abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 februari 2010 @ 11:38:48 #151
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_78337111
Angels on bare skin dus om je gezicht lekker te reinigen. Qua shampoo zou ik gewoon iets meenemen wat je lekker vindt ruiken. Verder een lekkere body butter als Buffy bijvoorbeeld die vrij neutraal ruikt. Mask of Magnaminty mág niet ontbreken!
En als dagcreme iets van Celestial misschien? En qua zeep Honey I washed the kids, die wel zoet ruikt maar niet overheersend.
L'Enfer, c'est les autres.
pi_78337268
*IJverig noteert*
Body Butter! Heel goed idee. Ik heb nu altijd de Sheabutter van de Body Shop maar die is zo duur en zo snel op.. Ga ik zeker onthouden! Ik zoek ook meteen even op wat die Mask of Magnaminty is. Gezichtsreiniger lijkt me ook heel fijn inderdaad! En dagcreme en shampoo en zeep.. oh volgens mij moet ik een extra tas meenemen. Ik vlieg met Ryanair en heb alleen handbagage bij me..

[edit] Heb even gegoogelt op het masker. Het klinkt wel ontzettend lekker maar ik ben bang dat zoiets mijn gezichtshuid gigantisch uitdroogt. Of heb ik dat mis?
  dinsdag 23 februari 2010 @ 11:55:46 #153
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_78337834
Nee dat klopt wel maar als je erna een lekkere creme smeert valt het heel erg mee en het is een zalig maskertje. Hoewel hij wel heftig kan zijn dus misschien toch niet zo'n goed plan...
pi_78337946
ik kan hem ook maar 1x in de 3 maanden gebruiken ofzo Hij is voor mij erg heftig! Na gebruik zie ik eruit als een droge rode kreeft haha! Beter past BB seaweed....zeewier
"After a stressful day, let your worries float away. An easy way to cope....is to grab a bar of soap. Or even a bubble bar, and your problems will drift far. So, when seeking peace and hush, whizz down to your local Lush =)"
pi_78338401
Dan durf ik het niet aan. Ik ben net zo blij dat ik de laatste tijd relatief weinig last heb van een droge, rode, trekkerige gezichtshuid.
Die seaweed daarentegen
pi_78339287
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 11:42 schreef Sabinee het volgende:
*IJverig noteert*
Body Butter! Heel goed idee. Ik heb nu altijd de Sheabutter van de Body Shop maar die is zo duur en zo snel op.. Ga ik zeker onthouden! Ik zoek ook meteen even op wat die Mask of Magnaminty is. Gezichtsreiniger lijkt me ook heel fijn inderdaad! En dagcreme en shampoo en zeep.. oh volgens mij moet ik een extra tas meenemen. Ik vlieg met Ryanair en heb alleen handbagage bij me..

[edit] Heb even gegoogelt op het masker. Het klinkt wel ontzettend lekker maar ik ben bang dat zoiets mijn gezichtshuid gigantisch uitdroogt. Of heb ik dat mis?
Denk je aan de vloeistofregels en het feit dat je maar 1 stuk handbagage mee mag nemen? Dan kun je evengoed best veel inkopen hoor.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 23 februari 2010 @ 12:41:08 #157
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_78339449
quote:
Op maandag 22 februari 2010 20:26 schreef saskiia het volgende:
ja big moet je wel eerst een beetje in je hand laten schuimen. Maar dat zeezout doet nou niet echt iets extra's voor je hoofdhuid denk ik...Kan je beter New/Soak 'n Float/Squicky Green/Snake Oil gebruiken!
Ik doe altijd gewoon een kwakje op mijn hoofd en dan masseer ik heel hard > heel veeeeel schuim.

Ik kan me voorstellen dat het zeezout ook wel tegen schilfers/ roos werkt. De zee is ook altijd goed tegen eczeem enzo. Ik heb nu ook minder last van roos maar dat kan ook door de soak n float komen.
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_78339492
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 12:36 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Denk je aan de vloeistofregels en het feit dat je maar 1 stuk handbagage mee mag nemen? Dan kun je evengoed best veel inkopen hoor.
Haha jazeker denk ik daar aan. Heb al mijn testertjes al bij elkaar verzameld zodat ik zelf zo min mogelijk aan cosmetische vloeibare dingen meesleep. heb het er al over gehad met mijn moeder (ik ga samen met mijn moeder en mijn tante, super gezellig ) en als het echt heel dramatisch wordt, kopen we daar gewoon een tas en checken die in voor de extra spullen die we meenemen op de terugweg Maar ik denk niet dat het zo'n vaart zal lopen. Ik heb een trolley gekocht die nog nét binnen de marges ligt dus daar zou in principe genoeg ingestouwd moeten kunnen.
pi_78340068
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 12:42 schreef Sabinee het volgende:

[..]

Haha jazeker denk ik daar aan. Heb al mijn testertjes al bij elkaar verzameld zodat ik zelf zo min mogelijk aan cosmetische vloeibare dingen meesleep. heb het er al over gehad met mijn moeder (ik ga samen met mijn moeder en mijn tante, super gezellig ) en als het echt heel dramatisch wordt, kopen we daar gewoon een tas en checken die in voor de extra spullen die we meenemen op de terugweg Maar ik denk niet dat het zo'n vaart zal lopen. Ik heb een trolley gekocht die nog nét binnen de marges ligt dus daar zou in principe genoeg ingestouwd moeten kunnen.
Dan is het goed. Het zou zonde zijn als je bij voorbeeld je vers gekochte pot Dream Cream moet achterlaten omdat hij te groot is.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_78342368
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 12:59 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dan is het goed. Het zou zonde zijn als je bij voorbeeld je vers gekochte pot Dream Cream moet achterlaten omdat hij te groot is.
Inderdaad. Er gaan dus geen grotere hoeveelheden dan 100 ml mee! 'Gelukkig' heb ik ook een creditcard en kan ik, als ik iets ontzettend fijn vindt, gewoon lekker uit de UK bestellen via internet

@ -Mellow-, een 'kwakje' shampoo op je hoofd klinkt wel heel vies trouwens
pi_78344838
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 11:42 schreef Sabinee het volgende:
Body Butter! Heel goed idee. Ik heb nu altijd de Sheabutter van de Body Shop maar die is zo duur en zo snel op..
Body butter van Lush is geen smeersel a la body butter van de body shop hoor! Bij Lush is het iets voor onder de douche, Buffy is een scrub blok voor tijdens het douchen. Ook wel verzorgend maar dus wel een heel ander product.
pi_78344947
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 14:54 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Body butter van Lush is geen smeersel a la body butter van de body shop hoor! Bij Lush is het iets voor onder de douche, Buffy is een scrub blok voor tijdens het douchen. Ook wel verzorgend maar dus wel een heel ander product.
Dat wist ik niet. Dat Buffy een scrubblok is wist ik dan weer wel Ben een beetje een Lush-n00b, hier in het noorden zitten ze helaas nergens.. Ben 1 keer in Amsterdam in de winkel geweest en verder heb ik me alleen verlekkerd aan de site..
  dinsdag 23 februari 2010 @ 15:12:38 #163
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_78345574
Pakje is binnen
Voor vriendin aan proefjes T'eo, Aromaco en Charity pot. Ikzelf heb coco lotion, vanilla deelite, buffy en fever
pi_78346304
Als ik thuis kom dan ruik ik The Godmother.
<3
pi_78346668
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 14:56 schreef Sabinee het volgende:
Dat wist ik niet. Dat Buffy een scrubblok is wist ik dan weer wel Ben een beetje een Lush-n00b, hier in het noorden zitten ze helaas nergens.. Ben 1 keer in Amsterdam in de winkel geweest en verder heb ik me alleen verlekkerd aan de site..
Zolang je maar weet wat je koopt bedoel ik. Het lijkt me zo teleurstellend anders. De namen bij Lush zijn voor sommige mensen heel verwarrend. Dan kopen ze een buttercream en gaan er mee smeren na het douchen als een bodylotion. Maar buttercream is gewoon een soort zachte zeep!!

En met body butter heb je dat probleem soms ook dus, vooral als mensen body shop gewend zijn, dat ze niet vatten dat het voor onder de douche is omdat verder overal een body butter is voor insmeren na het douchen. Ik dacht voor je ingesmeerd met Buffy in bed gaat liggen zeg ik even wat uitzondering is trouwens the soft touch, die is dan weer niet voor onder de douche (lekker duidelijk allemaal he).
pi_78349080
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 15:43 schreef Dipkip het volgende:

En met body butter heb je dat probleem soms ook dus, vooral als mensen body shop gewend zijn, dat ze niet vatten dat het voor onder de douche is omdat verder overal een body butter is voor insmeren na het douchen. Ik dacht voor je ingesmeerd met Buffy in bed gaat liggen zeg ik even wat uitzondering is trouwens the soft touch, die is dan weer niet voor onder de douche (lekker duidelijk allemaal he).
Heerlijk duidelijk, gelukkig wordt er hier altijd voldoende uitgelegd Lief van je

Zelf mag ik het body butter idee van Lush eigenlijk veel meer. Ik merk dus dat mijn body butter van de Body Shop dus echt niet op gaat. Ja, het is goed voor me, maar wanneer heb ik nou 25 minuten de tijd om me echt goed van top tot teen in te smeren?

Onder de douche gaat het veel sneller en dan heb ik daarna zo'n heerlijk geurtje + lekker laagje op mijn huid zodat ik weet dat ik niet uitdroog. Perfect

Was er trouwens hier nog iemand die een proefje Jungle wilde? Ik heb er eentje gehad bij een bestelling, maar na 1x daarmee douchen merkte ik dat mijn haar het toch iets te vettig vond. *hum* Die ligt hier dus gewoon 'te liggen'. Gratis op te sturen voor degene die hem wilde proberen, PM ff je adres, want ik heb nu ff geen tijd om terug te lezen wie dat ook alweer was. Sorry!
  dinsdag 23 februari 2010 @ 16:44:48 #167
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_78349223
Kahlie, ik wilde hem graag proberen maar heb volgens mij niet om een proefje gevraagd. Als niemand reageert mag ik hem dan hebben? Wil je er iets voor terug?

Ik heb sowieso eventueel een proefje Vanilla deelite te ruil voor de liefhebber
  dinsdag 23 februari 2010 @ 19:26:25 #168
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_78355799
Cat, ik heb je pakketje ontvangen!! Mn man al gelijk met dat pakketje in zn handen toen ik thuiskwam: wat is dit?? Dus ik uitleggen dat jij dat had opgestuurd, vond ie maar raar en begreep ie maar half. Ik maakte 'm open en hij zo: zohee dat meurt!

Mja, mannen he.
Ik vind het heerlijk ruiken, ben benieuwd naar alles! Thanks!!!
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_78356508
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 19:26 schreef Enfermera het volgende:
Cat, ik heb je pakketje ontvangen!! Mn man al gelijk met dat pakketje in zn handen toen ik thuiskwam: wat is dit?? Dus ik uitleggen dat jij dat had opgestuurd, vond ie maar raar en begreep ie maar half. Ik maakte 'm open en hij zo: zohee dat meurt!

Mja, mannen he.
Ik vind het heerlijk ruiken, ben benieuwd naar alles! Thanks!!!
Mannen.

Enjoy! En als je vragen hebt dan weet je waar je ze kwijt kunt.
pi_78356588
dubbel
  dinsdag 23 februari 2010 @ 20:18:38 #171
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_78358497
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 19:39 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Mannen.

Enjoy! En als je vragen hebt dan weet je waar je ze kwijt kunt.
Haha ja Ik moet echt lachen. En toen de vlop open was duwde ik wel lekker even wat zakjes in z'n gezicht Hihi.
Doe ik! Superleuk!
Heb donderdag + vrijdag vrij, dus dan ga ik eens even lekker testen
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_78359368
Oeh mijn bestelling is binnen.. inclusief 3 proefjes

Vind de lippenscrub ook erg prettig

Ga zo lekker in bad genieten
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_78359470
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:33 schreef progje het volgende:
Oeh mijn bestelling is binnen.. inclusief 3 proefjes

Vind de lippenscrub ook erg prettig

Ga zo lekker in bad genieten
Lippenscrub? echt?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  dinsdag 23 februari 2010 @ 20:38:11 #174
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_78359655
Haha ik vind het wel even wennen die producten, ik had de lippenscrub geprobeerd in een van de Lush filialen. Het leek of ik klare suiker in olie op mijn lippen smeerde, toch een beetje een vies gevoel als je dat er dan af likt.
Ik moet wel zeggen dat is steeds enthousiaster wordt over de producten, zou het super vinden om zo'n dingetjes zelf te maken in zo'n fabriek maargoed, het weerhoud mij nog even om dingen te kopen omdat ik het zo duur vind
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
pi_78359691
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:34 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Lippenscrub? echt?
ja ik vind hem fijn, heb de mint besteld
wel vrij grof, maar het werkt wel goed.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: