Oh nee, dat is andersom niet zo?quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:07 schreef Frey het volgende:
[..]
Ja, dat Rikki haar zin steeds doordramt.
Maar goed dat Bing en Sjors daar te oud en wijs voor zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:07 schreef Frey het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:32 schreef douche-eendje het volgende:
Shortie! WieeeehNog maar een tijdje totdat ik Edwins 'He!' niet meer aan hoef te horen!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:42 schreef Frey het volgende:
Shortie:Ach ja, het is vrijdag de dertiende, er moest iemand pech hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens: die Engelstalige reacties bij de shortie op YouTube![]()
![]()
Misschien stoppen ze wel met kijken.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ach ja, het is vrijdag de dertiende, er moest iemand pech hebben
Overigens: die Engelstalige reacties bij de shortie op YouTube![]()
quote:1e
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:If writers let Edwin die they'll totally and definitely SUCK!
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:26 schreef Frey het volgende:
Bianca![]()
Team Rikki & Sjoerd begint zich te vormen.
Ik las deoderant, tot 3 keer toequote:Op donderdag 12 januari 2012 21:07 schreef Frey het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:34 schreef Frey het volgende:
Wat een niveau ook die reacties.
[..]Wat zal het niveau zijn? 10-15 jaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gister kwam ik op een engels forum waar ze een topic van Edwin & Lucas hadden. Ze zaten daar heel serieus over hun te discussieren![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:51 schreef PatriQue89 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die redt misschien wel zo het leven van Lucas eigenlijk.Jammer van zijn reactie, maar die draait nog wel bij.quote:Anton
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:55 schreef charmed_angel het volgende:
Wat een saaie aflevering zegIdd. Was het maar BingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[/quote]quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:09 schreef Frey het volgende:
[..]
Die redt misschien wel zo het leven van Lucas eigenlijk.
[..]
Jammer van zijn reactie, maar die draait nog wel bij.
[/spoiler]
hihi, white people jokesquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:25 schreef Poesopstokje het volgende:
''Negers krijgen geen ebola, 't is een blank virus, hihihi''
Aldus Everon
Waar? Op Twitter? In dat geval is het nu weg.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:25 schreef Poesopstokje het volgende:
''Negers krijgen geen ebola, 't is een blank virus, hihihi''
Aldus Everon
Nee, dat zei hij gewoon op tv.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:53 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Waar? Op Twitter? In dat geval is het nu weg.
Zal het programma wel goed doen, vind het een beetje saai aan het worden.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:19 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik hoop vurig dat Bram het virus ook heeft en Bing besmet door een simpel babykuchje. Maar hij mag wat mij betreft ook op een nog lulligere manier aan z'n eind komen... bijvoorbeeld een doodssmak maken door over een speeltje van Lana te struikelen.![]()
Het wordt trouwens hoog tijd dat er weer eens een schokkende onthulling wordt gedaan! Dat Ludo direct of indirect verantwoordelijk is voor de uitbraak van het Ebola-virus. Een van de dochterondernemingen van Sanders Inc. is een medisch bedrijf dat in het geheim experimenteert met Ebola-vaccinaties op arme Afrikanen, waar Jack per toeval (of niet) mee in aanraking is gekomen. Laat campingbaas Bor maar alvast een camper voor Ludo vrijmaken naast Maxime!
Is hij ook.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:12 schreef loezzzje het volgende:
Hoezo denkt Anton dat hij de baas in huis is
Hoewel ik nu hoop dat Bianca gelijk krijgt vind ik het een pluspunt voor gtst dat er in ieder geval ook nog zo een man tussen zitquote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:12 schreef loezzzje het volgende:
'Geen sprake van. Daar praten we morgen wel over.'
Hoezo denkt Anton dat hij de baas in huis is
Idd. waar is Ludo? Krijgt zo'n harde zakenman zomaar even drie dagen vrij? Of wacht, ik zie het verkeerd. Hij is te druk op Sanders Inc. om in beeld te komen deze week.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hoewel ik nu hoop dat Bianca gelijk krijgt vind ik het een pluspunt voor gtst dat er in ieder geval ook nog zo een man tussen zit![]()
Bij Lucas en Edwin zien we steeds hetzelfde, ze maken als 2 wijven ruzie, de een loopt kwaad weg en dan maken ze het romantisch goed. Ik vond het al saai, maar dit 3 keer per week is een beetje teveel van het goede
Als mijn moeder dat doet wordt ik boosquote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:18 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Janine: ''Nee Lucas, niet voor het huwelijk!''
Ludo weet zijn zin ook door te drukken, maar hij is wat minder openlijk autoritair en dominantquote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:18 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Idd. waar is Ludo? Krijgt zo'n harde zakenman zomaar even drie dagen vrij? Of wacht, ik zie het verkeerd. Hij is te druk op Sanders Inc. om in beeld te komen deze week.
Ja, maar Lucas is soms wel echt een vermoeiende dramaqueen. En allebei vind ik irritant. Gelukkig zijn ze dit beiden niet continu. In tegenstelling tot Bing die zich de hele tijd als een onredelijke klootzak gedraagt.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ludo weet zijn zin ook door te drukken, maar hij is wat minder openlijk autoritair en dominant
In het huis waar ik woon is de man zeker niet de baas dat kan ik je wel vertellenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:15 schreef Frey het volgende:
[..]
Is hij ook.
Maar toch ben ik nu voor de vrouw.
Daarom ook.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Laat me een beetje denken aan 'tante haks'
Nee een vrouw die de baas is is lekkerquote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:27 schreef loezzzje het volgende:
[..]
In het huis waar ik woon is de man zeker niet de baas dat kan ik je wel vertellen
Wel goed dat Bianca zo reageert
Bij ons is er geen 1 de baasquote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nee een vrouw die de baas is is lekker![]()
Niet dat ik weet hoe het bij jou zit, maar sulletjes zoals Jack, Rik en Jef (bij Barbara) die zowat de speelbal van hun vrouw zijn, daar hebben ze al genoeg van bij gtst. Zo een Anton ertussen vind ik een verfrissing en een verademing
Ah het is je partner gelukt je die indruk te gevenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ah het is je partner gelukt je die indruk te geven
Maar je hebt gelijk, hij denkt af en toe dat hij de baas is maar dan reageer ik als Bianca![]()
kanker dan eerder..quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:35 schreef loezzzje het volgende:
Hij is schoon. Lijkt wel alsof ze over HIV praten
laat begonnen ook.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ligt het aan mij of gaan ze wel erg lang door?
hela hola! Ebola!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat heb nu weer aan mijn neus hangen? Ebola!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |