Dipkip had hier een lijstje staan met enkele producten m.b.t. moederdag en ik wist even niets beter te verzinnenquote:Op maandag 15 februari 2010 13:24 schreef Ooi86 het volgende:
Welke producten wachten we ook al weer op? Het is natuurlijk heel belangrijk wat ik op mijn wishlist zet....
Ik zie het niet staanquote:Op maandag 15 februari 2010 13:58 schreef sararaats het volgende:
in de OP meen ik ergens Bitterbal te lezen, natuurlijk is dat Butterbal.
LUSH IST OK !!!!!!!!
En wanneer verwachten we die in de winkel? Ik heb over 2 weken 2 nachtjes een badquote:Op maandag 15 februari 2010 13:24 schreef Ooi86 het volgende:
Welke producten wachten we ook al weer op? Het is natuurlijk heel belangrijk wat ik op mijn wishlist zet....
die bedoelde ik ookquote:Op maandag 15 februari 2010 13:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zie het niet staan
Edit; Als je de tekst op de foto bedoelt, dan kan ik begrijpen dat je daar bitterball leest
Dan hoef je niet meer zolang te wachtenquote:Op maandag 15 februari 2010 16:48 schreef Pumpkin. het volgende:
En ik wacht op de HSKTpakketjes in de winkel
Ehm... Deze jaquote:Op maandag 15 februari 2010 18:39 schreef Maria2.0 het volgende:
Da's die chocoladezeep toch? Ik vond hem er zo smakelijk uit zien
Daar had dipkip het volgens mij ook over jaquote:Op maandag 15 februari 2010 18:53 schreef saskiia het volgende:
OMG! Lush komt met...FOUNDATION?!
klik!
In de winkel is hij te verkrijgen vanaf 1 maart, dus misschien dat hij vanaf dan pas op de website komt.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:44 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Tvp!
Ik ga binnenkort weer een bestelling doen. Weten jullie of dat hoofd schouders knie en teen pakket ook op internet te krijgen is of alleen in de winkel?
Hmmm, ik vind het juist heerlijk subtiel naar honing ruiken! Echt heel lekker. Vreemd hoe neuzen zo kunnen verschillen.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:35 schreef nateke het volgende:
.. ultra bland ... de geur is net een limburgs kaasje.
Erg overheersend ook. Hebben jullie die ervaring ook?
Celestial werkt bij mij ook goed. Mn tinnetje is bijna op dus ik ga de grote versie aanschaffen. Ik heb ook Imperialis en dat is ook heel mild voor mijn gezicht.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:56 schreef sararaats het volgende:
wat is de beste gezichtscrème voor een gevoelige huid?
Ben dan ook zo bang dat de inhoud niet goed is ofzo. Heb hem aan anderen laten ruiken en die ruiken er geen honing in. Zij vonden hem niet lekker ruiken, jammer genoeg. Had gehoopt dat het aan mij lag. Verder doet hij het wel goed. Maar ja, geur is ook wel belangrijk, vooral om aan te geven dat iets niet juist is.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:40 schreef Pumpkin. het volgende:
[..]
Hmmm, ik vind het juist heerlijk subtiel naar honing ruiken! Echt heel lekker. Vreemd hoe neuzen zo kunnen verschillen.
Nee dat betekent gewoon dat ze een actie hebben. De meeste mensen vinden dat positief, dat ze er gratis iets bij krijgenquote:Op maandag 15 februari 2010 21:08 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Misschien is hier al eens eerder iets over gezegd, maar ik heb geen zin om de héle historie door te gaan kijken![]()
Toen ik in Nieuw Zeeland een Lush zag - die ik toen nog niet kende - was me niet meteen duidelijk om wat voor winkel het ging. Wel stond er met koeienletters "FREE STUFF WHEN YOU BUY STUFF!" en daardoor hoefde ik eigenlijk ook niet direct te weten wat voor winkel het was - ik vond het zo triest![]()
Inmiddels wel in Londen een positieve ervaring opgedaan: daar waren de winkelmedewerkers heel behulpzaam en vriendelijk toen ik binnenliep om de weg te vragen.
Misschien was die slogan bedoeld als karikatuur op overmatig consumeren..? In dat geval wil ik er misschien nog wel eens écht gaan kijken.
Hee, ken ik jou?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:26 schreef Enfermera het volgende:
Ik kom hier even koekeloeren. Ben toch geïnteresseerd geraakt door al het geklets in het F&F SC topicEnzo
niet onder het water gebruiken, maar ff een stapje wegstappenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:50 schreef Maria2.0 het volgende:
Vandaag in Haarlem geweest, ik ben verliefd, wat een zalige winkel![]()
Budgettechnisch even bagger, ben weggegaan met creamy candy en the godmother. Proefje YSTW gehad die ik graag wilde (hij ruikt zalig!), proefje voor mijn man en een likje masker![]()
Helemaal vergeten te vragen in de winkel maar gaat die YSTW niet heel snel op? Hij lijkt me enorm snel te smelten onder de douche?
Je begrijpt m'n punt niet helemaal: behalve dat het nog discutabel is of het positief is om ergens gratis iets bij te krijgen, ging het mij er om dat niet duidelijk was wat voor winkel het was, maar alleen die slogan heel groot voor het raam hing.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:55 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee dat betekent gewoon dat ze een actie hebben. De meeste mensen vinden dat positief, dat ze er gratis iets bij krijgen
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:57 schreef _Arual_ het volgende:
Mijn eerste Lushervaring was in Japan. Er kwam een rozig gekleed minimeisje op me af dat me in gebrekkig Engels uit probeerde te leggen dat de bonk zeep die ik in mijn handen had toch echt bedoeld was om je haren mee te wassen. Ik heb d'r uitgelachten. Wist ik veel.
ik had heel erg last van vet haar en deze shampoo bar werkt daar geweldig tegen:quote:Op woensdag 17 februari 2010 00:00 schreef automatic_ het volgende:
Ik gebruik nu de karma shampoo bar een tijdje, maar ik heb echt het idee dat mijn haar veel sneller vet wordt. Bij "hard" heb ik er minder last van volgens mij.
Als ik mijn normale shampoo gebruik (L'oreal), dan heb ik er niet zoveel last van eigenlijkquote:Op woensdag 17 februari 2010 00:26 schreef progje het volgende:
[..]
ik had heel erg last van vet haar en deze shampoo bar werkt daar geweldig tegen:
http://www.lush.co.uk/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=429&category_id=487&option=com_virtuemart&Itemid=80
Is dat niet wat elke winkel doet? Als ik in de supermarkt loop en ik zie dat ik 2 zakken chips voor de prijs van 1 kan krijgen, dan belanden die eerder in mijn mandje als wanneer het de normale prijs is. Zeker als chips niet op mijn boodschappenlijstje stond. En kleding kopen wordt een stuk verleidelijker in de uitverkoop.quote:Op woensdag 17 februari 2010 00:08 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Je begrijpt m'n punt niet helemaal: behalve dat het nog discutabel is of het positief is om ergens gratis iets bij te krijgen, ging het mij er om dat niet duidelijk was wat voor winkel het was, maar alleen die slogan heel groot voor het raam hing.
Het lijkt mij normaler dat een winkel eerst bezoekers krijgt op basis van wat voor winkel het is: een cd-winkel voor mensen die een cd willen kopen, een supermarkt voor mensen die levensmiddelen willen kopen, een cosmetica-winkel voor mensen die cosmetica willen kopen...dat kon je er niet aan zien. Maar wel die grote slogan, waarmee ze mensen naar binnen proberen te lokken. Ze suggereren dus iedereen naar binnen te willen hebben om iets te verkopen, ook al heeft diegene helemaal geen behoefte/benodigdheid aan cosmetica? Ik vind het allemaal leuk spul hoor, maar ik vind het niet zo cool als je serieus op die manier je klanten krijgt of probeert te krijgen. Door maar te beloven ze gratis stuff in hun handen te duwen, maakt niet uit wat, die die klanten bovendien nog helemaal niet nodig hadden voor ze van het bestaan afwisten.
ja ik heb zelf ook karma besteld...quote:Op woensdag 17 februari 2010 06:55 schreef saskiia het volgende:
terwijl Karma bij meeste mensen ook wel tegen vet haar helpt!! Toch idd overstappen naar de Jumping Juniper dan
Dat is zo tof!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:57 schreef _Arual_ het volgende:
Mijn eerste Lushervaring was in Japan. Er kwam een rozig gekleed minimeisje op me af dat me in gebrekkig Engels uit probeerde te leggen dat de bonk zeep die ik in mijn handen had toch echt bedoeld was om je haren mee te wassen. Ik heb d'r uitgelachten. Wist ik veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |