Die is nu je erfenis aan het ver-Lushen!quote:Op zondag 28 februari 2010 15:44 schreef Tamashii het volgende:
Hihi, ik heb mijn oma aan Lush geholpen.
Yeah! Ik had een pot met dreamcream en toen vroeg ze aan mij of ik er een voor haar wilde halen. Maar wat blijkt, haar man, mijn opa dus, heeft een cc. Dus nu kan ik met haar bestellen in uk.quote:Op zondag 28 februari 2010 16:48 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Die is nu je erfenis aan het ver-Lushen!
Dat is een win-win situatie dusquote:Op zondag 28 februari 2010 16:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Yeah! Ik had een pot met dreamcream en toen vroeg ze aan mij of ik er een voor haar wilde halen. Maar wat blijkt, haar man, mijn opa dus, heeft een cc. Dus nu kan ik met haar bestellen in uk.
ha, je bent me voorquote:Op maandag 1 maart 2010 09:30 schreef Greys het volgende:
Succes!
[WIN!] Denk mee met Lush en win Lush Legends!
srsly, oh my godquote:Op maandag 1 maart 2010 09:39 schreef Greys het volgende:
[..]Sorry, ik ben hyper.
Blame Lush Legends![]()
WHIIIIIIIIIIIEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 1 maart 2010 09:30 schreef Greys het volgende:
Succes!
[WIN!] Denk mee met Lush en win Lush Legends!
ik kan wel een stukje van mijn lief's 13 soap afsnijden, maar die is wel gebruikt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:38 schreef Maria2.0 het volgende:
Hai Lushies!
Ik hou van Sandstone, echt!
Ik heb even een vraagje...Ik ben eigenlijk nog op zoek naar proefjes van Trichomania, Jungle en voor mijn liefje zijn voeten zoek ik een proefje 13 Unlucky for dirt.
Kan iemand me helpen?
Ik kan zelf proefjes maken van Herbalism, AOBS, Lemslip en The Godmother.
Oh, ik snap het volkomen hoorquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:48 schreef Maria2.0 het volgende:
Progje, ik heb een pm gestuurd. Mellow, ik denk niet dat mijn lief dat dan wil...Klinkt zo ondankbaar, zo bedoel ik het niet hoor!
Ja ik vind ze ook erg fijn.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:41 schreef Quirine het volgende:
Mijn nieuwe kleine favo'tjes zijn de lipscrubs.
De Bubblegum is voor mij echt veel te zoet (gek hoe ik dan The Godmother wel fijn kan vinden), maar de andere twee vind ik lekker. :y
Vooral lekker als je uitgaat, en een goede rode lippenstift op wilt smeren.
Scrubben, lippenbalsem laten intrekken, en daarna lippenstift.
Ik ga wel boven mn wasbakje staan, want het geeft een troepje die suiker.
Ja, de godmother vind ik ook erg lekker en snowfairy dan weer helemaal niet! Terwijl dat toch dezelfde geur moet zijn.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:41 schreef Quirine het volgende:
Mijn nieuwe kleine favo'tjes zijn de lipscrubs.
De Bubblegum is voor mij echt veel te zoet (gek hoe ik dan The Godmother wel fijn kan vinden), maar de andere twee vind ik lekker. :y
Vooral lekker als je uitgaat, en een goede rode lippenstift op wilt smeren.
Scrubben, lippenbalsem laten intrekken, en daarna lippenstift.
Ik ga wel boven mn wasbakje staan, want het geeft een troepje die suiker.
Ik heb de caca brun gisteren gebruikt, ik had er positieve verhalen over gehoord maar ik ben zelf erg teleurgesteld.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:44 schreef progje het volgende:
Huh ik heb caca brun erbij gekregen, dat heb ik helemaal niet besteld.
Al mijn andere spullen heb ik wel![]()
Iemand ervaring met dat spul?
http://www.lush.co.uk/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=446&option=com_virtuemart
haha nee dat klopt, ben nog een henna-virginquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:23 schreef Pumpkin. het volgende:
Hai Njosnavelin!
Jij hebt zeker ook nog nooit henna gebruikt?Sorry, moest wel even lachen om je verhaal!
Ik gebruik al jaren henna, nog geen lush-caca getest, maar het is echt even wennen. Je moet zorgen dat er genoeg water bij zit, zodat het smeuig blijft.
En die lucht, tsja, dat krijg je erbij en went vanzelf. Maar goed, ik heb dus geen ervaring met de caca.
Geef het nog een kans zou ik zeggen!
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
haha nee dat klopt, ben nog een henna-virgin![]()
maar ik denk eigenlijk dat er wel genoeg water bijzat, het was opzich wel smeuiig maar gewoon niet glad zegmaar.. maar ik denk dat dat gewoon de textuur is van de henna zelf?
ik heb nog 3 blokken caca liggen, dus misschien dat ik het ooit weer eens probeer (als mijn vriend er niet is ofzo want ik heb hem beloofd het appartement nooit meer zo te laten stinken)
Ik kan het prima zonder knoeien - maar mn haarkleur wordt er niet anders van terwijl mn normale henna van spiritual sky (voor de helft van de prijs van de caca's) prima pakt. Vind het gewoon dom spul.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:48 schreef shmoopy het volgende:
Ik snap echt de moeilijkheid niet van die caca's, hoor.
Raspen, opwarmen, hoofd boven de gootsteen en insmeren, clip in je haar, klaar.
Ik dek mijn hoofd nooit af, het blijft prima zitten en droogt redelijk snel.
Jullie zijn gewoon kledderkonten.![]()
Godmother is minder in your face zoet dan Bubblegum.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:56 schreef Pumpkin. het volgende:
[..]
Ja, de godmother vind ik ook erg lekker en snowfairy dan weer helemaal niet! Terwijl dat toch dezelfde geur moet zijn.
Ik heb de sweetlips scrub, erg fijn. Ik lik het gewoon weer van mn lippen vanaf!
Die andere ga ik nog testen..
Tis nietes!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:43 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik kan het prima zonder knoeien - maar mn haarkleur wordt er niet anders van terwijl mn normale henna van spiritual sky (voor de helft van de prijs van de caca's) prima pakt. Vind het gewoon dom spul.
Voor mij geldt hetzelfde. Ik zag trouwens dat ik wel weer een keer moet verven: ik heb m'n haar normaal altijd vast en dan valt het niet op, maar nu ik het vaker los draag heb ik in de zon echt een uitgroei van hier tot Tokyoquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:43 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik kan het prima zonder knoeien - maar mn haarkleur wordt er niet anders van terwijl mn normale henna van spiritual sky (voor de helft van de prijs van de caca's) prima pakt. Vind het gewoon dom spul.
Spiritual sky dusquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Voor mij geldt hetzelfde. Ik zag trouwens dat ik wel weer een keer moet verven: ik heb m'n haar normaal altijd vast en dan valt het niet op, maar nu ik het vaker los draag heb ik in de zon echt een uitgroei van hier tot Tokyo
Jep, 't is ideaal spul. En ik heb een heel lief vriendje dat het voor me in mijn haar smeert, want ik heb een veel te grote bos om het zelf netjes te kunnen. Hij kreeg zelfs een compliment van mijn kapsterquote:Op woensdag 3 maart 2010 08:50 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Spiritual sky dus5 euro, aanmaken met olie en water, hatseflats, kleur.
Je bedoelt die voor je lippen of voor onder de douche?quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb vanmorgen zo'n sugar scrub gebruikt en echt, de vellen hangen erbij.
Die voor onder de douchequote:Op woensdag 3 maart 2010 12:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je bedoelt die voor je lippen of voor onder de douche?
Mengen met wat douchgel, dat maakt de suikerstukjes minder hard.quote:
Die heb ik dus, zat in dat Hoofd Schouders Knie en Teen-pakketje. Man man, wat scrubt dat ding hard. Heb hem in m'n handen gewreven en dat vervolgens over m'n lijf gesmeerd, want direct op de huid was geen doen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mengen met wat douchgel, dat maakt de suikerstukjes minder hard.
Ik vind het ook rotspul hoor. Gelukkig ben ik bijna door de laatste heen. En dan komt hij nooit meer in huis. Wel jammer, A Sugar Scrub ruikt heerlijk.
Ik heb de mijne in een plastic zakje gedaan en kapot gemept met een hamer. Treurig maar waar.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb ik dus, zat in dat Hoofd Schouders Knie en Teen-pakketje. Man man, wat scrubt dat ding hard. Heb hem in m'n handen gewreven en dat vervolgens over m'n lijf gesmeerd, want direct op de huid was geen doen.
Die lip scrubs lijken me ook niet zo'n succes eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |