En dan strijd...quote:
zouden 2 generaties bouwhuisjes hun kind kwijjtraken???quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:34 schreef ZaZoe het volgende:
Slecht begin van het nieuwe jaar voor de bouwhuisjes
Zouden 3 generaties Bouwhuisjes de dood van Bing nog meemaken?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
zouden 2 generaties bouwhuisjes hun kind kwijjtraken???
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:37 schreef Frey het volgende:
[..]
Zouden 3 generaties Bouwhuisjes de dood van Bing nog meemaken?
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:37 schreef Frey het volgende:
[..]
Zouden 3 generaties Bouwhuisjes de dood van Bing nog meemaken?
Mega Tobyquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:37 schreef amaranta het volgende:
hallo welkom lekker ding, ik sop bijna van de bank!!
http://www.rtl.nl/(/soaps/gtst/achterdeschermen/nieuws/)/components/soaps/gtst/achterdeschermen/nieuws/22_louis_talpe.xml
Samen met superspeurneus Jackquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zou hij ook agent worden
superagent
Ik krijg steeds een fout bij GTST dingen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:15 schreef TheVulture het volgende:
shortie gezien... ik voel een defribillator aankomen
Heb ik ook in Chrome. Moet je even via een andere browser proberen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:17 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik krijg steeds een fout bij GTST dingen.
werkt nietquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:22 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
[..]
Heb ik ook in Chrome. Moet je even via een andere browser proberen.
twitter:knbos twitterde op dinsdag 17-01-2012 om 08:10:44Heerlijke kijkcijfers gister: 1.762.000! Wordt heftige week: donderdag afscheid van Charlie en vrijdag het volgende virus slachtoffer #GTST reageer retweet
Silverlight ook geïnstalleerd? Die heb je namelijk wel nodig om de filmpjes te bekijken.quote:
Alles werkt prima, alleen bij GTST dus niet. De rest kan ik gewoon kijken en de systeemcheck is in orde.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:31 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Silverlight ook geïnstalleerd? Die heb je namelijk wel nodig om de filmpjes te bekijken.
Ik ben blij dat ze opflikkert, dat wel.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:20 schreef kwiwi het volgende:
"Ik had gehoopt dat ze blij voor me zouden zijn", niemand is blij voor je Charlie
Ja da's erg vreemd. Misschien ben je wel gebanned voor 't kijken van de GTST-shorties?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:33 schreef Frey het volgende:
[..]
Alles werkt prima, alleen bij GTST dus niet. De rest kan ik gewoon kijken en de systeemcheck is in orde.
ik heb precies de zelfde probleemquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:33 schreef Frey het volgende:
[..]
Alles werkt prima, alleen bij GTST dus niet. De rest kan ik gewoon kijken en de systeemcheck is in orde.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:42 schreef Estherdv het volgende:
[..]
ik heb precies de zelfde probleem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |