abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78513969
Ik heb Creme Anglais en Turkish Delight Ze zijn zooo
Turkish Delight ruikt zo lekker fris en is zóó zacht! Eerst lekker insmeren en in laten trekken en daarna ben ik lekker in bad gesprongen....Jammer dat ik geen sauna heb want dat zou echt hemels zijn!! Me velletje was echt heel zacht en fris!
Daarna ingesmeert met Creme Anglais...zó das dus echt een luxe creme hoor! Hij trekt vrij gauw in en mijn huid blijft echt lang zacht! Je ruikt hem ook nog de hele dag. Ik moet zeggen dat toen ik hem in het potje rook, ik een beetje smitten idee kreeg...Maar op mijn huid ruikt ie heel anders! Erg lekker!
De prijs is maarrrrr uiteindelijk is het het wel waard
"After a stressful day, let your worries float away. An easy way to cope....is to grab a bar of soap. Or even a bubble bar, and your problems will drift far. So, when seeking peace and hush, whizz down to your local Lush =)"
pi_78514654
Via de UK gekocht, neem ik aan?
Echt onbetaalbaar duur, hoor, die Creme Anglaise.

Heb gisteren besteld en vergeten er een proefje van te vragen.
Lip Service, Celestial, Blue Skies, Tea Trea Water en een caca Marron.
Heel lief proefjes gevraagd van AOBS, Veganese, Waylander Rhassoul en Cynthia Sylvia Stout.
Ben benieuwd of ik ze krijg.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_78515880
Ik heb geen cc
"After a stressful day, let your worries float away. An easy way to cope....is to grab a bar of soap. Or even a bubble bar, and your problems will drift far. So, when seeking peace and hush, whizz down to your local Lush =)"
  † In Memoriam † zaterdag 27 februari 2010 @ 13:18:36 #204
43556 miss_dynastie
pi_78517499
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 15:09 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb zo'n colour supplement bestelt wat je door je dagcreme kan mengen voor getinte dagcreme of puur kan gebruiken als concealer. Deze:

[ afbeelding ]

Ben heel benieuwd. Het is het enige van Lush wat ik bestelde, heb het toegevoegd aan mn B never bestelling (dat is het make-up zusje van Lush). Die gaan stoppen en daarom hebben ze nu 50% korting op alles. Ik heb o.a. oogschaduws, dat zit bij hun in van die leuke potjes...

[ afbeelding ]

En lip gloss:

[ afbeelding ]

Normaal vond ik ze te duur, maar nu was het goed te betalen. Helaas was er al wel heel veel op maar dat is misschien maar beter, en gelukkig hadden ze de meeste oogschaduws nog. Ben erg benieuwd. Mogelijk gaat Lush dus een deel van hun spul overnemen; de lip scrubs en creme anglaise waren van B never. Ik weet alleen niet of Lush ook echt make-up gaat doen. Tot nu toe dus alleen spul wat je door je creme mengt, wat natuurlijk heel anders is dan echt mascara enzo verkopen.

Er gaan ook roddels over een fake tan voor van de zomer.
Oh ships, heb ik een aantal weken geleden regelmatig zitten kijken op de site van B never voor de uitverkoop, de laatste weken helemaal niet meer aan gedacht.
pi_78518412
Nou de online uitverkoop was ook een ramp hoor. De website berekende de korting niet goed. Er stond bij iedereen dingen zoals:
subtotaal: 100 pond
50% korting: -38 pond
verzendkosten: 5 pond
Totaal: 105 pond

Dus vervolgens emailen, nou ze hadden een email gestuurd hoor. Niemand had die email gehad. Weer emailen, was er bij iedereen dingen op die ze besteld hadden. Vervolgens bleek dat de website de betalingen verkeerd had gedaan, geld op de creditcards alleen gereserveerd had en niet er af gehaald. Dus toen moest je bellen om weer je creditcardgegevens op te lepelen anders ging je bestelling niet door. Toen bleek dat dit als een nieuwe bestelling werd gezien dus bij veel engelsen betekende dat dat dus naast de betaling nog steeds dat eerste bedrag (zonder korting ook nog) gereserveerd stond, waardoor mensen in problemen kwamen met normale uitgaven zoals boodschappen. Daarna begonnen mensen pakketjes te ontvangen en bleken er weer nog meer dingen op te zijn dan eerst al gezegd. Draaaaaaaaaaama.

Ik heb gratis verzenden gehad als goedmakertje dus zolang ik nu ook echt ontvang wat me aan de telefoon 10x verzekerd is ben ik wel een happy bunny. Ik heb besteld:
- oogschaduws: Boston, Bentley, Brag en B never
- Brill lipgloss
- Dirty face scrub
- Bambi concealer
- Blazer highlight spul
- die Lush colour supplement dus
- B kissed setje, daar zit een rode lipstick in en uit mn hoofd ook lipliner, glitter en iets tegen het uitlopen van je lipstick

Door de gratis verzending was ik hiervoor 50 euro kwijt. Ze nemen nog steeds bestellingen aan (gewoon Lush klantenservice nummer bellen) maar je moet dus bellen en met credit card betalen, ze hebben de website offline gegooid omdat dat systeem het zo verneukte bij iedereen. Er zijn vrijwel geen verzorgingsproducten meer maar nog redelijk wat make up. Je kan wel op de site kijken wat er nog is hoewel het niet 100% klopt.
  † In Memoriam † zaterdag 27 februari 2010 @ 14:15:49 #206
43556 miss_dynastie
pi_78519232
Ja het blijft natuurlijk een kindje van Lush, dus dat kan ook niet in een keer goed gaan
Ik was juist geinteresseerd in verzorgings- en baddingetjes en zo, make-up heb ik 't liefst van MAC

50 euro lijkt me heel redelijk, ben benieuwd wat je ervan vindt
pi_78519412
Van dat soort hadden ze bijna niks meer, een beetje Dirty scrub en scheercreme nog en suikerscrubs en dat was het geloof ik wel.

Ben ook heel benieuwd!! Ik heb meestal alleen goedkoop spul van de etos enzo dus het moet bijna wel goed bevallen lijkt me. Ik zal foto's plaatsen als ik het binnen heb, en als jullie daar behoefte aan hebben ook van mn experiment met het kleur supplement (swatches dan, mn hele hoofd zet ik niet op fok ).
pi_78554267
Hihi, ik heb mijn oma aan Lush geholpen.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_78554351
Net mezelf even een troostdouche gegeven met een hoop Lush en toch de Big maar uitgeprobeerd. 2 rondjes wassen en bij het tweede rondje was het schuim echt heel lekker. Ik was altijd 2 keer omdat de eerste keer er altijd maar weinig gebeurt qua schuim en het voelt dan ook nog niet echt schoon. Ik vond het geurtje niet echt lekker en ik stond iedere keer met mijn voeten op die scherpe korreltjes....

Dus ik zal het niet snel kopen, denk ik. Moet nog even afwachten hoe mijn haar er uit ziet als het droog is.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_78556622
quote:
Op zondag 28 februari 2010 15:44 schreef Tamashii het volgende:
Hihi, ik heb mijn oma aan Lush geholpen.
Die is nu je erfenis aan het ver-Lushen!
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_78556698
quote:
Op zondag 28 februari 2010 16:48 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Die is nu je erfenis aan het ver-Lushen!
Yeah! Ik had een pot met dreamcream en toen vroeg ze aan mij of ik er een voor haar wilde halen. Maar wat blijkt, haar man, mijn opa dus, heeft een cc. Dus nu kan ik met haar bestellen in uk.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  zondag 28 februari 2010 @ 19:36:28 #212
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_78562355
quote:
Op zondag 28 februari 2010 16:50 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Yeah! Ik had een pot met dreamcream en toen vroeg ze aan mij of ik er een voor haar wilde halen. Maar wat blijkt, haar man, mijn opa dus, heeft een cc. Dus nu kan ik met haar bestellen in uk.
Dat is een win-win situatie dus
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 1 maart 2010 @ 09:30:19 #213
163650 Greys
pi_78580898
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 1 maart 2010 @ 09:32:18 #214
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_78580936
quote:
ha, je bent me voor
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 1 maart 2010 @ 09:39:13 #215
163650 Greys
pi_78581069
quote:
Op maandag 1 maart 2010 09:32 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ha, je bent me voor
Sorry, ik ben hyper.
Blame Lush Legends
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 1 maart 2010 @ 09:40:41 #216
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_78581100
quote:
Op maandag 1 maart 2010 09:39 schreef Greys het volgende:

[..]

Sorry, ik ben hyper.
Blame Lush Legends
srsly, oh my god
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 1 maart 2010 @ 10:03:36 #217
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_78581612
Leuke prijsvraag!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_78581840
Ooooh geweldig, ik doe ook mee
pi_78593247
ik heb ook een poging gewaagd
i wanna have
hahahhaa
Dus zeg maar lekker niks, ik luister toch niet!
pi_78600479
quote:
WHIIIIIIIIIIIEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_78603578
Er staan twee nieuwe producten voor het gezicht op de engelse lush site, een soort massage bars. De beschrijving klinkt heerlijk - maar 7 pond 50 voor 20 gram van een product....
pi_78605050
Oeeh Full of Grace lijkt me wel wat! Calamine powder is echt een wonderingredient voor mijn huidje!
pi_78605988
Het lijkt mij ook super, ze worden ook gebruikt bij de spa treatments van Lush. Maar 20 gram goddamn. Dat is dus een blokje ter grootte van 2/3 dreamtime bathmelt. Zeg maar 2 suikerklontjes ofzo. Wat dus in nederland iets van 14 euro gaat kosten

Niet dat ik het niet ga kopen ofzo, maar toch. Ik vind het ook wel jammer dat ze hier pas in maart mee komen, als het droge huidseizoen op zn end loopt. In de zomer wil ik geen massagebar op mn toet denk ik, maar de afgelopen maanden had ik mn gezicht er wel in willen verdrinken.... Ik kon zelfs gewone massagebar er op gebruiken zo droog was het af en toe!
pi_78606183
ja inderdaad! Daar zit wel wat in...alhoewel het best lekker kan zijn voor een maskertje, zoals ze de productbeschrijving vertelt. Ach eerst maar eens kijken/voelen/snuffelen in de winkel Dan kijken of het 15,- waard is
  dinsdag 2 maart 2010 @ 13:38:04 #225
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_78633901
Hai Lushies!
Ik hou van Sandstone, echt!
Ik heb even een vraagje...Ik ben eigenlijk nog op zoek naar proefjes van Trichomania, Jungle en voor mijn liefje zijn voeten zoek ik een proefje 13 Unlucky for dirt.
Kan iemand me helpen?

Ik kan zelf proefjes maken van Herbalism, AOBS, Lemslip en The Godmother.
L'Enfer, c'est les autres.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')