ik ben blij.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:20 schreef kwiwi het volgende:
"Ik had gehoopt dat ze blij voor me zouden zijn", niemand is blij voor je Charlie
wat.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:22 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Misschien is homotherapie wel wat voor hem.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Kan het opgeven aan de verzekering. Maar met zo'n opa heeft hij helemaal geen verzekering nodig.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:22 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Misschien is homotherapie wel wat voor hem.
Inderdaad. De twijfel!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:24 schreef TheVulture het volgende:
Er wordt nu zo opzichtig richting de dood van Edwin gehint dat ik niet denk dat hij de pijp uit gaat
straks kom er een klok in beeld met nog 24 uur. Nog 24 uur heeft Anton om een tegengif te vinden, lukt het niet dan is het over.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:24 schreef TheVulture het volgende:
Er wordt nu zo opzichtig richting de dood van Edwin gehint dat ik niet denk dat hij de pijp uit gaat
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
straks kom er een klok in beeld met nog 24 uur. Nog 24 uur heeft Anton om een tegengif te vinden, lukt het niet dan is het over.
Misschien moeten we ons geld op Danny zetten.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:24 schreef TheVulture het volgende:
dus dit. Dan hoop ik dat Bing deze week nog ineens dood neervalt door het virusquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:24 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:26 schreef MissJ het volgende:
[..]
dus dit. Dan hoop ik dat Bing deze week nog ineens dood neervalt door het virus
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
straks kom er een klok in beeld met nog 24 uur. Nog 24 uur heeft Anton om een tegengif te vinden, lukt het niet dan is het over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |