Danny gaat er ook uit.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
Klopt het dat er behalve Charlie nog iemand uit de serie weggaat? Een collega van mij had dat ergens gehoord/gelezen. Het zou iemand zijn die al een wat langere tijd in de serie speelt en zij is ervan overtuigd dat het Noud is
Dat vond ik ook.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:48 schreef Frey het volgende:
Echt hele mooie muziek bij die laatste scène met Edwin trouwens.
Dat had ik dus ook. Mooie achtergrondmuziek doet zoveel meer dan al die flutliedjes.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:49 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Zeer toepasselijk, kreeg er zelfs een beetje kippenvel van.
Echt een sterke tune iddquote:
Ze moeten hem gewoon meer verschillende tunes laten maken en minder top 40 hits erin knallen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Echt een sterke tune idd
Je kan zeggen wat je wilt, maar Fons Merkies maakt echt mooie tunes bij bepaalde verhaallijnen. Was ook zo toen Jef in Brazillië in het ziekenhuis lag, toen was er ook zo'n mooie tune
Dat sowieso jaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:25 schreef Frey het volgende:
[..]
Ze moeten hem gewoon meer verschillende tunes laten maken en minder top 40 hits erin knallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
De virus verhaallijn is beter uitgewerkt dan ik gedacht had.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat sowieso jaMaar het ligt ook aan de schrijvers: als hun meer van dit soort verhaallijnen maken, kan Fons ook meer van dit soort tunes maken
Ik verheug me juist op een Bing-aflevering. Dan kan ik extra op hem kotsenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:33 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Om vervolgens met kar en al in het ravijn te storten.![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de kwaliteit van GTST de laatste tijd sterk vind verbeterd.
Heb tegenwoordig echt weer in zin om GTST te kijken.
Dan heb ik het natuurlijk niet over Bing, Sjorrrs & die slet van een Charlie.
Maar van de laatstgenoemde zijn we zo verlost.
Maar hij kan geen enkele verhaallijn overtuigend neerzetten.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf het zeggen... ik snap niet waarom ze Edwin als rol slachtofferen... je kunt nog zoveel kanten met hem uit qua verhaallijnen, is er pas een anderhalf jaar geleden ingeschreven... waarom halen ze die soapfamilie nu alweer uit elkaar
Overdrijf eens niet zo. Mijn favoriet is het ook niet maar hij is echt niet zo slecht.quote:Op zondag 15 januari 2012 01:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar hij kan geen enkele verhaallijn overtuigend neerzetten.
Hij kan absoluut niet acteren.quote:Op zondag 15 januari 2012 01:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Overdrijf eens niet zo. Mijn favoriet is het ook niet maar hij is echt niet zo slecht.
Gewoon niet zo boeiend... Maar niet storend zo als een Charlie een Bing of een Danny waarbij iedereen hoopt dat ze er snel uitgaan.
Het is inderdaad ergens wel jammer dat hij niet meer te doen gehad heeft.
Hadden ze meer mee kunnen doen. Nu ben ik hem over een maand al vergeten.
quote:Op zondag 15 januari 2012 01:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja omdat jij honderd keer zijn naam post.
maakt ook niet uit na 100 keer weten we het wel.
Loop niet zo te trollen.quote:Op zondag 15 januari 2012 01:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Geloof je dat nog steeds als je elke keer weer door andere mensen er op wordt aangesproken?
Dat het dan aan de ander ligt ...
Jij hebt mij vanuit het niets o.a. een hoer en een borderliner met meerderlijke persoonlijkheden genoemd. Denk je nou echt dat ik jou nog serieus ga nemen?quote:Op zondag 15 januari 2012 02:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Doe ik ook niet ik wijs je alleen ergens op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |