Ik denk dat jij het niet helemaal begrijpt. De HEMA heeft toch ook niet in de etalage een bord staan waarop staat 'dit is een winkel waar je pannen kunt kopen en sokken oh en foto's ontwikkelen doen we ook'. De geur lijkt me bij Lush al genoeg zeggen over wat je er zoal kunt kopen en die enorme slogan is niet bedoeld om mensen die geen flauw idee hebben naar binnen te trekken. Daar hebben ze andere acties voor. Deze is om mensen die al wel eens binnen zijn geweest over te halen weer eens binnen te komen en wat te kopen, het is voor mensen die Lush als een net-te-dure luxe zien, die denken dan oh als ik nu koop heb ik meer waar voor mn geld. Net zoals HEMA soms ook etalage vullende borden heeft met OPRUIMING. En V&D ook. En Douglas. En eigenlijk iedere andere winkel wel. Ik snap niet waarom je van Lush ineens verwacht dat ze geen marketingstrategieen en salestechnieken gebruiken, het is gewoon een winkel hoor, geen charitatieve instelling.quote:Op woensdag 17 februari 2010 00:08 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Je begrijpt m'n punt niet helemaal: behalve dat het nog discutabel is of het positief is om ergens gratis iets bij te krijgen, ging het mij er om dat niet duidelijk was wat voor winkel het was, maar alleen die slogan heel groot voor het raam hing.
Het lijkt mij normaler dat een winkel eerst bezoekers krijgt op basis van wat voor winkel het is: een cd-winkel voor mensen die een cd willen kopen, een supermarkt voor mensen die levensmiddelen willen kopen, een cosmetica-winkel voor mensen die cosmetica willen kopen...dat kon je er niet aan zien. Maar wel die grote slogan, waarmee ze mensen naar binnen proberen te lokken. Ze suggereren dus iedereen naar binnen te willen hebben om iets te verkopen, ook al heeft diegene helemaal geen behoefte/benodigdheid aan cosmetica?
Ik vind het allemaal leuk spul hoor, maar ik vind het niet zo cool als je serieus op die manier je klanten krijgt of probeert te krijgen. Door maar te beloven ze gratis stuff in hun handen te duwen, maakt niet uit wat, die die klanten bovendien nog helemaal niet nodig hadden voor ze van het bestaan afwisten.
oooh, heerlijk!quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:34 schreef knorretje het volgende:
ik was jullie kwijt !!
dus bij deze een tvp.
Wisten jullie overigens dat jullie een compleet gezin 'verslaafd' hebben gemaakt aan de lush ?? we gaan vrijdag op vakantie (en hebben dan voor 6 avonden een bad!!!) dus moest er even wat doucheartikelen meegenomen worden door iedereen.....
Het resultaat wat ingepakt moet worden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Eerder kon ik alle spullen die mee moesten kwijt in het koffertje en het blik, nu met lush is voorbij en moet ik een grotere koffer aan gaan schaffen vrees ik, al zou ik natuurlijk de flessen kunnen overschenken in kleinere verpakkingen)
(ow en voor als jullie dachten dat de badkamer hier dan wel leeg zou zijn, moet ik jullie teleurstellen, ook daar staat nog een zwikkie, want we moeten de komende dagen natuurlijk ook nog voort kunnen, maar dat hoefde niet ingepakt te worden.)
Goed bezig Knor!quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:34 schreef knorretje het volgende:
ik was jullie kwijt !!
dus bij deze een tvp.
Wisten jullie overigens dat jullie een compleet gezin 'verslaafd' hebben gemaakt aan de lush ?? we gaan vrijdag op vakantie (en hebben dan voor 6 avonden een bad!!!) dus moest er even wat doucheartikelen meegenomen worden door iedereen.....
Het resultaat wat ingepakt moet worden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Eerder kon ik alle spullen die mee moesten kwijt in het koffertje en het blik, nu met lush is voorbij en moet ik een grotere koffer aan gaan schaffen vrees ik, al zou ik natuurlijk de flessen kunnen overschenken in kleinere verpakkingen)
(ow en voor als jullie dachten dat de badkamer hier dan wel leeg zou zijn, moet ik jullie teleurstellen, ook daar staat nog een zwikkie, want we moeten de komende dagen natuurlijk ook nog voort kunnen, maar dat hoefde niet ingepakt te worden.)
edit: de kids hebben zelf de badgevallen uitgekozen en tja smaken verschillen en ze willen niet alle dagen tegelijk in bad, dus tja dan gaat het snel en heb je meerderen voor 1 dag nodig (het is dan ook maar goed dat het gelukkig niet altijd vakantie is en dat ze dat dan van me mogen)
Ik doe ongeveer 8x met een Buffy of Aqua Mirabilis als ik me helemaal scrub. Met een suikerscrub doe ik 2x. Sandstone vond ik niet scrubbig genoeg eerlijk gezegd en te uitdrogend, en bij RRR blijft al het zout onderin zitten dus ook niet prettig.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:37 schreef Maria2.0 het volgende:
You snap the whip is écht te grof voor mijn huidje helaas....Ik baal want hij ruikt zo zalig!
Ik wil wel graag een scrub maar liefst niet een butter omdat ik toch merk dat ze sneller op gaan dan ik wil. Zou Sandstone goed werken als scrub? Ik wil hem echt als scrub gebruiken en niet zozeer als zeep. Goed doorsmeren dus. Is dat wat? Ik vind rub rub rub niet lekker ruiken namelijk en de sugarscrubs gaan volgens mij helemaal snel op.
daar ben ik bang voor. ik heb gemakkelijk uitslag.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:03 schreef Dipkip het volgende:
Bij mijn gevoelige huid kan het goed zolang gevoelig niet over gaat in uitslag, wat het soms doet. Wel heb ik daarna een goeie lotion of massage bar nodig.
Godiva (en haar broertje Flying Fox) ruiken echt smerig. Vind ik.quote:
Ik laat ze gewoon in het papiertje zitten met een plastic zakje eromheen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:36 schreef MevrouwFlodder het volgende:
Ik heb gisteren mijn haar gedaan met Caca Rouge henna, maar ik heb een paar blokjes over. Hoe kan ik die het best bewaren?
Okee, die kan ik dus ook gewoon op kamertemperatuur bewaren? Had ergens allerlei wilde verhalen gelezen over invriezen en zo, maar dat hoeft dus niet? En hoe lang kun je het ongeveer bewaren op deze manier?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:40 schreef Cat22 het volgende:
(en haar broertje Flying Fox) ruiken echt smerig. Vind ik.![]()
[..]
Ik laat ze gewoon in het papiertje zitten met een plastic zakje eromheen.
de Flying Fox ruikt naar Eau de Cologne vind ik. die is allang op maar geen behofte om nieuwe te halen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Godiva (en haar broertje Flying Fox) ruiken echt smerig. Vind ik.![]()
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:15 schreef Maria2.0 het volgende:
Oh de soft coeur staat hier nog op de planning omdat hij zo zalig ruikt![]()
Het is gewoon een vrij gladde zeep als je hem koopt, maar al na een of twee keer gebruiken gaan die 'oats' die er in zitten uitsteken en wordt het dus vrij ruw/scrubberig. Wat mij betreft een beetje té dusquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:39 schreef Maria2.0 het volgende:
Oh Porridge scrubt dus ook? Hmm, even in gedachten houden dan, ik moet een gladde reet van mezelf vind ik
Vroeg ik me ook af, maar volgens mij wel.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:49 schreef Quirine het volgende:
Op mijn Jungle conditioner zit een flink stuk dat lijkt op marsepein. Het plakt ook.
Kan ik dit ook gebruiken voor mn haar?
Nope, ik blijf er bij dat jij m'n punt niet begrijpt. Maar t heeft niet zoveel zin om daar verder over te blijven discussieren, want zelfs als ik het aan je verstand krijg zul je vermoedelijk die geweldige Lush blijven verdedigen. Never mind.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:27 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het niet helemaal begrijpt. De HEMA heeft toch ook niet in de etalage een bord staan waarop staat 'dit is een winkel waar je pannen kunt kopen en sokken oh en foto's ontwikkelen doen we ook'. De geur lijkt me bij Lush al genoeg zeggen over wat je er zoal kunt kopen en die enorme slogan is niet bedoeld om mensen die geen flauw idee hebben naar binnen te trekken. Daar hebben ze andere acties voor. Deze is om mensen die al wel eens binnen zijn geweest over te halen weer eens binnen te komen en wat te kopen, het is voor mensen die Lush als een net-te-dure luxe zien, die denken dan oh als ik nu koop heb ik meer waar voor mn geld. Net zoals HEMA soms ook etalage vullende borden heeft met OPRUIMING. En V&D ook. En Douglas. En eigenlijk iedere andere winkel wel. Ik snap niet waarom je van Lush ineens verwacht dat ze geen marketingstrategieen en salestechnieken gebruiken, het is gewoon een winkel hoor, geen charitatieve instelling.
Hahaquote:Op woensdag 17 februari 2010 23:43 schreef nateke het volgende:
Heb een creditcard aangevraagd om bestellingen in de UK te kunnen doen.....
Nu ben je verloren!quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:43 schreef nateke het volgende:
Heb een creditcard aangevraagd om bestellingen in de UK te kunnen doen.....
Wat een leuk verhaal! Ik ken al best een aantal producten die jij noemt maar ben ook benieuwd naar andere dingen. Leuk om te zien welke producten bij elkaar bij jullie in de smaak vallen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:34 schreef knorretje het volgende:
Ik zal ook eens een stukje ratelen over hoe onze bevindingen hier zijn
the godmother zeep wint het bij alicia ook van alles, ze gebruikt hem het allerliefst en heel af en toe wisselt ze hem af met rockstar.
Danny vind Flying Fox ook erg meurenstinken en kon ook geen cocos ruiken in de I should coco. Hij heeft zelf laatst uit de proefjes de whoosh opgeduikelt dat rook in het proefpotje wel lekker zei die en onder de douche wist hij opeens waar hij naar rook: een wandelend citronella kaarsje![]()
De volgende die hij gaat proberen is Freeze.
Jayden had van mij die sunny hunny soap geval gekregen met die drie stukken zeep er in en het bruine zeepje is erg favoriet bij hem (we weten alleen nog niet welke dat nu dus ismaar hij kan nog even voort. Hij gebruikt ook erg graag het stukje van Shmoopy. De honey i washed the kids is onder de kinderen erg inpopulair maar ik vind het prima te gebruiken als tussendoor zeep in de keuken, wc bezoek etc. De love zeep die alicia vanwege het hartje wilde is de grootste flater tot nu toe, ze vind hem erg mooi, vond het eerst zonde hem te gebruiken, er uiteindelijk toch een stuk afgesneden voor d'r vind ze hem stinken
![]()
Onder de douche wordt er door hun gesopt met YYY, onze douche is beneden in de bijkeuken en terwijl zij douchen doe ik de bovenboel en ondanks dat de deuren allemaal dicht zitten ruik ik boven nog de snoepjesfabriek. Het valt overigens niet aan te raden hem echt te proeven want dat is toch wel erg vies zijn ze achter gekomen.
De shampoo's bevallen ons reuze goed, alicia's haar is goed doorkambaar en pluist minder. ze gebruikt nu rehab shampoo nog omdat ze toch wel een opknapbeurtje kon gebruiken, retreat vond ze niet fijn dus daar heb ik american cream voor in de plaats genomen, de retreat maak ik dan wel weer op.
Kwa creme's waren we vooral op zoek naar iets voor Danny, nou is het nog te vroeg om er een oordeel over te geven, we hebben zowel de helping hands in huis als de dream cream. die laatste pot wordt regelmatig geplunderd door iedereen die de pot ziet staan, dat lijkt me op zich een goed teken.
de lipbalsems bevallen niet, ze smeren niet lekker en iedereen mijd ze en pakt gewoon de purol.
Het potje snowfairy van dipkip wordt trouw dagelijks gebruikt en ik heb haar nog niet anders ruikend dan toen ze wegging terug gehad van school, dus die missie is geslaagd. Wel heb ik nu als er meisjes meekomen een explosie op een gegeven moment van de geur in drie of meervoud, want tja ze moeten wel lekker ruiken als ze zich aan het verkleden zijn.
de massage bars: heavenilli is goed gekeurd door ons beiden, de mange too moeten we nog proberen, de Soft Coeur was helemaal niet lekker en hoef ik ook niet meer van mijn wederhelft aan te schaffen. De kids krijgen (bijna) elk weekend van me strawberry feels forever na een uitgebreide schropbeurt (zaterdag scouting dag hier) en dan hup in schone pyjama en schoon bed, een dag soms zelfs 2 erna ruik je als je ze in bed stopt nog een beetje de geur. Lekker spul als je van zoet en aarbeien houdt.
Al met al zijn wij tot nu toe dik tevreden over lush, we hebben nog lang niet alles getest en geprobeerd, maar daar hebben we vast komende vakantie genoeg tijd voor.
Als het goed is wel jaquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:54 schreef Tamashii het volgende:
bonnen? Kun je een Lush cadeaubon krijgen?
Ja want we kunnen het niet gewoon oneens zijn, dat komt dan doordat ik gebrainwashed benquote:Op donderdag 18 februari 2010 08:54 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Nope, ik blijf er bij dat jij m'n punt niet begrijpt. Maar t heeft niet zoveel zin om daar verder over te blijven discussieren, want zelfs als ik het aan je verstand krijg zul je vermoedelijk die geweldige Lush blijven verdedigen. Never mind.
Oh my! -krijgt ingenieuze ingeving voor volgende verjaardag-.quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 08:54 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Nope, ik blijf er bij dat jij m'n punt niet begrijpt. Maar t heeft niet zoveel zin om daar verder over te blijven discussieren, want zelfs als ik het aan je verstand krijg zul je vermoedelijk die geweldige Lush blijven verdedigen. Never mind.
Heb je Dark Angels al eens geprobeerd? Hij heeft een aardige scrub, dus misschien vindt je huidje dat niet zo fijn, maar voor een gemengde tot vette huid is hij prima. Hij verzorgt goed en ik heb een babyzacht velletje.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:45 schreef shmoopy het volgende:
Knor, wat leuk die review, en sorry dat we je verslaafd hebben gemaakt.
Ik hoor iedereen over AOBS, voor welke huid gebruiken jullie die?
Ik heb een gemengde en gevoelige huid en had daarom Ultra Bland gekocht, maar die is zo baggervet dat ik er puistjes van leek te krijgen.
Maar dat is al sinds de zomer dat ik ermee stopte, en ik heb nu steeds wel ergens een pukkeltje, en dat terwijl ik altijd zo'n mooi huidje had.
Ik doe al braaf elke dag Fresh Farmacy, maar misschien moet ik AOBS maar eens proberen?
Nu. Want je hebt die proefjes NODIG!quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:10 schreef shmoopy het volgende:
Okee, bedankt voor de reacties, ladies, ik ga bij mijn volgende bestelling een proefje vragen.
Hmm, wanneer zal ik weer eens bestellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |