Vast niet. Wel een goeie.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Weten de schrijvers dat Sjors nog ergens een halfbroer heeft lopen ?
Nog 1? onee jack is haar hele broer. toch?quote:Op maandag 16 januari 2012 17:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Weten de schrijvers dat Sjors nog ergens een halfbroer heeft lopen ?
quote:Op maandag 16 januari 2012 17:31 schreef loezzzje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Maar wel geschikt bevonden als adoptieouder.![]()
Jaci is dde andere halfbroer.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:02 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Nog 1? onee jack is haar hele broer. toch?
Dat mag ik hopen zie liever het personage Bing verdwijnen hoor.. irriteer me mateloos eraan.. sinds de dood van moeder Dorothea is het personage Bing achteruit gegaanquote:Op zondag 15 januari 2012 09:50 schreef TheVulture het volgende:
Theorie: Zouden de makers ons niet gigantisch op het verkeerde been zetten en dat het uiteindelijk toch Bing is die de serie verlaat...
Die adoptiezaak komt langzaam aan tot een climax, en mocht hij daar inderdaad aan het kortste eind trekken dan is zijn relatie met Sjors waarschijnlijk ook weer dood... verder heeft hij met niemand nog echt hele dikke vriendschappen/relaties e.d.... het zou goed kunnen dat ze hem dan met een 'virus' de serie uit helpen
Ja, en dat staat er al iets van 3 maandquote:Op maandag 16 januari 2012 20:03 schreef Moelie het volgende:
Stond daar nou echt 'Mam waar is me mp3' op het bord in de keuken bij Bianca?
Oh echt.. ik zag het nu pas voor het eerstquote:Op maandag 16 januari 2012 20:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja, en dat staat er al iets van 3 maandDe eerste keer vond ik het nog wel grappig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |