is een rotbal.Eindresultaat van m'n bad:
[ afbeelding ]
Geen aanrader als je niet helemaal gek bent van glitter.
Glitterig.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Iewiewiew!![]()
Als ik die ooit koop gaat daar dus een pantykousje omheen.![]()
Hoe is het met jouw lijf?
Nou, succes ermee. Ik heb mezelf nooit in één keer kunnen ontglitteren als ik zo'n rotbal te laat in de gaten had.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Glitterig.Morgenochtend maar even met iets scrubbigs onder de douche.
Hij ruikt wel lekker trouwens.
Mijn vriendin gebruikt ook de Lush henna (en ik laatst ook een keerquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:55 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ja het is echt heel glad en zacht geworden door de henna!
Ik heb 'm net gekeken en I can relate.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:13 schreef douche-eendje het volgende:
Ik krijg gelijk weer een flashback naar de sketch van Ross Noble over Fairy Jasmin.
Klopt, da's een eigenschap van henna, de kleur bouwt op.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:51 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Mijn vriendin gebruikt ook de Lush henna (en ik laatst ook een keer), elke keer dat je het doet na de eerste pakt het beter en krijg je een betere kleur... alsof je als het ware eerst een onderlaag hebt.
JAAAA, jammer dat je dat zeepje niet gewoon los kunt kopen want het ruikt echt heerlijkquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:01 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ik vind van wel! Cherry Tree Lane is mijn favo zeep, die ruikt zooooo lekker!
mijn badkamer is altijd wel helemaal schoon als ik met LUSH in bad geweest ban, aangezien ik vaak daarna het hele bad kan gaan poetsen door de glitters, aanslag etc. Of het putje moet ontstoppen door de frutsels. Maar ja het blijft zo lekker ruiken en is zo zacht voor je huid!!quote:Op woensdag 1 september 2010 22:13 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik heb Lush wel es gehaat om glitterballen![]()
Ik leef met je mee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |