Ooo mooi!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon netjes uitwassen is voldoende.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:02 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]!
Wel jammer
Ik geloof dat ze vorig jaar na Kerst wel zo'n actie hadden bij Lush USA!
Mailen naar customer service en ze sturen het je direct na.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:51 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
Vandaag mijn pakketje van Lush UK ontvangenHelaas misten er 3 (!) producten
Ik heb een mailtje naar orders@lush.co.uk gestuurd, zal ik er ook nog eentje doen richting customer care?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mailen naar customer service en ze sturen het je direct na.
Haha, ik dacht heel even; k#t dat heb ik gemist!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:59 schreef Tamashii het volgende:
Was vandaag in Den haag, zo heel leuk enzo, dacht ik dat ik een bord zag hangen van lush: 3 halen, 1 betalen. Omigoddd dacht ik. Maar het bleek van de winkel erboven te zijn.![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:41 schreef Natalie78 het volgende:
Ooooh....is het al 17 september?Dan opent Lush eindelijk een winkel in Rotterdam!
[ afbeelding ]
Misschien zien we elkaar nog wel danquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:49 schreef Natalie78 het volgende:
Ik ga zooooo voor de deur liggen.En een bijbaan zoeken. Want oh, dear.
Je moet uitgaan van 5 tot 7 werkdagen, maar bij mij was het er van de week na 3 werkdagen alquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:30 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Hoe lang duurt het normaal ongeveer voordat een pakketje uit Engeland aankomt via Royal Mail? Ik ben maar een klein beetje ongeduldig hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |