Hihi, ja hequote:Op zondag 7 maart 2010 20:33 schreef Maria2.0 het volgende:
OMG!! In eerste instantie lijkt het alsof Jungle echt een heel suf product is. Haar wordt stroef, het ruikt wat raar en het is onhandig in gebruik. Tot je in de gaten hebt hoe te gebruiken (ik smeer blokje over mijn hoofd en de punten doe ik met sop wat ik met het blokje in mijn handen smeer).
Mijn haar is zacht!Het ruikt lekker!
Het glanst!
![]()
Must have de volgende order!
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:28 schreef Breathtaking het volgende:
Gebruiken jullie ook wel eens douchegelletjes in je haar om het lekker te laten ruiken? Ik deed het een keer met Sonic Death Monkey en dat stonk
maar omdat die douchegel gewoon stinkt
maar het werkte wel..
Welke douchegel is hier nog meer geschikt voor?
Snow Fairyquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:28 schreef Breathtaking het volgende:
Gebruiken jullie ook wel eens douchegelletjes in je haar om het lekker te laten ruiken? Ik deed het een keer met Sonic Death Monkey en dat stonk
maar omdat die douchegel gewoon stinkt
maar het werkte wel..
Welke douchegel is hier nog meer geschikt voor?
ooh mooie kleurquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:07 schreef GotC het volgende:
Oh ja! Ik had nog foto's beloofd van m'n Caca Brun!
Voor (lichtbruin dus..):
[ link | afbeelding ]
Na:
[ link | afbeelding ]
Ja dat weet ikquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:06 schreef GotC het volgende:
Taai Taai is heeerlijkMaarr..een seizoensgebonden product
Dus je kan m pas weer kopen rond Sinterklaas.. (en alleen in NL volgens mij)
Bij ons is moederdag pas in mei en in de UK a.s. zondag. Dus ik vrees dat wij nog langer moeten wachten..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:31 schreef Tamashii het volgende:
wanneer komen de moederdag producten? :/
Ghihihi, ik las echt ik heb hem in de kast van mijn double fast fuck laten liggenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:46 schreef douche-eendje het volgende:
KarmaIk heb in de lades van mijn kast double fast luck liggen, nu ruikt mijn ondergoed naar karma.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ghihihi, ik las echt ik heb hem in de kast van mijn double fast fuck laten liggen!
Ik ook.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ghihihi, ik las echt ik heb hem in de kast van mijn double fast fuck laten liggen!
Waar ruikt karma naar dan? Ik kom er maar niet achter....quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:59 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik ook.
Oh, en ik vind Karma haske viessss, maar dat mag ik niet zeggen van Mirjam.
Ja, probeer maar eens een geur te omschrijven...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:04 schreef jora23 het volgende:
[..]
Waar ruikt karma naar dan? Ik kom er maar niet achter....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |