Mengen met wat douchgel, dat maakt de suikerstukjes minder hard.quote:
Die heb ik dus, zat in dat Hoofd Schouders Knie en Teen-pakketje. Man man, wat scrubt dat ding hard. Heb hem in m'n handen gewreven en dat vervolgens over m'n lijf gesmeerd, want direct op de huid was geen doen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mengen met wat douchgel, dat maakt de suikerstukjes minder hard.
Ik vind het ook rotspul hoor. Gelukkig ben ik bijna door de laatste heen. En dan komt hij nooit meer in huis. Wel jammer, A Sugar Scrub ruikt heerlijk.
Ik heb de mijne in een plastic zakje gedaan en kapot gemept met een hamer. Treurig maar waar.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb ik dus, zat in dat Hoofd Schouders Knie en Teen-pakketje. Man man, wat scrubt dat ding hard. Heb hem in m'n handen gewreven en dat vervolgens over m'n lijf gesmeerd, want direct op de huid was geen doen.
Die lip scrubs lijken me ook niet zo'n succes eigenlijk
Ik dacht eerst ook.. het zou me wat.. mn lippen scrubben.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb ik dus, zat in dat Hoofd Schouders Knie en Teen-pakketje. Man man, wat scrubt dat ding hard. Heb hem in m'n handen gewreven en dat vervolgens over m'n lijf gesmeerd, want direct op de huid was geen doen.
Die lip scrubs lijken me ook niet zo'n succes eigenlijk
Cosmetic Warrior vond ik niet zo fijn, terwijl ik juist wel de huid heb waarvoor die is bedoeld.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:32 schreef Njosnavelin het volgende:
ik had hetzelfde probleem met die sugar scrub, ik had hem voor mijn verjaardag gekregen in juli hhaa maar maar 1 keer gebruikt. Ik ga die tip met douchegel proberen dan![]()
heeft iemand ervaring met het masker 'Cosmetic warrior'?
ik gebruik altijd 'sacred truth' en dat vind ik wel een fijn masker, maar het is volgens mij niet echt voor mijn type huid
okee, goed om te wetenquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:49 schreef Quirine het volgende:
[..]
Cosmetic Warrior vond ik niet zo fijn, terwijl ik juist wel de huid heb waarvoor die is bedoeld.
Het voelde niet lekker op mn huid en daarna merkte ik niet echt verschil. De geur is natuurlijk ook niet echt fantastisch. (maar ik hou niet zo van geur van Tea Tree Oil)
Ik denk dat ik om Cupcake ga vragen, ik hoop dat ze daarvan een proefje willen maken.Die geur staat me een stuk meer aan, en helpt ook tegen een vette huid.
het plakt inderdaadquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:12 schreef Quirine het volgende:
Hij schijnt wel heel erg te plakken en chocoladevlekken zijn natuurlijk weer niet erg lief voor je kleren!!
Wel proberen hoor!quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Must. Have. Prijzenpakket.
Maar ja, ik en fantasie, dat wordt helemaal niets.
Maandag ga ik de dame van Lush de inlog geven van de speciale mailbox met alle inzendingen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:43 schreef Dipkip het volgende:
Heb je enig idee wanneer we horen wie de gelukkige is, Greys?
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Maandag ga ik de dame van Lush de inlog geven van de speciale mailbox met alle inzendingen.
Geen idee hoe lang ze nodig heeft om alles goed door te nemen, maar als ik moet gokken (daar moet je me dus niet aan houden) denk ik een dag of twee
uuuh ik geloof een week of zo, ik weet het niet precies, maar er zijn er genoeg hier die het preciezer weten dat ikquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:15 schreef Njosnavelin het volgende:
okee, ja ik zie dat het inderdaad veel scheelt![]()
hoe lang duurt het dan ongeveer voor je het binnen hebt? en doen ze er ook monstertjes bij?
haha okee nicequote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:21 schreef progje het volgende:
[..]
uuuh ik geloof een week of zo, ik weet het niet precies, maar er zijn er genoeg hier die het preciezer weten dat ik
Ik vraag altijd om specifieke proefjes en die krijg ik er dan nog bij ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |