Virus?quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:20 schreef roos85 het volgende:
Charliezij mag ook het virus krijgen.
Wie weet. Volgens Gigi valt er snel een dodequote:Op donderdag 12 januari 2012 20:20 schreef roos85 het volgende:
Charliezij mag ook het virus krijgen.
Je zult de kosten achteraf terug krijgen ja. Maar ik neem niet aan dat Sjoerd een rechtsbijstand heeft.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:24 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Rechtsbijstand. Als je wint dan hoef je niet te betalen toch of vergis ik me nou?
Valt dat niet onder zijn ouders? Hij is nog maar 17.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je zult de kosten achteraf terug krijgen ja. Maar ik neem niet aan dat Sjoerd een rechtsbijstand heeft.
Ik dacht al dat ie 18 wasquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Valt dat niet onder zijn ouders? Hij is nog maar 17.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:26 schreef Frey het volgende:
Bianca![]()
Team Rikki & Sjoerd begint zich te vormen.
Anton is arts, centjes genoeg.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je zult de kosten achteraf terug krijgen ja. Maar ik neem niet aan dat Sjoerd een rechtsbijstand heeft.
Neejah dit is gtst, dan is die rechtszaak binnen 2 dagenquote:
quote:
Want?quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:28 schreef Sannne het volgende:
Nick motte ze ook een rotschop in die schijtsmoel geven. Argh.
Maar valt hij niet onder zijn ouders?quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Rechtszaakquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:31 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Maar valt hij niet onder zijn ouders?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:42 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Heeft diegene nog argumenten?quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:58 schreef Frey het volgende:
Op dat forum zit serieus iemand die vol achter Bing en Sjors staat.
Ja, dat Rikki haar zin steeds doordramt.quote:
Oh nee, dat is andersom niet zo?quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:07 schreef Frey het volgende:
[..]
Ja, dat Rikki haar zin steeds doordramt.
Maar goed dat Bing en Sjors daar te oud en wijs voor zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:07 schreef Frey het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:32 schreef douche-eendje het volgende:
Shortie! WieeeehNog maar een tijdje totdat ik Edwins 'He!' niet meer aan hoef te horen!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:42 schreef Frey het volgende:
Shortie:Ach ja, het is vrijdag de dertiende, er moest iemand pech hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens: die Engelstalige reacties bij de shortie op YouTube![]()
![]()
Misschien stoppen ze wel met kijken.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ach ja, het is vrijdag de dertiende, er moest iemand pech hebben
Overigens: die Engelstalige reacties bij de shortie op YouTube![]()
quote:1e
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:If writers let Edwin die they'll totally and definitely SUCK!
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:26 schreef Frey het volgende:
Bianca![]()
Team Rikki & Sjoerd begint zich te vormen.
Ik las deoderant, tot 3 keer toequote:Op donderdag 12 januari 2012 21:07 schreef Frey het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:34 schreef Frey het volgende:
Wat een niveau ook die reacties.
[..]Wat zal het niveau zijn? 10-15 jaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gister kwam ik op een engels forum waar ze een topic van Edwin & Lucas hadden. Ze zaten daar heel serieus over hun te discussieren![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:51 schreef PatriQue89 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die redt misschien wel zo het leven van Lucas eigenlijk.Jammer van zijn reactie, maar die draait nog wel bij.quote:Anton
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:55 schreef charmed_angel het volgende:
Wat een saaie aflevering zegIdd. Was het maar BingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[/quote]quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:09 schreef Frey het volgende:
[..]
Die redt misschien wel zo het leven van Lucas eigenlijk.
[..]
Jammer van zijn reactie, maar die draait nog wel bij.
[/spoiler]
hihi, white people jokesquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:25 schreef Poesopstokje het volgende:
''Negers krijgen geen ebola, 't is een blank virus, hihihi''
Aldus Everon
Waar? Op Twitter? In dat geval is het nu weg.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:25 schreef Poesopstokje het volgende:
''Negers krijgen geen ebola, 't is een blank virus, hihihi''
Aldus Everon
Nee, dat zei hij gewoon op tv.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:53 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Waar? Op Twitter? In dat geval is het nu weg.
Zal het programma wel goed doen, vind het een beetje saai aan het worden.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:19 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik hoop vurig dat Bram het virus ook heeft en Bing besmet door een simpel babykuchje. Maar hij mag wat mij betreft ook op een nog lulligere manier aan z'n eind komen... bijvoorbeeld een doodssmak maken door over een speeltje van Lana te struikelen.![]()
Het wordt trouwens hoog tijd dat er weer eens een schokkende onthulling wordt gedaan! Dat Ludo direct of indirect verantwoordelijk is voor de uitbraak van het Ebola-virus. Een van de dochterondernemingen van Sanders Inc. is een medisch bedrijf dat in het geheim experimenteert met Ebola-vaccinaties op arme Afrikanen, waar Jack per toeval (of niet) mee in aanraking is gekomen. Laat campingbaas Bor maar alvast een camper voor Ludo vrijmaken naast Maxime!
Is hij ook.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:12 schreef loezzzje het volgende:
Hoezo denkt Anton dat hij de baas in huis is
Hoewel ik nu hoop dat Bianca gelijk krijgt vind ik het een pluspunt voor gtst dat er in ieder geval ook nog zo een man tussen zitquote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:12 schreef loezzzje het volgende:
'Geen sprake van. Daar praten we morgen wel over.'
Hoezo denkt Anton dat hij de baas in huis is
Idd. waar is Ludo? Krijgt zo'n harde zakenman zomaar even drie dagen vrij? Of wacht, ik zie het verkeerd. Hij is te druk op Sanders Inc. om in beeld te komen deze week.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hoewel ik nu hoop dat Bianca gelijk krijgt vind ik het een pluspunt voor gtst dat er in ieder geval ook nog zo een man tussen zit![]()
Bij Lucas en Edwin zien we steeds hetzelfde, ze maken als 2 wijven ruzie, de een loopt kwaad weg en dan maken ze het romantisch goed. Ik vond het al saai, maar dit 3 keer per week is een beetje teveel van het goede
Als mijn moeder dat doet wordt ik boosquote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:18 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Janine: ''Nee Lucas, niet voor het huwelijk!''
Ludo weet zijn zin ook door te drukken, maar hij is wat minder openlijk autoritair en dominantquote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:18 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Idd. waar is Ludo? Krijgt zo'n harde zakenman zomaar even drie dagen vrij? Of wacht, ik zie het verkeerd. Hij is te druk op Sanders Inc. om in beeld te komen deze week.
Ja, maar Lucas is soms wel echt een vermoeiende dramaqueen. En allebei vind ik irritant. Gelukkig zijn ze dit beiden niet continu. In tegenstelling tot Bing die zich de hele tijd als een onredelijke klootzak gedraagt.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ludo weet zijn zin ook door te drukken, maar hij is wat minder openlijk autoritair en dominant
In het huis waar ik woon is de man zeker niet de baas dat kan ik je wel vertellenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:15 schreef Frey het volgende:
[..]
Is hij ook.
Maar toch ben ik nu voor de vrouw.
Daarom ook.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Laat me een beetje denken aan 'tante haks'
Nee een vrouw die de baas is is lekkerquote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:27 schreef loezzzje het volgende:
[..]
In het huis waar ik woon is de man zeker niet de baas dat kan ik je wel vertellen
Wel goed dat Bianca zo reageert
Bij ons is er geen 1 de baasquote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nee een vrouw die de baas is is lekker![]()
Niet dat ik weet hoe het bij jou zit, maar sulletjes zoals Jack, Rik en Jef (bij Barbara) die zowat de speelbal van hun vrouw zijn, daar hebben ze al genoeg van bij gtst. Zo een Anton ertussen vind ik een verfrissing en een verademing
Ah het is je partner gelukt je die indruk te gevenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ah het is je partner gelukt je die indruk te geven
Maar je hebt gelijk, hij denkt af en toe dat hij de baas is maar dan reageer ik als Bianca![]()
kanker dan eerder..quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:35 schreef loezzzje het volgende:
Hij is schoon. Lijkt wel alsof ze over HIV praten
laat begonnen ook.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ligt het aan mij of gaan ze wel erg lang door?
hela hola! Ebola!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat heb nu weer aan mijn neus hangen? Ebola!
quote:
weheh, je had toen zo'n reclame van Kindercolaquote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
[Offtopic]
Wij hadden in groep 5 een stage-juf die Carola heette, wij zeiden altijd 'hela hela hola, de tieten van Carola!', moest ik ineens aan denken[/Offtopic]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Binnenkort die afgrijselijke Lieke van Lexmond-stem niet meer door mijn woonkamer
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Binnenkort die afgrijselijke Lieke van Lexmond-stem niet meer door mijn woonkamer
Anders lees je ff het topic terug.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
Klopt het dat er behalve Charlie nog iemand uit de serie weggaat? Een collega van mij had dat ergens gehoord/gelezen. Het zou iemand zijn die al een wat langere tijd in de serie speelt en zij is ervan overtuigd dat het Noud is
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:43 schreef Klipnap het volgende:
Maar wel jammer dat ze niet doodgaat. Maar nee, het verwende Lieke van Lexmondkreng moet nog een deurtje open houden
In de Televizier stond een heel stuk over hoe geweldig ze wel niet acteerde en dat ze huilend afscheid namen
Ja dat had ik wel gezien want heb het topic wel teruggelezen, maar zij dacht iemand die er langer inzit.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Anders lees je ff het topic terug.
Maar het is niet Noud maar naar alle waarschijnlijkheid zijn schoonbroers partner.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]![]()
Die vreemdgaande, irritante loopse teef mag wat mij betreft -besmeurd met pek en veren-achter een kar Meerdijk uit gesleept worden .
Danny en Nick sowieso..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
Klopt het dat er behalve Charlie nog iemand uit de serie weggaat? Een collega van mij had dat ergens gehoord/gelezen. Het zou iemand zijn die al een wat langere tijd in de serie speelt en zij is ervan overtuigd dat het Noud is
Om vervolgens met kar en al in het ravijn te storten.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]![]()
Die vreemdgaande, irritante loopse teef mag wat mij betreft -besmeurd met pek en veren-achter een kar Meerdijk uit gesleept worden .
Danny gaat er ook uit.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dat vond ik ook.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:48 schreef Frey het volgende:
Echt hele mooie muziek bij die laatste scène met Edwin trouwens.
Dat had ik dus ook. Mooie achtergrondmuziek doet zoveel meer dan al die flutliedjes.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:49 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Zeer toepasselijk, kreeg er zelfs een beetje kippenvel van.
Echt een sterke tune iddquote:
Ze moeten hem gewoon meer verschillende tunes laten maken en minder top 40 hits erin knallen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Echt een sterke tune idd
Je kan zeggen wat je wilt, maar Fons Merkies maakt echt mooie tunes bij bepaalde verhaallijnen. Was ook zo toen Jef in Brazillië in het ziekenhuis lag, toen was er ook zo'n mooie tune
Dat sowieso jaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:25 schreef Frey het volgende:
[..]
Ze moeten hem gewoon meer verschillende tunes laten maken en minder top 40 hits erin knallen.
De virus verhaallijn is beter uitgewerkt dan ik gedacht had.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat sowieso jaMaar het ligt ook aan de schrijvers: als hun meer van dit soort verhaallijnen maken, kan Fons ook meer van dit soort tunes maken
Ik verheug me juist op een Bing-aflevering. Dan kan ik extra op hem kotsenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:33 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Om vervolgens met kar en al in het ravijn te storten.![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de kwaliteit van GTST de laatste tijd sterk vind verbeterd.
Heb tegenwoordig echt weer in zin om GTST te kijken.
Dan heb ik het natuurlijk niet over Bing, Sjorrrs & die slet van een Charlie.
Maar van de laatstgenoemde zijn we zo verlost.
Maar hij kan geen enkele verhaallijn overtuigend neerzetten.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf het zeggen... ik snap niet waarom ze Edwin als rol slachtofferen... je kunt nog zoveel kanten met hem uit qua verhaallijnen, is er pas een anderhalf jaar geleden ingeschreven... waarom halen ze die soapfamilie nu alweer uit elkaar
Overdrijf eens niet zo. Mijn favoriet is het ook niet maar hij is echt niet zo slecht.quote:Op zondag 15 januari 2012 01:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar hij kan geen enkele verhaallijn overtuigend neerzetten.
Hij kan absoluut niet acteren.quote:Op zondag 15 januari 2012 01:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Overdrijf eens niet zo. Mijn favoriet is het ook niet maar hij is echt niet zo slecht.
Gewoon niet zo boeiend... Maar niet storend zo als een Charlie een Bing of een Danny waarbij iedereen hoopt dat ze er snel uitgaan.
Het is inderdaad ergens wel jammer dat hij niet meer te doen gehad heeft.
Hadden ze meer mee kunnen doen. Nu ben ik hem over een maand al vergeten.
quote:Op zondag 15 januari 2012 01:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja omdat jij honderd keer zijn naam post.
maakt ook niet uit na 100 keer weten we het wel.
Loop niet zo te trollen.quote:Op zondag 15 januari 2012 01:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Geloof je dat nog steeds als je elke keer weer door andere mensen er op wordt aangesproken?
Dat het dan aan de ander ligt ...
Jij hebt mij vanuit het niets o.a. een hoer en een borderliner met meerderlijke persoonlijkheden genoemd. Denk je nou echt dat ik jou nog serieus ga nemen?quote:Op zondag 15 januari 2012 02:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Doe ik ook niet ik wijs je alleen ergens op.
Ja? Nou, Edwin mag er van mij als allereerst uit. Slechte acteur, zwak personage. Ron Bos had ik een goede ruil gevonden voor deze flapdrol. Dit is echt het personage dat ik het meest haat uit heel de soap.quote:Op zondag 15 januari 2012 01:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Overdrijf eens niet zo. Mijn favoriet is het ook niet maar hij is echt niet zo slecht.
Gewoon niet zo boeiend... Maar niet storend zo als een Charlie een Bing of een Danny waarbij iedereen hoopt dat ze er snel uitgaan.
Het is inderdaad ergens wel jammer dat hij niet meer te doen gehad heeft.
Hadden ze meer mee kunnen doen. Nu ben ik hem over een maand al vergeten.
Als dit is eens waar zou zijnquote:Op zondag 15 januari 2012 09:50 schreef TheVulture het volgende:
Theorie: Zouden de makers ons niet gigantisch op het verkeerde been zetten en dat het uiteindelijk toch Bing is die de serie verlaat...
Die adoptiezaak komt langzaam aan tot een climax, en mocht hij daar inderdaad aan het kortste eind trekken dan is zijn relatie met Sjors waarschijnlijk ook weer dood... verder heeft hij met niemand nog echt hele dikke vriendschappen/relaties e.d.... het zou goed kunnen dat ze hem dan met een 'virus' de serie uit helpen
Ik denk het niet helaas. Onkruid vergaat niet.quote:Op zondag 15 januari 2012 09:50 schreef TheVulture het volgende:
Theorie: Zouden de makers ons niet gigantisch op het verkeerde been zetten en dat het uiteindelijk toch Bing is die de serie verlaat...
Die adoptiezaak komt langzaam aan tot een climax, en mocht hij daar inderdaad aan het kortste eind trekken dan is zijn relatie met Sjors waarschijnlijk ook weer dood... verder heeft hij met niemand nog echt hele dikke vriendschappen/relaties e.d.... het zou goed kunnen dat ze hem dan met een 'virus' de serie uit helpen
Uhm... het is toch ook mogelijk dat Raynor Arkenbout ermee wilde kappen? Voordat hij in GTST ging spelen werkte hij achter de schermen, het kan makkelijk dat-ie dat uiteindelijk toch leuker vindt dat acteren.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf het zeggen... ik snap niet waarom ze Edwin als rol slachtofferen... je kunt nog zoveel kanten met hem uit qua verhaallijnen, is er pas een anderhalf jaar geleden ingeschreven... waarom halen ze die soapfamilie nu alweer uit elkaar
Dan zouden ze eerder nog recasten denk ikquote:Op zondag 15 januari 2012 12:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Uhm... het is toch ook mogelijk dat Raynor Arkenbout ermee wilde kappen? Voor GTST werkte hij achter de schermen, het kan makkelijk dat-ie dat uiteindelijk toch leuker vindt dat acteren.
Niet alle exits worden door de schrijvers bedacht hoor
Dat kan, maar dan is de kans groot dat Edwin #2 beter acteert dan #1, en dan voelen de kijkers zich nogal bedrogen omdat ze ruim anderhalf jaar naar de "mindere" acteerprestaties van #1 hebben moeten kijken.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan zouden ze eerder nog recasten denk ik
Uhh wat?quote:Op zondag 15 januari 2012 12:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan is de kans groot dat Edwin #2 beter acteert dan #1, en dan voelen de kijkers zich nogal bedrogen omdat ze ruim anderhalf jaar naar de "mindere" acteerprestaties van #1 hebben moeten kijken.
Was het maar waar..quote:Op zondag 15 januari 2012 09:50 schreef TheVulture het volgende:
Vreemd.. Als Lucas wn Edwin in beeld zijn ga ik altijd wat anders doen.quote:Op zondag 15 januari 2012 08:57 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ja? Nou, Edwin mag er van mij als allereerst uit. Slechte acteur, zwak personage. Ron Bos had ik een goede ruil gevonden voor deze flapdrol. Dit is echt het personage dat ik het meest haat uit heel de soap.
Daarom vind ik Lucas zo irritant. Als ze nou eens een verhaallijn verzinnen die niet over z'n gay-factor gaat... Lijkt wel alsof Edwin alleen geintroduceerd is zodat Lucas een vriendje heeft.quote:Op zondag 15 januari 2012 17:01 schreef Frey het volgende:
Ik vind Edwin ook niet irritant, alleen wat saai tot nu toe. Het draait allemaal alleen maar om die relatie met Lucas.
Ook al toen hij het met de verpleger Marco aanlegde, dat bleek een psychopaat te zijnquote:Op zondag 15 januari 2012 17:31 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Daarom vind ik Lucas zo irritant. Als ze nou eens een verhaallijn verzinnen die niet over z'n gay-factor gaat... Lijkt wel alsof Edwin alleen geintroduceerd is zodat Lucas een vriendje heeft.
OMG dit programma is heel lang 1 van mijn favoriete programma's geweest toen het nog op TV kwam alleen keek ik het nog niet met haar als presentatrice.quote:
Muhahaquote:
Ik denk ook dat iemand anders slachtoffer wordt. We komen er vanzelf achter....quote:Op maandag 16 januari 2012 13:28 schreef MissN het volgende:
K ben bang dat Eddie gaat ... Maar het is ook wel heel erg voor de hand liggen nu, dus misschien toch heel iemand anders....
Je overschat de schrijvers.quote:Op zondag 15 januari 2012 09:50 schreef TheVulture het volgende:
Vast niet. Wel een goeie.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Weten de schrijvers dat Sjors nog ergens een halfbroer heeft lopen ?
Nog 1? onee jack is haar hele broer. toch?quote:Op maandag 16 januari 2012 17:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Weten de schrijvers dat Sjors nog ergens een halfbroer heeft lopen ?
quote:Op maandag 16 januari 2012 17:31 schreef loezzzje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Maar wel geschikt bevonden als adoptieouder.![]()
Jaci is dde andere halfbroer.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:02 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Nog 1? onee jack is haar hele broer. toch?
Dat mag ik hopen zie liever het personage Bing verdwijnen hoor.. irriteer me mateloos eraan.. sinds de dood van moeder Dorothea is het personage Bing achteruit gegaanquote:Op zondag 15 januari 2012 09:50 schreef TheVulture het volgende:
Ja, en dat staat er al iets van 3 maandquote:Op maandag 16 januari 2012 20:03 schreef Moelie het volgende:
Stond daar nou echt 'Mam waar is me mp3' op het bord in de keuken bij Bianca?
Oh echt.. ik zag het nu pas voor het eerstquote:Op maandag 16 januari 2012 20:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja, en dat staat er al iets van 3 maandDe eerste keer vond ik het nog wel grappig.
Wat een vreselijk karakter toch eigenlijkquote:Op maandag 16 januari 2012 20:24 schreef Renesite het volgende:
Nou Char,, verkoop je kind, doe je zaak weg. Hoiii
En de boodschappen staan er ook altijd 3 maanden op. Alsof ze 1x in de 3 maanden boodschappen doenquote:Op maandag 16 januari 2012 20:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja, en dat staat er al iets van 3 maandDe eerste keer vond ik het nog wel grappig.
Oneens.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:30 schreef TheVulture het volgende:
Wel jammer dat Nick nu ontmaskerd gaat worden als hij de serie al verlaten heeft... weer een gemiste kans van de schrijvers
Bing en stabiliteitquote:Op maandag 16 januari 2012 20:30 schreef Murmeli het volgende:
whaaa die preview inderdaad, die vrouw vraagt ook nog zo heel ongelovig aan sjors en bing: gaat dat lukken denken jullie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
quote:Op maandag 16 januari 2012 20:40 schreef BeyondTheGreen het volgende:
ShortieDat jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
quote:Op maandag 16 januari 2012 21:20 schreef Klipnap het volgende:
Wat is het GTST topic trouwens dood vergeleken met een paar topics hiervoor. Ik denk omdat er geen discussies meer met Madam Paon zijn...
Het is maar net wat je dood noemt hè, ik vind bepaalde discussies die steeds hetzelfde zijn nogal doodquote:Op maandag 16 januari 2012 21:20 schreef Klipnap het volgende:
Wat is het GTST topic trouwens dood vergeleken met een paar topics hiervoor. Ik denk omdat er geen discussies meer met Madam Paon zijn...
Inderdaad!quote:Op maandag 16 januari 2012 22:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het is maar net wat je dood noemt hè, ik vind bepaalde discussies die steeds hetzelfde zijn nogal dood
Met dat knotje/staartje in is ie niet verkeerd nee.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:53 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
In gtst ziet hij er niet uit. Maar in het echt, is het een mooie man.
Ik val ook niet op jongens maar op mannen.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:08 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Met dat knotje/staartje in is ie niet verkeerd nee.
Maar ik val niet op jongens![]()
Ik val op mannen! Antonprrrrr
Helaas zit Profpiet niet in GTST.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:19 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik val ook niet op jongens maar op mannen.
Ik vind het leukquote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:11 schreef Koosnaam het volgende:
Ik oordeel normaal gesproken niet over jongens of mannen.![]()
Maar aangezien ik er al op gereageerd heb. Ik vind dat lange haar van Sjoerd, nou niet bepaald mooi ofzo!
Vet haar isquote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Zijn haar is alleen mooi als het niet zo vettig op z'n hoofd zit geplakt.
Ja ik nog iemand geilde toch op hem..quote:
Ja dat was niet zo slimquote:Op dinsdag 17 januari 2012 05:02 schreef James1988 het volgende:
Even de shortie bekeken... jammer dat Sjoerd zich zo laat gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eww morgen een charlie aflevering![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:14 schreef sherezade het volgende:
Of krijgt ze eerst nog een uitgebreid afscheidsfeest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |