Dames... Lush Legends... need we say more?
En heren, dit is ook voor jullie dé kans om jezelf onsterfelijk geliefd bij je verkering te maken!Lush!Lush is een jong, snelgroeiend cosmeticamerk met een eigenzinnige filosofie. Alle producten worden vers en met de hand gemaakt. Van over de hele wereld komen de beste etherische oliën. Iedere dag komen kratten vol verse groenten en fruit binnen in de fabriek. Allemaal om verwerkt te worden in een verzorgingslijn met spannende bruisballen, heerlijke crèmes en sensuele massage bars.
Veilige synthetische ingrediënten worden alleen gebruikt waar noodzakelijk. Lush is niet alleen grappig en creatief. 100% van hun collectie is geschikt voor vegetariërs, het overgrote deel zelfs voor veganisten. Er wordt absoluut niet op dieren getest en zoveel mogelijk producten worden onverpakt verkocht. Zo zijn ze niet alleen beter voor jou, maar ook voor onze planeet!
DE PRIJSVRAAGLush is blij dat er op FOK! al zoveel mensen van hun producten houden. Om dit te belonen en om nog meer mensen op het bestaan van Lush te wijzen, mogen we
DE ULTIEME LUSH HOOFDPRIJS weggeven, namelijk
Lush Legends!Verder zijn er een prachtige 2e en 3e prijs, namelijk het pakket
Sweet and Dreamy.
De hoofdprijs:![]()
Lush Legends!
Over Lush Legends valt eigenlijk niet veel meer te zeggen dan de ingrediëntenlijst.
Een bestseller, met alle Lush bestsellers er in. Het ultieme cadeau voor jezelf. En als je er voor kiest om het weg te geven, dan win je daarmee ten minste tien jaar populariteit.
Lees hier meer over dit ultieme kadopakket!2e en 3e prijs:![]()
Sweet and Dreamy! Een geweldig cadeau.
Voor prinsesjes die zich het hele jaar speciaal willen voelen, en dat natuurlijk ook gewoon zijn!
Lees hier meer over Sweet and Dreamy!EN NU? HOE DOE IK MEE?Bedenk het voor jou ultieme doucheproduct!Omschrijf wat jouw ultieme Lush
doucheproduct zou zijn. LET OP:
iets dat nog niet in de collectie zit! Denk bijvoorbeeld aan een zeep met een bepaalde geur, kleur, werking, uiterlijk etc. Of een bepaalde douchegel. Of bedenk een geheel nieuw doucheproduct!
Zie hier de bestaande doucheproducten-collectie.Denk mee met Lush. Wie weet wordt het artikel wel in de collectie opgenomen!
WIE BEPAALT DAN WIE ER WINT?Dat doet Lush zelf! Zij gaan jullie ideeën doornemen en de winnaars aanwijzen.
Dus doe je best!
Crew mag meedoen, omdat Lush de winnaars kiest!TOT WANNEER KAN IK MEEDOEN EN WAAR LAAT IK MIJN ANTWOORD?Je kunt je idee mailen naar
lush@fok.nl tot en met 8 maart, ovv Lushactie en je FOK! username.

Succes!