quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:55 schreef charmed_angel het volgende:
Wat een saaie aflevering zegIdd. Was het maar BingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[/quote]quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:09 schreef Frey het volgende:
[..]
Die redt misschien wel zo het leven van Lucas eigenlijk.
[..]
Jammer van zijn reactie, maar die draait nog wel bij.
[/spoiler]
hihi, white people jokesquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:25 schreef Poesopstokje het volgende:
''Negers krijgen geen ebola, 't is een blank virus, hihihi''
Aldus Everon
Waar? Op Twitter? In dat geval is het nu weg.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:25 schreef Poesopstokje het volgende:
''Negers krijgen geen ebola, 't is een blank virus, hihihi''
Aldus Everon
Nee, dat zei hij gewoon op tv.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:53 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Waar? Op Twitter? In dat geval is het nu weg.
Zal het programma wel goed doen, vind het een beetje saai aan het worden.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:19 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik hoop vurig dat Bram het virus ook heeft en Bing besmet door een simpel babykuchje. Maar hij mag wat mij betreft ook op een nog lulligere manier aan z'n eind komen... bijvoorbeeld een doodssmak maken door over een speeltje van Lana te struikelen.![]()
Het wordt trouwens hoog tijd dat er weer eens een schokkende onthulling wordt gedaan! Dat Ludo direct of indirect verantwoordelijk is voor de uitbraak van het Ebola-virus. Een van de dochterondernemingen van Sanders Inc. is een medisch bedrijf dat in het geheim experimenteert met Ebola-vaccinaties op arme Afrikanen, waar Jack per toeval (of niet) mee in aanraking is gekomen. Laat campingbaas Bor maar alvast een camper voor Ludo vrijmaken naast Maxime!
Is hij ook.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:12 schreef loezzzje het volgende:
Hoezo denkt Anton dat hij de baas in huis is
Hoewel ik nu hoop dat Bianca gelijk krijgt vind ik het een pluspunt voor gtst dat er in ieder geval ook nog zo een man tussen zitquote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:12 schreef loezzzje het volgende:
'Geen sprake van. Daar praten we morgen wel over.'
Hoezo denkt Anton dat hij de baas in huis is
Idd. waar is Ludo? Krijgt zo'n harde zakenman zomaar even drie dagen vrij? Of wacht, ik zie het verkeerd. Hij is te druk op Sanders Inc. om in beeld te komen deze week.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hoewel ik nu hoop dat Bianca gelijk krijgt vind ik het een pluspunt voor gtst dat er in ieder geval ook nog zo een man tussen zit![]()
Bij Lucas en Edwin zien we steeds hetzelfde, ze maken als 2 wijven ruzie, de een loopt kwaad weg en dan maken ze het romantisch goed. Ik vond het al saai, maar dit 3 keer per week is een beetje teveel van het goede
Als mijn moeder dat doet wordt ik boosquote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:18 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Janine: ''Nee Lucas, niet voor het huwelijk!''
Ludo weet zijn zin ook door te drukken, maar hij is wat minder openlijk autoritair en dominantquote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:18 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Idd. waar is Ludo? Krijgt zo'n harde zakenman zomaar even drie dagen vrij? Of wacht, ik zie het verkeerd. Hij is te druk op Sanders Inc. om in beeld te komen deze week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |