Ach, Zwolle is ook leuk.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:07 schreef PeRi het volgende:
Tom nee ik ga niet, ik zit dan in ergens bij Zwolle. Kamp. Ik wilde wel![]()
Wees voortaan eens wat snellerquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Topicje sluiten is topicje openen.
Ik was gewoon op tijd.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wees voortaan eens wat sneller.
Ja, maar als je hem sneller had geopend, had ik niet eens de moeite hoeven nemen om een topic te openenquote:
Wat een kutsmilie is dat eigenlijkquote:
Boeiend, die van mij is als eerst en daar draait het allemaal om.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar als je hem sneller had geopend, had ik niet eens de moeite hoeven nemen om een topic te openen
Heb ik al gedaan.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:21 schreef Svensational het volgende:
Jij zou nog een nieuwe avatar maken voor jezelf..
Ik krijg hem niet goed opgeslagen.quote:
Ja, ik vind haar erg lelijkquote:
Goed planquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:24 schreef Bupatih het volgende:
Of zal ik gewoon een stilstaande avatar doen?
[afbeelding]
.
Jij hebt geen smaak.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik vind haar erg lelijk...
Ik observeer mensenquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:12 schreef Svensational het volgende:
PeRi, ga je me nog een keer vertellen wat je studeert?
Die gebruik jij ook nooit inderdaad.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:59 schreef Bupatih het volgende:
En rot eens op met je ge-[afbeelding] de hele tijd.
Niet zo vaak, nee.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die gebruik jij ook nooit inderdaad.
Het staat wel raar zo die avatarquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet zo vaak, nee.
En toen ik dat wel deed zei jij er wat van..
Nou, dat is ook weer overdreven.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het staat wel raar zo die avatarDie andere heb je volgens mij wel ongeveer een jaar gehad
.
Zij gelukkig ook.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:23 schreef LeBeau het volgende:
Ik vind Buupje's nieuwe avatar een hele verbetering.
Ook niet mijn smaak nee.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik vind haar erg lelijk...
Mwoah, vind d'r niet zo bijzonder. Ik ken belspelpresentatrices die leuker zijnquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:42 schreef Bupatih het volgende:
Vinden jullie haar op deze foto lelijk?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:38 schreef Dizer het volgende:
Ik kom even spammen
http://www.firas.nl
> > >quote:Hallo,
Welkom op mijn vernieuwde site.
Ik hoop dat jullie het mooi vinden. Ik heb er echt hard aan gewerkt om eindelijk de juiste design te ontdekken. Dit is de 6e versie die ik maak voor Firas.nl en eindelijk is het gelukt!
Vindt je het leuk om een discussie aan te gaan over films, muziek, boeken of totaal iets anders? Neem dan een kijkje op mijn forum.
Veel plezier op mijn site.
Firas
quote:Hallo,
Welkom op mijn vernieuwde site.
Ik hoop dat jullie het mooi vinden. Ik heb er echt hard aan gewerkt om eindelijk het juiste design te ontdekken. Dit is de zesde versie die ik maak voor Firas.nl en eindelijk is het gelukt!
Vind je het leuk om een discussie aan te gaan over films, muziek, boeken of totaal iets anders? Neem dan een kijkje op mijn forum.
Veel plezier op mijn site.
Firas
Nee, maar ik vind dat een topmodel mooi moet zijn als ze lacht, niet alleen als ze een bepaald gezicht trekt. Dan zou ik nog een fotomodel zijn. Als zij lacht is het een bigmackikker.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:42 schreef Bupatih het volgende:
Vinden jullie haar op deze foto lelijk?
[afbeelding]
Inderdaad, wel heel erg drie in het dozijn.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:43 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Mwoah, vind d'r niet zo bijzonder. Ik ken belspelpresentatrices die leuker zijn.
Dank je welquote:
Daar heb je ook gelijk in.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind dat een topmodel mooi moet zijn als ze lacht, niet alleen als ze een bepaald gezicht trekt.
Op je 15 al lippen als Marijke Helwegerquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:46 schreef mark_03 het volgende:
Ik vind die lippen ook zo raarOf ligt dat aan mij
Ik vind ze (op deze fotoquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:46 schreef mark_03 het volgende:
Ik vind die lippen ook zo raarOf ligt dat aan mij
Op het forum?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dank je wel
Maaruh.. waarom post je niet meer??? En wat vind je van mijn website???
Op mijn resolutie (weet niet of het daar aan ligt, maar heb zo'n vermoedenquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dank je wel
Maaruh.. waarom post je niet meer??? En wat vind je van mijn website???
LOL ik liep ook tegen een taaltechnische muur aan...quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vind ze (op deze foto) wel mooi.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |