Hoe groot? Zo'n heel ding van 6 of 8 deelblokjes?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:44 schreef progje het volgende:
Huh ik heb caca brun erbij gekregen, dat heb ik helemaal niet besteld.
Al mijn andere spullen heb ik wel![]()
Iemand ervaring met dat spul?
http://www.lush.co.uk/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=446&option=com_virtuemart
Nee een klein blokjequote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:19 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb de lipscrub ook en ik vind m erg fijn, ik haal het gewoon van mn lippen af en smeer dan balsem.
[..]
Hoe groot? Zo'n heel ding van 6 of 8 deelblokjes?
hihi, daarom zei ik het ookquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:54 schreef Sabinee het volgende:
[..]
@ -Mellow-, een 'kwakje' shampoo op je hoofd klinkt wel heel vies trouwens
O my god, normaal zit ik alleen met mijn badeend in badquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:31 schreef progje het volgende:
Net in bad gezeten met:
- karma bubble bar
- Mask Of Magnaminty op mijn gezicht (wat een heerlijk goedje)
daarna mijn haar gewassen met
- karma solid shampoo
- jungle als Conditioner, enkel in mijn haar punten.Was wel ff wennen in gebruik, maar fijn spul
Daarna even afgespoel met karma zeep
En ingesmeerd met Karma Kream
Valt niet op he mijn karma verslaving
Heb Vanishing Cream op mijn gezicht gesmeerd, ook fijn spul, trekt ook snel in
Nja met 1 blokje haal je echt niks uitquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:27 schreef progje het volgende:
[..]
Nee een klein blokje
Ook een proef(-je) dus
Happy Blooming kan ook prima onder de douchequote:Op woensdag 24 februari 2010 21:57 schreef Quirine het volgende:
Ik heb net een Bath Melt en een bruisbal gekregen.
Nu heb ik geen bad.
Iemand ideeen wat ik met mijn Happy Blooming en Spacegirl kan doen?
Vooral de HB ruikt echt superlekkerzoet en voelt ook lekker aan.
Een echt dames-topic. Man, man, man, wat een namen komen er voorbij zweven af en toe. Gaat helemaal nergens meer over. Big gekocht? Geur O +? Happy 4 Sad? Imperialis en Mask of Magnaminty? Mask of Zorro begrijpt de gemiddelde man misschien wel (uit zijn jeugd) maar Mask of...?quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:43 schreef -Peach het volgende:
Gisteren maar weer eens naar een winkel geweest! Big gekocht (die geur...O+), Imperialis en Mask of Magnaminty, ben benieuwd hoe alles bevalt.
In de Lush Times stond dat per 1 mei je ook Happy 4 Sad kunt bestellen in NL, geloof wel alleen online. Vind het wel leuk dat ze nu ook in NL een soort van retro hebben (al is het allemaal maar tijdelijk/beperkte voorraad)...
ga eens langs een lush en laat je verbazenquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:07 schreef Hangzhou-ren het volgende:
[..]
Een echt dames-topic. Man, man, man, wat een namen komen er voorbij zweven af en toe. Gaat helemaal nergens meer over. Big gekocht? Geur? Imperialis en Mask of Magnaminty? Mask of Zorro begrijp de man misschien ook nog wel (uit zijn jeugd) maar Mask of Magna-wie? Happy 4 Sad?
![]()
Het is net alsof mannen en vrouwen een compleet andere taal spreken.
Vorige keer dat ik me liet verbazen eindigde ik in een roze steeg in A'dam.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ga eens langs een lush en laat je verbazen
Oooooh, je bent een kenner. Ja, het zijn voor mannen niet de meest stoeren namen. Dan zet je de potjes toch in een kastje als er iemand langs komt.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:11 schreef Hangzhou-ren het volgende:
[..]
Vorige keer dat ik me liet verbazen eindigde ik in een roze steeg in A'dam.
Nee even serieus ik zal als ik in Nederland ben weereens een kijkje nemen.
Moet zeggen dat sommige artikelen van LUSH ook voor mannen lekker zijn. Namen? No idea.
Gross, no!quote:
Ik heb nog wel een Karma zeep voor je liggen?quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:46 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
Once you've used karma, you can't live without it![]()
Hahahaquote:Op vrijdag 26 februari 2010 08:49 schreef Sulley02 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een Karma zeep voor je liggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |