Nee.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:36 schreef beaverhausen het volgende:
Gaat Dido nu de nieuwe Wytske worden?.
Nee, gast!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:37 schreef Dada het volgende:
[..]
Dacht jij echt dat ik jou pijn probeerde te doen
Maar ik post normaal alleen ontopic...en dat gaat in dit geval niet.quote:Ik wil alleen dat je in dat topic post
Waar heb je het nu weer over?quote:Wat klopt er niet? Jij wil toch niet zeggen dat jij net bij die ene procent van de Nederlandse bevolking hoort he? Die ene procent bestaande uit Talpa hatende, principiele, niet neukende, niet rukkende Nederlanders.
Waar zou ik bij horen dan, niet bij de 99 en niet bij die 1 %quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:37 schreef Dada het volgende:
Die ene procent bestaande uit Talpa hatende, principiele, niet neukende, niet rukkende Nederlanders.
Is Dido dan de opvolgster van Wytske?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee.
Vergelijk Dido alsjeblieft niet met Wytske, oké?
Gedaan en blijf dus bij mijn puntquote:
Uitleg Buup, je praat tegen iemand wiens enige opleiding MAVO is geweestquote:Maar ik post normaal alleen ontopic...en dat gaat in dit geval niet.
Waar heb je het nu weer over?
Het hele bericht klopt gewoon niet. Hoeren, pooier, 15... alles
Belg!!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:39 schreef PeRi het volgende:
Waar zou ik bij horen dan, niet bij de 99 en niet bij die 1 %
Oké. Wat jij wil. Blijf er lekker bij.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:44 schreef Dada het volgende:
[..]
Gedaan en blijf dus bij mijn puntgastje
quote:Uitleg Buup, je praat tegen iemand wiens enige opleiding MAVO is geweest
Je zit gewoon uit je nek te lullen puberquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:46 schreef Bupatih het volgende:
Oké. Wat jij wil. Blijf er lekker bij.Laat dan maar hangen. Onbegonnen werk.
Wat kijkt Buup streng.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:46 schreef timbob het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee.
Vergelijk Dido alsjeblieft niet met Wytske, oké?
Dan hoor je dus thuis in de 99%quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:47 schreef PeRi het volgende:
Ik kijk geen talpa en ik neuk wel.
Ik kijk het niet uit principe, ik verafschuw hetquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:49 schreef Dada het volgende:
[..]
Dan hoor je dus thuis in de 99%Tenzij je Talpa hatend EN niet neukend enz enz bent. Dan hoor je bij Buup
Door mij te verbeteren terwijl ik dat zelf al gedaan hadquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Beetje laat, makker.
Maar damn, wat ben ik weer scherp vandaag.
Jaaaaaaaaaaa, ik lul uit mijn nek.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:47 schreef Dada het volgende:
[..]
Je zit gewoon uit je nek te lullen puberMet je l-e-z-e-n
Hé, toen ik het verbeterde en teruggestuurd werd naar het topic zag ik nog géén verbetering.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Door mij te verbeteren terwijl ik dat zelf al gedaan had
Petje af hoor.
Maar toen was ik er wel al mee bezig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hé, toen ik het verbeterde en teruggestuurd werd naar het topic zag ik nog géén verbetering.
Nou, dat is ook al heel wat.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar toen was ik er wel al mee bezig..
Ik wist toen ik op ALT+S drukte al dat het fout wasquote:
Op Buups leeftijd had ik het al gedaan. Hoe weet je zo zeker dat bupa een virgin is?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:49 schreef Dada het volgende:
[..]
Dan hoor je dus thuis in de 99%Tenzij je Talpa hatend EN niet neukend enz enz bent. Dan hoor je bij Buup
Dat doe ik toch ook niet?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wist toen ik op ALT+S drukte al dat het fout was. Doe nou niet alsof ik altijd fouten maak.
.
en de nederlandse discoveryquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:05 schreef Airelle het volgende:
Talpa... is over een jaar verdwenen denk ik..
Wat mij betreft hoeft alleen Net5 over te blijven als Nederlandse commerciele zender.
Wat is er mis met maagd?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:00 schreef Duiveltja het volgende:
Op Buups leeftijd had ik het al gedaan. Hoe weet je zo zeker dat bupa een virgin is?
Maagd betekent meestal dat je niet neukt.quote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:36 schreef beaverhausen het volgende:
Gaat Dido nu de nieuwe Wytske worden?.
Precies en wat schrijft Duif?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:17 schreef Svensational het volgende:
Maagd betekent meestal dat je niet neukt.En dat deed Bupa volgens jou niet.
.
Jij deelt Bupa in bij de niet-neukende groep. Duiveltja vraagt zich af hoe jij zo zeker weet dat Bupa niet neukt, omdat hij het op Bupa's leeftijd al wel gedaan had.quote:
Ik weet het niet precies het had in iedergeval iets met Brechtje te maken.quote:
Omdat Bupa dat gezegd had.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij deelt Bupa in bij de niet-neukende groep. Duiveltja vraagt zich af hoe jij zo zeker weet dat Bupa niet neukt, omdat hij het op Bupa's leeftijd al wel gedaan had.
Volgens de huidige standaard welquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Omdat Bupa dat gezegd had.. Niet dat dat wat zegt, maar goed. Hij is 17 toch?!
. Nou, zo oud om dan nog maagd te zijn vind ik het sowieso niet.
.
Zijn nieuwe talkshow?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:37 schreef Svensational het volgende:
Najib Amhali nu op NED3.
2 minuten op de Uitmarkt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zijn nieuwe talkshow?
Of een oude theatershow?
VUILE VIEZE VIRGIN!!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:52 schreef Svensational het volgende:
Jij deelt Bupa in bij de niet-neukende groep. Duiveltja vraagt zich af hoe jij zo zeker weet dat Bupa niet neukt, omdat hij het op Bupa's leeftijd al wel gedaan had.
[smiley die van opluchting wat lucht uitblaast]quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:51 schreef Svensational het volgende:
Soms heb je echt goeie ideeën, Dada..
Elize kan goed dansen...nou ja kronkelen, ziet er in ieder geval goed uitquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:52 schreef timbob het volgende:
die dansers op de uitmarkt waren tof
en pete philly & perquisite natuurlijk ook.
Die twee ken ik trouwens nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:52 schreef timbob het volgende:
die dansers op de uitmarkt waren tof
en pete philly & perquisite natuurlijk ook.
Oh wacht het zijn geen dansersquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:55 schreef Dada het volgende:
Die twee ken ik trouwens nietGaan ze ooit nog doorbreken? Misschien in een videoclip van Georgina Verbaan ofzo
Kwartet!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:57 schreef MissBliss het volgende:
Hoi.
Hoeren, Talpa, maagden en Dido??
Hey, ik ben blij dat je bij je voorbeelden van hoeren ZOWIEE noemde, aangezien ik MissBliss heetquote:
het stond los van elkaarquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:55 schreef Dada het volgende:
[..]
Die twee ken ik trouwens nietGaan ze ooit nog doorbreken? Misschien in een videoclip van Georgina Verbaan ofzo
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:02 schreef MissBliss het volgende:
Hey, ik ben blij dat je bij je voorbeelden van hoeren ZOWIEE noemde, aangezien ik MissBliss heet![]()
Mooi zo, hoe vager en onbekender hoe beter. Toch?quote:
pete philly verdienen eigenlijk wel wat meer roem. want ze zijn goed.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:07 schreef Dada het volgende:
[..]
Mooi zo, hoe vager en onbekender hoe beter. Toch?
Die treden ook weleens op voor de koninklijke familie tochquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:09 schreef timbob het volgende:
en het nederlands dans theater is altijd wel ok.
uhmquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:12 schreef Dada het volgende:
[..]
Die treden ook weleens op voor de koninklijke familie toch
Mwah misschien, maar denk dat van de 17-jarigen nog zeker wel 50% maagd is hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:26 schreef Airelle het volgende:
[..]
Volgens de huidige standaard wel.
Alsof het huidige koningshuis niet expressief is en van nieuwerwetse muziek houdtquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:14 schreef timbob het volgende:
ze waren wel erg expressief enzo. met nieuwerwetsche muziek.
geen ballet met tutu's
Ik kende een zigeuner die trouwde toen ie 13 was. Zal wel nog eerder zijn ontmaagdquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:16 schreef BVO het volgende:
Mwah misschien, maar denk dat van de 17-jarigen nog zeker wel 50% maagd is hoor.
Met de verBrEezEriNG worden er steeds meer vroeger ontmaagd ja..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:20 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik kende een zigeuner die trouwde toen ie 13 was. Zal wel nog eerder zijn ontmaagdHij rookte in ieder geval in groep 5 al
Je bent 23 en nog steeds maagd?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Met de verBrEezEriNG worden er steeds meer vroeger ontmaagd ja... Mwah, ik ben nog vrij netjes al zeg ik het zelf.
.
En Bupa, de topiclijst is van hemquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:27 schreef Dizer het volgende:
Sven, ik mis iets in de op....
Copyright Svensational & Dizer
Copyright?? Voor als iemand besluit de ShowChat-OP ergens anders te gebruiken?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:27 schreef Dizer het volgende:
Sven, ik mis iets in de op....
Copyright Svensational & Dizer
Je weet het nooit met die Gordonquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:35 schreef MissBliss het volgende:
Copyright?? Voor als iemand besluit de ShowChat-OP ergens anders te gebruiken?!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |