abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78090850
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 00:08 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Je begrijpt m'n punt niet helemaal: behalve dat het nog discutabel is of het positief is om ergens gratis iets bij te krijgen, ging het mij er om dat niet duidelijk was wat voor winkel het was, maar alleen die slogan heel groot voor het raam hing.
Het lijkt mij normaler dat een winkel eerst bezoekers krijgt op basis van wat voor winkel het is: een cd-winkel voor mensen die een cd willen kopen, een supermarkt voor mensen die levensmiddelen willen kopen, een cosmetica-winkel voor mensen die cosmetica willen kopen...dat kon je er niet aan zien. Maar wel die grote slogan, waarmee ze mensen naar binnen proberen te lokken. Ze suggereren dus iedereen naar binnen te willen hebben om iets te verkopen, ook al heeft diegene helemaal geen behoefte/benodigdheid aan cosmetica?
Ik vind het allemaal leuk spul hoor, maar ik vind het niet zo cool als je serieus op die manier je klanten krijgt of probeert te krijgen. Door maar te beloven ze gratis stuff in hun handen te duwen, maakt niet uit wat, die die klanten bovendien nog helemaal niet nodig hadden voor ze van het bestaan afwisten .
Ik denk dat jij het niet helemaal begrijpt. De HEMA heeft toch ook niet in de etalage een bord staan waarop staat 'dit is een winkel waar je pannen kunt kopen en sokken oh en foto's ontwikkelen doen we ook'. De geur lijkt me bij Lush al genoeg zeggen over wat je er zoal kunt kopen en die enorme slogan is niet bedoeld om mensen die geen flauw idee hebben naar binnen te trekken. Daar hebben ze andere acties voor. Deze is om mensen die al wel eens binnen zijn geweest over te halen weer eens binnen te komen en wat te kopen, het is voor mensen die Lush als een net-te-dure luxe zien, die denken dan oh als ik nu koop heb ik meer waar voor mn geld. Net zoals HEMA soms ook etalage vullende borden heeft met OPRUIMING. En V&D ook. En Douglas. En eigenlijk iedere andere winkel wel. Ik snap niet waarom je van Lush ineens verwacht dat ze geen marketingstrategieen en salestechnieken gebruiken, het is gewoon een winkel hoor, geen charitatieve instelling.
  woensdag 17 februari 2010 @ 10:37:49 #53
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_78091151
You snap the whip is écht te grof voor mijn huidje helaas....Ik baal want hij ruikt zo zalig!
Ik wil wel graag een scrub maar liefst niet een butter omdat ik toch merk dat ze sneller op gaan dan ik wil. Zou Sandstone goed werken als scrub? Ik wil hem echt als scrub gebruiken en niet zozeer als zeep. Goed doorsmeren dus. Is dat wat? Ik vind rub rub rub niet lekker ruiken namelijk en de sugarscrubs gaan volgens mij helemaal snel op.
L'Enfer, c'est les autres.
pi_78092765
ik was jullie kwijt !!

dus bij deze een tvp.

Wisten jullie overigens dat jullie een compleet gezin 'verslaafd' hebben gemaakt aan de lush ?? we gaan vrijdag op vakantie (en hebben dan voor 6 avonden een bad!!!) dus moest er even wat doucheartikelen meegenomen worden door iedereen.....

Het resultaat wat ingepakt moet worden:

(Eerder kon ik alle spullen die mee moesten kwijt in het koffertje en het blik, nu met lush is voorbij en moet ik een grotere koffer aan gaan schaffen vrees ik, al zou ik natuurlijk de flessen kunnen overschenken in kleinere verpakkingen)

(ow en voor als jullie dachten dat de badkamer hier dan wel leeg zou zijn, moet ik jullie teleurstellen, ook daar staat nog een zwikkie, want we moeten de komende dagen natuurlijk ook nog voort kunnen, maar dat hoefde niet ingepakt te worden.)

edit: de kids hebben zelf de badgevallen uitgekozen en tja smaken verschillen en ze willen niet alle dagen tegelijk in bad, dus tja dan gaat het snel en heb je meerderen voor 1 dag nodig (het is dan ook maar goed dat het gelukkig niet altijd vakantie is en dat ze dat dan van me mogen)
pi_78092814
wow knorretje, dat is best veel.

m'n eerste LUSH-ervaring was in Köln.
Werewolf
pi_78092863
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 11:34 schreef knorretje het volgende:
ik was jullie kwijt !!

dus bij deze een tvp.

Wisten jullie overigens dat jullie een compleet gezin 'verslaafd' hebben gemaakt aan de lush ?? we gaan vrijdag op vakantie (en hebben dan voor 6 avonden een bad!!!) dus moest er even wat doucheartikelen meegenomen worden door iedereen.....

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Eerder kon ik alle spullen die mee moesten kwijt in het koffertje en het blik, nu met lush is voorbij en moet ik een grotere koffer aan gaan schaffen vrees ik, al zou ik natuurlijk de flessen kunnen overschenken in kleinere verpakkingen)

(ow en voor als jullie dachten dat de badkamer hier dan wel leeg zou zijn, moet ik jullie teleurstellen, ook daar staat nog een zwikkie, want we moeten de komende dagen natuurlijk ook nog voort kunnen, maar dat hoefde niet ingepakt te worden.)
oooh, heerlijk!
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_78093446
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 11:34 schreef knorretje het volgende:
ik was jullie kwijt !!

dus bij deze een tvp.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

edit: de kids hebben zelf de badgevallen uitgekozen en tja smaken verschillen en ze willen niet alle dagen tegelijk in bad, dus tja dan gaat het snel en heb je meerderen voor 1 dag nodig (het is dan ook maar goed dat het gelukkig niet altijd vakantie is en dat ze dat dan van me mogen)
Goed bezig Knor!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_78094126
Wauw knor, heerlijk!!
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 10:37 schreef Maria2.0 het volgende:
You snap the whip is écht te grof voor mijn huidje helaas....Ik baal want hij ruikt zo zalig!
Ik wil wel graag een scrub maar liefst niet een butter omdat ik toch merk dat ze sneller op gaan dan ik wil. Zou Sandstone goed werken als scrub? Ik wil hem echt als scrub gebruiken en niet zozeer als zeep. Goed doorsmeren dus. Is dat wat? Ik vind rub rub rub niet lekker ruiken namelijk en de sugarscrubs gaan volgens mij helemaal snel op.
Ik doe ongeveer 8x met een Buffy of Aqua Mirabilis als ik me helemaal scrub. Met een suikerscrub doe ik 2x. Sandstone vond ik niet scrubbig genoeg eerlijk gezegd en te uitdrogend, en bij RRR blijft al het zout onderin zitten dus ook niet prettig.
pi_78106999
Je zou als srubbie ook porridge soap kunnen gebruiken. Of Ocean Salt, die ruikt zo lekker
"After a stressful day, let your worries float away. An easy way to cope....is to grab a bar of soap. Or even a bubble bar, and your problems will drift far. So, when seeking peace and hush, whizz down to your local Lush =)"
pi_78107085
mag een scrub op een gevoelige huid?
Werewolf
pi_78107230
tsja, als je een lichte srub gebruikt en heel zachtjes scubt, dan moet het best kunnen denk ik
"After a stressful day, let your worries float away. An easy way to cope....is to grab a bar of soap. Or even a bubble bar, and your problems will drift far. So, when seeking peace and hush, whizz down to your local Lush =)"
pi_78108029
Bij mijn gevoelige huid kan het goed zolang gevoelig niet over gaat in uitslag, wat het soms doet. Wel heb ik daarna een goeie lotion of massage bar nodig.
  woensdag 17 februari 2010 @ 18:23:50 #63
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_78108678
Ik ga gewoon een stukje Sandstone proberen en dan merk ik het vanzelf wel. Ik scrub mezelf normaal nooit namelijk dus ik wil even low budget beginnen (of is dat heel krenterig )
Ik was trouwens helemaal voor het kopen van shampoobars maar Ultimate shine droogt mijn haar uit en ik vond de meesten stinken, zeker Godiva
Ik had nog een irischeque en heb bij de Tuinen van Inecto kokosshampoo en conditioner meegenomen. Als dat bevalt bestel ik over een poosje Trichomania in combinatie met de conditioner van de tuinen.
pi_78109385
Ik vond Godiva ook zo stinken
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_78109531
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 18:03 schreef Dipkip het volgende:
Bij mijn gevoelige huid kan het goed zolang gevoelig niet over gaat in uitslag, wat het soms doet. Wel heb ik daarna een goeie lotion of massage bar nodig.
daar ben ik bang voor. ik heb gemakkelijk uitslag.
Werewolf
pi_78111506
Ik heb gisteren mijn haar gedaan met Caca Rouge henna, maar ik heb een paar blokjes over. Hoe kan ik die het best bewaren?
pi_78111663
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 18:43 schreef automatic_ het volgende:
Ik vond Godiva ook zo stinken
Godiva (en haar broertje Flying Fox) ruiken echt smerig. Vind ik.
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 19:36 schreef MevrouwFlodder het volgende:
Ik heb gisteren mijn haar gedaan met Caca Rouge henna, maar ik heb een paar blokjes over. Hoe kan ik die het best bewaren?
Ik laat ze gewoon in het papiertje zitten met een plastic zakje eromheen.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_78111887
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 19:40 schreef Cat22 het volgende:

(en haar broertje Flying Fox) ruiken echt smerig. Vind ik.
[..]

Ik laat ze gewoon in het papiertje zitten met een plastic zakje eromheen.
Okee, die kan ik dus ook gewoon op kamertemperatuur bewaren? Had ergens allerlei wilde verhalen gelezen over invriezen en zo, maar dat hoeft dus niet? En hoe lang kun je het ongeveer bewaren op deze manier?
pi_78111989
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 19:40 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Godiva (en haar broertje Flying Fox) ruiken echt smerig. Vind ik.
de Flying Fox ruikt naar Eau de Cologne vind ik. die is allang op maar geen behofte om nieuwe te halen.

ik heb nu speciale zeep voor een gevoelige huid.
Werewolf
  woensdag 17 februari 2010 @ 19:50:59 #70
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_78112190
Flying Fox vind ik ook niet super. Ik vind YYY geweeeeeeeeeldig! Ik ben echt een extreme zoetekauw. Heb the Godmother liggen nu en in de toekomst komt er sowieso Rockstar bij
Ik wilde graag I should coco hebben maar ik rook er alleen maar sinaasappel in
  † In Memoriam † woensdag 17 februari 2010 @ 20:21:19 #71
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_78113769
Ik heb begrepen van een verkoopster uit het filiaal aan de Leidsestraat dat ze binnenkort meer V.I.P avonden gaan houden
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_78114487
Ik zal ook eens een stukje ratelen over hoe onze bevindingen hier zijn

the godmother zeep wint het bij alicia ook van alles, ze gebruikt hem het allerliefst en heel af en toe wisselt ze hem af met rockstar.

Danny vind Flying Fox ook erg meurenstinken en kon ook geen cocos ruiken in de I should coco. Hij heeft zelf laatst uit de proefjes de whoosh opgeduikelt dat rook in het proefpotje wel lekker zei die en onder de douche wist hij opeens waar hij naar rook: een wandelend citronella kaarsje De volgende die hij gaat proberen is Freeze.
Jayden had van mij die sunny hunny soap geval gekregen met die drie stukken zeep er in en het bruine zeepje is erg favoriet bij hem (we weten alleen nog niet welke dat nu dus is maar hij kan nog even voort. Hij gebruikt ook erg graag het stukje van Shmoopy. De honey i washed the kids is onder de kinderen erg inpopulair maar ik vind het prima te gebruiken als tussendoor zeep in de keuken, wc bezoek etc. De love zeep die alicia vanwege het hartje wilde is de grootste flater tot nu toe, ze vind hem erg mooi, vond het eerst zonde hem te gebruiken, er uiteindelijk toch een stuk afgesneden voor d'r vind ze hem stinken

Onder de douche wordt er door hun gesopt met YYY, onze douche is beneden in de bijkeuken en terwijl zij douchen doe ik de bovenboel en ondanks dat de deuren allemaal dicht zitten ruik ik boven nog de snoepjesfabriek. Het valt overigens niet aan te raden hem echt te proeven want dat is toch wel erg vies zijn ze achter gekomen.

De shampoo's bevallen ons reuze goed, alicia's haar is goed doorkambaar en pluist minder. ze gebruikt nu rehab shampoo nog omdat ze toch wel een opknapbeurtje kon gebruiken, retreat vond ze niet fijn dus daar heb ik american cream voor in de plaats genomen, de retreat maak ik dan wel weer op.

Kwa creme's waren we vooral op zoek naar iets voor Danny, nou is het nog te vroeg om er een oordeel over te geven, we hebben zowel de helping hands in huis als de dream cream. die laatste pot wordt regelmatig geplunderd door iedereen die de pot ziet staan, dat lijkt me op zich een goed teken.

de lipbalsems bevallen niet, ze smeren niet lekker en iedereen mijd ze en pakt gewoon de purol.

Het potje snowfairy van dipkip wordt trouw dagelijks gebruikt en ik heb haar nog niet anders ruikend dan toen ze wegging terug gehad van school, dus die missie is geslaagd. Wel heb ik nu als er meisjes meekomen een explosie op een gegeven moment van de geur in drie of meervoud, want tja ze moeten wel lekker ruiken als ze zich aan het verkleden zijn.

de massage bars: heavenilli is goed gekeurd door ons beiden, de mange too moeten we nog proberen, de Soft Coeur was helemaal niet lekker en hoef ik ook niet meer van mijn wederhelft aan te schaffen. De kids krijgen (bijna) elk weekend van me strawberry feels forever na een uitgebreide schropbeurt (zaterdag scouting dag hier) en dan hup in schone pyjama en schoon bed, een dag soms zelfs 2 erna ruik je als je ze in bed stopt nog een beetje de geur. Lekker spul als je van zoet en aarbeien houdt.

Al met al zijn wij tot nu toe dik tevreden over lush, we hebben nog lang niet alles getest en geprobeerd, maar daar hebben we vast komende vakantie genoeg tijd voor.
pi_78116557
Hoi!

Ik ken Lush sinds juli vorig jaar en heb inmiddels al een aardig stash-je.
Wat een leuk idee om Strawberry Feels voor je kids te gebruiken. Ga ik ook eens uitproberen op mijn dochter van bijna 4. Ze doucht al met snowfairy af en toe, maar inderdaad om af en toe lekker in te smeren, lijkt me Strawberry feels een leuk plan.

Oh en tvp natuurlijk...

(Lees al jaren Fok! en had ooit in de oertijd een account, maar nu opnieuw aangemeld).
  woensdag 17 februari 2010 @ 21:15:07 #74
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_78116585
Oh de soft coeur staat hier nog op de planning omdat hij zo zalig ruikt
Ik heb ook alle douchegels geroken...Happy hippy gaat wel, Tramp is too much, RRR is vies, FF is raar, Olive Branch vind ik wel lekker en YYY is ge-wel-dig!
Denk dat ik Olive Branch ooit nog wel koop. Vriendinnetje ging weg met Tramp en HH.
pi_78116988
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:15 schreef Maria2.0 het volgende:
Oh de soft coeur staat hier nog op de planning omdat hij zo zalig ruikt

Wij vonden hem ook lekker ruiken, maar hij is vrij zwaar van geur uiteindelijk (tenminste vonden wij) en hij plakt erg maar vooral lang!! zorg dat er geen (katten)haren, pluisjes of wat dan ook in de buurt komt want geheid het blijft plakken. Hadden we met de heavenilli en de strawberry totaal geen last van.
  woensdag 17 februari 2010 @ 21:32:48 #76
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_78117414
Hmm...Wij hebben rondvliegend hondenhaar...Ik was juist op zoek naar alles wat naar HIWTK ruikt. Ik blijf maar aan die zeep snuffen en hij is al bijna op ook! In nog geen 3 weken!
Solid perfume vond ik dan weer iets too much. Trouwens, die Turkish Delight....Mijn god die ruikt zalig!
Oh en Spacegirl is ook errug lekker, jammer van de glitters.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 17 februari 2010 @ 21:37:14 #77
163650 Greys
pi_78117658
Knorretje, Freeze is hier een favoriet bij Heer Greys in elk geval!
Benieuwd wat Danny daarvan vindt!

Ik ben helemaal into the Porridge soap, daar blijf ik maar aan ruiken
Vind het alleen een nadeel dat hij na een tijdje wel érg scrubberig wordt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 17 februari 2010 @ 21:39:06 #78
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_78117769
Oh Porridge scrubt dus ook? Hmm, even in gedachten houden dan, ik moet een gladde reet van mezelf vind ik
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 17 februari 2010 @ 21:41:37 #79
163650 Greys
pi_78117923
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:39 schreef Maria2.0 het volgende:
Oh Porridge scrubt dus ook? Hmm, even in gedachten houden dan, ik moet een gladde reet van mezelf vind ik
Het is gewoon een vrij gladde zeep als je hem koopt, maar al na een of twee keer gebruiken gaan die 'oats' die er in zitten uitsteken en wordt het dus vrij ruw/scrubberig. Wat mij betreft een beetje té dus

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_78118347
Op mijn Jungle conditioner zit een flink stuk dat lijkt op marsepein. Het plakt ook.
Kan ik dit ook gebruiken voor mn haar?
pi_78119088
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:49 schreef Quirine het volgende:
Op mijn Jungle conditioner zit een flink stuk dat lijkt op marsepein. Het plakt ook.
Kan ik dit ook gebruiken voor mn haar?
Vroeg ik me ook af, maar volgens mij wel.
Ik gebruik een klein blokje Jungle en zeep m'n handen daarmee in en dan m'n haar.
Dat zachte deel "doet" dus gewoon mee.
  woensdag 17 februari 2010 @ 22:05:27 #82
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_78119179
Lijkt me wel, denk niet dat ze stukken in een product gaan doen die je niet kan gebruiken.
Werkt Jungle wel fijn trouwens? Blijf toch een sucker voor die solid zooi.
pi_78119684
Dunno!

Ik ga er vanavond mee onder de douche.
En de solid conditioners en shampoo's blijven mij ook fascineren.
Vooral hoe erg Squeaky Green kan schuimen.!
pi_78123692
Heb een creditcard aangevraagd om bestellingen in de UK te kunnen doen.....
  donderdag 18 februari 2010 @ 08:54:38 #85
139230 El_Chica_Del_Fuego
Nee, ik wil geen Mac }:|
pi_78129299
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 10:27 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik denk dat jij het niet helemaal begrijpt. De HEMA heeft toch ook niet in de etalage een bord staan waarop staat 'dit is een winkel waar je pannen kunt kopen en sokken oh en foto's ontwikkelen doen we ook'. De geur lijkt me bij Lush al genoeg zeggen over wat je er zoal kunt kopen en die enorme slogan is niet bedoeld om mensen die geen flauw idee hebben naar binnen te trekken. Daar hebben ze andere acties voor. Deze is om mensen die al wel eens binnen zijn geweest over te halen weer eens binnen te komen en wat te kopen, het is voor mensen die Lush als een net-te-dure luxe zien, die denken dan oh als ik nu koop heb ik meer waar voor mn geld. Net zoals HEMA soms ook etalage vullende borden heeft met OPRUIMING. En V&D ook. En Douglas. En eigenlijk iedere andere winkel wel. Ik snap niet waarom je van Lush ineens verwacht dat ze geen marketingstrategieen en salestechnieken gebruiken, het is gewoon een winkel hoor, geen charitatieve instelling.
Nope, ik blijf er bij dat jij m'n punt niet begrijpt. Maar t heeft niet zoveel zin om daar verder over te blijven discussieren, want zelfs als ik het aan je verstand krijg zul je vermoedelijk die geweldige Lush blijven verdedigen. Never mind.
*Think outside the box*
pi_78135955
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 23:43 schreef nateke het volgende:
Haha
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  donderdag 18 februari 2010 @ 13:41:40 #87
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_78137228
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 23:43 schreef nateke het volgende:
Nu ben je verloren!

Na mijn bezoekje in Haarlem dinsdag en het feit dat ik me zo netjes had ingehouden met kopen heeft mijn schat me beloond met een bedragje om te spenderen aan Lush (dat, en ik hoorde gister dat ik een financiële issue heb "gewonnen").
Ik heb dus gisteravond besteld
De score is:
Karma SP voor vriendinnetje
Waylander Rhassoul voor manlief (die wilde ook een zeepje en vindt patchouli lekker ruiken)
Yummy yummy yummy
Sandstone
AOBS
Nieuw stuk HIWTK
Mask of Magnaminty voor manlief en mezelf
Aromarant

Heb gevraagd of ze er een proefje Buffy bij willen doen, dan kan ik die ook even proberen want ik zoek toch wel een goeie scrub.
Ik vraag voor mijn verjaardag sowieso bonnen aan ouders en misschien oma dus dan kan ik minimaal 50 euro verbrassen bij de dames in Haarlem.
pi_78139032
Ik weet het ...
pi_78139615
bonnen? Kun je een Lush cadeaubon krijgen?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  donderdag 18 februari 2010 @ 14:56:57 #90
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_78139725
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 20:34 schreef knorretje het volgende:
Ik zal ook eens een stukje ratelen over hoe onze bevindingen hier zijn

the godmother zeep wint het bij alicia ook van alles, ze gebruikt hem het allerliefst en heel af en toe wisselt ze hem af met rockstar.

Danny vind Flying Fox ook erg meurenstinken en kon ook geen cocos ruiken in de I should coco. Hij heeft zelf laatst uit de proefjes de whoosh opgeduikelt dat rook in het proefpotje wel lekker zei die en onder de douche wist hij opeens waar hij naar rook: een wandelend citronella kaarsje De volgende die hij gaat proberen is Freeze.
Jayden had van mij die sunny hunny soap geval gekregen met die drie stukken zeep er in en het bruine zeepje is erg favoriet bij hem (we weten alleen nog niet welke dat nu dus is maar hij kan nog even voort. Hij gebruikt ook erg graag het stukje van Shmoopy. De honey i washed the kids is onder de kinderen erg inpopulair maar ik vind het prima te gebruiken als tussendoor zeep in de keuken, wc bezoek etc. De love zeep die alicia vanwege het hartje wilde is de grootste flater tot nu toe, ze vind hem erg mooi, vond het eerst zonde hem te gebruiken, er uiteindelijk toch een stuk afgesneden voor d'r vind ze hem stinken

Onder de douche wordt er door hun gesopt met YYY, onze douche is beneden in de bijkeuken en terwijl zij douchen doe ik de bovenboel en ondanks dat de deuren allemaal dicht zitten ruik ik boven nog de snoepjesfabriek. Het valt overigens niet aan te raden hem echt te proeven want dat is toch wel erg vies zijn ze achter gekomen.

De shampoo's bevallen ons reuze goed, alicia's haar is goed doorkambaar en pluist minder. ze gebruikt nu rehab shampoo nog omdat ze toch wel een opknapbeurtje kon gebruiken, retreat vond ze niet fijn dus daar heb ik american cream voor in de plaats genomen, de retreat maak ik dan wel weer op.

Kwa creme's waren we vooral op zoek naar iets voor Danny, nou is het nog te vroeg om er een oordeel over te geven, we hebben zowel de helping hands in huis als de dream cream. die laatste pot wordt regelmatig geplunderd door iedereen die de pot ziet staan, dat lijkt me op zich een goed teken.

de lipbalsems bevallen niet, ze smeren niet lekker en iedereen mijd ze en pakt gewoon de purol.

Het potje snowfairy van dipkip wordt trouw dagelijks gebruikt en ik heb haar nog niet anders ruikend dan toen ze wegging terug gehad van school, dus die missie is geslaagd. Wel heb ik nu als er meisjes meekomen een explosie op een gegeven moment van de geur in drie of meervoud, want tja ze moeten wel lekker ruiken als ze zich aan het verkleden zijn.

de massage bars: heavenilli is goed gekeurd door ons beiden, de mange too moeten we nog proberen, de Soft Coeur was helemaal niet lekker en hoef ik ook niet meer van mijn wederhelft aan te schaffen. De kids krijgen (bijna) elk weekend van me strawberry feels forever na een uitgebreide schropbeurt (zaterdag scouting dag hier) en dan hup in schone pyjama en schoon bed, een dag soms zelfs 2 erna ruik je als je ze in bed stopt nog een beetje de geur. Lekker spul als je van zoet en aarbeien houdt.

Al met al zijn wij tot nu toe dik tevreden over lush, we hebben nog lang niet alles getest en geprobeerd, maar daar hebben we vast komende vakantie genoeg tijd voor.
Wat een leuk verhaal! Ik ken al best een aantal producten die jij noemt maar ben ook benieuwd naar andere dingen. Leuk om te zien welke producten bij elkaar bij jullie in de smaak vallen.
In Sunny Hunny zit Honey I Washed The Kids, Happy en Karma zeep. De donkere is dan denk ik Karma.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
  donderdag 18 februari 2010 @ 15:22:07 #91
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_78140683
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 14:54 schreef Tamashii het volgende:
bonnen? Kun je een Lush cadeaubon krijgen?
Als het goed is wel ja
pi_78141642
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 08:54 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Nope, ik blijf er bij dat jij m'n punt niet begrijpt. Maar t heeft niet zoveel zin om daar verder over te blijven discussieren, want zelfs als ik het aan je verstand krijg zul je vermoedelijk die geweldige Lush blijven verdedigen. Never mind.
Ja want we kunnen het niet gewoon oneens zijn, dat komt dan doordat ik gebrainwashed ben mens je wil niet weten hoeveel kritiek ik al gespuid heb over Lush, ik vind alleen dit punt van jou volslagen onzin!
pi_78141679
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:22 schreef Maria2.0 het volgende:

[..]

Als het goed is wel ja
Oh my! -krijgt ingenieuze ingeving voor volgende verjaardag-.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_78149863
Knor, wat leuk die review, en sorry dat we je verslaafd hebben gemaakt.

Ik hoor iedereen over AOBS, voor welke huid gebruiken jullie die?
Ik heb een gemengde en gevoelige huid en had daarom Ultra Bland gekocht, maar die is zo baggervet dat ik er puistjes van leek te krijgen.
Maar dat is al sinds de zomer dat ik ermee stopte, en ik heb nu steeds wel ergens een pukkeltje, en dat terwijl ik altijd zo'n mooi huidje had.

Ik doe al braaf elke dag Fresh Farmacy, maar misschien moet ik AOBS maar eens proberen?
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_78149917
Oh, en ik was zondag op een verjaardag, bleek een vriendin gewoon al jaren Lush-fan te zijn!
Zonder dat ik het wist!
Tsk.
pi_78149987
* _Arual_ is wel happy met de lippenbalsem

Sinds ik die gebruik, heb ik geen koortslip meer gehad.
  donderdag 18 februari 2010 @ 19:28:20 #97
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_78151925
Ik heb een schilfer droog voorhoofd en wangen en vette neus en kin. Mij is AOBS aangeraden en het is za-lig! Het laat een ietwat vet laagje achter maar dat trekt later in. Als je een snel intrekkende dagcreme gebruikt (ik heb er eentje van de Tuinen nu, voor normaal tot gemengde huid die enorm snel intrekt) dan is het een gouden combi
  donderdag 18 februari 2010 @ 20:40:58 #98
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_78155654
bij mij is AOBS eerder te droog dan te vet. Maar het werkt perfect voor mij icm met Dream Cream
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_78156844
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 08:54 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:

[..]

Zo kun je een discussie ook afkappen ja.
pi_78156998
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 18:45 schreef shmoopy het volgende:
Knor, wat leuk die review, en sorry dat we je verslaafd hebben gemaakt.

Ik hoor iedereen over AOBS, voor welke huid gebruiken jullie die?
Ik heb een gemengde en gevoelige huid en had daarom Ultra Bland gekocht, maar die is zo baggervet dat ik er puistjes van leek te krijgen.
Maar dat is al sinds de zomer dat ik ermee stopte, en ik heb nu steeds wel ergens een pukkeltje, en dat terwijl ik altijd zo'n mooi huidje had.

Ik doe al braaf elke dag Fresh Farmacy, maar misschien moet ik AOBS maar eens proberen?
Heb je Dark Angels al eens geprobeerd? Hij heeft een aardige scrub, dus misschien vindt je huidje dat niet zo fijn, maar voor een gemengde tot vette huid is hij prima. Hij verzorgt goed en ik heb een babyzacht velletje.
Voordeel voor de luie Lushie: je kunt hem het beste ongeveer 2 maal per week gebruiken.
pi_78157002
Okee, bedankt voor de reacties, ladies, ik ga bij mijn volgende bestelling een proefje vragen.
Hmm, wanneer zal ik weer eens bestellen?
pi_78157040
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 21:10 schreef shmoopy het volgende:
Okee, bedankt voor de reacties, ladies, ik ga bij mijn volgende bestelling een proefje vragen.
Hmm, wanneer zal ik weer eens bestellen?
Nu. Want je hebt die proefjes NODIG!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')