Hoezo?quote:Op zondag 25 september 2005 18:09 schreef Svensational het volgende:
Zeg Bupie, jij als taalpurist, ben jij ook goed in grammatica?
Anders leer je het misschien nooit.quote:
Ik wil het een beetje goedmaken met je.quote:
Pff, jij in je schijnwereldje met levende knuffels en geen geweld.quote:Op zondag 25 september 2005 18:14 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Zeg Sven, kan ik mijn stem nog wijzigen?![]()
Je meent het niet hè.quote:Op zondag 25 september 2005 18:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wil het een beetje goedmaken met je..
Het goedmaken wel.quote:
Wie stond er ook alweer tegenover je? Skaai toch??quote:Op zondag 25 september 2005 18:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pff, jij in je schijnwereldje met levende knuffels en geen geweld.
quote:Op zondag 25 september 2005 18:17 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wie stond er ook alweer tegenover je? Skaai toch??
Nee, ik vroeg me gewoon af of jij ook altijd bij elke zin weet wat de bijvoeglijke wederkerende bepaling is enzo.quote:Op zondag 25 september 2005 18:12 schreef Bupatih het volgende:
Hoezo?Heb ik weer een domme fout gemaakt?
Je kan je er niet meer uitlullen Buup.quote:Op zondag 25 september 2005 18:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het goedmaken wel.
Maar niet van dat je er op moest stampen, als ware het een rommelmarkt-grap.En ook niet van "Stampertje
![]()
![]()
".
De boze, verdrietige Bupa die al op jeugdige leeftijd afscheid moest nemen van zijn geliefde konijnenknuffeltje kwam voor een paar luttele seconden in me naar boven.
Laat ik het zo zeggen: ik weet niet bij alles wat ik doe hoe het heet of waarom zoiets nou moet, maar in 99 van de 100 gevallen doe ik het wel goed.quote:Op zondag 25 september 2005 18:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg me gewoon af of jij ook altijd bij elke zin weet wat de bijvoeglijke wederkerende bepaling is enzo./
Eet smakelijk.quote:Op zondag 25 september 2005 18:19 schreef Tania18 het volgende:
Oeh, het is best laat
* Eten gaat
En dat rijmt
Dus bij een toets zinsontleding zou jij ook een onvoldoende halenquote:Op zondag 25 september 2005 18:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: ik weet niet bij alles wat ik doe hoe het heet of waarom zoiets nou moet, maar in 99 van de 100 gevallen doe ik het wel goed.
Dan niet, joh!quote:Op zondag 25 september 2005 18:19 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je kan je er niet meer uitlullen Buup.
*Knijn uit Buups buurt houdt*
Vertel? Wat voor cijfer heb je nou weer gehaald?quote:Op zondag 25 september 2005 18:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dus bij een toets zinsontleding zou jij ook een onvoldoende halen?
Je kreeg een o of een v. En ik had op zinsontleding een o.quote:Op zondag 25 september 2005 18:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vertel? Wat voor cijfer heb je nou weer gehaald?
Ik ben trots op je, zoon.quote:Op zondag 25 september 2005 18:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je kreeg een o of een v. En ik had op zinsontleding een o.Maar schrijfvaardigheid had ik wel voldoende.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |