Nou de online uitverkoop was ook een ramp hoor. De website berekende de korting niet goed. Er stond bij iedereen dingen zoals:
subtotaal: 100 pond
50% korting: -38 pond
verzendkosten: 5 pond
Totaal: 105 pond

Dus vervolgens emailen, nou ze hadden een email gestuurd hoor. Niemand had die email gehad. Weer emailen, was er bij iedereen dingen op die ze besteld hadden. Vervolgens bleek dat de website de betalingen verkeerd had gedaan, geld op de creditcards alleen gereserveerd had en niet er af gehaald. Dus toen moest je bellen om weer je creditcardgegevens op te lepelen anders ging je bestelling niet door. Toen bleek dat dit als een nieuwe bestelling werd gezien dus bij veel engelsen betekende dat dat dus naast de betaling nog steeds dat eerste bedrag (zonder korting ook nog) gereserveerd stond, waardoor mensen in problemen kwamen met normale uitgaven zoals boodschappen. Daarna begonnen mensen pakketjes te ontvangen en bleken er weer nog meer dingen op te zijn dan eerst al gezegd. Draaaaaaaaaaama.
Ik heb gratis verzenden gehad als goedmakertje dus zolang ik nu ook echt ontvang wat me aan de telefoon 10x verzekerd is ben ik wel een happy bunny. Ik heb besteld:
- oogschaduws: Boston, Bentley, Brag en B never
- Brill lipgloss
- Dirty face scrub
- Bambi concealer
- Blazer highlight spul
- die Lush colour supplement dus
- B kissed setje, daar zit een rode lipstick in en uit mn hoofd ook lipliner, glitter en iets tegen het uitlopen van je lipstick
Door de gratis verzending was ik hiervoor 50 euro kwijt. Ze nemen nog steeds bestellingen aan (gewoon Lush klantenservice nummer bellen) maar je moet dus bellen en met credit card betalen, ze hebben de website offline gegooid omdat dat systeem het zo verneukte bij iedereen. Er zijn vrijwel geen verzorgingsproducten meer maar nog redelijk wat make up. Je kan wel op de site kijken wat er nog is hoewel het niet 100% klopt.