Wat een verhuizingen in SHO.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:10 schreef Svensational het volgende:
Zhenar verhuist morgen ook binnen Amsterdam.!!
Je had dus gewoon naar de laffer&static-meet kunnen komen
Nee, dat is geen invite-only meet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Wat een verhuizingen in SHO..
En ik ga niet naar meets.. Bovendien is dat toch een invite-only meet?
Ik ook niet hoor.quote:
Had wel gekund dus.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:14 schreef BVO het volgende:
Oh, dan had ik dus überhaupt niet naar die LS-meet gekund.. Niet dat ik anders gekomen had hoor.
.
Ging, dat is het goeie woord.quote:
Nee, hij is morgen toch?!?!? Dan ben ik er dus niet.quote:
Ja, ik dacht dat je bedoelde dat je niet kon komen omdat Tom zei dat het een IO-meet was.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, hij is morgen toch?!?!? Dan ben ik er dus niet..
Jij gaat toch nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zhenar verhuist morgen ook binnen Amsterdam.!!
Je had dus gewoon naar de laffer&static-meet kunnen komen
dogvillequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh, vanavond komt Dogville op tv. Geniale film. Je moet wel wakker blijven, want het is van 23.45 tot 2.45.. Maar het is het waard!
Niet in de laatste plaats om La Kidman.
Ik zeg toch ook dat ik niet komquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jij gaat toch niet
Of zou je wel gaan als hij zou komen?
Die jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:22 schreef BVO het volgende:
Sven!!! Bedoelde je deze?!
[afbeelding]<div style="width: 576px;" class="resizewarning">Deze afbeelding is 1600 * 1200 pixels groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de <a href="http://forum.fok.nl/topic/372127/2/1" onclick="window.open(this.href);return false">FAQ</a> als je niet weet hoe dat moet.</div>
Maar ik sta wel als op een na beste fansite genoteerd op bigbrother.tvquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:30 schreef Bupatih het volgende:
Dat is Dido ja.
BVO:
Zoiets zeggen ze niet over jouw weblog![]()
Ja, dat had ik gezien!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar ik sta wel als op een na beste fansite genoteerd op bigbrother.tv.
Wie dan? Hind.quote:Ah, en ik heb al meerdere nieuwsposters er werken..
Maar je kijkt wel Thuis?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:43 schreef Airelle het volgende:
BB.
Wat voor sletten en uitgerangeerde studenten hebben ze nu weer versierd voor dat k*tprogramma?
Thanks. Ik vind het altijd handig dat je met zulk recent nieuws aan komt zetten. Scheelt me weer tig niewssites afstruinen.quote:
Bupa aan het playen in het fobo!!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Thanks. Ik vind het altijd handig dat je met zulk recent nieuws aan komt zetten. Scheelt me weer tig niewssites afstruinen.
Da's geen recent nieuws!!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:55 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Bupa aan het playen in het fobo!!!
En je grote zus babet?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:55 schreef Airelle het volgende:
[..]
Je kent me goed.
Ik zelfs besloten, nooit meer naar die knake zender te kijken.
Neuh, niet per se.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:59 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ow nee gaat tegen die aangekoekte principes in zeker
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:57 schreef Bupatih het volgende:
En je grote zus babet?Die is toch wel fan van Talpa?
Zie ondertitelquote:
Maar vertel es, als kasanova hoeveel FOK!ster heb je al mogen bangen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Neuh, niet per se.
Maar we hadden het over Ajax en jouw recente berichtgeving.Onderwerp-changer
quote:
quote:hoeveel FOK!ster
quote:heb je al mogen bangen?
Whehe.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Thanks. Ik vind het altijd handig dat je met zulk recent nieuws aan komt zetten. Scheelt me weer tig niewssites afstruinen.
Ja, opa. Ik ben ook écht 15.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:08 schreef Dada het volgende:
Buup gelieve hier te reageren met foto’sAls 15 jarige hoor jij er nog een beetje bij
Dude, hoe leeg je die cache nou.quote:
Ja, als je iets van Bupa wil weten moet je het wel in correct Nederlans doen hoor.quote:
Die "quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, als je iets van Bupa wil weten moet je het wel in correct Nederlans doen hoor..
Oh.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die "" sloeg niet alleen op zijn slechte Nederlands hoor.
Geef dan maar eens antwoord op mijn vraag.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Laat het denken nou maar aan mij over.
Tools-->>optiesquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dude, hoe leeg je die cache nou..
Gordon heeft nog steeds niet bekendquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:20 schreef Bupatih het volgende:
En ik vind Thuis nog steeds kut.
Ik heb het nu een paar keer gezien, maar......
Dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gordon heeft nog steeds niet bekend???
Tools-->>optiesquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Geef dan maar eens antwoord op mijn vraag.
Duif.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:20 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Tools-->>opties
En daar kan je je cache legen
Die geforceerde gezelligheid.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:20 schreef Bupatih het volgende:
En ik vind Thuis nog steeds kut.
Ik heb het nu een paar keer gezien, maar......
Of het is Tools-->Options. Of Extra---> Opties. Dus.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tools-->>opties
En daar kan je je cache legen
Ik praatte toch ook alleen maar Duiveltja na.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Of het is Tools-->Options. Of Extra---> Opties. Dus..
Ik kan mij niet herinneren dat iemand vroeg om een onderbouwing.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die geforceerde gezelligheid.
De spontaan bedoelde overstapjes naar andere nieuwtjes.!
De rolverdeling...
Loekie.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik praatte toch ook alleen maar Duiveltja na..
herine..wattes?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik kan mij niet herinerren dat iemand vroeg om een onderbouwing..
Jaja, ik had mezelf al verbeterdquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
herine..wattes?
*stopt met lezen*
Beetje laat, makker.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jaja, ik had mezelf al verbeterd!
He Buup je hoeft niet met foto’s van je hoertjes te pimpen hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:27 schreef Bupatih het volgende:
Beetje laat, makker.
Maar damn, wat ben ik weer scherp vandaag.
Zozo, Dada. Ik prikte me bijna aan jóuw scherpe opmerking.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:29 schreef Dada het volgende:
[..]
He Buup je hoeft niet met foto’s van je hoertjes te pimpen hoorDus je doet niksan, Tania18, MissBliss, ZOWIEE, PeRi, Skaai, Tokay echt geen verdriet door hun foto’s te pimpen hoor
Gewoon een mooie foto van Buup de 15 jarige pooier
Woorden doen geen pijn Buupquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:31 schreef Bupatih het volgende:
Zozo, Dada. Ik prikte me bijna aan jóuw scherpe opmerking.
Ow, gelukkig. Je hebt het zelf door.quote:
Hoe kan ik reageren op iets dat niet klopt?quote:Maar je gaat dus niet reageren? Jammer.
Ik zie hier maar 1 hoer tussen staan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:29 schreef Dada het volgende:
[..]
He Buup je hoeft niet met foto’s van je hoertjes te pimpen hoorDus je doet niksan, Tania18, MissBliss, ZOWIEE, PeRi, Skaai, Tokay echt geen verdriet door hun foto’s te pimpen hoor
Gewoon een mooie foto van Buup de 15 jarige pooier
Oh ja...wie dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:36 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik zie hier maar 1 hoer tussen staan?
Dacht jij echt dat ik jou pijn probeerde te doenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:35 schreef Bupatih het volgende:
Ow, gelukkig. Je hebt het zelf door.!!!!
Wat klopt er niet? Jij wil toch niet zeggen dat jij net bij die ene procent van de Nederlandse bevolking hoort he? Die ene procent bestaande uit Talpa hatende, principiele, niet neukende, niet rukkende Nederlanders.quote:Hoe kan ik reageren op iets dat niet klopt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |