SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
quote:Op maandag 16 januari 2012 21:20 schreef Klipnap het volgende:
Wat is het GTST topic trouwens dood vergeleken met een paar topics hiervoor. Ik denk omdat er geen discussies meer met Madam Paon zijn...
Het is maar net wat je dood noemt hè, ik vind bepaalde discussies die steeds hetzelfde zijn nogal doodquote:Op maandag 16 januari 2012 21:20 schreef Klipnap het volgende:
Wat is het GTST topic trouwens dood vergeleken met een paar topics hiervoor. Ik denk omdat er geen discussies meer met Madam Paon zijn...
Inderdaad!quote:Op maandag 16 januari 2012 22:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het is maar net wat je dood noemt hè, ik vind bepaalde discussies die steeds hetzelfde zijn nogal dood
Met dat knotje/staartje in is ie niet verkeerd nee.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:53 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
In gtst ziet hij er niet uit. Maar in het echt, is het een mooie man.
Ik val ook niet op jongens maar op mannen.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:08 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Met dat knotje/staartje in is ie niet verkeerd nee.
Maar ik val niet op jongens![]()
Ik val op mannen! Antonprrrrr
Helaas zit Profpiet niet in GTST.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:19 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik val ook niet op jongens maar op mannen.
Ik vind het leukquote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:11 schreef Koosnaam het volgende:
Ik oordeel normaal gesproken niet over jongens of mannen.![]()
Maar aangezien ik er al op gereageerd heb. Ik vind dat lange haar van Sjoerd, nou niet bepaald mooi ofzo!
Vet haar isquote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Zijn haar is alleen mooi als het niet zo vettig op z'n hoofd zit geplakt.
Ja ik nog iemand geilde toch op hem..quote:
Ja dat was niet zo slimquote:Op dinsdag 17 januari 2012 05:02 schreef James1988 het volgende:
Even de shortie bekeken... jammer dat Sjoerd zich zo laat gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eww morgen een charlie aflevering![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:14 schreef sherezade het volgende:
Of krijgt ze eerst nog een uitgebreid afscheidsfeest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |