Waaehbjehetover?quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:15 schreef Greys het volgende:
Pas op hoor shmoop
Ik weet uit betrouwbare bronnen dat Cat momenteel enigszins beneveld is!
Of spraken dronken vrouwen nou altijd de waarheid?
ik heb zowel AOBS als dark angels. Ik kan wel wat proefjes opsturen als je wilquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:10 schreef shmoopy het volgende:
Okee, bedankt voor de reacties, ladies, ik ga bij mijn volgende bestelling een proefje vragen.
Hmm, wanneer zal ik weer eens bestellen?
Een wat?quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:25 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik ben gewoon verdorie vergeten een comforter mee te bestellen
Comforter BBS.quote:
Ja!quote:
mijn vriend gebruikt ook veel Lush spullen, alleen hij post niet op fokquote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:25 schreef Lance1977 het volgende:
Zijn er ook mannen die Lush producten gebruiken om hun huid te onderhouden? Ik vond het een bijzonder goede invloed hebben op mijn acne-huid al vond ik sommige producten wel iets te sterk voor mij.
Laat wat horen, ik heb het idee dat mannelijke geslacht ondervertegenwoordigd is in dit topiclol
Haha Lush topic is idd niet goed voor je (ego) mannelijkheid moet ik je zeggen.. lolquote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:33 schreef Greys het volgende:
Mijn meneer baddert graag met Lush!
'The Wuss' - what's in a name- is zijn favoriete BBS.
Douchen graag met Freeze douchegel.
En die heeft wel een FOK! account, maar post alleen soms in PTA.
Die durft niet in de Lush topics denk ik
We kunnen het best gewoon oneens zijn, maar uit je reacties merk ik op dat je mijn punt niet begrijpt, omdat je daarin nét ergens anders op ingaat, wat ik niet bedoel; dus dan is het geen kwestie van het gewoon oneens zijn. Maar als het niet komt doordat je geen kritiek erover aan kunt horen, wat ik suggereerde omdat het daarop leek, dan is dat niet de oorzaak, fine.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:45 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja want we kunnen het niet gewoon oneens zijn, dat komt dan doordat ik gebrainwashed benmens je wil niet weten hoeveel kritiek ik al gespuid heb over Lush, ik vind alleen dit punt van jou volslagen onzin!
Ja, ik kap 'm idd gewoon af.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Zo kun je een discussie ook afkappen ja.
Ja! Dat kan! Ik heb er eentje gehad met Kerstquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:54 schreef Tamashii het volgende:
bonnen? Kun je een Lush cadeaubon krijgen?
Ik vind de Comforter BBS veel lekkerder dan de blauwe, want daar vind ik niet zoveel aanquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:59 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Ja!![]()
Ben helemaal vergeten om aan de eh...Clouds te ruiken, die blauwe comforter zeg maar...Ben daar ook wel benieuwd naar. En de BBS die naar HIWTK ruikt, de choco/witte.
Nee dan is het een kwestie van dat jij gewoon niet goed duidelijk kunt maken wat je nou wil zeggen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:09 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
We kunnen het best gewoon oneens zijn, maar uit je reacties merk ik op dat je mijn punt niet begrijpt, omdat je daarin nét ergens anders op ingaat, wat ik niet bedoel; dus dan is het geen kwestie van het gewoon oneens zijn.
Wat een moraalridder zeg.. jij bent lekker on-topic bezig wil je zeggen?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:16 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee dan is het een kwestie van dat jij gewoon niet goed duidelijk kunt maken wat je nou wil zeggen.
Daarnaast begrijp ik niet wat je hier nou eigenlijk komt doen, als je kritiek kwijt wil maar geen discussie wil, ga dan weg? Je hebt je zegje toch gedaan en je wil het er verder niet over hebben?Wat wil je dan nog verder toevoegen aan dit topic, vraag ik me af.
die discussie is nu wel klaar.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:18 schreef Lance1977 het volgende:
[..]
Wat een moraalridder zeg.. jij bent lekker on-topic bezig wil je zeggen?
best wel. in Manchester is het veeeeeeeeeel goedkoper.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:38 schreef PartyHardy het volgende:
Ik was vandaag in de Lush in Antwerpen, (weekendje weg) vind het echt een leuk winkeltje om even rond te neuzen, alleen vind ik het veel te duur om er ook echt iets te kopen...![]()
Daarna tegenover bij Ben&Jerry's een ijsje gegeten..
Veganese kun je gebruiken als leave in, werkt voor mij perfectquote:Op zondag 21 februari 2010 12:13 schreef PartyHardy het volgende:
Weten jullie misschien of ze bij Lush iets hebben voor heel droog haar? Ik gebruik nu een soort serum of kokosolie om mijn haar wat vetter te maken. In ieder geval ben ik naar iets op zoek wat je niet uit hoeft te spoelen en je haar goed verzorgd..
quote:Op zondag 21 februari 2010 17:06 schreef sararaats het volgende:
ik gebruik de Coolaulain conditioner (of hoe heet dat ook alweer?) niet meer. mijn haar werd daar erg droog van.
ik heb krullen, welke shampoo mag ik gebruiken?
Bigquote:Op zondag 21 februari 2010 12:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mgihghigih nog geen ervaringsdeskundige ook dus!
()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |