abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78518412
Nou de online uitverkoop was ook een ramp hoor. De website berekende de korting niet goed. Er stond bij iedereen dingen zoals:
subtotaal: 100 pond
50% korting: -38 pond
verzendkosten: 5 pond
Totaal: 105 pond

Dus vervolgens emailen, nou ze hadden een email gestuurd hoor. Niemand had die email gehad. Weer emailen, was er bij iedereen dingen op die ze besteld hadden. Vervolgens bleek dat de website de betalingen verkeerd had gedaan, geld op de creditcards alleen gereserveerd had en niet er af gehaald. Dus toen moest je bellen om weer je creditcardgegevens op te lepelen anders ging je bestelling niet door. Toen bleek dat dit als een nieuwe bestelling werd gezien dus bij veel engelsen betekende dat dat dus naast de betaling nog steeds dat eerste bedrag (zonder korting ook nog) gereserveerd stond, waardoor mensen in problemen kwamen met normale uitgaven zoals boodschappen. Daarna begonnen mensen pakketjes te ontvangen en bleken er weer nog meer dingen op te zijn dan eerst al gezegd. Draaaaaaaaaaama.

Ik heb gratis verzenden gehad als goedmakertje dus zolang ik nu ook echt ontvang wat me aan de telefoon 10x verzekerd is ben ik wel een happy bunny. Ik heb besteld:
- oogschaduws: Boston, Bentley, Brag en B never
- Brill lipgloss
- Dirty face scrub
- Bambi concealer
- Blazer highlight spul
- die Lush colour supplement dus
- B kissed setje, daar zit een rode lipstick in en uit mn hoofd ook lipliner, glitter en iets tegen het uitlopen van je lipstick

Door de gratis verzending was ik hiervoor 50 euro kwijt. Ze nemen nog steeds bestellingen aan (gewoon Lush klantenservice nummer bellen) maar je moet dus bellen en met credit card betalen, ze hebben de website offline gegooid omdat dat systeem het zo verneukte bij iedereen. Er zijn vrijwel geen verzorgingsproducten meer maar nog redelijk wat make up. Je kan wel op de site kijken wat er nog is hoewel het niet 100% klopt.
  † In Memoriam † zaterdag 27 februari 2010 @ 14:15:49 #206
43556 miss_dynastie
pi_78519232
Ja het blijft natuurlijk een kindje van Lush, dus dat kan ook niet in een keer goed gaan
Ik was juist geinteresseerd in verzorgings- en baddingetjes en zo, make-up heb ik 't liefst van MAC

50 euro lijkt me heel redelijk, ben benieuwd wat je ervan vindt
pi_78519412
Van dat soort hadden ze bijna niks meer, een beetje Dirty scrub en scheercreme nog en suikerscrubs en dat was het geloof ik wel.

Ben ook heel benieuwd!! Ik heb meestal alleen goedkoop spul van de etos enzo dus het moet bijna wel goed bevallen lijkt me. Ik zal foto's plaatsen als ik het binnen heb, en als jullie daar behoefte aan hebben ook van mn experiment met het kleur supplement (swatches dan, mn hele hoofd zet ik niet op fok ).
pi_78554267
Hihi, ik heb mijn oma aan Lush geholpen.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_78554351
Net mezelf even een troostdouche gegeven met een hoop Lush en toch de Big maar uitgeprobeerd. 2 rondjes wassen en bij het tweede rondje was het schuim echt heel lekker. Ik was altijd 2 keer omdat de eerste keer er altijd maar weinig gebeurt qua schuim en het voelt dan ook nog niet echt schoon. Ik vond het geurtje niet echt lekker en ik stond iedere keer met mijn voeten op die scherpe korreltjes....

Dus ik zal het niet snel kopen, denk ik. Moet nog even afwachten hoe mijn haar er uit ziet als het droog is.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_78556622
quote:
Op zondag 28 februari 2010 15:44 schreef Tamashii het volgende:
Hihi, ik heb mijn oma aan Lush geholpen.
Die is nu je erfenis aan het ver-Lushen!
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_78556698
quote:
Op zondag 28 februari 2010 16:48 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Die is nu je erfenis aan het ver-Lushen!
Yeah! Ik had een pot met dreamcream en toen vroeg ze aan mij of ik er een voor haar wilde halen. Maar wat blijkt, haar man, mijn opa dus, heeft een cc. Dus nu kan ik met haar bestellen in uk.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  zondag 28 februari 2010 @ 19:36:28 #212
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_78562355
quote:
Op zondag 28 februari 2010 16:50 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Yeah! Ik had een pot met dreamcream en toen vroeg ze aan mij of ik er een voor haar wilde halen. Maar wat blijkt, haar man, mijn opa dus, heeft een cc. Dus nu kan ik met haar bestellen in uk.
Dat is een win-win situatie dus
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 1 maart 2010 @ 09:30:19 #213
163650 Greys
pi_78580898
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 1 maart 2010 @ 09:32:18 #214
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_78580936
quote:
ha, je bent me voor
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 1 maart 2010 @ 09:39:13 #215
163650 Greys
pi_78581069
quote:
Op maandag 1 maart 2010 09:32 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ha, je bent me voor
Sorry, ik ben hyper.
Blame Lush Legends
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 1 maart 2010 @ 09:40:41 #216
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_78581100
quote:
Op maandag 1 maart 2010 09:39 schreef Greys het volgende:

[..]

Sorry, ik ben hyper.
Blame Lush Legends
srsly, oh my god
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 1 maart 2010 @ 10:03:36 #217
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_78581612
Leuke prijsvraag!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_78581840
Ooooh geweldig, ik doe ook mee
pi_78593247
ik heb ook een poging gewaagd
i wanna have
hahahhaa
Dus zeg maar lekker niks, ik luister toch niet!
pi_78600479
quote:
WHIIIIIIIIIIIEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_78603578
Er staan twee nieuwe producten voor het gezicht op de engelse lush site, een soort massage bars. De beschrijving klinkt heerlijk - maar 7 pond 50 voor 20 gram van een product....
pi_78605050
Oeeh Full of Grace lijkt me wel wat! Calamine powder is echt een wonderingredient voor mijn huidje!
"After a stressful day, let your worries float away. An easy way to cope....is to grab a bar of soap. Or even a bubble bar, and your problems will drift far. So, when seeking peace and hush, whizz down to your local Lush =)"
pi_78605988
Het lijkt mij ook super, ze worden ook gebruikt bij de spa treatments van Lush. Maar 20 gram goddamn. Dat is dus een blokje ter grootte van 2/3 dreamtime bathmelt. Zeg maar 2 suikerklontjes ofzo. Wat dus in nederland iets van 14 euro gaat kosten

Niet dat ik het niet ga kopen ofzo, maar toch. Ik vind het ook wel jammer dat ze hier pas in maart mee komen, als het droge huidseizoen op zn end loopt. In de zomer wil ik geen massagebar op mn toet denk ik, maar de afgelopen maanden had ik mn gezicht er wel in willen verdrinken.... Ik kon zelfs gewone massagebar er op gebruiken zo droog was het af en toe!
pi_78606183
ja inderdaad! Daar zit wel wat in...alhoewel het best lekker kan zijn voor een maskertje, zoals ze de productbeschrijving vertelt. Ach eerst maar eens kijken/voelen/snuffelen in de winkel Dan kijken of het 15,- waard is
"After a stressful day, let your worries float away. An easy way to cope....is to grab a bar of soap. Or even a bubble bar, and your problems will drift far. So, when seeking peace and hush, whizz down to your local Lush =)"
  dinsdag 2 maart 2010 @ 13:38:04 #225
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_78633901
Hai Lushies!
Ik hou van Sandstone, echt!
Ik heb even een vraagje...Ik ben eigenlijk nog op zoek naar proefjes van Trichomania, Jungle en voor mijn liefje zijn voeten zoek ik een proefje 13 Unlucky for dirt.
Kan iemand me helpen?

Ik kan zelf proefjes maken van Herbalism, AOBS, Lemslip en The Godmother.
L'Enfer, c'est les autres.
pi_78634022
Ik heb jungle wel

Nu zit ik alleen even na te denken hoe ik dat nou eens het handigste kan versturen
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  dinsdag 2 maart 2010 @ 13:42:59 #227
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_78634091
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 13:38 schreef Maria2.0 het volgende:
Hai Lushies!
Ik hou van Sandstone, echt!
Ik heb even een vraagje...Ik ben eigenlijk nog op zoek naar proefjes van Trichomania, Jungle en voor mijn liefje zijn voeten zoek ik een proefje 13 Unlucky for dirt.
Kan iemand me helpen?

Ik kan zelf proefjes maken van Herbalism, AOBS, Lemslip en The Godmother.
ik kan wel een stukje van mijn lief's 13 soap afsnijden, maar die is wel gebruikt.
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
  dinsdag 2 maart 2010 @ 13:48:13 #228
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_78634298
Progje, ik heb een pm gestuurd. Mellow, ik denk niet dat mijn lief dat dan wil...Klinkt zo ondankbaar, zo bedoel ik het niet hoor!
L'Enfer, c'est les autres.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 14:07:54 #229
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_78635096
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 13:48 schreef Maria2.0 het volgende:
Progje, ik heb een pm gestuurd. Mellow, ik denk niet dat mijn lief dat dan wil...Klinkt zo ondankbaar, zo bedoel ik het niet hoor!
Oh, ik snap het volkomen hoor
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_78638983
Mijn nieuwe kleine favo'tjes zijn de lipscrubs.
De Bubblegum is voor mij echt veel te zoet (gek hoe ik dan The Godmother wel fijn kan vinden), maar de andere twee vind ik lekker. :y
Vooral lekker als je uitgaat, en een goede rode lippenstift op wilt smeren.
Scrubben, lippenbalsem laten intrekken, en daarna lippenstift.
Ik ga wel boven mn wasbakje staan, want het geeft een troepje die suiker.
pi_78639188
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 15:41 schreef Quirine het volgende:
De Bubblegum is voor mij echt veel te zoet (gek hoe ik dan The Godmother wel fijn kan vinden), maar de andere twee vind ik lekker. :y
Ja ik vind ze ook erg fijn.
Ik heb dan enkel de Mint nog gekocht

Ben ook wel benieuwd naar die chocolade smaak
Die gaat denk ik mee met mijn volgende bestelling
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_78645629
Ik heb ze ook niet allemaal gekocht.
Ik ben een uitgebreide testert.
pi_78646799
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 15:41 schreef Quirine het volgende:
Ja, de godmother vind ik ook erg lekker en snowfairy dan weer helemaal niet! Terwijl dat toch dezelfde geur moet zijn.
Ik heb de sweetlips scrub, erg fijn. Ik lik het gewoon weer van mn lippen vanaf!
Die andere ga ik nog testen..
  dinsdag 2 maart 2010 @ 19:16:56 #234
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_78647737
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:44 schreef progje het volgende:
Huh ik heb caca brun erbij gekregen, dat heb ik helemaal niet besteld.
Al mijn andere spullen heb ik wel

Iemand ervaring met dat spul?
http://www.lush.co.uk/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=446&option=com_virtuemart
Ik heb de caca brun gisteren gebruikt, ik had er positieve verhalen over gehoord maar ik ben zelf erg teleurgesteld.
Ten eerste is het klaarmaken een enorme kliederzooi. Ik had netjes alles afgedekt met kranten maar alsnog was de hele badkamer groen..
Het inbrengen is ook vervelend omdat het niet (zoals verf bijvoorbeeld) makkelijk uitwrijft ofzo, het is echt een soort modder, heel stroef. Het stinkt ook nog eens verschrikkelijk, wat het er allemaal niet leuker opmaakt.
Dan moet je je haar afdekken met plastic folie en het in laten trekken. In de winkel hadden ze me aangeraden het minstens 5 uur te laten trekken, dus ik heb er de hele nacht mee geslapen.. Helaas stonk het zo erg dat ik (en mijn vriend) heel slecht hebben geslapen, ik was gewoon helemaal misselijk van de geur. Vanochtend heb ik het uitgespoeld in de hoop dat het allemaal de moeite waard was geweest, maar dus niet Mijn haar heeft precies dezelfde kleur als er voor (ik heb voor en na foto's voor de geinteresseerden ).. Mijn haar is wel wat voller, dat is wel fijn.
Maar goed, voor mij is het niet voor herhaling vatbaar dus.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_78648060
Hai Njosnavelin!

Jij hebt zeker ook nog nooit henna gebruikt? Sorry, moest wel even lachen om je verhaal!
Ik gebruik al jaren henna, nog geen lush-caca getest, maar het is echt even wennen. Je moet zorgen dat er genoeg water bij zit, zodat het smeuig blijft.
En die lucht, tsja, dat krijg je erbij en went vanzelf. Maar goed, ik heb dus geen ervaring met de caca.
Geef het nog een kans zou ik zeggen!
  dinsdag 2 maart 2010 @ 19:30:45 #236
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_78648375
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 19:23 schreef Pumpkin. het volgende:
Hai Njosnavelin!

Jij hebt zeker ook nog nooit henna gebruikt? Sorry, moest wel even lachen om je verhaal!
Ik gebruik al jaren henna, nog geen lush-caca getest, maar het is echt even wennen. Je moet zorgen dat er genoeg water bij zit, zodat het smeuig blijft.
En die lucht, tsja, dat krijg je erbij en went vanzelf. Maar goed, ik heb dus geen ervaring met de caca.
Geef het nog een kans zou ik zeggen!

haha nee dat klopt, ben nog een henna-virgin
maar ik denk eigenlijk dat er wel genoeg water bijzat, het was opzich wel smeuiig maar gewoon niet glad zegmaar.. maar ik denk dat dat gewoon de textuur is van de henna zelf?
ik heb nog 3 blokken caca liggen, dus misschien dat ik het ooit weer eens probeer (als mijn vriend er niet is ofzo want ik heb hem beloofd het appartement nooit meer zo te laten stinken )
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_78648917
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 19:30 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

haha nee dat klopt, ben nog een henna-virgin
maar ik denk eigenlijk dat er wel genoeg water bijzat, het was opzich wel smeuiig maar gewoon niet glad zegmaar.. maar ik denk dat dat gewoon de textuur is van de henna zelf?
ik heb nog 3 blokken caca liggen, dus misschien dat ik het ooit weer eens probeer (als mijn vriend er niet is ofzo want ik heb hem beloofd het appartement nooit meer zo te laten stinken )

Succes de volgende keer! en anders weet ik het ook niet meer
  dinsdag 2 maart 2010 @ 19:43:26 #238
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_78649005
Ik vond die caca's ook al een licht drama.. Veel troep, 1e batch smeerde niet goed uit (2e wel!), geur wende wel.. Wel was de kleur een stuk donkerder (ook met Caca Brun), en het was echt topverzorgd
pi_78649280
Ik snap echt de moeilijkheid niet van die caca's, hoor.
Raspen, opwarmen, hoofd boven de gootsteen en insmeren, clip in je haar, klaar.
Ik dek mijn hoofd nooit af, het blijft prima zitten en droogt redelijk snel.

Jullie zijn gewoon kledderkonten.
pi_78650726
Ben me trouwens suf aan t piekeren over die prijsvraag
ik wil die legends!!

Iemand al wat ingestuurd?
pi_78656566
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 19:48 schreef shmoopy het volgende:
Ik snap echt de moeilijkheid niet van die caca's, hoor.
Raspen, opwarmen, hoofd boven de gootsteen en insmeren, clip in je haar, klaar.
Ik dek mijn hoofd nooit af, het blijft prima zitten en droogt redelijk snel.

Jullie zijn gewoon kledderkonten.
Ik kan het prima zonder knoeien - maar mn haarkleur wordt er niet anders van terwijl mn normale henna van spiritual sky (voor de helft van de prijs van de caca's) prima pakt. Vind het gewoon dom spul.
pi_78657321
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 18:56 schreef Pumpkin. het volgende:

[..]

Ja, de godmother vind ik ook erg lekker en snowfairy dan weer helemaal niet! Terwijl dat toch dezelfde geur moet zijn.
Ik heb de sweetlips scrub, erg fijn. Ik lik het gewoon weer van mn lippen vanaf!
Die andere ga ik nog testen..
Godmother is minder in your face zoet dan Bubblegum.
Snowfairy heb ik nog nooit geroken.
pi_78657464
Ik vind het wel jammer dat je je haar niet blond kan verven met Henna trouwens.
Zelf heb ik van mezelf de kleur 'Godsgruwelijk lelijk' en daarom verf ik t blond.

Maar ja.. met die verfjes van de Kruidvat (maar ook die van de kapper) maak je je haar gewoon stuk (d0h).. en eigenlijk doe ik t liever niet, maar oh die ijdelheid.
pi_78658292
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 21:43 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik kan het prima zonder knoeien - maar mn haarkleur wordt er niet anders van terwijl mn normale henna van spiritual sky (voor de helft van de prijs van de caca's) prima pakt. Vind het gewoon dom spul.
Tis nietes!

Maar wel jammer dat het voor sommige mensen niets doet. Ik gebruik het eigenlijk alleen omdat ik andere zwarte henna niet vertrouw, maar vriendlief is in protest.
Hij is gevallen voor een rooie shmoop, en die wil ie terug.
  † In Memoriam † dinsdag 2 maart 2010 @ 23:37:08 #245
43556 miss_dynastie
pi_78663904
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 21:43 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Voor mij geldt hetzelfde. Ik zag trouwens dat ik wel weer een keer moet verven: ik heb m'n haar normaal altijd vast en dan valt het niet op, maar nu ik het vaker los draag heb ik in de zon echt een uitgroei van hier tot Tokyo
pi_78669468
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 23:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Voor mij geldt hetzelfde. Ik zag trouwens dat ik wel weer een keer moet verven: ik heb m'n haar normaal altijd vast en dan valt het niet op, maar nu ik het vaker los draag heb ik in de zon echt een uitgroei van hier tot Tokyo
Spiritual sky dus 5 euro, aanmaken met olie en water, hatseflats, kleur.
  † In Memoriam † woensdag 3 maart 2010 @ 11:42:45 #247
43556 miss_dynastie
pi_78675210
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 08:50 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Spiritual sky dus 5 euro, aanmaken met olie en water, hatseflats, kleur.
Jep, 't is ideaal spul. En ik heb een heel lief vriendje dat het voor me in mijn haar smeert, want ik heb een veel te grote bos om het zelf netjes te kunnen. Hij kreeg zelfs een compliment van mijn kapster
pi_78675963
Ik heb vanmorgen zo'n sugar scrub gebruikt en echt, de vellen hangen erbij .
Tap tap tap
  † In Memoriam † woensdag 3 maart 2010 @ 12:15:21 #249
43556 miss_dynastie
pi_78676454
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb vanmorgen zo'n sugar scrub gebruikt en echt, de vellen hangen erbij .
Je bedoelt die voor je lippen of voor onder de douche?
pi_78676704
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:15 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Je bedoelt die voor je lippen of voor onder de douche?
Die voor onder de douche
Tap tap tap
pi_78679139
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:22 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Die voor onder de douche
Mengen met wat douchgel, dat maakt de suikerstukjes minder hard.
Ik vind het ook rotspul hoor. Gelukkig ben ik bijna door de laatste heen. En dan komt hij nooit meer in huis. Wel jammer, A Sugar Scrub ruikt heerlijk.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_78679236
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 13:19 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Mengen met wat douchgel, dat maakt de suikerstukjes minder hard.
Ik vind het ook rotspul hoor. Gelukkig ben ik bijna door de laatste heen. En dan komt hij nooit meer in huis. Wel jammer, A Sugar Scrub ruikt heerlijk.
Die heb ik dus, zat in dat Hoofd Schouders Knie en Teen-pakketje. Man man, wat scrubt dat ding hard. Heb hem in m'n handen gewreven en dat vervolgens over m'n lijf gesmeerd, want direct op de huid was geen doen.
Die lip scrubs lijken me ook niet zo'n succes eigenlijk
Tap tap tap
pi_78680775
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 13:20 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Die heb ik dus, zat in dat Hoofd Schouders Knie en Teen-pakketje. Man man, wat scrubt dat ding hard. Heb hem in m'n handen gewreven en dat vervolgens over m'n lijf gesmeerd, want direct op de huid was geen doen.
Die lip scrubs lijken me ook niet zo'n succes eigenlijk
Ik heb de mijne in een plastic zakje gedaan en kapot gemept met een hamer. Treurig maar waar.
Die blok direct op je huid is helemaal geen doen.

De lip scrubs zijn trouwens wel lekker! Want daarbij zitten de suikerkristalletjes al in een cremepje. Dus die zijn lekker zacht voor de lipjes. Vooral de munt scrub is
pi_78681476
Wat zonde dat ze daar dan niets aan doen, want ik hoor dat heel vaak van die sugarscrubs.
Als ze de suiker wat fijner malen, zou je denken dat het wat minder scherp wordt, toch?

Ik heb vanmorgen even geLushed in de Kalver (terwijl ik al op een order uit de UK wacht ), maar ik most echt even m'n zwarte potjes in gaan leveren voor een maskertje.

Dus lekker Catastrophe Cosmetic gekregen,
Sexy Peel en Happy Pill voor jongste kuiken, voor z'n voetbalmeurvoetjes-voetenbadje,
Ceridwen bathmelt en toner tabs voor mezelf.
Kreeg een proefje Herbalism, Ring of Roses en een gevraagd Aromarant.
Die laatste ook weer voor zoonlief, omdat ik erg tegen die gore chemische deo's ben, maar met z'n 10 jaar denkt ie al enórm een deo nodig te hebben.

De gymjuf had zelfs al een deoverbod uitgevaardigd in de kleedkamers, want als je ruikt wat die smurfjes wegspuiten na gym, dan wil je daar echt geen lucifer bij houden.
pi_78681637
Ik heb gister A Crash Course in Skin Care opgesmeerd, maar ik voel nu al een dikke puist opkomen Dat had ik bij Catastrophe Cosmetic ook. Of het komt gewoon door de tijd van de maand
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')