Virus?quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:20 schreef roos85 het volgende:
Charliezij mag ook het virus krijgen.
Wie weet. Volgens Gigi valt er snel een dodequote:Op donderdag 12 januari 2012 20:20 schreef roos85 het volgende:
Charliezij mag ook het virus krijgen.
Je zult de kosten achteraf terug krijgen ja. Maar ik neem niet aan dat Sjoerd een rechtsbijstand heeft.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:24 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Rechtsbijstand. Als je wint dan hoef je niet te betalen toch of vergis ik me nou?
Valt dat niet onder zijn ouders? Hij is nog maar 17.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je zult de kosten achteraf terug krijgen ja. Maar ik neem niet aan dat Sjoerd een rechtsbijstand heeft.
Ik dacht al dat ie 18 wasquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Valt dat niet onder zijn ouders? Hij is nog maar 17.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:26 schreef Frey het volgende:
Bianca![]()
Team Rikki & Sjoerd begint zich te vormen.
Anton is arts, centjes genoeg.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je zult de kosten achteraf terug krijgen ja. Maar ik neem niet aan dat Sjoerd een rechtsbijstand heeft.
Neejah dit is gtst, dan is die rechtszaak binnen 2 dagenquote:
quote:
Want?quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:28 schreef Sannne het volgende:
Nick motte ze ook een rotschop in die schijtsmoel geven. Argh.
Maar valt hij niet onder zijn ouders?quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Rechtszaakquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:31 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Maar valt hij niet onder zijn ouders?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:42 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Heeft diegene nog argumenten?quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:58 schreef Frey het volgende:
Op dat forum zit serieus iemand die vol achter Bing en Sjors staat.
Ja, dat Rikki haar zin steeds doordramt.quote:
Oh nee, dat is andersom niet zo?quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:07 schreef Frey het volgende:
[..]
Ja, dat Rikki haar zin steeds doordramt.
Maar goed dat Bing en Sjors daar te oud en wijs voor zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:07 schreef Frey het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:32 schreef douche-eendje het volgende:
Shortie! WieeeehNog maar een tijdje totdat ik Edwins 'He!' niet meer aan hoef te horen!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:42 schreef Frey het volgende:
Shortie:Ach ja, het is vrijdag de dertiende, er moest iemand pech hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens: die Engelstalige reacties bij de shortie op YouTube![]()
![]()
Misschien stoppen ze wel met kijken.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ach ja, het is vrijdag de dertiende, er moest iemand pech hebben
Overigens: die Engelstalige reacties bij de shortie op YouTube![]()
quote:1e
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:If writers let Edwin die they'll totally and definitely SUCK!
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:26 schreef Frey het volgende:
Bianca![]()
Team Rikki & Sjoerd begint zich te vormen.
Ik las deoderant, tot 3 keer toequote:Op donderdag 12 januari 2012 21:07 schreef Frey het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:34 schreef Frey het volgende:
Wat een niveau ook die reacties.
[..]Wat zal het niveau zijn? 10-15 jaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gister kwam ik op een engels forum waar ze een topic van Edwin & Lucas hadden. Ze zaten daar heel serieus over hun te discussieren![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:51 schreef PatriQue89 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die redt misschien wel zo het leven van Lucas eigenlijk.Jammer van zijn reactie, maar die draait nog wel bij.quote:Anton
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |