Het verschil is maar 2 posts.quote:
DIe is hier toch nooit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:23 schreef MissBliss het volgende:
Waar staat HeetWijf?
Wat is de snelcode in FF??quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:23 schreef Duiveltja het volgende:
Cache legen en dan vliegt ie weer
Dus je gooit hem er gewoon uit??quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
DIe is hier toch nooit.En als ie er wel is, ben jij het.
Er stonden teveel mensen in die hier nooit meer kwamen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dus je gooit hem er gewoon uit??
En dat was maar 1 keer
Wat doe jij hier nou weer.quote:
Anders zet ik mezelf er wel weer bijquote:
Ik zet 'm er zo snel mogelijk bij.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:29 schreef PeRi het volgende:
FlyingFox moet er ook in, die was hier gister (was het gister?) oooook!
Dan mag ik hopen dat Toetatoet er ook eindelijk uit isquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Er stonden teveel mensen in die hier nooit meer kwamen..
. HW is niet de enige die eruit is hoor.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Anders zet ik mezelf er wel weer bij.
Bupatih zei laatst in de PUBsc dat ik hier es moest komen (zoiets iig)quote:
En er staat nu ook een link naar je fotoboek erbij.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:30 schreef LeBeau het volgende:
Wat leuk, al die avatars op normale groter. Beter dan die verkrachte kleine versies.
Machtsmisbruik!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Anders zet ik mezelf er wel weer bij.
Ja, die kwam nog minder vaak dan HW.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan mag ik hopen dat Toetatoet er ook eindelijk uit is![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
En er staat nu ook een link naar je fotoboek erbij..
*hint*
Waarom zeg je dan niet "quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:30 schreef Imberr het volgende:
[..]
Bupatih zei laatst in de PUBsc dat ik hier es moest komen (zoiets iig)
en ik herkende jou hier, dus ik zei even hallo
Heel goed, aanhang moet ook blokjes krijgen! Zo hoort het! Vooral als het (ex) crew betaamt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zet 'm er zo snel mogelijk bij.
Gezellig hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:30 schreef Imberr het volgende:
[..]
Bupatih zei laatst in de PUBsc dat ik hier es moest komen (zoiets iig)
en ik herkende jou hier, dus ik zei even hallo
preciesquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:32 schreef Bupatih het volgende:
Oh ja...toen was ik nog niet in dit topic
JA VERSCHRIKKELIJK BOOS!!!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:31 schreef Svensational het volgende:
Mbabe, ben je trouwens echt boos nu????
Alsof er hier ooit mods komen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:32 schreef LeBeau het volgende:
MissB, ik heb een vraagje voor je! Maar die kan ik hier niet stellen want dat is zogenaamd tegen de regels.
Wahaha, inderdaad! Mods !!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Alsof er hier ooit mods komen..
MSN??quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:32 schreef LeBeau het volgende:
MissB, ik heb een vraagje voor je! Maar die kan ik hier niet stellen want dat is zogenaamd tegen de regels.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
JA VERSCHRIKKELIJK BOOS!!!!:r:r;;R;r;r:;r;r:
:(:(:9
:(!1!!11
Airellequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:33 schreef Airelle het volgende:
Peeeeri!
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Weet je..eigenlijk vind ik Bupa best wel tof.
Kom op Buup, je kan beter.quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]?????
Doet u eens edittenquote:
Pfieuw, daar kom ik goed vanafquote:
Mits je de OP wijzigt hequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Pfieuw, daar kom ik goed vanaf!
Ehhhh...omdat er geen flikker aan isquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:40 schreef Airelle het volgende:
Waaaaaaarom is er geen AbFab vanavond.
Ach, je hebt er gewoon geen verstand van!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ehhhh...omdat er geen flikker aan is???
Dat kun je zelf doen, Missy...quote:
quote:
Aha. Dus volgend jaar 83quote:En ja, elk jaar verander ik mn e-mailadres naar mijn leeftijd op dat moment
Niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat kun je zelf doen, Missy...
omdat ik dan in de kroeg zit en het anders moet missenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:40 schreef Airelle het volgende:
Waaaaaaarom is er geen AbFab vanavond.
Vproquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
omdat ik dan in de kroeg zit en het anders moet missen
vind het wel lief van de vpro [of vara?]
Ik bedoelde van dit topicquote:
Ja, dat kan niet meer nee...quote:
Huh, ik volg je niet helemaal.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
want? nu kun je op tijd dekking zoeken?! [helemaal in Gelderland]
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat kan niet meer nee...
Nee, ik zag wel iemand naakt onder de douchequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:59 schreef BVO het volgende:
Heb je het al gezien Svurno, dat ze die ex het huis in hebben gestopt?!
Volspammen dan dit topicquote:
Ga je morgen naar Amsterdam verhuizenquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, ik zag wel iemand naakt onder de douche!
Ik geloof niet dat ik Rob bedoelde.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:05 schreef Svensational het volgende:
Ga je morgen naar Amsterdam verhuizen????
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:08 schreef MissBliss het volgende:
Ja jezus, wat is dat nou! Als ik nu dus geen zin heb om de hele dag achter de streams te zitten, mis ik dfus de volle eerste week van BB voor het eindelijk eens op tv komt
Zhenar verhuist morgen ook binnen Amsterdam.quote:
Wat een verhuizingen in SHO.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:10 schreef Svensational het volgende:
Zhenar verhuist morgen ook binnen Amsterdam.!!
Je had dus gewoon naar de laffer&static-meet kunnen komen
Nee, dat is geen invite-only meet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Wat een verhuizingen in SHO..
En ik ga niet naar meets.. Bovendien is dat toch een invite-only meet?
Ik ook niet hoor.quote:
Had wel gekund dus.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:14 schreef BVO het volgende:
Oh, dan had ik dus überhaupt niet naar die LS-meet gekund.. Niet dat ik anders gekomen had hoor.
.
Ging, dat is het goeie woord.quote:
Nee, hij is morgen toch?!?!? Dan ben ik er dus niet.quote:
Ja, ik dacht dat je bedoelde dat je niet kon komen omdat Tom zei dat het een IO-meet was.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, hij is morgen toch?!?!? Dan ben ik er dus niet..
Jij gaat toch nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zhenar verhuist morgen ook binnen Amsterdam.!!
Je had dus gewoon naar de laffer&static-meet kunnen komen
dogvillequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh, vanavond komt Dogville op tv. Geniale film. Je moet wel wakker blijven, want het is van 23.45 tot 2.45.. Maar het is het waard!
Niet in de laatste plaats om La Kidman.
Ik zeg toch ook dat ik niet komquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jij gaat toch niet
Of zou je wel gaan als hij zou komen?
Die jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:22 schreef BVO het volgende:
Sven!!! Bedoelde je deze?!
[afbeelding]<div style="width: 576px;" class="resizewarning">Deze afbeelding is 1600 * 1200 pixels groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de <a href="http://forum.fok.nl/topic/372127/2/1" onclick="window.open(this.href);return false">FAQ</a> als je niet weet hoe dat moet.</div>
Maar ik sta wel als op een na beste fansite genoteerd op bigbrother.tvquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:30 schreef Bupatih het volgende:
Dat is Dido ja.
BVO:
Zoiets zeggen ze niet over jouw weblog![]()
Ja, dat had ik gezien!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar ik sta wel als op een na beste fansite genoteerd op bigbrother.tv.
Wie dan? Hind.quote:Ah, en ik heb al meerdere nieuwsposters er werken..
Maar je kijkt wel Thuis?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:43 schreef Airelle het volgende:
BB.
Wat voor sletten en uitgerangeerde studenten hebben ze nu weer versierd voor dat k*tprogramma?
Thanks. Ik vind het altijd handig dat je met zulk recent nieuws aan komt zetten. Scheelt me weer tig niewssites afstruinen.quote:
Bupa aan het playen in het fobo!!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Thanks. Ik vind het altijd handig dat je met zulk recent nieuws aan komt zetten. Scheelt me weer tig niewssites afstruinen.
Da's geen recent nieuws!!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:55 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Bupa aan het playen in het fobo!!!
En je grote zus babet?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:55 schreef Airelle het volgende:
[..]
Je kent me goed.
Ik zelfs besloten, nooit meer naar die knake zender te kijken.
Neuh, niet per se.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:59 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ow nee gaat tegen die aangekoekte principes in zeker
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:57 schreef Bupatih het volgende:
En je grote zus babet?Die is toch wel fan van Talpa?
Zie ondertitelquote:
Maar vertel es, als kasanova hoeveel FOK!ster heb je al mogen bangen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Neuh, niet per se.
Maar we hadden het over Ajax en jouw recente berichtgeving.Onderwerp-changer
quote:
quote:hoeveel FOK!ster
quote:heb je al mogen bangen?
Whehe.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Thanks. Ik vind het altijd handig dat je met zulk recent nieuws aan komt zetten. Scheelt me weer tig niewssites afstruinen.
Ja, opa. Ik ben ook écht 15.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:08 schreef Dada het volgende:
Buup gelieve hier te reageren met foto’sAls 15 jarige hoor jij er nog een beetje bij
Dude, hoe leeg je die cache nou.quote:
Ja, als je iets van Bupa wil weten moet je het wel in correct Nederlans doen hoor.quote:
Die "quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, als je iets van Bupa wil weten moet je het wel in correct Nederlans doen hoor..
Oh.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die "" sloeg niet alleen op zijn slechte Nederlands hoor.
Geef dan maar eens antwoord op mijn vraag.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Laat het denken nou maar aan mij over.
Tools-->>optiesquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dude, hoe leeg je die cache nou..
Gordon heeft nog steeds niet bekendquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:20 schreef Bupatih het volgende:
En ik vind Thuis nog steeds kut.
Ik heb het nu een paar keer gezien, maar......
Dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gordon heeft nog steeds niet bekend???
Tools-->>optiesquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Geef dan maar eens antwoord op mijn vraag.
Duif.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:20 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Tools-->>opties
En daar kan je je cache legen
Die geforceerde gezelligheid.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:20 schreef Bupatih het volgende:
En ik vind Thuis nog steeds kut.
Ik heb het nu een paar keer gezien, maar......
Of het is Tools-->Options. Of Extra---> Opties. Dus.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tools-->>opties
En daar kan je je cache legen
Ik praatte toch ook alleen maar Duiveltja na.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Of het is Tools-->Options. Of Extra---> Opties. Dus..
Ik kan mij niet herinneren dat iemand vroeg om een onderbouwing.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die geforceerde gezelligheid.
De spontaan bedoelde overstapjes naar andere nieuwtjes.!
De rolverdeling...
Loekie.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik praatte toch ook alleen maar Duiveltja na..
herine..wattes?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik kan mij niet herinerren dat iemand vroeg om een onderbouwing..
Jaja, ik had mezelf al verbeterdquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
herine..wattes?
*stopt met lezen*
Beetje laat, makker.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jaja, ik had mezelf al verbeterd!
He Buup je hoeft niet met foto’s van je hoertjes te pimpen hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:27 schreef Bupatih het volgende:
Beetje laat, makker.
Maar damn, wat ben ik weer scherp vandaag.
Zozo, Dada. Ik prikte me bijna aan jóuw scherpe opmerking.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:29 schreef Dada het volgende:
[..]
He Buup je hoeft niet met foto’s van je hoertjes te pimpen hoorDus je doet niksan, Tania18, MissBliss, ZOWIEE, PeRi, Skaai, Tokay echt geen verdriet door hun foto’s te pimpen hoor
Gewoon een mooie foto van Buup de 15 jarige pooier
Woorden doen geen pijn Buupquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:31 schreef Bupatih het volgende:
Zozo, Dada. Ik prikte me bijna aan jóuw scherpe opmerking.
Ow, gelukkig. Je hebt het zelf door.quote:
Hoe kan ik reageren op iets dat niet klopt?quote:Maar je gaat dus niet reageren? Jammer.
Ik zie hier maar 1 hoer tussen staan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:29 schreef Dada het volgende:
[..]
He Buup je hoeft niet met foto’s van je hoertjes te pimpen hoorDus je doet niksan, Tania18, MissBliss, ZOWIEE, PeRi, Skaai, Tokay echt geen verdriet door hun foto’s te pimpen hoor
Gewoon een mooie foto van Buup de 15 jarige pooier
Oh ja...wie dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:36 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik zie hier maar 1 hoer tussen staan?
Dacht jij echt dat ik jou pijn probeerde te doenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:35 schreef Bupatih het volgende:
Ow, gelukkig. Je hebt het zelf door.!!!!
Wat klopt er niet? Jij wil toch niet zeggen dat jij net bij die ene procent van de Nederlandse bevolking hoort he? Die ene procent bestaande uit Talpa hatende, principiele, niet neukende, niet rukkende Nederlanders.quote:Hoe kan ik reageren op iets dat niet klopt?
Nee.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:36 schreef beaverhausen het volgende:
Gaat Dido nu de nieuwe Wytske worden?.
Nee, gast!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:37 schreef Dada het volgende:
[..]
Dacht jij echt dat ik jou pijn probeerde te doen
Maar ik post normaal alleen ontopic...en dat gaat in dit geval niet.quote:Ik wil alleen dat je in dat topic post
Waar heb je het nu weer over?quote:Wat klopt er niet? Jij wil toch niet zeggen dat jij net bij die ene procent van de Nederlandse bevolking hoort he? Die ene procent bestaande uit Talpa hatende, principiele, niet neukende, niet rukkende Nederlanders.
Waar zou ik bij horen dan, niet bij de 99 en niet bij die 1 %quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:37 schreef Dada het volgende:
Die ene procent bestaande uit Talpa hatende, principiele, niet neukende, niet rukkende Nederlanders.
Is Dido dan de opvolgster van Wytske?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee.
Vergelijk Dido alsjeblieft niet met Wytske, oké?
Gedaan en blijf dus bij mijn puntquote:
Uitleg Buup, je praat tegen iemand wiens enige opleiding MAVO is geweestquote:Maar ik post normaal alleen ontopic...en dat gaat in dit geval niet.
Waar heb je het nu weer over?
Het hele bericht klopt gewoon niet. Hoeren, pooier, 15... alles
Belg!!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:39 schreef PeRi het volgende:
Waar zou ik bij horen dan, niet bij de 99 en niet bij die 1 %
Oké. Wat jij wil. Blijf er lekker bij.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:44 schreef Dada het volgende:
[..]
Gedaan en blijf dus bij mijn puntgastje
quote:Uitleg Buup, je praat tegen iemand wiens enige opleiding MAVO is geweest
Je zit gewoon uit je nek te lullen puberquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:46 schreef Bupatih het volgende:
Oké. Wat jij wil. Blijf er lekker bij.Laat dan maar hangen. Onbegonnen werk.
Wat kijkt Buup streng.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:46 schreef timbob het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee.
Vergelijk Dido alsjeblieft niet met Wytske, oké?
Dan hoor je dus thuis in de 99%quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:47 schreef PeRi het volgende:
Ik kijk geen talpa en ik neuk wel.
Ik kijk het niet uit principe, ik verafschuw hetquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:49 schreef Dada het volgende:
[..]
Dan hoor je dus thuis in de 99%Tenzij je Talpa hatend EN niet neukend enz enz bent. Dan hoor je bij Buup
Door mij te verbeteren terwijl ik dat zelf al gedaan hadquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Beetje laat, makker.
Maar damn, wat ben ik weer scherp vandaag.
Jaaaaaaaaaaa, ik lul uit mijn nek.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:47 schreef Dada het volgende:
[..]
Je zit gewoon uit je nek te lullen puberMet je l-e-z-e-n
Hé, toen ik het verbeterde en teruggestuurd werd naar het topic zag ik nog géén verbetering.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Door mij te verbeteren terwijl ik dat zelf al gedaan had
Petje af hoor.
Maar toen was ik er wel al mee bezig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hé, toen ik het verbeterde en teruggestuurd werd naar het topic zag ik nog géén verbetering.
Nou, dat is ook al heel wat.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar toen was ik er wel al mee bezig..
Ik wist toen ik op ALT+S drukte al dat het fout wasquote:
Op Buups leeftijd had ik het al gedaan. Hoe weet je zo zeker dat bupa een virgin is?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:49 schreef Dada het volgende:
[..]
Dan hoor je dus thuis in de 99%Tenzij je Talpa hatend EN niet neukend enz enz bent. Dan hoor je bij Buup
Dat doe ik toch ook niet?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wist toen ik op ALT+S drukte al dat het fout was. Doe nou niet alsof ik altijd fouten maak.
.
en de nederlandse discoveryquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:05 schreef Airelle het volgende:
Talpa... is over een jaar verdwenen denk ik..
Wat mij betreft hoeft alleen Net5 over te blijven als Nederlandse commerciele zender.
Wat is er mis met maagd?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:00 schreef Duiveltja het volgende:
Op Buups leeftijd had ik het al gedaan. Hoe weet je zo zeker dat bupa een virgin is?
Maagd betekent meestal dat je niet neukt.quote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:36 schreef beaverhausen het volgende:
Gaat Dido nu de nieuwe Wytske worden?.
Precies en wat schrijft Duif?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:17 schreef Svensational het volgende:
Maagd betekent meestal dat je niet neukt.En dat deed Bupa volgens jou niet.
.
Jij deelt Bupa in bij de niet-neukende groep. Duiveltja vraagt zich af hoe jij zo zeker weet dat Bupa niet neukt, omdat hij het op Bupa's leeftijd al wel gedaan had.quote:
Ik weet het niet precies het had in iedergeval iets met Brechtje te maken.quote:
Omdat Bupa dat gezegd had.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij deelt Bupa in bij de niet-neukende groep. Duiveltja vraagt zich af hoe jij zo zeker weet dat Bupa niet neukt, omdat hij het op Bupa's leeftijd al wel gedaan had.
Volgens de huidige standaard welquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Omdat Bupa dat gezegd had.. Niet dat dat wat zegt, maar goed. Hij is 17 toch?!
. Nou, zo oud om dan nog maagd te zijn vind ik het sowieso niet.
.
Zijn nieuwe talkshow?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:37 schreef Svensational het volgende:
Najib Amhali nu op NED3.
2 minuten op de Uitmarkt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zijn nieuwe talkshow?
Of een oude theatershow?
VUILE VIEZE VIRGIN!!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:52 schreef Svensational het volgende:
Jij deelt Bupa in bij de niet-neukende groep. Duiveltja vraagt zich af hoe jij zo zeker weet dat Bupa niet neukt, omdat hij het op Bupa's leeftijd al wel gedaan had.
[smiley die van opluchting wat lucht uitblaast]quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:51 schreef Svensational het volgende:
Soms heb je echt goeie ideeën, Dada..
Elize kan goed dansen...nou ja kronkelen, ziet er in ieder geval goed uitquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:52 schreef timbob het volgende:
die dansers op de uitmarkt waren tof
en pete philly & perquisite natuurlijk ook.
Die twee ken ik trouwens nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:52 schreef timbob het volgende:
die dansers op de uitmarkt waren tof
en pete philly & perquisite natuurlijk ook.
Oh wacht het zijn geen dansersquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:55 schreef Dada het volgende:
Die twee ken ik trouwens nietGaan ze ooit nog doorbreken? Misschien in een videoclip van Georgina Verbaan ofzo
Kwartet!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:57 schreef MissBliss het volgende:
Hoi.
Hoeren, Talpa, maagden en Dido??
Hey, ik ben blij dat je bij je voorbeelden van hoeren ZOWIEE noemde, aangezien ik MissBliss heetquote:
het stond los van elkaarquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:55 schreef Dada het volgende:
[..]
Die twee ken ik trouwens nietGaan ze ooit nog doorbreken? Misschien in een videoclip van Georgina Verbaan ofzo
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:02 schreef MissBliss het volgende:
Hey, ik ben blij dat je bij je voorbeelden van hoeren ZOWIEE noemde, aangezien ik MissBliss heet![]()
Mooi zo, hoe vager en onbekender hoe beter. Toch?quote:
pete philly verdienen eigenlijk wel wat meer roem. want ze zijn goed.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:07 schreef Dada het volgende:
[..]
Mooi zo, hoe vager en onbekender hoe beter. Toch?
Die treden ook weleens op voor de koninklijke familie tochquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:09 schreef timbob het volgende:
en het nederlands dans theater is altijd wel ok.
uhmquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:12 schreef Dada het volgende:
[..]
Die treden ook weleens op voor de koninklijke familie toch
Mwah misschien, maar denk dat van de 17-jarigen nog zeker wel 50% maagd is hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:26 schreef Airelle het volgende:
[..]
Volgens de huidige standaard wel.
Alsof het huidige koningshuis niet expressief is en van nieuwerwetse muziek houdtquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:14 schreef timbob het volgende:
ze waren wel erg expressief enzo. met nieuwerwetsche muziek.
geen ballet met tutu's
Ik kende een zigeuner die trouwde toen ie 13 was. Zal wel nog eerder zijn ontmaagdquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:16 schreef BVO het volgende:
Mwah misschien, maar denk dat van de 17-jarigen nog zeker wel 50% maagd is hoor.
Met de verBrEezEriNG worden er steeds meer vroeger ontmaagd ja..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:20 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik kende een zigeuner die trouwde toen ie 13 was. Zal wel nog eerder zijn ontmaagdHij rookte in ieder geval in groep 5 al
Je bent 23 en nog steeds maagd?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Met de verBrEezEriNG worden er steeds meer vroeger ontmaagd ja... Mwah, ik ben nog vrij netjes al zeg ik het zelf.
.
En Bupa, de topiclijst is van hemquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:27 schreef Dizer het volgende:
Sven, ik mis iets in de op....
Copyright Svensational & Dizer
Copyright?? Voor als iemand besluit de ShowChat-OP ergens anders te gebruiken?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:27 schreef Dizer het volgende:
Sven, ik mis iets in de op....
Copyright Svensational & Dizer
Je weet het nooit met die Gordonquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:35 schreef MissBliss het volgende:
Copyright?? Voor als iemand besluit de ShowChat-OP ergens anders te gebruiken?!
quote:
De jongens wel, meisjes niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Mwah misschien, maar denk dat van de 17-jarigen nog zeker wel 50% maagd is hoor.
ik kreeg op m'n 15de een "doe het zelf ontmaagdingspakket"quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:47 schreef Airelle het volgende:
[..]
De jongens wel, meisjes niet.
Meisjes worden doorgaans eerder ontmaagd (wat logisch is aangezien ze meestal oudere vriendjes hebben).
Indeedquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:45 schreef Dada het volgende:
Al die Hollanders die Engels schrijven en praten, allemaal kunnen ze het niet, en maar volhouden![]()
Tom Cruisequote:
Van MB, die kreeg ik ookquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:48 schreef timbob het volgende:
ik kreeg op m'n 15de een "doe het zelf ontmaagdingspakket"
oh oh oh, wat waren m'n vriendjes jaloers!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:50 schreef Dada het volgende:
[..]
Van MB, die kreeg ik ook"Spelend je lichaam ontdekken" was de slogan
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:50 schreef Dada het volgende:
[..]
Van MB, die kreeg ik ook"Spelend je lichaam ontdekken" was de slogan
Jij welquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:48 schreef timbob het volgende:
[..]
ik kreeg op m'n 15de een "doe het zelf ontmaagdingspakket"
Ik had niet de behoefte om het daarna nog mee naar school te nemenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:51 schreef timbob het volgende:
oh oh oh, wat waren m'n vriendjes jaloers!
en iedereen wilde bij me spelen toen ik 'm meenam naar school.
Ik dacht zullen ze ’m snappen of nietquote:
Wat een toffe avatar zeg.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[afbeelding]
Goed spul, dat MB
Zou je denken?? Volgens mij zijn meisjes daar juist voorzichtiger mee dan jongens hoor... ik kan er naast zitten uiteraard.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:47 schreef Airelle het volgende:
Meisjes worden doorgaans eerder ontmaagd
Ja hequote:
Volgens mij ook (wat Airelle dus zegt). Vriendinnetje van mij op haar 13equote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Zou je denken?? Volgens mij zijn meisjes daar juist voorzichtiger mee dan jongens hoor... ik kan er naast zitten uiteraard..
Misschien moest je 'm eens gaan gebruiken.quote:
Tadaa!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Misschien moest je 'm eens gaan gebruiken.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja he![]()
[..]
Volgens mij ook (wat Airelle dus zegt). Vriendinnetje van mij op haar 13e
Jaja, dat stomme fotoboek weer.quote:
Dat is zeker waar (van dat voorzichtiger), maar - ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen - meestal hebben meisjes van 15 vriendjes van 17, wachten een jaar, hebben dan seks:quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Zou je denken?? Volgens mij zijn meisjes daar juist voorzichtiger mee dan jongens hoor... ik kan er naast zitten uiteraard..
Uhuh, dat is wel zo ja..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:06 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat is zeker waar (van dat voorzichtiger), maar - ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen - meestal hebben meisjes van 15 vriendjes van 17, wachten een jaar, hebben dan seks:
jongen - 18
meisje - 16.
Ik dacht héél even dat je mij bedoeldequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:53 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik dacht zullen ze ’m snappen of nietWist wel dat jij een slimme meid was
Mijn fotoboek is niet stomquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jaja, dat stomme fotoboek weer..
Nee, maar in jouw fotoboek zie je 'm ook maar 1 keer. In andere fotoboeken des te meer.quote:
Ja vond ik ookquote:
Dat zou ik ook niet doen als ik jou wasquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nou ja, ik ben 18 en maagd en zit er totaal niet mee ofzo.
Naja, met haar toenmalige vriendje in een bubbelbadquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:09 schreef Airelle het volgende:
TE jong is het niet m.i.
Er is niet echt een norm voor (wel een gemiddelde).
Ligt eraan waarom ze het deed en hoe volwassen ze op dat moment was.
Daarom, helemaal perfect dusquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, maar in jouw fotoboek zie je 'm ook maar 1 keer. In andere fotoboeken des te meer.
Dankequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Yoyo, ik ga slapen en dan morgen verhuizen.
Veel plezier op de meet, Leonie!
Ik kom wel weer eens online vanuit A'dam.
Ach jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Naja, met haar toenmalige vriendje in een bubbelbad
Ze heeft wel nog een jaar ofzo met die jongen gehad dus dat kan dan nog wel.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:08 schreef MissBliss het volgende:
Ik dacht héél even dat je mij bedoelde![]()
![]()
13 jaar en sex in een bubbelbad.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Naja, met haar toenmalige vriendje in een bubbelbad
Ze heeft wel nog een jaar ofzo met die jongen gehad dus dat kan dan nog wel.
Idem.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:20 schreef Dada het volgende:
Succes Tom_Tom-
Ik had geen vriendinnetjes die op die leeftijd met mij naar bed wilden. Dus kocht ik de Playboyquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:19 schreef BVO het volgende:
13 jaar en sex in een bubbelbad..
Nee, ik voetbalde toen nog op het schoolplein enzo..
Jij hoeft je iig geen zorgen te maken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nou ja, ik ben 18 en maagd en zit er totaal niet mee ofzo.
Ik ook niet echt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:25 schreef MissBliss het volgende:
Op mn 13e had ik geloof ik nog niet echt behoefte aan jongens met piemels enzo
-edit- Ook niet aan jongens zonder piemels hoor, voor ik opmerkingen krijg
Tijden veranderen he...nu lopen meiden van 13 erbij alsof ze in de 20 zittenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:25 schreef MissBliss het volgende:
Op mn 13e had ik geloof ik nog niet echt behoefte aan jongens met piemels enzo
-edit- Ook niet aan jongens zonder piemels hoor, voor ik opmerkingen krijg
Ja, maar dat had je toen ook al wel hoor, die vriendin van mij bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:30 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Tijden veranderen he...nu lopen meiden van 13 erbij alsof ze in de 20 zitten
BB toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:33 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Ik weet niet wie het is, maar ze is ergop deze foto.
.
Ja, daar heb ik dus niks aan hequote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:30 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Tijden veranderen he...nu lopen meiden van 13 erbij alsof ze in de 20 zitten
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:24 schreef Svensational het volgende:
He gatver, Christine vd Horst.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:34 schreef Svensational het volgende:
Goedemorgen.
Wel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:02 schreef Svensational het volgende:
Haha, Bupa heeft lekker geen avatar meer. [afbeelding]
Fotoooooooooooooooooooo's.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:33 schreef MissBliss het volgende:
Oeh
Ik krijg straks een nieuwe camera![]()
ja!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:33 schreef MissBliss het volgende:
Oeh
Ik krijg straks een nieuwe camera![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:22 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
katten enzo...
vakantiefotocameraatjesquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
@timbob: een HP geloof ik, 3,2 megapixelgewoon een leuk dingetje dus.
Yepsquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:44 schreef timbob het volgende:
[..]
vakantiefotocameraatjes [afbeelding]
Maar er speelt een lekkerwijf in meequote:
Ik wist niet dat jij op zwangere vrouwen viel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Maar er speelt een lekkerwijf in mee![]()
Dat lijkt me puik.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:47 schreef Skaai het volgende:
Ik pas over een tijdje dat rete hippe OP plaatje wel even aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |