abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78679139
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:22 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Die voor onder de douche
Mengen met wat douchgel, dat maakt de suikerstukjes minder hard.
Ik vind het ook rotspul hoor. Gelukkig ben ik bijna door de laatste heen. En dan komt hij nooit meer in huis. Wel jammer, A Sugar Scrub ruikt heerlijk.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_78679236
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 13:19 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Mengen met wat douchgel, dat maakt de suikerstukjes minder hard.
Ik vind het ook rotspul hoor. Gelukkig ben ik bijna door de laatste heen. En dan komt hij nooit meer in huis. Wel jammer, A Sugar Scrub ruikt heerlijk.
Die heb ik dus, zat in dat Hoofd Schouders Knie en Teen-pakketje. Man man, wat scrubt dat ding hard. Heb hem in m'n handen gewreven en dat vervolgens over m'n lijf gesmeerd, want direct op de huid was geen doen.
Die lip scrubs lijken me ook niet zo'n succes eigenlijk
Tap tap tap
pi_78680775
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 13:20 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Die heb ik dus, zat in dat Hoofd Schouders Knie en Teen-pakketje. Man man, wat scrubt dat ding hard. Heb hem in m'n handen gewreven en dat vervolgens over m'n lijf gesmeerd, want direct op de huid was geen doen.
Ik heb de mijne in een plastic zakje gedaan en kapot gemept met een hamer. Treurig maar waar.
Die blok direct op je huid is helemaal geen doen.

De lip scrubs zijn trouwens wel lekker! Want daarbij zitten de suikerkristalletjes al in een cremepje. Dus die zijn lekker zacht voor de lipjes. Vooral de munt scrub is
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_78681476
Wat zonde dat ze daar dan niets aan doen, want ik hoor dat heel vaak van die sugarscrubs.
Als ze de suiker wat fijner malen, zou je denken dat het wat minder scherp wordt, toch?

Ik heb vanmorgen even geLushed in de Kalver (terwijl ik al op een order uit de UK wacht ), maar ik most echt even m'n zwarte potjes in gaan leveren voor een maskertje.

Dus lekker Catastrophe Cosmetic gekregen,
Sexy Peel en Happy Pill voor jongste kuiken, voor z'n voetbalmeurvoetjes-voetenbadje,
Ceridwen bathmelt en toner tabs voor mezelf.
Kreeg een proefje Herbalism, Ring of Roses en een gevraagd Aromarant.
Die laatste ook weer voor zoonlief, omdat ik erg tegen die gore chemische deo's ben, maar met z'n 10 jaar denkt ie al enórm een deo nodig te hebben.

De gymjuf had zelfs al een deoverbod uitgevaardigd in de kleedkamers, want als je ruikt wat die smurfjes wegspuiten na gym, dan wil je daar echt geen lucifer bij houden.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_78681637
Ik heb gister A Crash Course in Skin Care opgesmeerd, maar ik voel nu al een dikke puist opkomen Dat had ik bij Catastrophe Cosmetic ook. Of het komt gewoon door de tijd van de maand
Tap tap tap
pi_78695434
ik had hetzelfde probleem met die sugar scrub, ik had hem voor mijn verjaardag gekregen in juli hhaa maar maar 1 keer gebruikt. Ik ga die tip met douchegel proberen dan

heeft iemand ervaring met het masker 'Cosmetic warrior'?
ik gebruik altijd 'sacred truth' en dat vind ik wel een fijn masker, maar het is volgens mij niet echt voor mijn type huid
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_78702954
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 13:20 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik dacht eerst ook.. het zou me wat.. mn lippen scrubben.
Maar... toen viel ik voor een rode lippenstift (mode eh) en nu zie ik t nut er van in.
Wel zachtjes, want de huid van je lippen is heel erg dun.
pi_78703763
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 19:32 schreef Njosnavelin het volgende:
ik had hetzelfde probleem met die sugar scrub, ik had hem voor mijn verjaardag gekregen in juli hhaa maar maar 1 keer gebruikt. Ik ga die tip met douchegel proberen dan

heeft iemand ervaring met het masker 'Cosmetic warrior'?
ik gebruik altijd 'sacred truth' en dat vind ik wel een fijn masker, maar het is volgens mij niet echt voor mijn type huid
Cosmetic Warrior vond ik niet zo fijn, terwijl ik juist wel de huid heb waarvoor die is bedoeld.
Het voelde niet lekker op mn huid en daarna merkte ik niet echt verschil. De geur is natuurlijk ook niet echt fantastisch. (maar ik hou niet zo van geur van Tea Tree Oil)

Ik denk dat ik om Cupcake ga vragen, ik hoop dat ze daarvan een proefje willen maken. Die geur staat me een stuk meer aan, en helpt ook tegen een vette huid.
pi_78708668
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 21:49 schreef Quirine het volgende:

[..]

Cosmetic Warrior vond ik niet zo fijn, terwijl ik juist wel de huid heb waarvoor die is bedoeld.
Het voelde niet lekker op mn huid en daarna merkte ik niet echt verschil. De geur is natuurlijk ook niet echt fantastisch. (maar ik hou niet zo van geur van Tea Tree Oil)

Ik denk dat ik om Cupcake ga vragen, ik hoop dat ze daarvan een proefje willen maken. Die geur staat me een stuk meer aan, en helpt ook tegen een vette huid.
okee, goed om te weten
over cupcake heb ik al veel goeds gelezen, ik wist niet dat dat ook voor een vettere huid was
pi_78709020
hmm cupcake vind ik ook zo lekker! Is erg fijn voor mijn huidje, die is ook best vettig! En de geur
"After a stressful day, let your worries float away. An easy way to cope....is to grab a bar of soap. Or even a bubble bar, and your problems will drift far. So, when seeking peace and hush, whizz down to your local Lush =)"
pi_78710023
Hij schijnt wel heel erg te plakken en chocoladevlekken zijn natuurlijk weer niet erg lief voor je kleren!!
pi_78719657
Ik vind dat hoofd schouders knie en teen pakketje erg leuk! Ideaal als cadeautje want er zitten lekker veel dingetjes in om uit te proberen Mijn beste vriendinnetje komt uit Portugal en daar hebben ze geen Lush. Volgende week zie ik haar weer ( ) en dan is zo'n pakketje ideaal
"After a stressful day, let your worries float away. An easy way to cope....is to grab a bar of soap. Or even a bubble bar, and your problems will drift far. So, when seeking peace and hush, whizz down to your local Lush =)"
pi_78722027
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 23:12 schreef Quirine het volgende:
Hij schijnt wel heel erg te plakken en chocoladevlekken zijn natuurlijk weer niet erg lief voor je kleren!!
het plakt inderdaad
En ik had echt de neiging het op te eten, het rook echt zo lekker naar chocolade.

Ik ben er gewoon lekker meer in bad gaan zitten, dus geen last van eventuele vlekken
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_78746184
Pakketje is binnen.

En proefjes van Waylander Rhassoul, Cynthia Sylvia Stout en Veganese gekregen.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_78746724
Must. Have. Prijzenpakket.

Maar ja, ik en fantasie, dat wordt helemaal niets .
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 5 maart 2010 @ 19:28:39 #266
163650 Greys
pi_78786710
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 20:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Must. Have. Prijzenpakket.

Maar ja, ik en fantasie, dat wordt helemaal niets .
Wel proberen hoor!
Het hoeft geen heel uitgewerkt verhaal te zijn he?
En het mag ook bv een bestaand doucheproduct zijn maar dan in een andere uitvoering, naar jouw wens.

Alleen dit weekend nog mogelijk om mee te doen. En crew mag ook meedoen!
[WIN!] Denk mee met Lush en win Lush Legends!

Ik ga de lipscrubjes ook proberen. Die lijken me fijn

Oh en denk aan de gratis massagebar he, als je deze week bij Lush NL bestelt.
Dus als je toch al wilde bestellen is dat zonde om te laten liggen.
Zie ook het actietopic, 2e post.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_78797362
Heb je enig idee wanneer we horen wie de gelukkige is, Greys?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 5 maart 2010 @ 22:44:33 #268
163650 Greys
pi_78797426
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 22:43 schreef Dipkip het volgende:
Heb je enig idee wanneer we horen wie de gelukkige is, Greys?
Maandag ga ik de dame van Lush de inlog geven van de speciale mailbox met alle inzendingen.
Geen idee hoe lang ze nodig heeft om alles goed door te nemen, maar als ik moet gokken (daar moet je me dus niet aan houden ) denk ik een dag of twee
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_78826843
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 22:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Maandag ga ik de dame van Lush de inlog geven van de speciale mailbox met alle inzendingen.
Geen idee hoe lang ze nodig heeft om alles goed door te nemen, maar als ik moet gokken (daar moet je me dus niet aan houden ) denk ik een dag of twee
Ben benieuwd
pi_78827368
Edit: ik dacht dat ik in het wedstrijdtopic zat Oeps
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_78831485
kopen jullie Lush altijd in de winkel of op lush.nl of co.uk?
ik heb tot nu toe alleen in de winkel gekocht, omdat ik dan alles kan ruiken en advies kan vragen enzo
pi_78831539
Ik eigenlijk voornamelijk op lush.co.uk.
het scheelt gewoon zoveel geld.

Ik ga soms wel eens naar de winkel om te ruiken enzo
Koop dan ook wel wat, maar het meeste toch echt online.
pi_78831611
okee, ja ik zie dat het inderdaad veel scheelt
hoe lang duurt het dan ongeveer voor je het binnen hebt? en doen ze er ook monstertjes bij?
pi_78831862
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 23:15 schreef Njosnavelin het volgende:
okee, ja ik zie dat het inderdaad veel scheelt
hoe lang duurt het dan ongeveer voor je het binnen hebt? en doen ze er ook monstertjes bij?
uuuh ik geloof een week of zo, ik weet het niet precies, maar er zijn er genoeg hier die het preciezer weten dat ik

Ik vraag altijd om specifieke proefjes en die krijg ik er dan nog bij ook
pi_78832022
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 23:21 schreef progje het volgende:

[..]

uuuh ik geloof een week of zo, ik weet het niet precies, maar er zijn er genoeg hier die het preciezer weten dat ik

Ik vraag altijd om specifieke proefjes en die krijg ik er dan nog bij ook
haha okee nice
dan ga ik ook maar eens via internet kopen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')