Denk je aan de vloeistofregels en het feit dat je maar 1 stuk handbagage mee mag nemen? Dan kun je evengoed best veel inkopen hoor.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:42 schreef Sabinee het volgende:
*IJverig noteert*![]()
Body Butter! Heel goed idee. Ik heb nu altijd de Sheabutter van de Body Shop maar die is zo duur en zo snel op.. Ga ik zeker onthouden! Ik zoek ook meteen even op wat die Mask of Magnaminty is. Gezichtsreiniger lijkt me ook heel fijn inderdaad! En dagcreme en shampoo en zeep.. oh volgens mij moet ik een extra tas meenemen. Ik vlieg met Ryanair en heb alleen handbagage bij me..![]()
[edit] Heb even gegoogelt op het masker. Het klinkt wel ontzettend lekker maar ik ben bang dat zoiets mijn gezichtshuid gigantisch uitdroogt. Of heb ik dat mis?
Ik doe altijd gewoon een kwakje op mijn hoofd en dan masseer ik heel hard > heel veeeeel schuim.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:26 schreef saskiia het volgende:
ja big moet je wel eerst een beetje in je hand laten schuimen. Maar dat zeezout doet nou niet echt iets extra's voor je hoofdhuid denk ik...Kan je beter New/Soak 'n Float/Squicky Green/Snake Oil gebruiken!
Haha jazeker denk ik daar aan. Heb al mijn testertjes al bij elkaar verzameld zodat ik zelf zo min mogelijk aan cosmetische vloeibare dingen meesleep. heb het er al over gehad met mijn moeder (ik ga samen met mijn moeder en mijn tante, super gezelligquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Denk je aan de vloeistofregels en het feit dat je maar 1 stuk handbagage mee mag nemen? Dan kun je evengoed best veel inkopen hoor.
Dan is het goed.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:42 schreef Sabinee het volgende:
[..]
Haha jazeker denk ik daar aan. Heb al mijn testertjes al bij elkaar verzameld zodat ik zelf zo min mogelijk aan cosmetische vloeibare dingen meesleep. heb het er al over gehad met mijn moeder (ik ga samen met mijn moeder en mijn tante, super gezellig) en als het echt heel dramatisch wordt, kopen we daar gewoon een tas en checken die in voor de extra spullen die we meenemen op de terugweg
Maar ik denk niet dat het zo'n vaart zal lopen. Ik heb een trolley gekocht die nog nét binnen de marges ligt dus daar zou in principe genoeg ingestouwd moeten kunnen.
Inderdaad. Er gaan dus geen grotere hoeveelheden dan 100 ml mee! 'Gelukkig' heb ik ook een creditcard en kan ik, als ik iets ontzettend fijn vindt, gewoon lekker uit de UK bestellen via internetquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan is het goed.Het zou zonde zijn als je bij voorbeeld je vers gekochte pot Dream Cream moet achterlaten omdat hij te groot is.
Body butter van Lush is geen smeersel a la body butter van de body shop hoor! Bij Lush is het iets voor onder de douche, Buffy is een scrub blok voor tijdens het douchen. Ook wel verzorgend maar dus wel een heel ander product.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:42 schreef Sabinee het volgende:
Body Butter! Heel goed idee. Ik heb nu altijd de Sheabutter van de Body Shop maar die is zo duur en zo snel op..
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:54 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Body butter van Lush is geen smeersel a la body butter van de body shop hoor! Bij Lush is het iets voor onder de douche, Buffy is een scrub blok voor tijdens het douchen. Ook wel verzorgend maar dus wel een heel ander product.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:56 schreef Sabinee het volgende:
Dat wist ik niet. Dat Buffy een scrubblok is wist ik dan weer wel
Ben een beetje een Lush-n00b, hier in het noorden zitten ze helaas nergens.. Ben 1 keer in Amsterdam in de winkel geweest en verder heb ik me alleen verlekkerd aan de site..
Heerlijk duidelijk, gelukkig wordt er hier altijd voldoende uitgelegdquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:43 schreef Dipkip het volgende:
En met body butter heb je dat probleem soms ook dus, vooral als mensen body shop gewend zijn, dat ze niet vatten dat het voor onder de douche is omdat verder overal een body butter is voor insmeren na het douchen. Ik dacht voor je ingesmeerd met Buffy in bed gaat liggen zeg ik even watuitzondering is trouwens the soft touch, die is dan weer niet voor onder de douche (lekker duidelijk allemaal he).
Mannen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:26 schreef Enfermera het volgende:
Cat, ik heb je pakketje ontvangen!!![]()
Mn man al gelijk met dat pakketje in zn handen toen ik thuiskwam: wat is dit?? Dus ik uitleggen dat jij dat had opgestuurd, vond ie maar raar en begreep ie maar half. Ik maakte 'm open en hij zo: zohee dat meurt!
![]()
Mja, mannen he.
Ik vind het heerlijk ruiken, ben benieuwd naar alles!![]()
Thanks!!!
Haha jaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mannen.![]()
Enjoy! En als je vragen hebt dan weet je waar je ze kwijt kunt.
Lippenscrub? echt?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:33 schreef progje het volgende:
Oeh mijn bestelling is binnen.. inclusief 3 proefjes
Vind de lippenscrub ook erg prettig
Ga zo lekker in bad genieten
ja ik vind hem fijn, heb de mint besteldquote:
Hoe groot? Zo'n heel ding van 6 of 8 deelblokjes?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:44 schreef progje het volgende:
Huh ik heb caca brun erbij gekregen, dat heb ik helemaal niet besteld.
Al mijn andere spullen heb ik wel![]()
Iemand ervaring met dat spul?
http://www.lush.co.uk/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=446&option=com_virtuemart
Nee een klein blokjequote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:19 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb de lipscrub ook en ik vind m erg fijn, ik haal het gewoon van mn lippen af en smeer dan balsem.
[..]
Hoe groot? Zo'n heel ding van 6 of 8 deelblokjes?
hihi, daarom zei ik het ookquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:54 schreef Sabinee het volgende:
[..]
@ -Mellow-, een 'kwakje' shampoo op je hoofd klinkt wel heel vies trouwens
O my god, normaal zit ik alleen met mijn badeend in badquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:31 schreef progje het volgende:
Net in bad gezeten met:
- karma bubble bar
- Mask Of Magnaminty op mijn gezicht (wat een heerlijk goedje)
daarna mijn haar gewassen met
- karma solid shampoo
- jungle als Conditioner, enkel in mijn haar punten.Was wel ff wennen in gebruik, maar fijn spul
Daarna even afgespoel met karma zeep
En ingesmeerd met Karma Kream
Valt niet op he mijn karma verslaving
Heb Vanishing Cream op mijn gezicht gesmeerd, ook fijn spul, trekt ook snel in
Nja met 1 blokje haal je echt niks uitquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:27 schreef progje het volgende:
[..]
Nee een klein blokje
Ook een proef(-je) dus
Happy Blooming kan ook prima onder de douchequote:Op woensdag 24 februari 2010 21:57 schreef Quirine het volgende:
Ik heb net een Bath Melt en een bruisbal gekregen.
Nu heb ik geen bad.
Iemand ideeen wat ik met mijn Happy Blooming en Spacegirl kan doen?
Vooral de HB ruikt echt superlekkerzoet en voelt ook lekker aan.
Een echt dames-topic. Man, man, man, wat een namen komen er voorbij zweven af en toe. Gaat helemaal nergens meer over. Big gekocht? Geur O +? Happy 4 Sad? Imperialis en Mask of Magnaminty? Mask of Zorro begrijpt de gemiddelde man misschien wel (uit zijn jeugd) maar Mask of...?quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:43 schreef -Peach het volgende:
Gisteren maar weer eens naar een winkel geweest! Big gekocht (die geur...O+), Imperialis en Mask of Magnaminty, ben benieuwd hoe alles bevalt.
In de Lush Times stond dat per 1 mei je ook Happy 4 Sad kunt bestellen in NL, geloof wel alleen online. Vind het wel leuk dat ze nu ook in NL een soort van retro hebben (al is het allemaal maar tijdelijk/beperkte voorraad)...
ga eens langs een lush en laat je verbazenquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:07 schreef Hangzhou-ren het volgende:
[..]
Een echt dames-topic. Man, man, man, wat een namen komen er voorbij zweven af en toe. Gaat helemaal nergens meer over. Big gekocht? Geur? Imperialis en Mask of Magnaminty? Mask of Zorro begrijp de man misschien ook nog wel (uit zijn jeugd) maar Mask of Magna-wie? Happy 4 Sad?
![]()
Het is net alsof mannen en vrouwen een compleet andere taal spreken.
Vorige keer dat ik me liet verbazen eindigde ik in een roze steeg in A'dam.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ga eens langs een lush en laat je verbazen
Oooooh, je bent een kenner. Ja, het zijn voor mannen niet de meest stoeren namen. Dan zet je de potjes toch in een kastje als er iemand langs komt.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:11 schreef Hangzhou-ren het volgende:
[..]
Vorige keer dat ik me liet verbazen eindigde ik in een roze steeg in A'dam.
Nee even serieus ik zal als ik in Nederland ben weereens een kijkje nemen.
Moet zeggen dat sommige artikelen van LUSH ook voor mannen lekker zijn. Namen? No idea.
Gross, no!quote:
Ik heb nog wel een Karma zeep voor je liggen?quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:46 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
Once you've used karma, you can't live without it![]()
Hahahaquote:Op vrijdag 26 februari 2010 08:49 schreef Sulley02 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een Karma zeep voor je liggen?
Oh ships, heb ik een aantal weken geleden regelmatig zitten kijken op de site van B never voor de uitverkoop, de laatste weken helemaal niet meer aan gedacht.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:09 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb zo'n colour supplement bestelt wat je door je dagcreme kan mengen voor getinte dagcreme of puur kan gebruiken als concealer. Deze:
[ afbeelding ]
Ben heel benieuwd. Het is het enige van Lush wat ik bestelde, heb het toegevoegd aan mn B never bestelling (dat is het make-up zusje van Lush). Die gaan stoppen en daarom hebben ze nu 50% korting op alles. Ik heb o.a. oogschaduws, dat zit bij hun in van die leuke potjes...
[ afbeelding ]
En lip gloss:
[ afbeelding ]
Normaal vond ik ze te duur, maar nu was het goed te betalen. Helaas was er al wel heel veel op maar dat is misschien maar beter, en gelukkig hadden ze de meeste oogschaduws nog. Ben erg benieuwd. Mogelijk gaat Lush dus een deel van hun spul overnemen; de lip scrubs en creme anglaise waren van B never. Ik weet alleen niet of Lush ook echt make-up gaat doen. Tot nu toe dus alleen spul wat je door je creme mengt, wat natuurlijk heel anders is dan echt mascara enzo verkopen.
Er gaan ook roddels over een fake tan voor van de zomer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |