Dipkip had hier een lijstje staan met enkele producten m.b.t. moederdag en ik wist even niets beter te verzinnenquote:Op maandag 15 februari 2010 13:24 schreef Ooi86 het volgende:
Welke producten wachten we ook al weer op? Het is natuurlijk heel belangrijk wat ik op mijn wishlist zet....
Ik zie het niet staanquote:Op maandag 15 februari 2010 13:58 schreef sararaats het volgende:
in de OP meen ik ergens Bitterbal te lezen, natuurlijk is dat Butterbal.
LUSH IST OK !!!!!!!!
En wanneer verwachten we die in de winkel? Ik heb over 2 weken 2 nachtjes een badquote:Op maandag 15 februari 2010 13:24 schreef Ooi86 het volgende:
Welke producten wachten we ook al weer op? Het is natuurlijk heel belangrijk wat ik op mijn wishlist zet....
die bedoelde ik ookquote:Op maandag 15 februari 2010 13:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zie het niet staan
Edit; Als je de tekst op de foto bedoelt, dan kan ik begrijpen dat je daar bitterball leest
Dan hoef je niet meer zolang te wachtenquote:Op maandag 15 februari 2010 16:48 schreef Pumpkin. het volgende:
En ik wacht op de HSKTpakketjes in de winkel
Ehm... Deze jaquote:Op maandag 15 februari 2010 18:39 schreef Maria2.0 het volgende:
Da's die chocoladezeep toch? Ik vond hem er zo smakelijk uit zien
Daar had dipkip het volgens mij ook over jaquote:Op maandag 15 februari 2010 18:53 schreef saskiia het volgende:
OMG! Lush komt met...FOUNDATION?!
klik!
In de winkel is hij te verkrijgen vanaf 1 maart, dus misschien dat hij vanaf dan pas op de website komt.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:44 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Tvp!
Ik ga binnenkort weer een bestelling doen. Weten jullie of dat hoofd schouders knie en teen pakket ook op internet te krijgen is of alleen in de winkel?
Hmmm, ik vind het juist heerlijk subtiel naar honing ruiken! Echt heel lekker. Vreemd hoe neuzen zo kunnen verschillen.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:35 schreef nateke het volgende:
.. ultra bland ... de geur is net een limburgs kaasje.
Erg overheersend ook. Hebben jullie die ervaring ook?
Celestial werkt bij mij ook goed. Mn tinnetje is bijna op dus ik ga de grote versie aanschaffen. Ik heb ook Imperialis en dat is ook heel mild voor mijn gezicht.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:56 schreef sararaats het volgende:
wat is de beste gezichtscrème voor een gevoelige huid?
Ben dan ook zo bang dat de inhoud niet goed is ofzo. Heb hem aan anderen laten ruiken en die ruiken er geen honing in. Zij vonden hem niet lekker ruiken, jammer genoeg. Had gehoopt dat het aan mij lag. Verder doet hij het wel goed. Maar ja, geur is ook wel belangrijk, vooral om aan te geven dat iets niet juist is.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:40 schreef Pumpkin. het volgende:
[..]
Hmmm, ik vind het juist heerlijk subtiel naar honing ruiken! Echt heel lekker. Vreemd hoe neuzen zo kunnen verschillen.
Nee dat betekent gewoon dat ze een actie hebben. De meeste mensen vinden dat positief, dat ze er gratis iets bij krijgenquote:Op maandag 15 februari 2010 21:08 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Misschien is hier al eens eerder iets over gezegd, maar ik heb geen zin om de héle historie door te gaan kijken![]()
Toen ik in Nieuw Zeeland een Lush zag - die ik toen nog niet kende - was me niet meteen duidelijk om wat voor winkel het ging. Wel stond er met koeienletters "FREE STUFF WHEN YOU BUY STUFF!" en daardoor hoefde ik eigenlijk ook niet direct te weten wat voor winkel het was - ik vond het zo triest![]()
Inmiddels wel in Londen een positieve ervaring opgedaan: daar waren de winkelmedewerkers heel behulpzaam en vriendelijk toen ik binnenliep om de weg te vragen.
Misschien was die slogan bedoeld als karikatuur op overmatig consumeren..? In dat geval wil ik er misschien nog wel eens écht gaan kijken.
Hee, ken ik jou?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:26 schreef Enfermera het volgende:
Ik kom hier even koekeloeren. Ben toch geïnteresseerd geraakt door al het geklets in het F&F SC topicEnzo
niet onder het water gebruiken, maar ff een stapje wegstappenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:50 schreef Maria2.0 het volgende:
Vandaag in Haarlem geweest, ik ben verliefd, wat een zalige winkel![]()
Budgettechnisch even bagger, ben weggegaan met creamy candy en the godmother. Proefje YSTW gehad die ik graag wilde (hij ruikt zalig!), proefje voor mijn man en een likje masker![]()
Helemaal vergeten te vragen in de winkel maar gaat die YSTW niet heel snel op? Hij lijkt me enorm snel te smelten onder de douche?
Je begrijpt m'n punt niet helemaal: behalve dat het nog discutabel is of het positief is om ergens gratis iets bij te krijgen, ging het mij er om dat niet duidelijk was wat voor winkel het was, maar alleen die slogan heel groot voor het raam hing.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:55 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee dat betekent gewoon dat ze een actie hebben. De meeste mensen vinden dat positief, dat ze er gratis iets bij krijgen
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:57 schreef _Arual_ het volgende:
Mijn eerste Lushervaring was in Japan. Er kwam een rozig gekleed minimeisje op me af dat me in gebrekkig Engels uit probeerde te leggen dat de bonk zeep die ik in mijn handen had toch echt bedoeld was om je haren mee te wassen. Ik heb d'r uitgelachten. Wist ik veel.
ik had heel erg last van vet haar en deze shampoo bar werkt daar geweldig tegen:quote:Op woensdag 17 februari 2010 00:00 schreef automatic_ het volgende:
Ik gebruik nu de karma shampoo bar een tijdje, maar ik heb echt het idee dat mijn haar veel sneller vet wordt. Bij "hard" heb ik er minder last van volgens mij.
Als ik mijn normale shampoo gebruik (L'oreal), dan heb ik er niet zoveel last van eigenlijkquote:Op woensdag 17 februari 2010 00:26 schreef progje het volgende:
[..]
ik had heel erg last van vet haar en deze shampoo bar werkt daar geweldig tegen:
http://www.lush.co.uk/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=429&category_id=487&option=com_virtuemart&Itemid=80
Is dat niet wat elke winkel doet? Als ik in de supermarkt loop en ik zie dat ik 2 zakken chips voor de prijs van 1 kan krijgen, dan belanden die eerder in mijn mandje als wanneer het de normale prijs is. Zeker als chips niet op mijn boodschappenlijstje stond. En kleding kopen wordt een stuk verleidelijker in de uitverkoop.quote:Op woensdag 17 februari 2010 00:08 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Je begrijpt m'n punt niet helemaal: behalve dat het nog discutabel is of het positief is om ergens gratis iets bij te krijgen, ging het mij er om dat niet duidelijk was wat voor winkel het was, maar alleen die slogan heel groot voor het raam hing.
Het lijkt mij normaler dat een winkel eerst bezoekers krijgt op basis van wat voor winkel het is: een cd-winkel voor mensen die een cd willen kopen, een supermarkt voor mensen die levensmiddelen willen kopen, een cosmetica-winkel voor mensen die cosmetica willen kopen...dat kon je er niet aan zien. Maar wel die grote slogan, waarmee ze mensen naar binnen proberen te lokken. Ze suggereren dus iedereen naar binnen te willen hebben om iets te verkopen, ook al heeft diegene helemaal geen behoefte/benodigdheid aan cosmetica? Ik vind het allemaal leuk spul hoor, maar ik vind het niet zo cool als je serieus op die manier je klanten krijgt of probeert te krijgen. Door maar te beloven ze gratis stuff in hun handen te duwen, maakt niet uit wat, die die klanten bovendien nog helemaal niet nodig hadden voor ze van het bestaan afwisten.
ja ik heb zelf ook karma besteld...quote:Op woensdag 17 februari 2010 06:55 schreef saskiia het volgende:
terwijl Karma bij meeste mensen ook wel tegen vet haar helpt!! Toch idd overstappen naar de Jumping Juniper dan
Dat is zo tof!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:57 schreef _Arual_ het volgende:
Mijn eerste Lushervaring was in Japan. Er kwam een rozig gekleed minimeisje op me af dat me in gebrekkig Engels uit probeerde te leggen dat de bonk zeep die ik in mijn handen had toch echt bedoeld was om je haren mee te wassen. Ik heb d'r uitgelachten. Wist ik veel.
Ik denk dat jij het niet helemaal begrijpt. De HEMA heeft toch ook niet in de etalage een bord staan waarop staat 'dit is een winkel waar je pannen kunt kopen en sokken oh en foto's ontwikkelen doen we ook'. De geur lijkt me bij Lush al genoeg zeggen over wat je er zoal kunt kopen en die enorme slogan is niet bedoeld om mensen die geen flauw idee hebben naar binnen te trekken. Daar hebben ze andere acties voor. Deze is om mensen die al wel eens binnen zijn geweest over te halen weer eens binnen te komen en wat te kopen, het is voor mensen die Lush als een net-te-dure luxe zien, die denken dan oh als ik nu koop heb ik meer waar voor mn geld. Net zoals HEMA soms ook etalage vullende borden heeft met OPRUIMING. En V&D ook. En Douglas. En eigenlijk iedere andere winkel wel. Ik snap niet waarom je van Lush ineens verwacht dat ze geen marketingstrategieen en salestechnieken gebruiken, het is gewoon een winkel hoor, geen charitatieve instelling.quote:Op woensdag 17 februari 2010 00:08 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Je begrijpt m'n punt niet helemaal: behalve dat het nog discutabel is of het positief is om ergens gratis iets bij te krijgen, ging het mij er om dat niet duidelijk was wat voor winkel het was, maar alleen die slogan heel groot voor het raam hing.
Het lijkt mij normaler dat een winkel eerst bezoekers krijgt op basis van wat voor winkel het is: een cd-winkel voor mensen die een cd willen kopen, een supermarkt voor mensen die levensmiddelen willen kopen, een cosmetica-winkel voor mensen die cosmetica willen kopen...dat kon je er niet aan zien. Maar wel die grote slogan, waarmee ze mensen naar binnen proberen te lokken. Ze suggereren dus iedereen naar binnen te willen hebben om iets te verkopen, ook al heeft diegene helemaal geen behoefte/benodigdheid aan cosmetica?
Ik vind het allemaal leuk spul hoor, maar ik vind het niet zo cool als je serieus op die manier je klanten krijgt of probeert te krijgen. Door maar te beloven ze gratis stuff in hun handen te duwen, maakt niet uit wat, die die klanten bovendien nog helemaal niet nodig hadden voor ze van het bestaan afwisten.
oooh, heerlijk!quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:34 schreef knorretje het volgende:
ik was jullie kwijt !!
dus bij deze een tvp.
Wisten jullie overigens dat jullie een compleet gezin 'verslaafd' hebben gemaakt aan de lush ?? we gaan vrijdag op vakantie (en hebben dan voor 6 avonden een bad!!!) dus moest er even wat doucheartikelen meegenomen worden door iedereen.....
Het resultaat wat ingepakt moet worden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Eerder kon ik alle spullen die mee moesten kwijt in het koffertje en het blik, nu met lush is voorbij en moet ik een grotere koffer aan gaan schaffen vrees ik, al zou ik natuurlijk de flessen kunnen overschenken in kleinere verpakkingen)
(ow en voor als jullie dachten dat de badkamer hier dan wel leeg zou zijn, moet ik jullie teleurstellen, ook daar staat nog een zwikkie, want we moeten de komende dagen natuurlijk ook nog voort kunnen, maar dat hoefde niet ingepakt te worden.)
Goed bezig Knor!quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:34 schreef knorretje het volgende:
ik was jullie kwijt !!
dus bij deze een tvp.
Wisten jullie overigens dat jullie een compleet gezin 'verslaafd' hebben gemaakt aan de lush ?? we gaan vrijdag op vakantie (en hebben dan voor 6 avonden een bad!!!) dus moest er even wat doucheartikelen meegenomen worden door iedereen.....
Het resultaat wat ingepakt moet worden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Eerder kon ik alle spullen die mee moesten kwijt in het koffertje en het blik, nu met lush is voorbij en moet ik een grotere koffer aan gaan schaffen vrees ik, al zou ik natuurlijk de flessen kunnen overschenken in kleinere verpakkingen)
(ow en voor als jullie dachten dat de badkamer hier dan wel leeg zou zijn, moet ik jullie teleurstellen, ook daar staat nog een zwikkie, want we moeten de komende dagen natuurlijk ook nog voort kunnen, maar dat hoefde niet ingepakt te worden.)
edit: de kids hebben zelf de badgevallen uitgekozen en tja smaken verschillen en ze willen niet alle dagen tegelijk in bad, dus tja dan gaat het snel en heb je meerderen voor 1 dag nodig (het is dan ook maar goed dat het gelukkig niet altijd vakantie is en dat ze dat dan van me mogen)
Ik doe ongeveer 8x met een Buffy of Aqua Mirabilis als ik me helemaal scrub. Met een suikerscrub doe ik 2x. Sandstone vond ik niet scrubbig genoeg eerlijk gezegd en te uitdrogend, en bij RRR blijft al het zout onderin zitten dus ook niet prettig.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:37 schreef Maria2.0 het volgende:
You snap the whip is écht te grof voor mijn huidje helaas....Ik baal want hij ruikt zo zalig!
Ik wil wel graag een scrub maar liefst niet een butter omdat ik toch merk dat ze sneller op gaan dan ik wil. Zou Sandstone goed werken als scrub? Ik wil hem echt als scrub gebruiken en niet zozeer als zeep. Goed doorsmeren dus. Is dat wat? Ik vind rub rub rub niet lekker ruiken namelijk en de sugarscrubs gaan volgens mij helemaal snel op.
daar ben ik bang voor. ik heb gemakkelijk uitslag.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:03 schreef Dipkip het volgende:
Bij mijn gevoelige huid kan het goed zolang gevoelig niet over gaat in uitslag, wat het soms doet. Wel heb ik daarna een goeie lotion of massage bar nodig.
Godiva (en haar broertje Flying Fox) ruiken echt smerig. Vind ik.quote:
Ik laat ze gewoon in het papiertje zitten met een plastic zakje eromheen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:36 schreef MevrouwFlodder het volgende:
Ik heb gisteren mijn haar gedaan met Caca Rouge henna, maar ik heb een paar blokjes over. Hoe kan ik die het best bewaren?
Okee, die kan ik dus ook gewoon op kamertemperatuur bewaren? Had ergens allerlei wilde verhalen gelezen over invriezen en zo, maar dat hoeft dus niet? En hoe lang kun je het ongeveer bewaren op deze manier?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:40 schreef Cat22 het volgende:
(en haar broertje Flying Fox) ruiken echt smerig. Vind ik.![]()
[..]
Ik laat ze gewoon in het papiertje zitten met een plastic zakje eromheen.
de Flying Fox ruikt naar Eau de Cologne vind ik. die is allang op maar geen behofte om nieuwe te halen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Godiva (en haar broertje Flying Fox) ruiken echt smerig. Vind ik.![]()
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:15 schreef Maria2.0 het volgende:
Oh de soft coeur staat hier nog op de planning omdat hij zo zalig ruikt![]()
Het is gewoon een vrij gladde zeep als je hem koopt, maar al na een of twee keer gebruiken gaan die 'oats' die er in zitten uitsteken en wordt het dus vrij ruw/scrubberig. Wat mij betreft een beetje té dusquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:39 schreef Maria2.0 het volgende:
Oh Porridge scrubt dus ook? Hmm, even in gedachten houden dan, ik moet een gladde reet van mezelf vind ik
Vroeg ik me ook af, maar volgens mij wel.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:49 schreef Quirine het volgende:
Op mijn Jungle conditioner zit een flink stuk dat lijkt op marsepein. Het plakt ook.
Kan ik dit ook gebruiken voor mn haar?
Nope, ik blijf er bij dat jij m'n punt niet begrijpt. Maar t heeft niet zoveel zin om daar verder over te blijven discussieren, want zelfs als ik het aan je verstand krijg zul je vermoedelijk die geweldige Lush blijven verdedigen. Never mind.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:27 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het niet helemaal begrijpt. De HEMA heeft toch ook niet in de etalage een bord staan waarop staat 'dit is een winkel waar je pannen kunt kopen en sokken oh en foto's ontwikkelen doen we ook'. De geur lijkt me bij Lush al genoeg zeggen over wat je er zoal kunt kopen en die enorme slogan is niet bedoeld om mensen die geen flauw idee hebben naar binnen te trekken. Daar hebben ze andere acties voor. Deze is om mensen die al wel eens binnen zijn geweest over te halen weer eens binnen te komen en wat te kopen, het is voor mensen die Lush als een net-te-dure luxe zien, die denken dan oh als ik nu koop heb ik meer waar voor mn geld. Net zoals HEMA soms ook etalage vullende borden heeft met OPRUIMING. En V&D ook. En Douglas. En eigenlijk iedere andere winkel wel. Ik snap niet waarom je van Lush ineens verwacht dat ze geen marketingstrategieen en salestechnieken gebruiken, het is gewoon een winkel hoor, geen charitatieve instelling.
Hahaquote:Op woensdag 17 februari 2010 23:43 schreef nateke het volgende:
Heb een creditcard aangevraagd om bestellingen in de UK te kunnen doen.....
Nu ben je verloren!quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:43 schreef nateke het volgende:
Heb een creditcard aangevraagd om bestellingen in de UK te kunnen doen.....
Wat een leuk verhaal! Ik ken al best een aantal producten die jij noemt maar ben ook benieuwd naar andere dingen. Leuk om te zien welke producten bij elkaar bij jullie in de smaak vallen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:34 schreef knorretje het volgende:
Ik zal ook eens een stukje ratelen over hoe onze bevindingen hier zijn
the godmother zeep wint het bij alicia ook van alles, ze gebruikt hem het allerliefst en heel af en toe wisselt ze hem af met rockstar.
Danny vind Flying Fox ook erg meurenstinken en kon ook geen cocos ruiken in de I should coco. Hij heeft zelf laatst uit de proefjes de whoosh opgeduikelt dat rook in het proefpotje wel lekker zei die en onder de douche wist hij opeens waar hij naar rook: een wandelend citronella kaarsje![]()
De volgende die hij gaat proberen is Freeze.
Jayden had van mij die sunny hunny soap geval gekregen met die drie stukken zeep er in en het bruine zeepje is erg favoriet bij hem (we weten alleen nog niet welke dat nu dus ismaar hij kan nog even voort. Hij gebruikt ook erg graag het stukje van Shmoopy. De honey i washed the kids is onder de kinderen erg inpopulair maar ik vind het prima te gebruiken als tussendoor zeep in de keuken, wc bezoek etc. De love zeep die alicia vanwege het hartje wilde is de grootste flater tot nu toe, ze vind hem erg mooi, vond het eerst zonde hem te gebruiken, er uiteindelijk toch een stuk afgesneden voor d'r vind ze hem stinken
![]()
Onder de douche wordt er door hun gesopt met YYY, onze douche is beneden in de bijkeuken en terwijl zij douchen doe ik de bovenboel en ondanks dat de deuren allemaal dicht zitten ruik ik boven nog de snoepjesfabriek. Het valt overigens niet aan te raden hem echt te proeven want dat is toch wel erg vies zijn ze achter gekomen.
De shampoo's bevallen ons reuze goed, alicia's haar is goed doorkambaar en pluist minder. ze gebruikt nu rehab shampoo nog omdat ze toch wel een opknapbeurtje kon gebruiken, retreat vond ze niet fijn dus daar heb ik american cream voor in de plaats genomen, de retreat maak ik dan wel weer op.
Kwa creme's waren we vooral op zoek naar iets voor Danny, nou is het nog te vroeg om er een oordeel over te geven, we hebben zowel de helping hands in huis als de dream cream. die laatste pot wordt regelmatig geplunderd door iedereen die de pot ziet staan, dat lijkt me op zich een goed teken.
de lipbalsems bevallen niet, ze smeren niet lekker en iedereen mijd ze en pakt gewoon de purol.
Het potje snowfairy van dipkip wordt trouw dagelijks gebruikt en ik heb haar nog niet anders ruikend dan toen ze wegging terug gehad van school, dus die missie is geslaagd. Wel heb ik nu als er meisjes meekomen een explosie op een gegeven moment van de geur in drie of meervoud, want tja ze moeten wel lekker ruiken als ze zich aan het verkleden zijn.
de massage bars: heavenilli is goed gekeurd door ons beiden, de mange too moeten we nog proberen, de Soft Coeur was helemaal niet lekker en hoef ik ook niet meer van mijn wederhelft aan te schaffen. De kids krijgen (bijna) elk weekend van me strawberry feels forever na een uitgebreide schropbeurt (zaterdag scouting dag hier) en dan hup in schone pyjama en schoon bed, een dag soms zelfs 2 erna ruik je als je ze in bed stopt nog een beetje de geur. Lekker spul als je van zoet en aarbeien houdt.
Al met al zijn wij tot nu toe dik tevreden over lush, we hebben nog lang niet alles getest en geprobeerd, maar daar hebben we vast komende vakantie genoeg tijd voor.
Als het goed is wel jaquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:54 schreef Tamashii het volgende:
bonnen? Kun je een Lush cadeaubon krijgen?
Ja want we kunnen het niet gewoon oneens zijn, dat komt dan doordat ik gebrainwashed benquote:Op donderdag 18 februari 2010 08:54 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Nope, ik blijf er bij dat jij m'n punt niet begrijpt. Maar t heeft niet zoveel zin om daar verder over te blijven discussieren, want zelfs als ik het aan je verstand krijg zul je vermoedelijk die geweldige Lush blijven verdedigen. Never mind.
Oh my! -krijgt ingenieuze ingeving voor volgende verjaardag-.quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 08:54 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Nope, ik blijf er bij dat jij m'n punt niet begrijpt. Maar t heeft niet zoveel zin om daar verder over te blijven discussieren, want zelfs als ik het aan je verstand krijg zul je vermoedelijk die geweldige Lush blijven verdedigen. Never mind.
Heb je Dark Angels al eens geprobeerd? Hij heeft een aardige scrub, dus misschien vindt je huidje dat niet zo fijn, maar voor een gemengde tot vette huid is hij prima. Hij verzorgt goed en ik heb een babyzacht velletje.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:45 schreef shmoopy het volgende:
Knor, wat leuk die review, en sorry dat we je verslaafd hebben gemaakt.
Ik hoor iedereen over AOBS, voor welke huid gebruiken jullie die?
Ik heb een gemengde en gevoelige huid en had daarom Ultra Bland gekocht, maar die is zo baggervet dat ik er puistjes van leek te krijgen.
Maar dat is al sinds de zomer dat ik ermee stopte, en ik heb nu steeds wel ergens een pukkeltje, en dat terwijl ik altijd zo'n mooi huidje had.
Ik doe al braaf elke dag Fresh Farmacy, maar misschien moet ik AOBS maar eens proberen?
Nu. Want je hebt die proefjes NODIG!quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:10 schreef shmoopy het volgende:
Okee, bedankt voor de reacties, ladies, ik ga bij mijn volgende bestelling een proefje vragen.
Hmm, wanneer zal ik weer eens bestellen?
Waaehbjehetover?quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:15 schreef Greys het volgende:
Pas op hoor shmoop
Ik weet uit betrouwbare bronnen dat Cat momenteel enigszins beneveld is!
Of spraken dronken vrouwen nou altijd de waarheid?
ik heb zowel AOBS als dark angels. Ik kan wel wat proefjes opsturen als je wilquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:10 schreef shmoopy het volgende:
Okee, bedankt voor de reacties, ladies, ik ga bij mijn volgende bestelling een proefje vragen.
Hmm, wanneer zal ik weer eens bestellen?
Een wat?quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:25 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik ben gewoon verdorie vergeten een comforter mee te bestellen
Comforter BBS.quote:
Ja!quote:
mijn vriend gebruikt ook veel Lush spullen, alleen hij post niet op fokquote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:25 schreef Lance1977 het volgende:
Zijn er ook mannen die Lush producten gebruiken om hun huid te onderhouden? Ik vond het een bijzonder goede invloed hebben op mijn acne-huid al vond ik sommige producten wel iets te sterk voor mij.
Laat wat horen, ik heb het idee dat mannelijke geslacht ondervertegenwoordigd is in dit topiclol
Haha Lush topic is idd niet goed voor je (ego) mannelijkheid moet ik je zeggen.. lolquote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:33 schreef Greys het volgende:
Mijn meneer baddert graag met Lush!
'The Wuss' - what's in a name- is zijn favoriete BBS.
Douchen graag met Freeze douchegel.
En die heeft wel een FOK! account, maar post alleen soms in PTA.
Die durft niet in de Lush topics denk ik
We kunnen het best gewoon oneens zijn, maar uit je reacties merk ik op dat je mijn punt niet begrijpt, omdat je daarin nét ergens anders op ingaat, wat ik niet bedoel; dus dan is het geen kwestie van het gewoon oneens zijn. Maar als het niet komt doordat je geen kritiek erover aan kunt horen, wat ik suggereerde omdat het daarop leek, dan is dat niet de oorzaak, fine.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:45 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja want we kunnen het niet gewoon oneens zijn, dat komt dan doordat ik gebrainwashed benmens je wil niet weten hoeveel kritiek ik al gespuid heb over Lush, ik vind alleen dit punt van jou volslagen onzin!
Ja, ik kap 'm idd gewoon af.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Zo kun je een discussie ook afkappen ja.
Ja! Dat kan! Ik heb er eentje gehad met Kerstquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:54 schreef Tamashii het volgende:
bonnen? Kun je een Lush cadeaubon krijgen?
Ik vind de Comforter BBS veel lekkerder dan de blauwe, want daar vind ik niet zoveel aanquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:59 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Ja!![]()
Ben helemaal vergeten om aan de eh...Clouds te ruiken, die blauwe comforter zeg maar...Ben daar ook wel benieuwd naar. En de BBS die naar HIWTK ruikt, de choco/witte.
Nee dan is het een kwestie van dat jij gewoon niet goed duidelijk kunt maken wat je nou wil zeggen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:09 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
We kunnen het best gewoon oneens zijn, maar uit je reacties merk ik op dat je mijn punt niet begrijpt, omdat je daarin nét ergens anders op ingaat, wat ik niet bedoel; dus dan is het geen kwestie van het gewoon oneens zijn.
Wat een moraalridder zeg.. jij bent lekker on-topic bezig wil je zeggen?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:16 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee dan is het een kwestie van dat jij gewoon niet goed duidelijk kunt maken wat je nou wil zeggen.
Daarnaast begrijp ik niet wat je hier nou eigenlijk komt doen, als je kritiek kwijt wil maar geen discussie wil, ga dan weg? Je hebt je zegje toch gedaan en je wil het er verder niet over hebben?Wat wil je dan nog verder toevoegen aan dit topic, vraag ik me af.
die discussie is nu wel klaar.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:18 schreef Lance1977 het volgende:
[..]
Wat een moraalridder zeg.. jij bent lekker on-topic bezig wil je zeggen?
best wel. in Manchester is het veeeeeeeeeel goedkoper.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:38 schreef PartyHardy het volgende:
Ik was vandaag in de Lush in Antwerpen, (weekendje weg) vind het echt een leuk winkeltje om even rond te neuzen, alleen vind ik het veel te duur om er ook echt iets te kopen...![]()
Daarna tegenover bij Ben&Jerry's een ijsje gegeten..
Veganese kun je gebruiken als leave in, werkt voor mij perfectquote:Op zondag 21 februari 2010 12:13 schreef PartyHardy het volgende:
Weten jullie misschien of ze bij Lush iets hebben voor heel droog haar? Ik gebruik nu een soort serum of kokosolie om mijn haar wat vetter te maken. In ieder geval ben ik naar iets op zoek wat je niet uit hoeft te spoelen en je haar goed verzorgd..
quote:Op zondag 21 februari 2010 17:06 schreef sararaats het volgende:
ik gebruik de Coolaulain conditioner (of hoe heet dat ook alweer?) niet meer. mijn haar werd daar erg droog van.
ik heb krullen, welke shampoo mag ik gebruiken?
Bigquote:Op zondag 21 februari 2010 12:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mgihghigih nog geen ervaringsdeskundige ook dus!
()
Denk je aan de vloeistofregels en het feit dat je maar 1 stuk handbagage mee mag nemen? Dan kun je evengoed best veel inkopen hoor.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:42 schreef Sabinee het volgende:
*IJverig noteert*![]()
Body Butter! Heel goed idee. Ik heb nu altijd de Sheabutter van de Body Shop maar die is zo duur en zo snel op.. Ga ik zeker onthouden! Ik zoek ook meteen even op wat die Mask of Magnaminty is. Gezichtsreiniger lijkt me ook heel fijn inderdaad! En dagcreme en shampoo en zeep.. oh volgens mij moet ik een extra tas meenemen. Ik vlieg met Ryanair en heb alleen handbagage bij me..![]()
[edit] Heb even gegoogelt op het masker. Het klinkt wel ontzettend lekker maar ik ben bang dat zoiets mijn gezichtshuid gigantisch uitdroogt. Of heb ik dat mis?
Ik doe altijd gewoon een kwakje op mijn hoofd en dan masseer ik heel hard > heel veeeeel schuim.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:26 schreef saskiia het volgende:
ja big moet je wel eerst een beetje in je hand laten schuimen. Maar dat zeezout doet nou niet echt iets extra's voor je hoofdhuid denk ik...Kan je beter New/Soak 'n Float/Squicky Green/Snake Oil gebruiken!
Haha jazeker denk ik daar aan. Heb al mijn testertjes al bij elkaar verzameld zodat ik zelf zo min mogelijk aan cosmetische vloeibare dingen meesleep. heb het er al over gehad met mijn moeder (ik ga samen met mijn moeder en mijn tante, super gezelligquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Denk je aan de vloeistofregels en het feit dat je maar 1 stuk handbagage mee mag nemen? Dan kun je evengoed best veel inkopen hoor.
Dan is het goed.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:42 schreef Sabinee het volgende:
[..]
Haha jazeker denk ik daar aan. Heb al mijn testertjes al bij elkaar verzameld zodat ik zelf zo min mogelijk aan cosmetische vloeibare dingen meesleep. heb het er al over gehad met mijn moeder (ik ga samen met mijn moeder en mijn tante, super gezellig) en als het echt heel dramatisch wordt, kopen we daar gewoon een tas en checken die in voor de extra spullen die we meenemen op de terugweg
Maar ik denk niet dat het zo'n vaart zal lopen. Ik heb een trolley gekocht die nog nét binnen de marges ligt dus daar zou in principe genoeg ingestouwd moeten kunnen.
Inderdaad. Er gaan dus geen grotere hoeveelheden dan 100 ml mee! 'Gelukkig' heb ik ook een creditcard en kan ik, als ik iets ontzettend fijn vindt, gewoon lekker uit de UK bestellen via internetquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan is het goed.Het zou zonde zijn als je bij voorbeeld je vers gekochte pot Dream Cream moet achterlaten omdat hij te groot is.
Body butter van Lush is geen smeersel a la body butter van de body shop hoor! Bij Lush is het iets voor onder de douche, Buffy is een scrub blok voor tijdens het douchen. Ook wel verzorgend maar dus wel een heel ander product.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:42 schreef Sabinee het volgende:
Body Butter! Heel goed idee. Ik heb nu altijd de Sheabutter van de Body Shop maar die is zo duur en zo snel op..
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:54 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Body butter van Lush is geen smeersel a la body butter van de body shop hoor! Bij Lush is het iets voor onder de douche, Buffy is een scrub blok voor tijdens het douchen. Ook wel verzorgend maar dus wel een heel ander product.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:56 schreef Sabinee het volgende:
Dat wist ik niet. Dat Buffy een scrubblok is wist ik dan weer wel
Ben een beetje een Lush-n00b, hier in het noorden zitten ze helaas nergens.. Ben 1 keer in Amsterdam in de winkel geweest en verder heb ik me alleen verlekkerd aan de site..
Heerlijk duidelijk, gelukkig wordt er hier altijd voldoende uitgelegdquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:43 schreef Dipkip het volgende:
En met body butter heb je dat probleem soms ook dus, vooral als mensen body shop gewend zijn, dat ze niet vatten dat het voor onder de douche is omdat verder overal een body butter is voor insmeren na het douchen. Ik dacht voor je ingesmeerd met Buffy in bed gaat liggen zeg ik even watuitzondering is trouwens the soft touch, die is dan weer niet voor onder de douche (lekker duidelijk allemaal he).
Mannen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:26 schreef Enfermera het volgende:
Cat, ik heb je pakketje ontvangen!!![]()
Mn man al gelijk met dat pakketje in zn handen toen ik thuiskwam: wat is dit?? Dus ik uitleggen dat jij dat had opgestuurd, vond ie maar raar en begreep ie maar half. Ik maakte 'm open en hij zo: zohee dat meurt!
![]()
Mja, mannen he.
Ik vind het heerlijk ruiken, ben benieuwd naar alles!![]()
Thanks!!!
Haha jaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mannen.![]()
Enjoy! En als je vragen hebt dan weet je waar je ze kwijt kunt.
Lippenscrub? echt?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:33 schreef progje het volgende:
Oeh mijn bestelling is binnen.. inclusief 3 proefjes
Vind de lippenscrub ook erg prettig
Ga zo lekker in bad genieten
ja ik vind hem fijn, heb de mint besteldquote:
Hoe groot? Zo'n heel ding van 6 of 8 deelblokjes?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:44 schreef progje het volgende:
Huh ik heb caca brun erbij gekregen, dat heb ik helemaal niet besteld.
Al mijn andere spullen heb ik wel![]()
Iemand ervaring met dat spul?
http://www.lush.co.uk/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=446&option=com_virtuemart
Nee een klein blokjequote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:19 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb de lipscrub ook en ik vind m erg fijn, ik haal het gewoon van mn lippen af en smeer dan balsem.
[..]
Hoe groot? Zo'n heel ding van 6 of 8 deelblokjes?
hihi, daarom zei ik het ookquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:54 schreef Sabinee het volgende:
[..]
@ -Mellow-, een 'kwakje' shampoo op je hoofd klinkt wel heel vies trouwens
O my god, normaal zit ik alleen met mijn badeend in badquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:31 schreef progje het volgende:
Net in bad gezeten met:
- karma bubble bar
- Mask Of Magnaminty op mijn gezicht (wat een heerlijk goedje)
daarna mijn haar gewassen met
- karma solid shampoo
- jungle als Conditioner, enkel in mijn haar punten.Was wel ff wennen in gebruik, maar fijn spul
Daarna even afgespoel met karma zeep
En ingesmeerd met Karma Kream
Valt niet op he mijn karma verslaving
Heb Vanishing Cream op mijn gezicht gesmeerd, ook fijn spul, trekt ook snel in
Nja met 1 blokje haal je echt niks uitquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:27 schreef progje het volgende:
[..]
Nee een klein blokje
Ook een proef(-je) dus
Happy Blooming kan ook prima onder de douchequote:Op woensdag 24 februari 2010 21:57 schreef Quirine het volgende:
Ik heb net een Bath Melt en een bruisbal gekregen.
Nu heb ik geen bad.
Iemand ideeen wat ik met mijn Happy Blooming en Spacegirl kan doen?
Vooral de HB ruikt echt superlekkerzoet en voelt ook lekker aan.
Een echt dames-topic. Man, man, man, wat een namen komen er voorbij zweven af en toe. Gaat helemaal nergens meer over. Big gekocht? Geur O +? Happy 4 Sad? Imperialis en Mask of Magnaminty? Mask of Zorro begrijpt de gemiddelde man misschien wel (uit zijn jeugd) maar Mask of...?quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:43 schreef -Peach het volgende:
Gisteren maar weer eens naar een winkel geweest! Big gekocht (die geur...O+), Imperialis en Mask of Magnaminty, ben benieuwd hoe alles bevalt.
In de Lush Times stond dat per 1 mei je ook Happy 4 Sad kunt bestellen in NL, geloof wel alleen online. Vind het wel leuk dat ze nu ook in NL een soort van retro hebben (al is het allemaal maar tijdelijk/beperkte voorraad)...
ga eens langs een lush en laat je verbazenquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:07 schreef Hangzhou-ren het volgende:
[..]
Een echt dames-topic. Man, man, man, wat een namen komen er voorbij zweven af en toe. Gaat helemaal nergens meer over. Big gekocht? Geur? Imperialis en Mask of Magnaminty? Mask of Zorro begrijp de man misschien ook nog wel (uit zijn jeugd) maar Mask of Magna-wie? Happy 4 Sad?
![]()
Het is net alsof mannen en vrouwen een compleet andere taal spreken.
Vorige keer dat ik me liet verbazen eindigde ik in een roze steeg in A'dam.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ga eens langs een lush en laat je verbazen
Oooooh, je bent een kenner. Ja, het zijn voor mannen niet de meest stoeren namen. Dan zet je de potjes toch in een kastje als er iemand langs komt.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:11 schreef Hangzhou-ren het volgende:
[..]
Vorige keer dat ik me liet verbazen eindigde ik in een roze steeg in A'dam.
Nee even serieus ik zal als ik in Nederland ben weereens een kijkje nemen.
Moet zeggen dat sommige artikelen van LUSH ook voor mannen lekker zijn. Namen? No idea.
Gross, no!quote:
Ik heb nog wel een Karma zeep voor je liggen?quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:46 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
Once you've used karma, you can't live without it![]()
Hahahaquote:Op vrijdag 26 februari 2010 08:49 schreef Sulley02 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een Karma zeep voor je liggen?
Oh ships, heb ik een aantal weken geleden regelmatig zitten kijken op de site van B never voor de uitverkoop, de laatste weken helemaal niet meer aan gedacht.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:09 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb zo'n colour supplement bestelt wat je door je dagcreme kan mengen voor getinte dagcreme of puur kan gebruiken als concealer. Deze:
[ afbeelding ]
Ben heel benieuwd. Het is het enige van Lush wat ik bestelde, heb het toegevoegd aan mn B never bestelling (dat is het make-up zusje van Lush). Die gaan stoppen en daarom hebben ze nu 50% korting op alles. Ik heb o.a. oogschaduws, dat zit bij hun in van die leuke potjes...
[ afbeelding ]
En lip gloss:
[ afbeelding ]
Normaal vond ik ze te duur, maar nu was het goed te betalen. Helaas was er al wel heel veel op maar dat is misschien maar beter, en gelukkig hadden ze de meeste oogschaduws nog. Ben erg benieuwd. Mogelijk gaat Lush dus een deel van hun spul overnemen; de lip scrubs en creme anglaise waren van B never. Ik weet alleen niet of Lush ook echt make-up gaat doen. Tot nu toe dus alleen spul wat je door je creme mengt, wat natuurlijk heel anders is dan echt mascara enzo verkopen.
Er gaan ook roddels over een fake tan voor van de zomer.
Die is nu je erfenis aan het ver-Lushen!quote:Op zondag 28 februari 2010 15:44 schreef Tamashii het volgende:
Hihi, ik heb mijn oma aan Lush geholpen.
Yeah! Ik had een pot met dreamcream en toen vroeg ze aan mij of ik er een voor haar wilde halen. Maar wat blijkt, haar man, mijn opa dus, heeft een cc. Dus nu kan ik met haar bestellen in uk.quote:Op zondag 28 februari 2010 16:48 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Die is nu je erfenis aan het ver-Lushen!
Dat is een win-win situatie dusquote:Op zondag 28 februari 2010 16:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Yeah! Ik had een pot met dreamcream en toen vroeg ze aan mij of ik er een voor haar wilde halen. Maar wat blijkt, haar man, mijn opa dus, heeft een cc. Dus nu kan ik met haar bestellen in uk.
ha, je bent me voorquote:Op maandag 1 maart 2010 09:30 schreef Greys het volgende:
Succes!
[WIN!] Denk mee met Lush en win Lush Legends!
srsly, oh my godquote:Op maandag 1 maart 2010 09:39 schreef Greys het volgende:
[..]Sorry, ik ben hyper.
Blame Lush Legends![]()
WHIIIIIIIIIIIEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 1 maart 2010 09:30 schreef Greys het volgende:
Succes!
[WIN!] Denk mee met Lush en win Lush Legends!
ik kan wel een stukje van mijn lief's 13 soap afsnijden, maar die is wel gebruikt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:38 schreef Maria2.0 het volgende:
Hai Lushies!
Ik hou van Sandstone, echt!
Ik heb even een vraagje...Ik ben eigenlijk nog op zoek naar proefjes van Trichomania, Jungle en voor mijn liefje zijn voeten zoek ik een proefje 13 Unlucky for dirt.
Kan iemand me helpen?
Ik kan zelf proefjes maken van Herbalism, AOBS, Lemslip en The Godmother.
Oh, ik snap het volkomen hoorquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:48 schreef Maria2.0 het volgende:
Progje, ik heb een pm gestuurd. Mellow, ik denk niet dat mijn lief dat dan wil...Klinkt zo ondankbaar, zo bedoel ik het niet hoor!
Ja ik vind ze ook erg fijn.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:41 schreef Quirine het volgende:
Mijn nieuwe kleine favo'tjes zijn de lipscrubs.
De Bubblegum is voor mij echt veel te zoet (gek hoe ik dan The Godmother wel fijn kan vinden), maar de andere twee vind ik lekker. :y
Vooral lekker als je uitgaat, en een goede rode lippenstift op wilt smeren.
Scrubben, lippenbalsem laten intrekken, en daarna lippenstift.
Ik ga wel boven mn wasbakje staan, want het geeft een troepje die suiker.
Ja, de godmother vind ik ook erg lekker en snowfairy dan weer helemaal niet! Terwijl dat toch dezelfde geur moet zijn.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:41 schreef Quirine het volgende:
Mijn nieuwe kleine favo'tjes zijn de lipscrubs.
De Bubblegum is voor mij echt veel te zoet (gek hoe ik dan The Godmother wel fijn kan vinden), maar de andere twee vind ik lekker. :y
Vooral lekker als je uitgaat, en een goede rode lippenstift op wilt smeren.
Scrubben, lippenbalsem laten intrekken, en daarna lippenstift.
Ik ga wel boven mn wasbakje staan, want het geeft een troepje die suiker.
Ik heb de caca brun gisteren gebruikt, ik had er positieve verhalen over gehoord maar ik ben zelf erg teleurgesteld.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:44 schreef progje het volgende:
Huh ik heb caca brun erbij gekregen, dat heb ik helemaal niet besteld.
Al mijn andere spullen heb ik wel![]()
Iemand ervaring met dat spul?
http://www.lush.co.uk/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=446&option=com_virtuemart
haha nee dat klopt, ben nog een henna-virginquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:23 schreef Pumpkin. het volgende:
Hai Njosnavelin!
Jij hebt zeker ook nog nooit henna gebruikt?Sorry, moest wel even lachen om je verhaal!
Ik gebruik al jaren henna, nog geen lush-caca getest, maar het is echt even wennen. Je moet zorgen dat er genoeg water bij zit, zodat het smeuig blijft.
En die lucht, tsja, dat krijg je erbij en went vanzelf. Maar goed, ik heb dus geen ervaring met de caca.
Geef het nog een kans zou ik zeggen!
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
haha nee dat klopt, ben nog een henna-virgin![]()
maar ik denk eigenlijk dat er wel genoeg water bijzat, het was opzich wel smeuiig maar gewoon niet glad zegmaar.. maar ik denk dat dat gewoon de textuur is van de henna zelf?
ik heb nog 3 blokken caca liggen, dus misschien dat ik het ooit weer eens probeer (als mijn vriend er niet is ofzo want ik heb hem beloofd het appartement nooit meer zo te laten stinken)
Ik kan het prima zonder knoeien - maar mn haarkleur wordt er niet anders van terwijl mn normale henna van spiritual sky (voor de helft van de prijs van de caca's) prima pakt. Vind het gewoon dom spul.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:48 schreef shmoopy het volgende:
Ik snap echt de moeilijkheid niet van die caca's, hoor.
Raspen, opwarmen, hoofd boven de gootsteen en insmeren, clip in je haar, klaar.
Ik dek mijn hoofd nooit af, het blijft prima zitten en droogt redelijk snel.
Jullie zijn gewoon kledderkonten.![]()
Godmother is minder in your face zoet dan Bubblegum.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:56 schreef Pumpkin. het volgende:
[..]
Ja, de godmother vind ik ook erg lekker en snowfairy dan weer helemaal niet! Terwijl dat toch dezelfde geur moet zijn.
Ik heb de sweetlips scrub, erg fijn. Ik lik het gewoon weer van mn lippen vanaf!
Die andere ga ik nog testen..
Tis nietes!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:43 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik kan het prima zonder knoeien - maar mn haarkleur wordt er niet anders van terwijl mn normale henna van spiritual sky (voor de helft van de prijs van de caca's) prima pakt. Vind het gewoon dom spul.
Voor mij geldt hetzelfde. Ik zag trouwens dat ik wel weer een keer moet verven: ik heb m'n haar normaal altijd vast en dan valt het niet op, maar nu ik het vaker los draag heb ik in de zon echt een uitgroei van hier tot Tokyoquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:43 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik kan het prima zonder knoeien - maar mn haarkleur wordt er niet anders van terwijl mn normale henna van spiritual sky (voor de helft van de prijs van de caca's) prima pakt. Vind het gewoon dom spul.
Spiritual sky dusquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Voor mij geldt hetzelfde. Ik zag trouwens dat ik wel weer een keer moet verven: ik heb m'n haar normaal altijd vast en dan valt het niet op, maar nu ik het vaker los draag heb ik in de zon echt een uitgroei van hier tot Tokyo
Jep, 't is ideaal spul. En ik heb een heel lief vriendje dat het voor me in mijn haar smeert, want ik heb een veel te grote bos om het zelf netjes te kunnen. Hij kreeg zelfs een compliment van mijn kapsterquote:Op woensdag 3 maart 2010 08:50 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Spiritual sky dus5 euro, aanmaken met olie en water, hatseflats, kleur.
Je bedoelt die voor je lippen of voor onder de douche?quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb vanmorgen zo'n sugar scrub gebruikt en echt, de vellen hangen erbij.
Die voor onder de douchequote:Op woensdag 3 maart 2010 12:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je bedoelt die voor je lippen of voor onder de douche?
Mengen met wat douchgel, dat maakt de suikerstukjes minder hard.quote:
Die heb ik dus, zat in dat Hoofd Schouders Knie en Teen-pakketje. Man man, wat scrubt dat ding hard. Heb hem in m'n handen gewreven en dat vervolgens over m'n lijf gesmeerd, want direct op de huid was geen doen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mengen met wat douchgel, dat maakt de suikerstukjes minder hard.
Ik vind het ook rotspul hoor. Gelukkig ben ik bijna door de laatste heen. En dan komt hij nooit meer in huis. Wel jammer, A Sugar Scrub ruikt heerlijk.
Ik heb de mijne in een plastic zakje gedaan en kapot gemept met een hamer. Treurig maar waar.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb ik dus, zat in dat Hoofd Schouders Knie en Teen-pakketje. Man man, wat scrubt dat ding hard. Heb hem in m'n handen gewreven en dat vervolgens over m'n lijf gesmeerd, want direct op de huid was geen doen.
Die lip scrubs lijken me ook niet zo'n succes eigenlijk
Ik dacht eerst ook.. het zou me wat.. mn lippen scrubben.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb ik dus, zat in dat Hoofd Schouders Knie en Teen-pakketje. Man man, wat scrubt dat ding hard. Heb hem in m'n handen gewreven en dat vervolgens over m'n lijf gesmeerd, want direct op de huid was geen doen.
Die lip scrubs lijken me ook niet zo'n succes eigenlijk
Cosmetic Warrior vond ik niet zo fijn, terwijl ik juist wel de huid heb waarvoor die is bedoeld.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:32 schreef Njosnavelin het volgende:
ik had hetzelfde probleem met die sugar scrub, ik had hem voor mijn verjaardag gekregen in juli hhaa maar maar 1 keer gebruikt. Ik ga die tip met douchegel proberen dan![]()
heeft iemand ervaring met het masker 'Cosmetic warrior'?
ik gebruik altijd 'sacred truth' en dat vind ik wel een fijn masker, maar het is volgens mij niet echt voor mijn type huid
okee, goed om te wetenquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:49 schreef Quirine het volgende:
[..]
Cosmetic Warrior vond ik niet zo fijn, terwijl ik juist wel de huid heb waarvoor die is bedoeld.
Het voelde niet lekker op mn huid en daarna merkte ik niet echt verschil. De geur is natuurlijk ook niet echt fantastisch. (maar ik hou niet zo van geur van Tea Tree Oil)
Ik denk dat ik om Cupcake ga vragen, ik hoop dat ze daarvan een proefje willen maken.Die geur staat me een stuk meer aan, en helpt ook tegen een vette huid.
het plakt inderdaadquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:12 schreef Quirine het volgende:
Hij schijnt wel heel erg te plakken en chocoladevlekken zijn natuurlijk weer niet erg lief voor je kleren!!
Wel proberen hoor!quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Must. Have. Prijzenpakket.
Maar ja, ik en fantasie, dat wordt helemaal niets.
Maandag ga ik de dame van Lush de inlog geven van de speciale mailbox met alle inzendingen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:43 schreef Dipkip het volgende:
Heb je enig idee wanneer we horen wie de gelukkige is, Greys?
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Maandag ga ik de dame van Lush de inlog geven van de speciale mailbox met alle inzendingen.
Geen idee hoe lang ze nodig heeft om alles goed door te nemen, maar als ik moet gokken (daar moet je me dus niet aan houden) denk ik een dag of twee
uuuh ik geloof een week of zo, ik weet het niet precies, maar er zijn er genoeg hier die het preciezer weten dat ikquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:15 schreef Njosnavelin het volgende:
okee, ja ik zie dat het inderdaad veel scheelt![]()
hoe lang duurt het dan ongeveer voor je het binnen hebt? en doen ze er ook monstertjes bij?
haha okee nicequote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:21 schreef progje het volgende:
[..]
uuuh ik geloof een week of zo, ik weet het niet precies, maar er zijn er genoeg hier die het preciezer weten dat ik
Ik vraag altijd om specifieke proefjes en die krijg ik er dan nog bij ook
Hihi, ja hequote:Op zondag 7 maart 2010 20:33 schreef Maria2.0 het volgende:
OMG!! In eerste instantie lijkt het alsof Jungle echt een heel suf product is. Haar wordt stroef, het ruikt wat raar en het is onhandig in gebruik. Tot je in de gaten hebt hoe te gebruiken (ik smeer blokje over mijn hoofd en de punten doe ik met sop wat ik met het blokje in mijn handen smeer).
Mijn haar is zacht!Het ruikt lekker!
Het glanst!
![]()
Must have de volgende order!
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:28 schreef Breathtaking het volgende:
Gebruiken jullie ook wel eens douchegelletjes in je haar om het lekker te laten ruiken? Ik deed het een keer met Sonic Death Monkey en dat stonk
maar omdat die douchegel gewoon stinkt
maar het werkte wel..
Welke douchegel is hier nog meer geschikt voor?
Snow Fairyquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:28 schreef Breathtaking het volgende:
Gebruiken jullie ook wel eens douchegelletjes in je haar om het lekker te laten ruiken? Ik deed het een keer met Sonic Death Monkey en dat stonk
maar omdat die douchegel gewoon stinkt
maar het werkte wel..
Welke douchegel is hier nog meer geschikt voor?
ooh mooie kleurquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:07 schreef GotC het volgende:
Oh ja! Ik had nog foto's beloofd van m'n Caca Brun!
Voor (lichtbruin dus..):
[ link | afbeelding ]
Na:
[ link | afbeelding ]
Ja dat weet ikquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:06 schreef GotC het volgende:
Taai Taai is heeerlijkMaarr..een seizoensgebonden product
Dus je kan m pas weer kopen rond Sinterklaas.. (en alleen in NL volgens mij)
Bij ons is moederdag pas in mei en in de UK a.s. zondag. Dus ik vrees dat wij nog langer moeten wachten..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:31 schreef Tamashii het volgende:
wanneer komen de moederdag producten? :/
Ghihihi, ik las echt ik heb hem in de kast van mijn double fast fuck laten liggenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:46 schreef douche-eendje het volgende:
KarmaIk heb in de lades van mijn kast double fast luck liggen, nu ruikt mijn ondergoed naar karma.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ghihihi, ik las echt ik heb hem in de kast van mijn double fast fuck laten liggen!
Ik ook.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ghihihi, ik las echt ik heb hem in de kast van mijn double fast fuck laten liggen!
Waar ruikt karma naar dan? Ik kom er maar niet achter....quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:59 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik ook.
Oh, en ik vind Karma haske viessss, maar dat mag ik niet zeggen van Mirjam.
Ja, probeer maar eens een geur te omschrijven...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:04 schreef jora23 het volgende:
[..]
Waar ruikt karma naar dan? Ik kom er maar niet achter....
Je moet maar zo denken dan: Jij bent geen van dertien in een dozijnquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:09 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ja, probeer maar eens een geur te omschrijven...
Beetje een scherpe sinaasappellucht met nog iets wat ik niet thuis kan brengen.
Maar het is hun nr.1 seller qua geurlijn, dus waarschijnlijk ligt het gewoon aan mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |