Ach, Zwolle is ook leuk.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:07 schreef PeRi het volgende:
Tom nee ik ga niet, ik zit dan in ergens bij Zwolle. Kamp. Ik wilde wel![]()
Wees voortaan eens wat snellerquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Topicje sluiten is topicje openen.
Ik was gewoon op tijd.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wees voortaan eens wat sneller.
Ja, maar als je hem sneller had geopend, had ik niet eens de moeite hoeven nemen om een topic te openenquote:
Wat een kutsmilie is dat eigenlijkquote:
Boeiend, die van mij is als eerst en daar draait het allemaal om.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar als je hem sneller had geopend, had ik niet eens de moeite hoeven nemen om een topic te openen
Heb ik al gedaan.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:21 schreef Svensational het volgende:
Jij zou nog een nieuwe avatar maken voor jezelf..
Ik krijg hem niet goed opgeslagen.quote:
Ja, ik vind haar erg lelijkquote:
Goed planquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:24 schreef Bupatih het volgende:
Of zal ik gewoon een stilstaande avatar doen?
[afbeelding]
.
Jij hebt geen smaak.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik vind haar erg lelijk...
Ik observeer mensenquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:12 schreef Svensational het volgende:
PeRi, ga je me nog een keer vertellen wat je studeert?
Die gebruik jij ook nooit inderdaad.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:59 schreef Bupatih het volgende:
En rot eens op met je ge-[afbeelding] de hele tijd.
Niet zo vaak, nee.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die gebruik jij ook nooit inderdaad.
Het staat wel raar zo die avatarquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet zo vaak, nee.
En toen ik dat wel deed zei jij er wat van..
Nou, dat is ook weer overdreven.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het staat wel raar zo die avatarDie andere heb je volgens mij wel ongeveer een jaar gehad
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |