Oh wacht het zijn geen dansersquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:55 schreef Dada het volgende:
Die twee ken ik trouwens nietGaan ze ooit nog doorbreken? Misschien in een videoclip van Georgina Verbaan ofzo
Kwartet!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:57 schreef MissBliss het volgende:
Hoi.
Hoeren, Talpa, maagden en Dido??
Hey, ik ben blij dat je bij je voorbeelden van hoeren ZOWIEE noemde, aangezien ik MissBliss heetquote:
het stond los van elkaarquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:55 schreef Dada het volgende:
[..]
Die twee ken ik trouwens nietGaan ze ooit nog doorbreken? Misschien in een videoclip van Georgina Verbaan ofzo
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:02 schreef MissBliss het volgende:
Hey, ik ben blij dat je bij je voorbeelden van hoeren ZOWIEE noemde, aangezien ik MissBliss heet![]()
Mooi zo, hoe vager en onbekender hoe beter. Toch?quote:
pete philly verdienen eigenlijk wel wat meer roem. want ze zijn goed.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:07 schreef Dada het volgende:
[..]
Mooi zo, hoe vager en onbekender hoe beter. Toch?
Die treden ook weleens op voor de koninklijke familie tochquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:09 schreef timbob het volgende:
en het nederlands dans theater is altijd wel ok.
uhmquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:12 schreef Dada het volgende:
[..]
Die treden ook weleens op voor de koninklijke familie toch
Mwah misschien, maar denk dat van de 17-jarigen nog zeker wel 50% maagd is hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:26 schreef Airelle het volgende:
[..]
Volgens de huidige standaard wel.
Alsof het huidige koningshuis niet expressief is en van nieuwerwetse muziek houdtquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:14 schreef timbob het volgende:
ze waren wel erg expressief enzo. met nieuwerwetsche muziek.
geen ballet met tutu's
Ik kende een zigeuner die trouwde toen ie 13 was. Zal wel nog eerder zijn ontmaagdquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:16 schreef BVO het volgende:
Mwah misschien, maar denk dat van de 17-jarigen nog zeker wel 50% maagd is hoor.
Met de verBrEezEriNG worden er steeds meer vroeger ontmaagd ja..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:20 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik kende een zigeuner die trouwde toen ie 13 was. Zal wel nog eerder zijn ontmaagdHij rookte in ieder geval in groep 5 al
Je bent 23 en nog steeds maagd?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Met de verBrEezEriNG worden er steeds meer vroeger ontmaagd ja... Mwah, ik ben nog vrij netjes al zeg ik het zelf.
.
En Bupa, de topiclijst is van hemquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:27 schreef Dizer het volgende:
Sven, ik mis iets in de op....
Copyright Svensational & Dizer
Copyright?? Voor als iemand besluit de ShowChat-OP ergens anders te gebruiken?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:27 schreef Dizer het volgende:
Sven, ik mis iets in de op....
Copyright Svensational & Dizer
Je weet het nooit met die Gordonquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:35 schreef MissBliss het volgende:
Copyright?? Voor als iemand besluit de ShowChat-OP ergens anders te gebruiken?!
quote:
De jongens wel, meisjes niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Mwah misschien, maar denk dat van de 17-jarigen nog zeker wel 50% maagd is hoor.
ik kreeg op m'n 15de een "doe het zelf ontmaagdingspakket"quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:47 schreef Airelle het volgende:
[..]
De jongens wel, meisjes niet.
Meisjes worden doorgaans eerder ontmaagd (wat logisch is aangezien ze meestal oudere vriendjes hebben).
Indeedquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:45 schreef Dada het volgende:
Al die Hollanders die Engels schrijven en praten, allemaal kunnen ze het niet, en maar volhouden![]()
Tom Cruisequote:
Van MB, die kreeg ik ookquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:48 schreef timbob het volgende:
ik kreeg op m'n 15de een "doe het zelf ontmaagdingspakket"
oh oh oh, wat waren m'n vriendjes jaloers!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:50 schreef Dada het volgende:
[..]
Van MB, die kreeg ik ook"Spelend je lichaam ontdekken" was de slogan
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:50 schreef Dada het volgende:
[..]
Van MB, die kreeg ik ook"Spelend je lichaam ontdekken" was de slogan
Jij welquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:48 schreef timbob het volgende:
[..]
ik kreeg op m'n 15de een "doe het zelf ontmaagdingspakket"
Ik had niet de behoefte om het daarna nog mee naar school te nemenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:51 schreef timbob het volgende:
oh oh oh, wat waren m'n vriendjes jaloers!
en iedereen wilde bij me spelen toen ik 'm meenam naar school.
Ik dacht zullen ze ’m snappen of nietquote:
Wat een toffe avatar zeg.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[afbeelding]
Goed spul, dat MB
Zou je denken?? Volgens mij zijn meisjes daar juist voorzichtiger mee dan jongens hoor... ik kan er naast zitten uiteraard.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:47 schreef Airelle het volgende:
Meisjes worden doorgaans eerder ontmaagd
Ja hequote:
Volgens mij ook (wat Airelle dus zegt). Vriendinnetje van mij op haar 13equote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Zou je denken?? Volgens mij zijn meisjes daar juist voorzichtiger mee dan jongens hoor... ik kan er naast zitten uiteraard..
Misschien moest je 'm eens gaan gebruiken.quote:
Tadaa!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Misschien moest je 'm eens gaan gebruiken.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja he![]()
[..]
Volgens mij ook (wat Airelle dus zegt). Vriendinnetje van mij op haar 13e
Jaja, dat stomme fotoboek weer.quote:
Dat is zeker waar (van dat voorzichtiger), maar - ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen - meestal hebben meisjes van 15 vriendjes van 17, wachten een jaar, hebben dan seks:quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Zou je denken?? Volgens mij zijn meisjes daar juist voorzichtiger mee dan jongens hoor... ik kan er naast zitten uiteraard..
Uhuh, dat is wel zo ja..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:06 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat is zeker waar (van dat voorzichtiger), maar - ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen - meestal hebben meisjes van 15 vriendjes van 17, wachten een jaar, hebben dan seks:
jongen - 18
meisje - 16.
Ik dacht héél even dat je mij bedoeldequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:53 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik dacht zullen ze ’m snappen of nietWist wel dat jij een slimme meid was
Mijn fotoboek is niet stomquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jaja, dat stomme fotoboek weer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |