abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 februari 2010 @ 21:13:33 #103
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_78157116
Dat dus. En anders kan ik volgende week wel een proefje voor je maken in ruil voor iets anders hoor
L'Enfer, c'est les autres.
pi_78157118
Je bent een vrouw naar mijn hart, Cat.
En Maria ook.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 februari 2010 @ 21:15:10 #105
163650 Greys
pi_78157172
Pas op hoor shmoop
Ik weet uit betrouwbare bronnen dat Cat momenteel enigszins beneveld is!
Of spraken dronken vrouwen nou altijd de waarheid?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_78157404
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 21:15 schreef Greys het volgende:
Pas op hoor shmoop
Ik weet uit betrouwbare bronnen dat Cat momenteel enigszins beneveld is!
Of spraken dronken vrouwen nou altijd de waarheid?
Waaehbjehetover?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_78157428
Greys is sjaloers op mijn Randy butter.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 18 februari 2010 @ 21:24:49 #108
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_78157568
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 21:10 schreef shmoopy het volgende:
Okee, bedankt voor de reacties, ladies, ik ga bij mijn volgende bestelling een proefje vragen.
Hmm, wanneer zal ik weer eens bestellen?
ik heb zowel AOBS als dark angels. Ik kan wel wat proefjes opsturen als je wil
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
  donderdag 18 februari 2010 @ 21:25:36 #109
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_78157602
Ik ben gewoon verdorie vergeten een comforter mee te bestellen
pi_78161959
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 21:25 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik ben gewoon verdorie vergeten een comforter mee te bestellen
Een wat?
pi_78162359
AOBS + dermalogica dagcreme is bij mij een perfecte combinatie..

Heb een gecombineerde huid en op mijn t-zone altijd last van ellende.
De laatste tijd is het erg rustig
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_78162454
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 22:37 schreef nateke het volgende:

[..]

Een wat?
Comforter BBS.
  donderdag 18 februari 2010 @ 22:59:19 #113
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_78163357
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 22:44 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Comforter BBS.
Ja!
Ben helemaal vergeten om aan de eh...Clouds te ruiken, die blauwe comforter zeg maar...Ben daar ook wel benieuwd naar. En de BBS die naar HIWTK ruikt, de choco/witte.
pi_78173082
Zijn er ook mannen die Lush producten gebruiken om hun huid te onderhouden? Ik vond het een bijzonder goede invloed hebben op mijn acne-huid al vond ik sommige producten wel iets te sterk voor mij.

Laat wat horen, ik heb het idee dat mannelijke geslacht ondervertegenwoordigd is in dit topic lol
Love may be blind, but marriage is a real eye-opener. No, dont get me wrong, I do love you honey..
pi_78173176
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 09:25 schreef Lance1977 het volgende:
Zijn er ook mannen die Lush producten gebruiken om hun huid te onderhouden? Ik vond het een bijzonder goede invloed hebben op mijn acne-huid al vond ik sommige producten wel iets te sterk voor mij.

Laat wat horen, ik heb het idee dat mannelijke geslacht ondervertegenwoordigd is in dit topic lol
mijn vriend gebruikt ook veel Lush spullen, alleen hij post niet op fok
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 februari 2010 @ 09:33:36 #116
163650 Greys
pi_78173263
Mijn meneer baddert graag met Lush!
'The Wuss' - what's in a name - is zijn favoriete BBS.
Douchen graag met Freeze douchegel.

En die heeft wel een FOK! account, maar post alleen soms in PTA.
Die durft niet in de Lush topics denk ik
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_78173396
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 09:33 schreef Greys het volgende:
Mijn meneer baddert graag met Lush!
'The Wuss' - what's in a name - is zijn favoriete BBS.
Douchen graag met Freeze douchegel.

En die heeft wel een FOK! account, maar post alleen soms in PTA.
Die durft niet in de Lush topics denk ik
Haha Lush topic is idd niet goed voor je (ego) mannelijkheid moet ik je zeggen.. lol

Maar gebruiken zij de Lush producten ook voor een acne-probleem? Ik moet zeggen dat ik zowiezo de douchegel etc van Lush honderd keer beter vind als die chemisch ruikende troep van axe en dat soort waardeloze merken.
Love may be blind, but marriage is a real eye-opener. No, dont get me wrong, I do love you honey..
pi_78173479
Mijn vriend gebruikt ook bijna alleen nog Lush, maar die fokt ook niet. Ik moet wel zeggen dat het hem niet zo heel veel uitmaakt, zolang het een beetje ok ruikt doucht hij er wel mee. Ik moet het dus wel voor hem kopen, anders neemt ie weer gewoon een supermarktmerk.

Hij gebruikt Antiphilitron, Okra, Blue Skies en Tramp onder de douche, en in bad kies ik meestal wat uit. De hele zoete roze dingen gebruik ik eerder als ik alleen in bad ga, maar bijv. Avobath en Christmas Kisses vond ie erg lekker, en Blue Skies BBS natuurlijk. Oh en Hot Toddy.

En Ocean Salt en de suikerscrubs vindt hij ook fijn, maar dat wil ie alleen op zn rug dus dat moet ik dan doen, hij scrubt zichzelf niet ofzo. Voelt ie zich te mannelijk voor
  vrijdag 19 februari 2010 @ 10:09:55 #119
139230 El_Chica_Del_Fuego
Nee, ik wil geen Mac }:|
pi_78174248
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:45 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ja want we kunnen het niet gewoon oneens zijn, dat komt dan doordat ik gebrainwashed ben mens je wil niet weten hoeveel kritiek ik al gespuid heb over Lush, ik vind alleen dit punt van jou volslagen onzin!
We kunnen het best gewoon oneens zijn, maar uit je reacties merk ik op dat je mijn punt niet begrijpt, omdat je daarin nét ergens anders op ingaat, wat ik niet bedoel; dus dan is het geen kwestie van het gewoon oneens zijn. Maar als het niet komt doordat je geen kritiek erover aan kunt horen, wat ik suggereerde omdat het daarop leek, dan is dat niet de oorzaak, fine.
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 21:07 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Zo kun je een discussie ook afkappen ja.
Ja, ik kap 'm idd gewoon af.
*Think outside the box*
pi_78174686
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 14:54 schreef Tamashii het volgende:
bonnen? Kun je een Lush cadeaubon krijgen?
Ja! Dat kan! Ik heb er eentje gehad met Kerst

Nu sluip ik weer netjes weg in m'n hoekje Niet teveel Lush kopen op het moment.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 10:32:30 #121
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_78174948
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 22:59 schreef Maria2.0 het volgende:

[..]

Ja!
Ben helemaal vergeten om aan de eh...Clouds te ruiken, die blauwe comforter zeg maar...Ben daar ook wel benieuwd naar. En de BBS die naar HIWTK ruikt, de choco/witte.
Ik vind de Comforter BBS veel lekkerder dan de blauwe, want daar vind ik niet zoveel aan
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_78176609
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 10:09 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
We kunnen het best gewoon oneens zijn, maar uit je reacties merk ik op dat je mijn punt niet begrijpt, omdat je daarin nét ergens anders op ingaat, wat ik niet bedoel; dus dan is het geen kwestie van het gewoon oneens zijn.
Nee dan is het een kwestie van dat jij gewoon niet goed duidelijk kunt maken wat je nou wil zeggen.

Daarnaast begrijp ik niet wat je hier nou eigenlijk komt doen, als je kritiek kwijt wil maar geen discussie wil, ga dan weg? Je hebt je zegje toch gedaan en je wil het er verder niet over hebben? Wat wil je dan nog verder toevoegen aan dit topic, vraag ik me af.
pi_78179504
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 11:16 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Nee dan is het een kwestie van dat jij gewoon niet goed duidelijk kunt maken wat je nou wil zeggen.

Daarnaast begrijp ik niet wat je hier nou eigenlijk komt doen, als je kritiek kwijt wil maar geen discussie wil, ga dan weg? Je hebt je zegje toch gedaan en je wil het er verder niet over hebben? Wat wil je dan nog verder toevoegen aan dit topic, vraag ik me af.
Wat een moraalridder zeg.. jij bent lekker on-topic bezig wil je zeggen?
pi_78179516
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 12:18 schreef Lance1977 het volgende:

[..]

Wat een moraalridder zeg.. jij bent lekker on-topic bezig wil je zeggen?
die discussie is nu wel klaar.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_78191963
bad karma, bad karma
"After a stressful day, let your worries float away. An easy way to cope....is to grab a bar of soap. Or even a bubble bar, and your problems will drift far. So, when seeking peace and hush, whizz down to your local Lush =)"
pi_78197585
wohoooooo !!! ik kan m'n klantenkaart van Nederland ook gebruiken in Antwerpen !!!
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  vrijdag 19 februari 2010 @ 21:10:48 #127
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_78200231
Oh ik was helemaal vergeten before en after foto's te posten van m'n haar
Doe het straks/morgen wel even..

Zit nu heerlijk te genieten met een maskertje Mask of Magnaminty. Echt heerlijk! Je voelt je huid straktrekken, en heerlijk frrrris, tintelt overal!
Hierna lekker douchen, haar wassen met New, Buffy en The Olive Branch. Daarna lekker huidje insmeren met Celestial (gezicht), Fair Trade Foot Lotion (voeten ) en Sympathy for the Skin (rest).

Lekker!
pi_78206258
Ooooh. Ik was al mijn Lush spullen vergeten in vakantiehuisje, maar nu ben ik weer daar en heb ik AOBS en eneenen snowdinges en nougatbar en buffy.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  zaterdag 20 februari 2010 @ 20:38:43 #129
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_78240580
Ik was vandaag in de Lush in Antwerpen, (weekendje weg) vind het echt een leuk winkeltje om even rond te neuzen, alleen vind ik het veel te duur om er ook echt iets te kopen...

Daarna tegenover bij Ben&Jerry's een ijsje gegeten..
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
pi_78245298
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 20:38 schreef PartyHardy het volgende:
Ik was vandaag in de Lush in Antwerpen, (weekendje weg) vind het echt een leuk winkeltje om even rond te neuzen, alleen vind ik het veel te duur om er ook echt iets te kopen...

Daarna tegenover bij Ben&Jerry's een ijsje gegeten..
best wel. in Manchester is het veeeeeeeeeel goedkoper.
Werewolf
pi_78256210
Ik moet eik zeggen dat ik het punt van ECDF wel begrijp Wheheh.

Ik heb zo'n head to toes pakketje aangeschaft en ik ben verliefd op de massagebar die daar inzit. WAT een lekker dinkie!

Alleen zit er ook Big shampoo in. Van de week wilde ik mijn haar lekker daarmee gaan wassen, helemaal op verheugd... Ik draaide dat potje open en ik durfde het gewoon niet in mijn haar te smeren!

Het deed me nog het meest denken aan deels opgeloste sugarscrub in water ofzo. Het zag er echt uit of het pijn zou gaan doen als ik het zou gebruiken en of het nooooooooooooooooooit meer uit mijn haar zou gaan.

Hoort dit zo?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_78258363
Ja dat hoort zo en is ook wat mij tegenhoudt
pi_78258615
Mgihghigih nog geen ervaringsdeskundige ook dus!

( )
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_78258654
Het ruikt wel heel lekker he op het IF wordt geroddelt over de nieuwe forum party en veel mensen vragen om een bodyspray met die geur.
  zondag 21 februari 2010 @ 12:13:46 #135
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_78258723
Weten jullie misschien of ze bij Lush iets hebben voor heel droog haar? Ik gebruik nu een soort serum of kokosolie om mijn haar wat vetter te maken. In ieder geval ben ik naar iets op zoek wat je niet uit hoeft te spoelen en je haar goed verzorgd..
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
pi_78258796
nahh Lush heeft wel spul wat je in je haar kan laten, maar das meer styling. Ze hebben wel super maskers, die bij mij enorm helpen tegen droog haar! Zit nu met een hele pot Jasmine & Henna Fluff Eaze in mijn haar....heerlijk
"After a stressful day, let your worries float away. An easy way to cope....is to grab a bar of soap. Or even a bubble bar, and your problems will drift far. So, when seeking peace and hush, whizz down to your local Lush =)"
pi_78258980
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:13 schreef PartyHardy het volgende:
Weten jullie misschien of ze bij Lush iets hebben voor heel droog haar? Ik gebruik nu een soort serum of kokosolie om mijn haar wat vetter te maken. In ieder geval ben ik naar iets op zoek wat je niet uit hoeft te spoelen en je haar goed verzorgd..
Veganese kun je gebruiken als leave in, werkt voor mij perfect
pi_78268863
ik gebruik de Coolaulain conditioner (of hoe heet dat ook alweer?) niet meer. mijn haar werd daar erg droog van.

ik heb krullen, welke shampoo mag ik gebruiken?
Werewolf
pi_78271296
Ik wil mijn aangevraagde creditcard hebben. Heb al een bestelling bij de UK staan, nu nog uit kunnen voeren.
pi_78281585
quote:
Op zondag 21 februari 2010 17:06 schreef sararaats het volgende:
ik gebruik de Coolaulain conditioner (of hoe heet dat ook alweer?) niet meer. mijn haar werd daar erg droog van.

ik heb krullen, welke shampoo mag ik gebruiken?

shampoo's met cocos zijn altijd fijn voor (droog) krulhaar. Tricomania of Curly Wurly bijvoorbeeld!
pi_78281713
Net met een pluk van joy of jelly in bad geweest. Lekker, joh!
pi_78292745
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mgihghigih nog geen ervaringsdeskundige ook dus!

( )
Big . Het doet bij mij in ieder geval geen pijn ondanks die klonten zeezout. Heb inmiddels 2 potten Big gebruikt en hij werkt ook prima als je problemen hebt met je hoofdhuid.
  maandag 22 februari 2010 @ 09:25:18 #143
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_78293655
Ik heb heel droog haar en heb voorlopig kokosshampoo en conditioner van de Tuinen, van Inecto.
Hierna wil ik wel een blok Trichomania icm een blok Jungle gaan proberen.
  maandag 22 februari 2010 @ 12:44:14 #144
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_78299475
Ik vind Big echt fantastisch! Het schuimt ontzettend goed, het ruikt zaaalig en het is perfect voor mijn haar: meer volume, minder zwaar. En mijn haar wordt er ontzettend zacht en glanzend van.

Ik hoef nooit meer andere shampoo

Maar voor droog haar lijkt het mij niet zo geschikt
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_78315968
ik vind Big ook zo lekker! Die geuuuuuur Hij schijnt heerlijk te zijn in combi met Curly Wurly....in je hand mengen en dan aanbrengen....Maar eens uitproberen
pi_78316049
Oeh! Ik heb wel problemen met mijn hoofdhuid!

Maat gewoon op je haar smeren? niet eerst soort van opschuimen in je hand ofzo?
pi_78317673
ja big moet je wel eerst een beetje in je hand laten schuimen. Maar dat zeezout doet nou niet echt iets extra's voor je hoofdhuid denk ik...Kan je beter New/Soak 'n Float/Squicky Green/Snake Oil gebruiken!
pi_78320323
ik kom me hier ook even melden.
Met dank aan de dames in de F&F SC .
Heb inmiddels al een pakketje versleten en ben helemaal weg van de porridge zeep .
Verder vond ik de comforter ook super en ben ik erachter gekomen dat vanille niet mijn geurtje is
Heb nog staan/liggen, jummy jummy en de strawberry massage bar + een blackberry bath bomb.

Ik ga alvast sparen en de Cc opzoeken
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  dinsdag 23 februari 2010 @ 09:12:35 #149
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_78332763
Vorige week woensdag besteld en ik hoop hoop hoop dat mijn pakje vandaag bezorgd wordt
Sowieso ben ik door Dipkip verslaafd geraakt aan die cleansers en kijk ik enorm uit naar AOBS. En door het proefje van Pumpkin ben ik de deo soort gaan waarderen en heb ik nu Aromarant besteld (ik hou niet zo van Patchouli ).
Oh en Yummy yummy yummy is zo zalig dat ik er snel mee wil douchen. En ik ben héél benieuwd naar die Waylander Rhassoul, kan me er weinig bij voorstellen.
Zucht. Ik wil het.
pi_78336976
Ik ga van 12 tot en met 15 maart naar Londen Hebben jullie nog tips voor dingen die ik echt mee MOET nemen van Lush?
Ik heb een gevoelige/droge neigend naar gewone huid Normaal haar en geen voorkeur voor extreem zoete geurtjes Dreamcream vind ik trouwens erg fijn maar de geur staat mij zo tegen
  dinsdag 23 februari 2010 @ 11:38:48 #151
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_78337111
Angels on bare skin dus om je gezicht lekker te reinigen. Qua shampoo zou ik gewoon iets meenemen wat je lekker vindt ruiken. Verder een lekkere body butter als Buffy bijvoorbeeld die vrij neutraal ruikt. Mask of Magnaminty mág niet ontbreken!
En als dagcreme iets van Celestial misschien? En qua zeep Honey I washed the kids, die wel zoet ruikt maar niet overheersend.
pi_78337268
*IJverig noteert*
Body Butter! Heel goed idee. Ik heb nu altijd de Sheabutter van de Body Shop maar die is zo duur en zo snel op.. Ga ik zeker onthouden! Ik zoek ook meteen even op wat die Mask of Magnaminty is. Gezichtsreiniger lijkt me ook heel fijn inderdaad! En dagcreme en shampoo en zeep.. oh volgens mij moet ik een extra tas meenemen. Ik vlieg met Ryanair en heb alleen handbagage bij me..

[edit] Heb even gegoogelt op het masker. Het klinkt wel ontzettend lekker maar ik ben bang dat zoiets mijn gezichtshuid gigantisch uitdroogt. Of heb ik dat mis?
  dinsdag 23 februari 2010 @ 11:55:46 #153
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_78337834
Nee dat klopt wel maar als je erna een lekkere creme smeert valt het heel erg mee en het is een zalig maskertje. Hoewel hij wel heftig kan zijn dus misschien toch niet zo'n goed plan...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')