Denk je aan de vloeistofregels en het feit dat je maar 1 stuk handbagage mee mag nemen? Dan kun je evengoed best veel inkopen hoor.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:42 schreef Sabinee het volgende:
*IJverig noteert*![]()
Body Butter! Heel goed idee. Ik heb nu altijd de Sheabutter van de Body Shop maar die is zo duur en zo snel op.. Ga ik zeker onthouden! Ik zoek ook meteen even op wat die Mask of Magnaminty is. Gezichtsreiniger lijkt me ook heel fijn inderdaad! En dagcreme en shampoo en zeep.. oh volgens mij moet ik een extra tas meenemen. Ik vlieg met Ryanair en heb alleen handbagage bij me..![]()
[edit] Heb even gegoogelt op het masker. Het klinkt wel ontzettend lekker maar ik ben bang dat zoiets mijn gezichtshuid gigantisch uitdroogt. Of heb ik dat mis?
Ik doe altijd gewoon een kwakje op mijn hoofd en dan masseer ik heel hard > heel veeeeel schuim.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:26 schreef saskiia het volgende:
ja big moet je wel eerst een beetje in je hand laten schuimen. Maar dat zeezout doet nou niet echt iets extra's voor je hoofdhuid denk ik...Kan je beter New/Soak 'n Float/Squicky Green/Snake Oil gebruiken!
Haha jazeker denk ik daar aan. Heb al mijn testertjes al bij elkaar verzameld zodat ik zelf zo min mogelijk aan cosmetische vloeibare dingen meesleep. heb het er al over gehad met mijn moeder (ik ga samen met mijn moeder en mijn tante, super gezelligquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Denk je aan de vloeistofregels en het feit dat je maar 1 stuk handbagage mee mag nemen? Dan kun je evengoed best veel inkopen hoor.
Dan is het goed.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:42 schreef Sabinee het volgende:
[..]
Haha jazeker denk ik daar aan. Heb al mijn testertjes al bij elkaar verzameld zodat ik zelf zo min mogelijk aan cosmetische vloeibare dingen meesleep. heb het er al over gehad met mijn moeder (ik ga samen met mijn moeder en mijn tante, super gezellig) en als het echt heel dramatisch wordt, kopen we daar gewoon een tas en checken die in voor de extra spullen die we meenemen op de terugweg
Maar ik denk niet dat het zo'n vaart zal lopen. Ik heb een trolley gekocht die nog nét binnen de marges ligt dus daar zou in principe genoeg ingestouwd moeten kunnen.
Inderdaad. Er gaan dus geen grotere hoeveelheden dan 100 ml mee! 'Gelukkig' heb ik ook een creditcard en kan ik, als ik iets ontzettend fijn vindt, gewoon lekker uit de UK bestellen via internetquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan is het goed.Het zou zonde zijn als je bij voorbeeld je vers gekochte pot Dream Cream moet achterlaten omdat hij te groot is.
Body butter van Lush is geen smeersel a la body butter van de body shop hoor! Bij Lush is het iets voor onder de douche, Buffy is een scrub blok voor tijdens het douchen. Ook wel verzorgend maar dus wel een heel ander product.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:42 schreef Sabinee het volgende:
Body Butter! Heel goed idee. Ik heb nu altijd de Sheabutter van de Body Shop maar die is zo duur en zo snel op..
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:54 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Body butter van Lush is geen smeersel a la body butter van de body shop hoor! Bij Lush is het iets voor onder de douche, Buffy is een scrub blok voor tijdens het douchen. Ook wel verzorgend maar dus wel een heel ander product.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:56 schreef Sabinee het volgende:
Dat wist ik niet. Dat Buffy een scrubblok is wist ik dan weer wel
Ben een beetje een Lush-n00b, hier in het noorden zitten ze helaas nergens.. Ben 1 keer in Amsterdam in de winkel geweest en verder heb ik me alleen verlekkerd aan de site..
Heerlijk duidelijk, gelukkig wordt er hier altijd voldoende uitgelegdquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:43 schreef Dipkip het volgende:
En met body butter heb je dat probleem soms ook dus, vooral als mensen body shop gewend zijn, dat ze niet vatten dat het voor onder de douche is omdat verder overal een body butter is voor insmeren na het douchen. Ik dacht voor je ingesmeerd met Buffy in bed gaat liggen zeg ik even watuitzondering is trouwens the soft touch, die is dan weer niet voor onder de douche (lekker duidelijk allemaal he).
Mannen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:26 schreef Enfermera het volgende:
Cat, ik heb je pakketje ontvangen!!![]()
Mn man al gelijk met dat pakketje in zn handen toen ik thuiskwam: wat is dit?? Dus ik uitleggen dat jij dat had opgestuurd, vond ie maar raar en begreep ie maar half. Ik maakte 'm open en hij zo: zohee dat meurt!
![]()
Mja, mannen he.
Ik vind het heerlijk ruiken, ben benieuwd naar alles!![]()
Thanks!!!
Haha jaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mannen.![]()
Enjoy! En als je vragen hebt dan weet je waar je ze kwijt kunt.
Lippenscrub? echt?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:33 schreef progje het volgende:
Oeh mijn bestelling is binnen.. inclusief 3 proefjes
Vind de lippenscrub ook erg prettig
Ga zo lekker in bad genieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |