Samen met superspeurneus Jackquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zou hij ook agent worden
superagent
Ik krijg steeds een fout bij GTST dingen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:15 schreef TheVulture het volgende:
shortie gezien... ik voel een defribillator aankomen
Heb ik ook in Chrome. Moet je even via een andere browser proberen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:17 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik krijg steeds een fout bij GTST dingen.
werkt nietquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:22 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
[..]
Heb ik ook in Chrome. Moet je even via een andere browser proberen.
twitter:knbos twitterde op dinsdag 17-01-2012 om 08:10:44Heerlijke kijkcijfers gister: 1.762.000! Wordt heftige week: donderdag afscheid van Charlie en vrijdag het volgende virus slachtoffer #GTST reageer retweet
Silverlight ook geïnstalleerd? Die heb je namelijk wel nodig om de filmpjes te bekijken.quote:
Alles werkt prima, alleen bij GTST dus niet. De rest kan ik gewoon kijken en de systeemcheck is in orde.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:31 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Silverlight ook geïnstalleerd? Die heb je namelijk wel nodig om de filmpjes te bekijken.
Ik ben blij dat ze opflikkert, dat wel.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:20 schreef kwiwi het volgende:
"Ik had gehoopt dat ze blij voor me zouden zijn", niemand is blij voor je Charlie
Ja da's erg vreemd. Misschien ben je wel gebanned voor 't kijken van de GTST-shorties?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:33 schreef Frey het volgende:
[..]
Alles werkt prima, alleen bij GTST dus niet. De rest kan ik gewoon kijken en de systeemcheck is in orde.
ik heb precies de zelfde probleemquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:33 schreef Frey het volgende:
[..]
Alles werkt prima, alleen bij GTST dus niet. De rest kan ik gewoon kijken en de systeemcheck is in orde.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:42 schreef Estherdv het volgende:
[..]
ik heb precies de zelfde probleem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:46 schreef Frey het volgende:
Shortie inmiddels gezien op Youtube.Link?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |