abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78634022
Ik heb jungle wel

Nu zit ik alleen even na te denken hoe ik dat nou eens het handigste kan versturen
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  dinsdag 2 maart 2010 @ 13:42:59 #227
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_78634091
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 13:38 schreef Maria2.0 het volgende:
Hai Lushies!
Ik hou van Sandstone, echt!
Ik heb even een vraagje...Ik ben eigenlijk nog op zoek naar proefjes van Trichomania, Jungle en voor mijn liefje zijn voeten zoek ik een proefje 13 Unlucky for dirt.
Kan iemand me helpen?

Ik kan zelf proefjes maken van Herbalism, AOBS, Lemslip en The Godmother.
ik kan wel een stukje van mijn lief's 13 soap afsnijden, maar die is wel gebruikt.
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
  dinsdag 2 maart 2010 @ 13:48:13 #228
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_78634298
Progje, ik heb een pm gestuurd. Mellow, ik denk niet dat mijn lief dat dan wil...Klinkt zo ondankbaar, zo bedoel ik het niet hoor!
L'Enfer, c'est les autres.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 14:07:54 #229
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_78635096
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 13:48 schreef Maria2.0 het volgende:
Progje, ik heb een pm gestuurd. Mellow, ik denk niet dat mijn lief dat dan wil...Klinkt zo ondankbaar, zo bedoel ik het niet hoor!
Oh, ik snap het volkomen hoor
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_78638983
Mijn nieuwe kleine favo'tjes zijn de lipscrubs.
De Bubblegum is voor mij echt veel te zoet (gek hoe ik dan The Godmother wel fijn kan vinden), maar de andere twee vind ik lekker. :y
Vooral lekker als je uitgaat, en een goede rode lippenstift op wilt smeren.
Scrubben, lippenbalsem laten intrekken, en daarna lippenstift.
Ik ga wel boven mn wasbakje staan, want het geeft een troepje die suiker.
pi_78639188
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 15:41 schreef Quirine het volgende:
De Bubblegum is voor mij echt veel te zoet (gek hoe ik dan The Godmother wel fijn kan vinden), maar de andere twee vind ik lekker. :y
Ja ik vind ze ook erg fijn.
Ik heb dan enkel de Mint nog gekocht

Ben ook wel benieuwd naar die chocolade smaak
Die gaat denk ik mee met mijn volgende bestelling
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_78645629
Ik heb ze ook niet allemaal gekocht.
Ik ben een uitgebreide testert.
pi_78646799
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 15:41 schreef Quirine het volgende:
Ja, de godmother vind ik ook erg lekker en snowfairy dan weer helemaal niet! Terwijl dat toch dezelfde geur moet zijn.
Ik heb de sweetlips scrub, erg fijn. Ik lik het gewoon weer van mn lippen vanaf!
Die andere ga ik nog testen..
  dinsdag 2 maart 2010 @ 19:16:56 #234
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_78647737
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:44 schreef progje het volgende:
Huh ik heb caca brun erbij gekregen, dat heb ik helemaal niet besteld.
Al mijn andere spullen heb ik wel

Iemand ervaring met dat spul?
http://www.lush.co.uk/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=446&option=com_virtuemart
Ik heb de caca brun gisteren gebruikt, ik had er positieve verhalen over gehoord maar ik ben zelf erg teleurgesteld.
Ten eerste is het klaarmaken een enorme kliederzooi. Ik had netjes alles afgedekt met kranten maar alsnog was de hele badkamer groen..
Het inbrengen is ook vervelend omdat het niet (zoals verf bijvoorbeeld) makkelijk uitwrijft ofzo, het is echt een soort modder, heel stroef. Het stinkt ook nog eens verschrikkelijk, wat het er allemaal niet leuker opmaakt.
Dan moet je je haar afdekken met plastic folie en het in laten trekken. In de winkel hadden ze me aangeraden het minstens 5 uur te laten trekken, dus ik heb er de hele nacht mee geslapen.. Helaas stonk het zo erg dat ik (en mijn vriend) heel slecht hebben geslapen, ik was gewoon helemaal misselijk van de geur. Vanochtend heb ik het uitgespoeld in de hoop dat het allemaal de moeite waard was geweest, maar dus niet Mijn haar heeft precies dezelfde kleur als er voor (ik heb voor en na foto's voor de geinteresseerden ).. Mijn haar is wel wat voller, dat is wel fijn.
Maar goed, voor mij is het niet voor herhaling vatbaar dus.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_78648060
Hai Njosnavelin!

Jij hebt zeker ook nog nooit henna gebruikt? Sorry, moest wel even lachen om je verhaal!
Ik gebruik al jaren henna, nog geen lush-caca getest, maar het is echt even wennen. Je moet zorgen dat er genoeg water bij zit, zodat het smeuig blijft.
En die lucht, tsja, dat krijg je erbij en went vanzelf. Maar goed, ik heb dus geen ervaring met de caca.
Geef het nog een kans zou ik zeggen!
  dinsdag 2 maart 2010 @ 19:30:45 #236
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_78648375
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 19:23 schreef Pumpkin. het volgende:
Hai Njosnavelin!

Jij hebt zeker ook nog nooit henna gebruikt? Sorry, moest wel even lachen om je verhaal!
Ik gebruik al jaren henna, nog geen lush-caca getest, maar het is echt even wennen. Je moet zorgen dat er genoeg water bij zit, zodat het smeuig blijft.
En die lucht, tsja, dat krijg je erbij en went vanzelf. Maar goed, ik heb dus geen ervaring met de caca.
Geef het nog een kans zou ik zeggen!

haha nee dat klopt, ben nog een henna-virgin
maar ik denk eigenlijk dat er wel genoeg water bijzat, het was opzich wel smeuiig maar gewoon niet glad zegmaar.. maar ik denk dat dat gewoon de textuur is van de henna zelf?
ik heb nog 3 blokken caca liggen, dus misschien dat ik het ooit weer eens probeer (als mijn vriend er niet is ofzo want ik heb hem beloofd het appartement nooit meer zo te laten stinken )
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_78648917
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 19:30 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

haha nee dat klopt, ben nog een henna-virgin
maar ik denk eigenlijk dat er wel genoeg water bijzat, het was opzich wel smeuiig maar gewoon niet glad zegmaar.. maar ik denk dat dat gewoon de textuur is van de henna zelf?
ik heb nog 3 blokken caca liggen, dus misschien dat ik het ooit weer eens probeer (als mijn vriend er niet is ofzo want ik heb hem beloofd het appartement nooit meer zo te laten stinken )

Succes de volgende keer! en anders weet ik het ook niet meer
  dinsdag 2 maart 2010 @ 19:43:26 #238
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_78649005
Ik vond die caca's ook al een licht drama.. Veel troep, 1e batch smeerde niet goed uit (2e wel!), geur wende wel.. Wel was de kleur een stuk donkerder (ook met Caca Brun), en het was echt topverzorgd
pi_78649280
Ik snap echt de moeilijkheid niet van die caca's, hoor.
Raspen, opwarmen, hoofd boven de gootsteen en insmeren, clip in je haar, klaar.
Ik dek mijn hoofd nooit af, het blijft prima zitten en droogt redelijk snel.

Jullie zijn gewoon kledderkonten.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_78650726
Ben me trouwens suf aan t piekeren over die prijsvraag
ik wil die legends!!

Iemand al wat ingestuurd?
pi_78656566
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 19:48 schreef shmoopy het volgende:
Ik snap echt de moeilijkheid niet van die caca's, hoor.
Raspen, opwarmen, hoofd boven de gootsteen en insmeren, clip in je haar, klaar.
Ik dek mijn hoofd nooit af, het blijft prima zitten en droogt redelijk snel.

Jullie zijn gewoon kledderkonten.
Ik kan het prima zonder knoeien - maar mn haarkleur wordt er niet anders van terwijl mn normale henna van spiritual sky (voor de helft van de prijs van de caca's) prima pakt. Vind het gewoon dom spul.
pi_78657321
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 18:56 schreef Pumpkin. het volgende:

[..]

Ja, de godmother vind ik ook erg lekker en snowfairy dan weer helemaal niet! Terwijl dat toch dezelfde geur moet zijn.
Ik heb de sweetlips scrub, erg fijn. Ik lik het gewoon weer van mn lippen vanaf!
Die andere ga ik nog testen..
Godmother is minder in your face zoet dan Bubblegum.
Snowfairy heb ik nog nooit geroken.
pi_78657464
Ik vind het wel jammer dat je je haar niet blond kan verven met Henna trouwens.
Zelf heb ik van mezelf de kleur 'Godsgruwelijk lelijk' en daarom verf ik t blond.

Maar ja.. met die verfjes van de Kruidvat (maar ook die van de kapper) maak je je haar gewoon stuk (d0h).. en eigenlijk doe ik t liever niet, maar oh die ijdelheid.
pi_78658292
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 21:43 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik kan het prima zonder knoeien - maar mn haarkleur wordt er niet anders van terwijl mn normale henna van spiritual sky (voor de helft van de prijs van de caca's) prima pakt. Vind het gewoon dom spul.
Tis nietes!

Maar wel jammer dat het voor sommige mensen niets doet. Ik gebruik het eigenlijk alleen omdat ik andere zwarte henna niet vertrouw, maar vriendlief is in protest.
Hij is gevallen voor een rooie shmoop, en die wil ie terug.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  † In Memoriam † dinsdag 2 maart 2010 @ 23:37:08 #245
43556 miss_dynastie
pi_78663904
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 21:43 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Voor mij geldt hetzelfde. Ik zag trouwens dat ik wel weer een keer moet verven: ik heb m'n haar normaal altijd vast en dan valt het niet op, maar nu ik het vaker los draag heb ik in de zon echt een uitgroei van hier tot Tokyo
pi_78669468
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 23:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Voor mij geldt hetzelfde. Ik zag trouwens dat ik wel weer een keer moet verven: ik heb m'n haar normaal altijd vast en dan valt het niet op, maar nu ik het vaker los draag heb ik in de zon echt een uitgroei van hier tot Tokyo
Spiritual sky dus 5 euro, aanmaken met olie en water, hatseflats, kleur.
  † In Memoriam † woensdag 3 maart 2010 @ 11:42:45 #247
43556 miss_dynastie
pi_78675210
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 08:50 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Spiritual sky dus 5 euro, aanmaken met olie en water, hatseflats, kleur.
Jep, 't is ideaal spul. En ik heb een heel lief vriendje dat het voor me in mijn haar smeert, want ik heb een veel te grote bos om het zelf netjes te kunnen. Hij kreeg zelfs een compliment van mijn kapster
pi_78675963
Ik heb vanmorgen zo'n sugar scrub gebruikt en echt, de vellen hangen erbij .
Tap tap tap
  † In Memoriam † woensdag 3 maart 2010 @ 12:15:21 #249
43556 miss_dynastie
pi_78676454
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb vanmorgen zo'n sugar scrub gebruikt en echt, de vellen hangen erbij .
Je bedoelt die voor je lippen of voor onder de douche?
pi_78676704
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:15 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Je bedoelt die voor je lippen of voor onder de douche?
Die voor onder de douche
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')