Oke, ik begin:quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:25 schreef Poesopstokje het volgende:
Juustem, hier kunnen we onze laatste woorden vuil maken aan Charlie, daarna is Bing weer aan de beurt![]()
Ik kijk nog niet zo heel lang GTST, ik vroeg me af of Charlie überhaupt ooit leuk is geweest?
+1quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:32 schreef Sannne het volgende:
Toen Aukje Charlie speelde vond ik haar wel leuk ja.. Lieke is gewoon zo'n doos.....
Ik zit me net te bedenken dat ik sinds de eerste aflevering (1 oktober 1990) al zit te kijkenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:25 schreef Poesopstokje het volgende:
Juustem, hier kunnen we onze laatste woorden vuil maken aan Charlie, daarna is Bing weer aan de beurt![]()
Ik kijk nog niet zo heel lang GTST, ik vroeg me af of Charlie überhaupt ooit leuk is geweest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:50 schreef loezzzje het volgende:
Voor degene die de afl. van vanavond al gezien heeft.Wat jij zegt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:52 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
ShortieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O was jij dat!!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 03:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja ik nog iemand geilde toch op hem..
Nog 3 dagen Charlie... ik word er gewoon depressief van.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:25 schreef loezzzje het volgende:
19 januari toch? Dus dat zou donderdag zijn.
Jaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:54 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Nog 3 dagen Charlie... ik word er gewoon depressief van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ik me afvraag is wie die schuld afbetaald. Ze gaan nou scheiden, wordt die schuld dan verdeeld? Of kan Rik dat alleen gaan ophoesten![]()
Nu ze weg gaat zou ze Charlie's kunnen verkopen om de schuld af te betalen. Dan zijn ze allebei uit de shit.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:59 schreef loezzzje het volgende:
Wat ik me afvraag is wie die schuld afbetaald. Ze gaan nou scheiden, wordt die schuld dan verdeeld? Of kan Rik dat alleen gaan ophoesten
Stuur dit direct op naar de scriptschrijvers!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Een anti- (Charlie) Fischer betoog:
knip
Ik vond Lieke Charlie wel leuk toen ze nog in de rolstoel zat en met Nick ging..quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:25 schreef Poesopstokje het volgende:
Heer mijn vriend mooi als altijd jou woorden.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Eindelijk na bijna 13 jaar is het eindelijk gedaan met de meest afgrijselijke, hysterische, bitcherige, hypocriete, egoïstische en egocentrische familie in gtst ooit in mijn ogen: De Fischers.![]()
Het begon nog redelijk leuk, eindelijk had Jef weer een moderne lieve vrouw, een rustige en serieuze stiefzoon en een opstandige, maar vrolijk stiefdochter. Die laatste vond ik meteen al een aanfluiting op personages als Kim en Hedwig, maargoed er was nog naar te kijken. Het verval begon bij Barbara die Jef inruilde voor haar ex, een huis met hem wilde kopen en toen hij haar letterlijk de bons gaf met hangende pootje naar Jef terugkwam. Hierna zou Barbara alleen nog maar erger worden, maar niet voordat Morris weer terug kwam inmiddels veranderd in een knullige en zeikerige kneus die de familie Fischer eer aan doet, maar de soap –mijn inziens- beslist niet. Toen Geert Hoes werd gerecast door Joris Putman werd het personage –wederom in mijn ogen- alleen maar asocialer en egoïstischer.![]()
Hierna ging Barbara vreemd bij de vleet, begon Jef te terroriseren, jatte zijn huis, loog en bedroog en stond daarbij altijd in haar recht vond ze zelf, want het lag immers altijd aan de ander aangezien Fischers geen zelfkritiek hebben.![]()
Ondertussen was de grootste ramp uit de gtst geschiedenis (eveneens in mijn ogen) geschied: Aukje van Ginneken was vervangen door Lieke van Lexmond.![]()
![]()
Wat ooit een opstandig, experimenteel, naïef maar toch sociaal voelend en redelijk lief meisje was, verwerd tot een krijserige, hysterische, manisch-depressieve neuroot die helaas qua hypocrisie en egoïsme/egocentrische alleen maar meer op Barbara ging lijken.![]()
Deze ramp werd extra pijnlijk doordat ze steeds in centrale rollen werd geplaasts waarbij het alleen om haar ging (Barbara-Valerie-Charlie), vooral de komst van Valerie was het teken dat Fischer epidemie pas begon en tevens betekende het een nog ergere vergroffing van de inmiddels mannelijk-geëmancipeerde kortgeknipte Barbara.![]()
![]()
![]()
Hoewel tot mijn grote vreugde verdween eerst Valerie en daarna Morris, maar zat de kern van het probleem er nog steeds: Barbara. Haar verdwijning was in mijn ogen de meest vreugdevolle tot nog toe, vooral omdat het fenomeen standaardzinnetjes-hypocrisie eindelijk verzwakte en de enige overgebleven Fischer eindelijk minder centraal stond.![]()
En nu eindelijk na 13 jaren, waaronder meer dan 8 afgrijselijke Lieke-jaren verdwijnt eindelijk maar dan ook eindelijk het laatste Fischer gedrocht van de buis. Dit zal zal voor mij een heugelijk en vreugdevol moment van pure triomf zijn.![]()
![]()
![]()
Bij deze breng ik een negatieve ode uit aan de meest vreselijke gtst familie ooit: De Fischers.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Eindelijk na bijna 13 jaar is het eindelijk gedaan met de meest afgrijselijke, hysterische, bitcherige, hypocriete, egoïstische en egocentrische familie in gtst ooit in mijn ogen: De Fischers.![]()
Het begon nog redelijk leuk, eindelijk had Jef weer een moderne lieve vrouw, een rustige en serieuze stiefzoon en een opstandige, maar vrolijk stiefdochter. Die laatste vond ik meteen al een aanfluiting op personages als Kim en Hedwig, maargoed er was nog naar te kijken. Het verval begon bij Barbara die Jef inruilde voor haar ex, een huis met hem wilde kopen en toen hij haar letterlijk de bons gaf met hangende pootje naar Jef terugkwam. Hierna zou Barbara alleen nog maar erger worden, maar niet voordat Morris weer terug kwam inmiddels veranderd in een knullige en zeikerige kneus die de familie Fischer eer aan doet, maar de soap –mijn inziens- beslist niet. Toen Geert Hoes werd gerecast door Joris Putman werd het personage –wederom in mijn ogen- alleen maar asocialer en egoïstischer.![]()
Hierna ging Barbara vreemd bij de vleet, begon Jef te terroriseren, jatte zijn huis, loog en bedroog en stond daarbij altijd in haar recht vond ze zelf, want het lag immers altijd aan de ander aangezien Fischers geen zelfkritiek hebben.![]()
Ondertussen was de grootste ramp uit de gtst geschiedenis (eveneens in mijn ogen) geschied: Aukje van Ginneken was vervangen door Lieke van Lexmond.![]()
![]()
Wat ooit een opstandig, experimenteel, naïef maar toch sociaal voelend en redelijk lief meisje was, verwerd tot een krijserige, hysterische, manisch-depressieve neuroot die helaas qua hypocrisie en egoïsme/egocentrische alleen maar meer op Barbara ging lijken.![]()
Deze ramp werd extra pijnlijk doordat ze steeds in centrale rollen werd geplaasts waarbij het alleen om haar ging (Barbara-Valerie-Charlie), vooral de komst van Valerie was het teken dat Fischer epidemie pas begon en tevens betekende het een nog ergere vergroffing van de inmiddels mannelijk-geëmancipeerde kortgeknipte Barbara.![]()
![]()
![]()
Hoewel tot mijn grote vreugde verdween eerst Valerie en daarna Morris, maar zat de kern van het probleem er nog steeds: Barbara. Haar verdwijning was in mijn ogen de meest vreugdevolle tot nog toe, vooral omdat het fenomeen standaardzinnetjes-hypocrisie eindelijk verzwakte en de enige overgebleven Fischer eindelijk minder centraal stond.![]()
En nu eindelijk na 13 jaren, waaronder meer dan 8 afgrijselijke Lieke-jaren verdwijnt eindelijk maar dan ook eindelijk het laatste Fischer gedrocht van de buis. Dit zal zal voor mij een heugelijk en vreugdevol moment van pure triomf zijn.![]()
![]()
![]()
Bij deze breng ik een negatieve ode uit aan de meest vreselijke gtst familie ooit: De Fischers.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wordt gestoord van Charliequote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:11 schreef L0t.. het volgende:
Ik heb me eigenlijk nooit zo gestoord aan Charlie
Je maakt er zelfs taalfouten doorquote:
Is de surrogaat buik als ze niet zwanger isquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:12 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Kan Sjors die klauw van haar nou niet eens één tel van Bings schouder kan halen?
ik ben blij.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:20 schreef kwiwi het volgende:
"Ik had gehoopt dat ze blij voor me zouden zijn", niemand is blij voor je Charlie
wat.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:22 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Misschien is homotherapie wel wat voor hem.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Kan het opgeven aan de verzekering. Maar met zo'n opa heeft hij helemaal geen verzekering nodig.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:22 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Misschien is homotherapie wel wat voor hem.
Inderdaad. De twijfel!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:24 schreef TheVulture het volgende:
Er wordt nu zo opzichtig richting de dood van Edwin gehint dat ik niet denk dat hij de pijp uit gaat
straks kom er een klok in beeld met nog 24 uur. Nog 24 uur heeft Anton om een tegengif te vinden, lukt het niet dan is het over.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:24 schreef TheVulture het volgende:
Er wordt nu zo opzichtig richting de dood van Edwin gehint dat ik niet denk dat hij de pijp uit gaat
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
straks kom er een klok in beeld met nog 24 uur. Nog 24 uur heeft Anton om een tegengif te vinden, lukt het niet dan is het over.
Misschien moeten we ons geld op Danny zetten.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:24 schreef TheVulture het volgende:
dus dit. Dan hoop ik dat Bing deze week nog ineens dood neervalt door het virusquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:24 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:26 schreef MissJ het volgende:
[..]
dus dit. Dan hoop ik dat Bing deze week nog ineens dood neervalt door het virus
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
straks kom er een klok in beeld met nog 24 uur. Nog 24 uur heeft Anton om een tegengif te vinden, lukt het niet dan is het over.
hm, klinkt eigenlijk ook logisch.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Idee.. Er is straks 1 proef serum..
Ludo en Anton weten hier van. Een 2e maken kost teveel tijd. Wie gaan ze redden ? Noud of Edwin.
Denk het ookquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Idee.. Er is straks 1 proef serum..
Ludo en Anton weten hier van. Een 2e maken kost teveel tijd. Wie gaan ze redden ? Noud of Edwin.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is de surrogaat buik als ze niet zwanger is
Kutquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je maakt er zelfs taalfouten door
En dan strijd...quote:
zouden 2 generaties bouwhuisjes hun kind kwijjtraken???quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:34 schreef ZaZoe het volgende:
Slecht begin van het nieuwe jaar voor de bouwhuisjes
Zouden 3 generaties Bouwhuisjes de dood van Bing nog meemaken?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
zouden 2 generaties bouwhuisjes hun kind kwijjtraken???
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:37 schreef Frey het volgende:
[..]
Zouden 3 generaties Bouwhuisjes de dood van Bing nog meemaken?
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:37 schreef Frey het volgende:
[..]
Zouden 3 generaties Bouwhuisjes de dood van Bing nog meemaken?
Mega Tobyquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:37 schreef amaranta het volgende:
hallo welkom lekker ding, ik sop bijna van de bank!!
http://www.rtl.nl/(/soaps/gtst/achterdeschermen/nieuws/)/components/soaps/gtst/achterdeschermen/nieuws/22_louis_talpe.xml
Samen met superspeurneus Jackquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zou hij ook agent worden
superagent
Ik krijg steeds een fout bij GTST dingen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:15 schreef TheVulture het volgende:
shortie gezien... ik voel een defribillator aankomen
Heb ik ook in Chrome. Moet je even via een andere browser proberen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:17 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik krijg steeds een fout bij GTST dingen.
werkt nietquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:22 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
[..]
Heb ik ook in Chrome. Moet je even via een andere browser proberen.
twitter:knbos twitterde op dinsdag 17-01-2012 om 08:10:44Heerlijke kijkcijfers gister: 1.762.000! Wordt heftige week: donderdag afscheid van Charlie en vrijdag het volgende virus slachtoffer #GTST reageer retweet
Silverlight ook geïnstalleerd? Die heb je namelijk wel nodig om de filmpjes te bekijken.quote:
Alles werkt prima, alleen bij GTST dus niet. De rest kan ik gewoon kijken en de systeemcheck is in orde.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:31 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Silverlight ook geïnstalleerd? Die heb je namelijk wel nodig om de filmpjes te bekijken.
Ik ben blij dat ze opflikkert, dat wel.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:20 schreef kwiwi het volgende:
"Ik had gehoopt dat ze blij voor me zouden zijn", niemand is blij voor je Charlie
Ja da's erg vreemd. Misschien ben je wel gebanned voor 't kijken van de GTST-shorties?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:33 schreef Frey het volgende:
[..]
Alles werkt prima, alleen bij GTST dus niet. De rest kan ik gewoon kijken en de systeemcheck is in orde.
ik heb precies de zelfde probleemquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:33 schreef Frey het volgende:
[..]
Alles werkt prima, alleen bij GTST dus niet. De rest kan ik gewoon kijken en de systeemcheck is in orde.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:42 schreef Estherdv het volgende:
[..]
ik heb precies de zelfde probleem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:46 schreef Frey het volgende:
Shortie inmiddels gezien op Youtube.Link?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk het eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat we vrijdag nog een keer misleid gaan worden ofzo... het ligt er anders allemaal te dik bovenop...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:54 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik denk het eigenlijk niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van mij mag Mega Mindy ook wel in Meerdijk komen wonen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
OMG, ik ben nog nooit in Plopsaland geweest en het is stiekem nog altijd 1 van mijn dromen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben in de zomer verplicht een dag mee naar Plopsaland gemoeten... dan wordt je gek gemaakt met die Megamindy-liedjes
Ik moest ineens aan dit clipje denken van een aantal jaren geleden toen die ergens gepost werd (zou best hier geweest kunnen zijn)quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als ik kon zingen had ik een goede cover gemaakt, bijvoorbeeld:
"Barbara: afgrijselijke vrouw,
Barbara die ik liefst van een brug af douw"
Charlie gaat haar tent verkopen dus ik denk binnenkort.quote:
Bij Maxime ging het welquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:51 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Charlie gaat haar tent verkopen dus ik denk binnenkort.
Dat ze al zegt; de kapsalon? oh die verkoop ik gewoon.
Ging het maar zo makkelijk met huizen. Nieuw huis gekocht? Oh dan verkoop ik even mijn oude huis.
Hm vindt het veel sneller werken eigenlijk. Weet niet of er nog ads zijn. Die blokkeer ik toch alquote:
sinds dat nieuwe RTLXL doet ie bij mij en 2 seconden per frame, zo irritantquote:
WTFquote:
Maar euh donderdag feestje bij jou?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
WTF![]()
Hoe weet jij toch altijd posts van me te vinden die ik zelf vergeten ben![]()
Ja en dat meen ik nog echt ook, ik zit dan sowieso al in een Leidse kroeg, dus wie zin heeft pm't maarquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:35 schreef roos85 het volgende:
[..]
Maar euh donderdag feestje bij jou?
quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:47 schreef PeterKelder het volgende:
Over de shortie:En Sjoerd moest niet over de tafel heen springen. Dat is nog veel dommer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik vind het ook best spannendquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:23 schreef vencodark het volgende:
Ik ben nu aan het kijken dus ben nu wel erg benieuwd wat Sjoerd gaat doen!
Attack! Lekker slim Sjoerd.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook best spannend
quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Attack! Lekker slim Sjoerd.Impulsieve sukkel. Aan de andere kant: die kutkop van Bing zou mij ook tot mishandeling toe zetten.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2012 11:42:32 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spannende aflevering dat wel.....
[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2012 11:58:43 ]
quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:46 schreef charmed_angel het volgende:
Wandelende pinautomaatNoud is mentalistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spannende aflevering dat wel.....![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet die site voor de spoilers niet uit mijn hoofd maar als je gtst spoilers googlet dan kom je er ook![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:10 schreef loezzzje het volgende:
Ze zullen wel weer die dingen gebruiken.ja ik heb gegoogled, maar die ene site kom ik niet op.... ligt eruit geloof ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet die site voor de spoilers niet uit mijn hoofd maar als je gtst spoilers googlet dan kom je er ook![]()
Ligt dus niet aan mij! Ik heb al 60x op die link geklikt maar kom er niet opquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik heb gegoogled, maar die ene site kom ik niet op.... ligt eruit geloof ik
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja en dat meen ik nog echt ook, ik zit dan sowieso al in een Leidse kroeg, dus wie zin heeft pm't maar
Je bedoeld gtstfanclub.nl toch? Daar probeer ik ook al meer als een dag op te komen.. misschien opgeheven?quote:ja ik heb gegoogled, maar die ene site kom ik niet op.... ligt eruit geloof ik
quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:42 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
idd
een smerig zweterig wijf.... het zal me niks verbazen als ze enorm stinkt
Met dat laatste ben ik het eens, ik snap niet hoe je iemand op een televisiescherm vies kunt vinden en dan nog wel qua geur, tenzij je een televisie bezit die ook reuk reproduceert.quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vond haar altijd zo vies. Geen idee hoe het komt
Ik vind haar eng.
Personage Charly hoeft van mij helemaal niet terug te komen
Tijdens de uitzending ben ik nog thuis, dan trekken we tegelijkertijd wel een flesje drank openquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
Helaas is Leiden een beetje ver.. ik trek hier wel een fles champagne open
Zij is echt zo opgehemeldquote:
Het is meer ergenis dan haat. Haar rol is gewoon ronduit kut.quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:57 schreef alors het volgende:
[..]
Zij is echt zo opgehemeldzeker hier, voor de Charlie van haar leeftijd was ze prima, maar als persoon vind ik het maar een raar kind. Laatst was ze ergens te gast, en echt
dat beschreef het wel.
Ik vind Lieke mooi en leuk, (Charlie is wel een matig personage hoor) maar ik snap de haat op haar nooit zo.
Waar heb ik het over haar geurquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Met dat laatste ben ik het eens, ik snap niet hoe je iemand op een televisiescherm vies kunt vinden en dan nog wel qua geur, tenzij je een televisie bezit die ook reuk reproduceert.![]()
Qua zweterigheid vind ik Lieke erger dan Aukje, altijd zo een glimmende, gladde kop, het zou me niks verbazen als ze een partij natte frisbee's in d'r kleding onder d'r armen heeft
Mag ik ook even een paar dagen offline zijn?quote:Op maandag 16 januari 2012 21:20 schreef Klipnap het volgende:
Wat is het GTST topic trouwens dood vergeleken met een paar topics hiervoor. Ik denk omdat er geen discussies meer met Madam Paon zijn...
quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:56 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Geen Nick meer![]()
Geen Charlie meer
Ach, het was toch een koppel van niks. Laat ze anders maar gewoon vrienden blijven.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:57 schreef Madame_Paon het volgende:
Danny is altijd een heel stuk minder onuitstaanbaar als hij bij Maxime is.
Ik vind het nog steeds waardeloos dat ze die uit elkaar hebben gehaald omdat Danny verliefd moest worden op Charlie.
Heb je wel grlijk in. al komt fat ook meer omdat ik de Maxime Danny scenes niet gevolgd heb.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:57 schreef Madame_Paon het volgende:
Danny is altijd een heel stuk minder onuitstaanbaar als hij bij Maxime is.
Ik vind het nog steeds waardeloos dat ze die uit elkaar hebben gehaald omdat Danny verliefd moest worden op Charlie.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:42 schreef fotostarter het volgende:
Vertel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
precies!quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:54 schreef soapie het volgende:
[..]
Daar zou niemand van wakker liggen.....
quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:08 schreef vincerusso het volgende:
haha Sjors gaat Bing dadelijk keihard naaien
Wat kijkt ze toch leuk als ze vol walging is.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:08 schreef vincerusso het volgende:
Advocaat is genoeg, die treedt immers op als vertegenwoordiger.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:08 schreef amaranta het volgende:
Is het trouwens normaal dat er bij zo;n zitting geen volwassene bij is om (in dit geval Ricky en Sjoerd) bij te staan? Los van de advocaat dan?
Waarom krijgt Bing sowieso een kind met zijn strafblad wtfquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Die logica van Bing. Sjoerd onvolwassen vinden met zijn gedrag, maar zelf een strafblad hebben is wel normaal zeker.
Ik denk omdat ze onderling die afspraken gemaakt hebben.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:14 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Waarom krijgt Bing sowieso een kind met zijn strafblad wtf
Omdat het niet via de officiele weg is gegaan.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:14 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Waarom krijgt Bing sowieso een kind met zijn strafblad wtf
Geen slechte tijden daar in ieder gevalquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:25 schreef DeLuna het volgende:
Curaçao, Hawaii, het kan allemaal als je schulden hebt.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:25 schreef DeLuna het volgende:
Geld van Nick?quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:25 schreef DeLuna het volgende:
Ach dat betaalt Nick vast wel. Voor de Fishers zijn mannen er tenslotte om van te profiterenquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:25 schreef DeLuna het volgende:
Visum hebben ze ook nooit van gehoord zekerquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:25 schreef DeLuna het volgende:
Dat betekent niet dat ze het verdient.quote:
Wie?quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:27 schreef amaranta het volgende:
Jij bent zelf moeder 'Weet je nog"'
Oh verrek, Lana...
quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:28 schreef Renesite het volgende:
"Mijn zoon"
Ooooooooooo mongolenaap shut up
Een beetje onhandig gequote door mij, ik bedoelde degene die voor jou gepost hadquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waar heb ik het over haar geur
Inderdaad, bovendien wat heeft Sjoerd nou helemaal gedaan, hij kon zich gewoon op tijd inhouden, Bing daarentegen heeft zijn partner Sjors ooit 2 maal vol in het gezicht geslagen. Dat is gewoon huiselijk geweld, da's lekker voordelig voor een het opvoeden van een kind.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Die logica van Bing. Sjoerd onvolwassen vinden met zijn gedrag, maar zelf een strafblad hebben is wel normaal zeker.
das waar, mn nick, tis zn schoonfamiliequote:Op woensdag 18 januari 2012 20:33 schreef alors het volgende:
Charlie en Nick kunnen toch ook niet weggaan terwijl Noud dood gaat of begraven moet worden, dat zou echt raar zijn.
Alsof dat veel uitmaakt in GTSTquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:33 schreef alors het volgende:
Charlie en Nick kunnen toch ook niet weggaan terwijl Noud dood gaat of begraven moet worden, dat zou echt raar zijn.
Wat kan Nick dat boeien? Gewoon een klussende halfzwagerquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:33 schreef alors het volgende:
Maar wel de man van zijn lievelingszusquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:37 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wat kan Nick dat boeien? Gewoon een klussende halfzwager
Hij komt speciaal voor de bruiloft van zijn zusje naar Meerdijk en bij de begravenis van haar geliefde kan ze stikken? Ik geloof het niet. Of anders zou ik het heel slecht vinden van de schrijvers.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:37 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wat kan Nick dat boeien? Gewoon een klussende halfzwager
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en dat hij dan wat slechts over Noud zegt en Ludo hem neerschiet![]()
Bing was dan ook gewoon aan het stoken in die kamerquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:08 schreef vincerusso het volgende:
Nou, in het Nederlands anders ook.. Geen goed woord over Bingquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:14 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Bing was dan ook gewoon aan het stoken in die kamer
In het Surinaams noem je zo iemand gewoon een misbaksel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
doen wequote:Op woensdag 18 januari 2012 17:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Tijdens de uitzending ben ik nog thuis, dan trekken we tegelijkertijd wel een flesje drank open
Afgelopen zomer een week in België vertoeft, íedere dag Plopsa. Dat was echt fantastisch.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:31 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
OMG, ik ben nog nooit in Plopsaland geweest en het is stiekem nog altijd 1 van mijn dromen.
hij heeft net zo'n vorm hoofd als V for Vendettamasker.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:10 schreef Madame_Paon het volgende:
Straks dus weer een nieuw personage in GTST.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
Denk het niet want:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder ook vreemd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zal het wel erg vaak BE-NOUD hebben, denk ikquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:42 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Ik denk dat Noud morgen weer gereanimeerd wordt.
Wat ligt ie eigenlijk vaak in het ziekenhuis.
Ah...quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:10 schreef Madame_Paon het volgende:
[ afbeelding ]
Nina Sanders, dat had ik echt niet uit jouw mond verwachtquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:07 schreef Nina-Sanders het volgende:
[..]
Nouw Bouwt is nu Koud...
Want Noud kreeg het akelig be-noud...
Hi hi
quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:10 schreef Madame_Paon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind hem een beetje lijken op "Face" Templeton Peck uit de A-Teamquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:12 schreef Klipnap het volgende:
[..]
hij heeft net zo'n vorm hoofd als V for Vendettamasker.
Als ik hem zie denk ik altijd aan Spijkerhoek...jaja zo oud ben ik!quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Hij is idd wel de aantrekkelijkste man in GTST.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe noem je een explosief wat niets durft?.. Dynamietje.
Neequote:Op woensdag 18 januari 2012 23:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Hij is idd wel de aantrekkelijkste man in GTST.
Ik ben ook zo oud.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:05 schreef cleany het volgende:
[..]
Als ik hem zie denk ik altijd aan Spijkerhoek...jaja zo oud ben ik!
Hij ligt eruit denk ikquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:35 schreef Nina-Sanders het volgende:
Ligt 't aan mij of is http://www.gtstfanclub.nl/ vaak kut te bereiken?
Zijn GTSTvrouw is ook uit Spijkerhoek, of vergis ik me?quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:05 schreef cleany het volgende:
[..]
Als ik hem zie denk ik altijd aan Spijkerhoek...jaja zo oud ben ik!
Klopt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:39 schreef Staal het volgende:
[..]
Zijn GTSTvrouw is ook uit Spijkerhoek, of vergis ik me?
Louis Talpe!quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:10 schreef Madame_Paon het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |