quote:
weheh, je had toen zo'n reclame van Kindercolaquote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
[Offtopic]
Wij hadden in groep 5 een stage-juf die Carola heette, wij zeiden altijd 'hela hela hola, de tieten van Carola!', moest ik ineens aan denken[/Offtopic]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Binnenkort die afgrijselijke Lieke van Lexmond-stem niet meer door mijn woonkamer
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Binnenkort die afgrijselijke Lieke van Lexmond-stem niet meer door mijn woonkamer
Anders lees je ff het topic terug.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
Klopt het dat er behalve Charlie nog iemand uit de serie weggaat? Een collega van mij had dat ergens gehoord/gelezen. Het zou iemand zijn die al een wat langere tijd in de serie speelt en zij is ervan overtuigd dat het Noud is
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:43 schreef Klipnap het volgende:
Maar wel jammer dat ze niet doodgaat. Maar nee, het verwende Lieke van Lexmondkreng moet nog een deurtje open houden
In de Televizier stond een heel stuk over hoe geweldig ze wel niet acteerde en dat ze huilend afscheid namen
Ja dat had ik wel gezien want heb het topic wel teruggelezen, maar zij dacht iemand die er langer inzit.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Anders lees je ff het topic terug.
Maar het is niet Noud maar naar alle waarschijnlijkheid zijn schoonbroers partner.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]![]()
Die vreemdgaande, irritante loopse teef mag wat mij betreft -besmeurd met pek en veren-achter een kar Meerdijk uit gesleept worden .
Danny en Nick sowieso..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
Klopt het dat er behalve Charlie nog iemand uit de serie weggaat? Een collega van mij had dat ergens gehoord/gelezen. Het zou iemand zijn die al een wat langere tijd in de serie speelt en zij is ervan overtuigd dat het Noud is
Om vervolgens met kar en al in het ravijn te storten.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]![]()
Die vreemdgaande, irritante loopse teef mag wat mij betreft -besmeurd met pek en veren-achter een kar Meerdijk uit gesleept worden .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |